Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Čitam komentare i iskreno zastrašujuće deluje na prvi pogled za nekoga ko je novi u mreži 😅 Ne mogu tačno da razlučim da li se većina problema odnosi na virtuelne brojeve i korišćenje preko aplikacije ili esim kartice, ili fizicki broj vezan za karticu u telefonu pa da li tu postoje problemi kod klasičnog korišćenja pozivanja i sms-a.
Ako je problem vezan isključivo za upotrebu virtuelnih brojeva i aplikacije mislim da se vecina problema može rešiti instaliranjem starije verzije aplikacije, ja sam od nedavno prebacio broj kod njih i dobio fizičku sim sa tim starim brojem ali par godina pre ovog momenta sam koristio virtuelne brojeve u okviru aplikacije i znam da to kašnjenje poziva, propušteni pozivi i sms poruke se može rešiti sa tom starijom verzijom. Ne znam tačno koja je verzija u pitanju zato sto mi je telefon nedavno povukao update i ova nova radi (ali u pitanju je huawei uredjaj i update je došao iz njihove prodavnice app gallery ne google play store), pa možda je ova optimizovanija.
 
Čitam komentare i iskreno zastrašujuće deluje na prvi pogled za nekoga ko je novi u mreži 😅 Ne mogu tačno da razlučim da li se većina problema odnosi na virtuelne brojeve i korišćenje preko aplikacije ili esim kartice, ili fizicki broj vezan za karticu u telefonu pa da li tu postoje problemi kod klasičnog korišćenja pozivanja i sms-a.
Ako je problem vezan isključivo za upotrebu virtuelnih brojeva i aplikacije mislim da se vecina problema može rešiti instaliranjem starije verzije aplikacije, ja sam od nedavno prebacio broj kod njih i dobio fizičku sim sa tim starim brojem ali par godina pre ovog momenta sam koristio virtuelne brojeve u okviru aplikacije i znam da to kašnjenje poziva, propušteni pozivi i sms poruke se može rešiti sa tom starijom verzijom. Ne znam tačno koja je verzija u pitanju zato sto mi je telefon nedavno povukao update i ova nova radi (ali u pitanju je huawei uredjaj i update je došao iz njihove prodavnice app gallery ne google play store), pa možda je ova optimizovanija.
meni su slali link na neki apk sajt da instaliram na iphone stariju verziju aplikacije ... eto. ako ne rese msm da cu da uzmem neki android da sluzi samo za te virtualne brojeve jer ih imam vise i trebaju mi.
 
Čitam komentare i iskreno zastrašujuće deluje na prvi pogled za nekoga ko je novi u mreži 😅 Ne mogu tačno da razlučim da li se većina problema odnosi na virtuelne brojeve i korišćenje preko aplikacije ili esim kartice, ili fizicki broj vezan za karticu u telefonu pa da li tu postoje problemi kod klasičnog korišćenja pozivanja i sms-a.
Ako je problem vezan isključivo za upotrebu virtuelnih brojeva i aplikacije mislim da se vecina problema može rešiti instaliranjem starije verzije aplikacije, ja sam od nedavno prebacio broj kod njih i dobio fizičku sim sa tim starim brojem ali par godina pre ovog momenta sam koristio virtuelne brojeve u okviru aplikacije i znam da to kašnjenje poziva, propušteni pozivi i sms poruke se može rešiti sa tom starijom verzijom. Ne znam tačno koja je verzija u pitanju zato sto mi je telefon nedavno povukao update i ova nova radi (ali u pitanju je huawei uredjaj i update je došao iz njihove prodavnice app gallery ne google play store), pa možda je ova optimizovanija.
Problemi sa aplikacijom postoje i nisu rešeni od kad je izašla, sa novijim verzijama je samo došlo do pogoršanja.

Ono što je dramatičniji problem je što se ozbiljne poteškoće u funkcionisanju dešavaju kada se koristi sim kartica.
 
Problemi sa aplikacijom postoje i nisu rešeni od kad je izašla, sa novijim verzijama je samo došlo do pogoršanja.

Ono što je dramatičniji problem je što se ozbiljne poteškoće u funkcionisanju dešavaju kada se koristi sim kartica.
Daleko bilo da ih hvalim ali godinama mi stižu sms i pozivi bez problema sve do januara. Tv kanali na primer nikad nisu imali zvuk haha
 
Meni dosta tv programa ne radi, uglavnom strani, ali imam i eon aplikaciju pa mi ne smeta.
 
Meni je na iPhone-u aplikacija radila normalno vise godina. Mozda se par puta desilo da sam nedostupan, ali zanemarljivo. Onda su odjednom prestale da mi rade poruke, a posle par dana i pozivi. Ovi strucnjaci iz support-a su mi predlagali da instaliram prethodnu verziju APK iako sam im vise puta rekao da koristim iPhone. Jednom mi se javila neka zena, po glasu sumnjam da ima ispod 60 godina. Mozda im je neka spremacica ili ko zna sta je. Rekla mi je kako treba da zovem sutra posle 4, jer "sad nema nikoga ko se u TO razume". Onda je 20 minuta pokusavala da zabelezi moj problem. Pa sam jedno 5 minuta potrosio dok je uspela da upise rec logovanje. To joj je predstavljalo bas ozbiljan izazov. Resili smo to tako sto sam morao da joj spelujem slovo po slovo. Meni stvarno nije jasno ko je njima dao dozvolu za rad i jos gore, zasto je i dalje imaju...
 
Daleko bilo da ih hvalim ali godinama mi stižu sms i pozivi bez problema sve do januara. Tv kanali na primer nikad nisu imali zvuk haha
Nemoj da ih hvalis, ja sam to ucinio bas u decembru i u januaru (potvrdjujem tvoj iskaz app prestaje sa radom).
p.s. sto se tice zvuka, moras fizicko dugme na iphone za zvuk da stavis na ON (sigurno ti je silent aktiviran).

lale87:
Možda je ajfon aplikacija radila bolje, ali na androidu se redovno dešavalo da poruke ne stižu, da se ne vide propušteni pozivi i sl, dok je tv radio bez problema
Da, app je radio besprekorno citavih 1,5god koliko sam u mrezi do januaru 2023.godine.

Meni je na iPhone-u aplikacija radila normalno vise godina. Mozda se par puta desilo da sam nedostupan, ali zanemarljivo. Onda su odjednom prestale da mi rade poruke, a posle par dana i pozivi. Ovi strucnjaci iz support-a su mi predlagali da instaliram prethodnu verziju APK iako sam im vise puta rekao da koristim iPhone. Jednom mi se javila neka zena, po glasu sumnjam da ima ispod 60 godina. Mozda im je neka spremacica ili ko zna sta je. Rekla mi je kako treba da zovem sutra posle 4, jer "sad nema nikoga ko se u TO razume". Onda je 20 minuta pokusavala da zabelezi moj problem. Pa sam jedno 5 minuta potrosio dok je uspela da upise rec logovanje. To joj je predstavljalo bas ozbiljan izazov. Resili smo to tako sto sam morao da joj spelujem slovo po slovo. Meni stvarno nije jasno ko je njima dao dozvolu za rad i jos gore, zasto je i dalje imaju...
Jooooj tacno znam na koga ciljas....zena blage veze nema i cim mi se javi na telefon ja perkinem vezu i zovem ponovo..jer ne vredi, i meni je govorila vise puta da treba da instaliram stariju verziju pa sam joj ja govorio da moj iphone nije jailbrekovan i da ne mogu tek tako da stavljam starije verzije.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
p.s. Update u mojoj reklamaciji koja datira od 16.02. dobijam danas info od call centra (@Globaltel Support) da su dobili povratnu informaciju od A1 operatera da moj broj nije pravilno prenesen (iz MTS-a), nesto tipa IMSI nije pravilno formulisan/konfigurisan (nesto sto je @poglavicas pisao u postu #5.169)....da bi mi druga devojka iz call centra upravo rekla da moramo jos da sacekamo 7radnih dana (oni su dobili odgovor 21.02. od A1), jer je sada reklamacija na reklamaciju...elem istice tih dana koliko sutra/prekosutra pa ih opet zovem...
i zvacu sve dok imam baterije/zivota sto u telefonu sto u meni....
:)
 
Nemoj da ih hvalis, ja sam to ucinio bas u decembru i u januaru (potvrdjujem tvoj iskaz app prestaje sa radom).
p.s. sto se tice zvuka, moras fizicko dugme na iphone za zvuk da stavis na ON (sigurno ti je silent aktiviran).


Da, app je radio besprekorno citavih 1,5god koliko sam u mrezi do januaru 2023.godine.


Jooooj tacno znam na koga ciljas....zena blage veze nema i cim mi se javi na telefon ja perkinem vezu i zovem ponovo..jer ne vredi, i meni je govorila vise puta da treba da instaliram stariju verziju pa sam joj ja govorio da moj iphone nije jailbrekovan i da ne mogu tek tako da stavljam starije verzije.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
p.s. Update u mojoj reklamaciji koja datira od 16.02. dobijam danas info od call centra (@Globaltel Support) da su dobili povratnu informaciju od A1 operatera da moj broj nije pravilno prenesen (iz MTS-a), nesto tipa IMSI nije pravilno formulisan/konfigurisan (nesto sto je @poglavicas pisao u postu #5.169)....da bi mi druga devojka iz call centra upravo rekla da moramo jos da sacekamo 7radnih dana (oni su dobili odgovor 21.02. od A1), jer je sada reklamacija na reklamaciju...elem istice tih dana koliko sutra/prekosutra pa ih opet zovem...
i zvacu sve dok imam baterije/zivota sto u telefonu sto u meni....
:)
Ja ти гарантујем да нас 10 одавде би боље радило посао него ови у њиховом корисничком сервису. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Mozes da pozivas i razgovaras, Ali tebe da dobiju nema sanse!!! U samoj app ti pise, Aj vidi bas Pa javi?!?
Konacno uspela da snimi screenshot, koristi iPhone 14 Pro poruke ne koristi ali vidi da ima propustene, sa poziv nema problema zove normalno majku u BG , i ona nju na 0677,
ista verzija kao kod tebe
 

Prilozi

  • bilja 1.jpg
    bilja 1.jpg
    50.1 KB · Pregleda: 45
  • bilja 2.jpg
    bilja 2.jpg
    33.6 KB · Pregleda: 45
  • bilja 3.jpg
    bilja 3.jpg
    26.8 KB · Pregleda: 46
Koristim sve i svašta od MobileVOIP do zadarme do callcentric itd. Sve je postavljeno kako i kada je bilo potrebno. Imam i 0677 broj koji sam koristio u apr pa mi je isto bitan da radi. Obećali su rešiti ali hajde da vidimo. Možda i kupim neki android da imam samo za te globaltel brojeve koliko god glupo bilo jer je veća muka menjati brojeve na 10 mesta.

Jos davnih dana sam odredio telefon koji ce mi sluziti za Globatel za pozive u Srbiju i tako za 900 din mesecno dobijem mogucnost da zovem fiksne telefone (od banke pa nadalje). Osloniti se samo sa Globaltel kao primarnog provider-a nije bas pametno jer jesu jeftiniji ali dobijas 'koliko para toliko muzike'. U vecini stvari dobiti support jer nemoguc i kada nesto ne radi onda vecinom to saznam ovde.
E sada pitanje - da li postoji neki drugi provider (Yettel) koji ima slicnu ponudu kao GLobatel (pozivi preko interneta bez ogranicenja bilo kog fiksni/mobilni u Srbiji) a da je to negde u ovom rangu cena - 1000 din ili nesto vise.
 
Uskoro treba da idem na Svetu goru, video sam da Globaltel ima najjeftiniji roaming internet koji pokriva Grcku, od svih provajdera. Interesuje radi li dole sve kako treba, i znam da je na Svetoj gori generalno problem pokrivenost.
 
Partnerska mreža Globaltela je Vodafone Greece. Kakvu pokrivenost oni imaju, tako će ti i raditi.

Pročitaj sve poruke u vezi funkcionisanja globaltel roaminga, a to uključuje profile na sim kartici, STK meni i podešavanje APN-ova...
 
Da li nekome ko je u Postanskoj Stedionici stizu OTP SMSovi ili generalno od banke kada se koristi kartica? Meni do cetvrtka radilo normalno, onda prestade odjednom..

Cimao banku, kazu da bas sa Globaltelom imaju "problem". Ne koristim aplikaciju, obicnu Guglovu aplikaciju.

Svi ostali SMSovi stizu regularno
 
Da li nekome ko je u Postanskoj Stedionici stizu OTP SMSovi ili generalno od banke kada se koristi kartica? Meni do cetvrtka radilo normalno, onda prestade odjednom..

Cimao banku, kazu da bas sa Globaltelom imaju "problem". Ne koristim aplikaciju, obicnu Guglovu aplikaciju.

Svi ostali SMSovi stizu regularno
I meni ne stizu poruke od Poštanske štedionioce još od kraja februara.
 
Račun plus kod poštanske otp sms stižu normalno esim ne aplikacija. Preko aplikacije ne radi.
 
Račun plus kod poštanske otp sms stižu normalno esim ne aplikacija. Preko aplikacije ne radi.
I meni je racun plus, sve je radilo fino, eto, samo stade prosle nedelje. Zvacu ih danas posle posla da vidim u cemu je stvar
 
Meni je poslednja poruka od Postanske Stedionice stigla jos 22-og Februara. Zvao sam ih 2 puta i oba puta su mi rekli da postoji problem sa Globaltel-om, tj sa korisnicima koji su iz neke druge mreze presli u Globaltel. Ako je neko uspeo da resi preko call centra problem, neka napise, jer ja jedino sto sam uspeo je da dobijem bice za par dana, radi se na tome, ali par dana je postalo 15 dana.
 
Nazad
Vrh Dno