Ćao, postoji velika mogućnost da WiFi koji koristiš blokira pozivanje putem aplikacije. Da li si pokušao na još nekom WiFi-u?
Probao sa 3 različita Wi-Fia nijedan ne radi. Sve ostale aplikacije za pozivanje (Viber, whatsapp) rade normalno.
Ćao, postoji velika mogućnost da WiFi koji koristiš blokira pozivanje putem aplikacije. Da li si pokušao na još nekom WiFi-u?
Hmm, proverićemo sa kolegama šta može da bude u pitanju.Probao sa 3 različita Wi-Fia nijedan ne radi. Sve ostale aplikacije za pozivanje (Viber, whatsapp) rade normalno.
Ako se kartica u romingu ne poveže na mrežu, potrebno je da klikneš na "Settings", potom na "Mobile data/Cellular data" i klikni na "SIM applications".Imam dosta strpljenja sa Globaltelom, mislim cena kvalitet mi odgovara, ali previše je problema. Svaki put kada odem u roaming imam probleme. Bio u Makedoniji, dva dana nisam imao net, sve je podešeno kako treba, batalite tu priču, i čak zvao podršku, i na #106* mi kaže imate 1gb za potrošnju, i samo posle dva dana proradi, sa brzinom kao u devedesetim, ali ajde da se ne žalim previše.
Sada odem u Republiku Srpsku, opet isto, samo ovaj put zvao podršku, primili su kznanju i....ništa. Naravno odgovorićete mi u ponedeljak da ćete rešiti problem, ali to je već kasno.
Znači kada treba negde da se putuje, Globaltel je totalno neupotrebljiv.
Naoružajte se strpljenjem!
E baš vam hvala, mnogo ste mi pomogli....🤢🤢🤢 Pa nisam retardiran, pročitajte naglas šta sam napisao, ako ne razumete, ili ne znate šta se dešava, nemojte da vređate nečiju inteligenciju sa ovim. Znači za inostranstvo globaltel treba izbegavati i širokom luku, internet ne radi, jel neko napisao da nisam povezan na mrežu?Hmm, proverićemo sa kolegama šta može da bude u pitanju.
Ako se kartica u romingu ne poveže na mrežu, potrebno je da klikneš na "Settings", potom na "Mobile data/Cellular data" i klikni na "SIM applications".
Nakon potrebno je da klikneš na "Connect to network manual". Prikazaće se poruka "Switching network" i opcije "Accept" i "Decline" ali ne treba kliknuti ni na jednu, već sačekati da se telefon sam poveže. Nakon toga prebaciti na "Automatic network mode". Ovo su podešavanja za iOS.
Za Android je potrebno da proneđeš aplikaciju SIM Toolkit/SIM Tools/STK, izabereš "Connect to the network (Manual)", odabereš "Roaming", sačekaš dok ne pronađe mrežu.
Izvini, nismo te onda razumeli. Samo internet ti ne radi? Pošalji nam broj u inbox da proverimo sa kolegama.E baš vam hvala, mnogo ste mi pomogli....🤢🤢🤢 Pa nisam retardiran, pročitajte naglas šta sam napisao, ako ne razumete, ili ne znate šta se dešava, nemojte da vređate nečiju inteligenciju sa ovim. Znači za inostranstvo globaltel treba izbegavati i širokom luku, internet ne radi, jel neko napisao da nisam povezan na mrežu?
Ali opet šta ćeš za te pare....
Iskreno, kada sam bio u Makedoniji, net je radio vrlo jasno, ali ga je bilo, kada sam prešao u Albaniju, radio je punom brzinom, ali sada u Hercegovini ništa, nula, zero....Meni u Albaniji već 2. leto radi i to na 4G Vodafone AL. Bilo je sa 1 karticom potrebe za akt. kroz STK ali sad obe rade k'o sat. A o korišćenju aplikacije za zvanje srpskih brojeva ne treba više ni trošiti reči.
Prenosimo pozdrave teti. ☺️Koristim globaltel od aprila, zadovoljan sam uslugom i nikakvih problema nemam. Uplacujem uzbudljivu konekciju od 500 din 4gb 150 min/sms. Veceras mi je istekao paket i ja sam mislio da mi je ukljucena automatska obnova ali nije, imao sam neiskoriscene minute i poruke. Obnovio sam paket cim mi je stigao sms da je pakaet istekao
Ne budem lenj okrenem CC i teta mi vrati nepotrosene gb i min bez problema, kaze tolerisu do 3-4 dana. Sve pohvale za tetu
Može li u nekoj narednoj verziji globaltel aplikacije da se doda opciono mogućnost zaključavanja/otključavanje pinom-skeniranje lica za iphone. Dete se igrala telefonom i klikćala po svemu i uspela da nakupuje razne pakete u aplikaciji 😂🤣😂Prenosimo pozdrave teti. ☺️
Prosledićemo developerima. Do tad, šifru na telefon.Može li u nekoj narednoj verziji globaltel aplikacije da se doda opciono mogućnost zaključavanja/otključavanje pinom-skeniranje lica za iphone. Dete se igrala telefonom i klikćala po svemu i uspela da nakupuje razne pakete u aplikaciji 😂🤣😂
Pojedinačne pakete možeš da aktiviraš putem aplikacije ili USSD koda *100#.Kako se poručuje pojedinačni paket prepaid? vidim paket 30 dana, 5gb za 300rsd, ali ne mogu da ga poručim.
To je onda dodatak na postojeći paket ili može da bude namenski?Pojedinačne pakete možeš da aktiviraš putem aplikacije ili USSD koda *100#.
I paket i dodatak, može da se aktivira zasebno, a može i uz neki drugi paket.To je onda dodatak na postojeći paket ili može da bude namenski?
Ako je stvarno namenski, da li to znači da prvo moram da upim neki drugi paket pa onda da pređem na ovaj kroz app?
I sta su rekle kolege? Posto i dalje nemam odgovora ni od vas na pp ni od kolega na telefon. Kao sto sam vam odgovorio na pp komercijalnoj banci je prijavljena promena operatera i prebaceno je kod njih na globatel za sta postoji i pisani dokaz. Recite mi sta je toliki problem? Ja sam isto vas korisnik i isto korisnik komercijalna banke i nemam nikakvih problema sa sms obavestenjima. Jos uvek vas molim da resite problem. Zaista gubim strpljenje, ovo traje sad zaista bezobrazno dugo.Zdravo, žao nam je zbog lošeg iskustva sa našim korisničkim servisom. Molimo te da nam proslediš broj u inbox, kako bismo proverili sa kolegama gde nastaje zastoj.
Zdravo, kao što smo ti napisali u poruci kolege javljaju da je sa naše strane obavljena ažuriranja svih podataka o migraciji broja i da je potrebno da obavestiš banku o promeni operatera. Da li si kolegama iz tehničke podrške poslao dokument koji si dobio od banke? Možeš poslati i nama pa će kolege ponovo proveriti gde nastaje problem, ali kao što smo ti napisali sa naše strane je sve odrađeno.I sta su rekle kolege? Posto i dalje nemam odgovora ni od vas na pp ni od kolega na telefon. Kao sto sam vam odgovorio na pp komercijalnoj banci je prijavljena promena operatera i prebaceno je kod njih na globatel za sta postoji i pisani dokaz. Recite mi sta je toliki problem? Ja sam isto vas korisnik i isto korisnik komercijalna banke i nemam nikakvih problema sa sms obavestenjima. Jos uvek vas molim da resite problem. Zaista gubim strpljenje, ovo traje sad zaista bezobrazno dugo.
Prvi put kada želiš da prebaciš na naplatu sa kartice, odnosno putem kredita, potrebno je da obnoviš paket.Da li neko ima problema da ukljuci opciju za napalte paketa koristi platnu karticu umesto kredita. (u aplikaciji)
Do sada sam uplacivao kredit i obnova paketa mi se automatski skidala sa kredita, sada sam hteo da ukljucim da mi skida sa kartice, ali kada cekiram opciju nista se ne desava.
Ta opcija se nalazi u okviru paketa, ispod automatske obnove. Malo je zbunjujuce da li kada se cekira opcija (za naplatu kredita koristi platnu karticu), treba da se klikne na dugme obnovi ili samo treba da se cekira ova opcija.
Probao sam obe varijante i ni u jednoj ta opcija ne ostane cekirana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari