Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Isti problem i u Ilije Garasanina.
Gde je sakriven R-Mat u 27. Marta, ako može opis lokacije.
Da li možete da napravite grupu na fejsu za reciklomate gde bi pisali u realnom vremenu kad koji ne radi?
 
Vezano za reciklomate : bilo bi lepo da se zna stanje reciklomata u realnom vremenu, jer se već par puta desilo da reciklomat ili ne radi ili je pun. Dovoljno je na spisku lokacija pored adrese dodati i stanje reciklomata, npr:

zeleno - radi, sve OK
žuto - radi, pun >80%
crveno - ne radi, neispravan, pun
 
Izvinjavam se, nisam dobro postavio pitanje. Gledao sam roaming internet dodatak, pa u spisku zona nisam pronašao dve navedene zemlje.
Da li je moguć internet roaming u dve navedene zemlje?
Nema dodatak za net ja pito, trosi se kredit i kako ona izracunala za Bosnu 1GB oko 550 din, i kaze za Albaniju i Makedoniju jeftinije nego Bosna
 
@Globaltel Support Zdravo, da li se zna kada ce bagovi biti otklonjeni? Mozda bi bilo dobro da napravite i neki tutorijal za upotrebu? Bez obzira sto pise ljudi bi svasta da proguraju. A tek sto se nema strpljenja da komad ambalaze bude skeniran/registrovan pa da se nastavi dalje sa ubacivanjem.
 
Stvarno, strpljenja da sačeka zeleno ima retko ko ili su ljudi stvarno toliko gloopi 🙈
 
Vezano za reciklomate : bilo bi lepo da se zna stanje reciklomata u realnom vremenu, jer se već par puta desilo da reciklomat ili ne radi ili je pun. Dovoljno je na spisku lokacija pored adrese dodati i stanje reciklomata, npr:

zeleno - radi, sve OK
žuto - radi, pun >80%
crveno - ne radi, neispravan, pun
Reciklomat već ima dve opcije: kada otvor sija zeleno Reciklomat radi, a kada sija crveno Reciklomat je pun i u tom slučaju ma ekranu je ispisana poruka "Mašina je puna".
@Globaltel Support Zdravo, da li se zna kada ce bagovi biti otklonjeni? Mozda bi bilo dobro da napravite i neki tutorijal za upotrebu? Bez obzira sto pise ljudi bi svasta da proguraju. A tek sto se nema strpljenja da komad ambalaze bude skeniran/registrovan pa da se nastavi dalje sa ubacivanjem.
Na unapređenju se radi svakodnevno, ali je to proces koji zahteva vreme. :) Tutorijali su trenutno u izradi, nažalost samo do određene granice možemo da utičemo na ljude koju amabalažu da recikliraju, a na strpljenje korisnika imamo još manji uticaj. :)
 
Reciklomat već ima dve opcije: kada otvor sija zeleno Reciklomat radi, a kada sija crveno Reciklomat je pun i u tom slučaju ma ekranu je ispisana poruka "Mašina je puna".
Mislio sam da na sajtu bude prikazano stanje reciklomata: zeleno, žuto, crveno. Pošto nema mnogo reciklomata u gradu, ništa ne znači kada se sa ambalažom dođe do reciklomata, a on ne radi, ne možete sa ambalažom da odete do sledećeg u blizini. Tada može samo ambalaža da se baci u prvi kontejner, sa ostalim đubretom, ili da se nosi kući.
 
Reciklomat već ima dve opcije: kada otvor sija zeleno Reciklomat radi, a kada sija crveno Reciklomat je pun i u tom slučaju ma ekranu je ispisana poruka "Mašina je puna".

Na unapređenju se radi svakodnevno, ali je to proces koji zahteva vreme. :) Tutorijali su trenutno u izradi, nažalost samo do određene granice možemo da utičemo na ljude koju amabalažu da recikliraju, a na strpljenje korisnika imamo još manji uticaj. :)
Naravno da treba vremena. Ali prvo valjda nesto treba da radi pa da se onda plasira kao "woow" inovacija 😀 juce 2 ne rade iako nema info da su puna. Naredne 2 lokacije imaju info 'masina je puna'. Slazem se sa @Vax korisno bi bilo pracenje stanja reciklomata u realnom vremenu. Mozda kroz bus plus i/ili globaltel aplikaciju.
 
U čemu je fora!?, Od pre neki dan sam na SBB-u, i ne mogu da gledam TV kanale preko globaltel aplikacije; pre toga sam bio kod Pošte, na kablu, i sve radilo, radi i sad preko sim interneta, jel ima neke veze, kolizija SBB/globaltel!? Što li neće globaltel TV preko sbb-a?
 
kod mene radi normalno isto sam na sbb-u.
 
Imam dve globaltel kartice, telefon i tablet, i ni na jednom neće globaltel TV, baš čudno., videćemo onda, bitno je da nije pravilo, znači mora da radi..
 
Pa bar to radi bez greske , mozda imate problem sa internetom
 

Prilozi

  • Screenshot_20210525-225953_GLOBALTEL.jpg
    Screenshot_20210525-225953_GLOBALTEL.jpg
    75 KB · Pregleda: 17
Uslovi i paketi deluju previše dobro da bi bilo istinito. Nekako ne bih smeo da prebacim broj i da imam probleme koje prijavljuju ljudi na Google reviews. Ogroman broj kečeva koliko vidim, a neke petice su lažne recenzije, iz aviona se vidi, pa mi je to još jedan stop znak.

Samo sam desetak poslednjih komentara pročitao ovde, ali sve je za reciklažu, pa cu unazad još pogledati.

Ako neko ima vremena da napiše ukratko kvalitet signala, da li ima problema da je broj nedostupan kad nije, brzina neta, i da li uredno stižu sms od banke i ostalih servisa, itd.
 
Uslovi i paketi deluju previše dobro da bi bilo istinito. Nekako ne bih smeo da prebacim broj i da imam probleme koje prijavljuju ljudi na Google reviews. Ogroman broj kečeva koliko vidim, a neke petice su lažne recenzije, iz aviona se vidi, pa mi je to još jedan stop znak.

Samo sam desetak poslednjih komentara pročitao ovde, ali sve je za reciklažu, pa cu unazad još pogledati.

Ako neko ima vremena da napiše ukratko kvalitet signala, da li ima problema da je broj nedostupan kad nije, brzina neta, i da li uredno stižu sms od banke i ostalih servisa, itd.
Koristim Globaltel od prvog dana. Utisci moji su sledeći. Aplikacija je vizuelno odlično urađena, ima opciju video poziva, ali to je toliko bagovito da je jednostavno i ne koristim, ali im je zamisao dobra ali funkcija strahovito očajna. Aplikaciju najbolje koristiti gde je slab domet, a imaš wifi tada si u dometu i sve radi. U aplikaciji imaš opciju da primaš pozive u aplikaciji ili ne preporuka je "ne" jer ti pozivi onda idu firektno na sim, kao što sam nspomenuo pozive preko aplikacije primaj samo gde nema dometa, a imaš wifi. Nedostaci po meni veliki su sledeći ne radi verifikacija kad se registruješ na neke sajtove, korisnici se žale kad prijavljuju broj nekoj banci, pa posle peripetije radi ili ne radi. Domet imaš svugde i istu jačinu gde je i A1(vip) mreža jer koriste njihove predajnike i zbog toga se nazivaju virtuelni operater. Prednost je freepaid neograničeni minuti i sms poruke. Kupovinu i dopunu obavljaš preko aplikacije, samo registruješ bankovnu karticu i sa time imam odlično iskustvo. Imam i virtuelnu mastercard karticu i preko nje sam uspešno pazario. Ima tv kanala osnovnih i ostali pinkovi svi, slika perfektna. Pošto sam svojevremeno kupio još dva broja nedostatak je taj što mi sada ta dva broja uopšte ne trebaju, a sa naloga ne mogu nikako da ih obrišem. Niti ih koristim niti mi trebaju, kontaktirao korisnički i od posla ništa i tako da jedan broj koristim, dva stoje kao ukras. Ako koristiš pozive preko aplikacije može da ti se desi da kada ti neko pošalje sms da uopšte i ne dobiješ dok sam ne otvoriš aplikaciju i onda vidiš da imaš poruku. Šta bi trebali po mom mišljenju da urade to je
-Da poprave video pozive u aplikaciji da normalno rade kao preko vibera i dobro poznatih aplikacija ili da ukinu skroz.
-Da otklone sitne bagove.
-Da ubace u aplikaciji aktivacija i deaktivaciju sekretarice i sličnih usluga.
-Da ubace u opciju deljenje ekrana kada se gleda tv da se može prebaciti slika na TV
-Obavezno da omoguće brisanje nepotrebnih brojeva jer stvarno to treba.
Tako dok neke ove osnovne stvari ne srede broj možeš kupiti za decu i da ti bude drugi broj, primarni i glavni nikako, jer koliko sam ih na početku hvalio i preporučivao drugima, tako sada ne bih smeo.
Internet radi besprekorno i nisam imao nikada problema.
 
Uslovi i paketi deluju previše dobro da bi bilo istinito. Nekako ne bih smeo da prebacim broj i da imam probleme koje prijavljuju ljudi na Google reviews. Ogroman broj kečeva koliko vidim, a neke petice su lažne recenzije, iz aviona se vidi, pa mi je to još jedan stop znak.

Samo sam desetak poslednjih komentara pročitao ovde, ali sve je za reciklažu, pa cu unazad još pogledati.

Ako neko ima vremena da napiše ukratko kvalitet signala, da li ima problema da je broj nedostupan kad nije, brzina neta, i da li uredno stižu sms od banke i ostalih servisa, itd.
Zdravo, drago nam je što ti naša deluje previše dobro, jer bismo se pohvalili da zaista i jeste. :) Imamo 4G pokrivenost u celoj Srbiji (ako izuzmemo izuzetno zabačena mesta), dešava se da neki korisnici imaju problem sa porukama od banaka i sličnih servisa, ali se uvek trudimo da ih rešimo, ukoliko imaš dodatnih pitanja tu smo, a nadamo se da će i ekipa sa foruma imati neku lep reč za nas. :)
 
Uslovi i paketi deluju previše dobro da bi bilo istinito. Nekako ne bih smeo da prebacim broj i da imam probleme koje prijavljuju ljudi na Google reviews. Ogroman broj kečeva koliko vidim, a neke petice su lažne recenzije, iz aviona se vidi, pa mi je to još jedan stop znak.

Samo sam desetak poslednjih komentara pročitao ovde, ali sve je za reciklažu, pa cu unazad još pogledati.

Ako neko ima vremena da napiše ukratko kvalitet signala, da li ima problema da je broj nedostupan kad nije, brzina neta, i da li uredno stižu sms od banke i ostalih servisa, itd.
Pisao sam i ranije, ali da ponovim. U Suštini sjajna priča u odnosu na ostale operatere i njihove cene, međutim mreža će te nebrojeno puta izdati i iznervirati (osim ako već nisi navikao na A1 kvalitet).
Čim se zavučeš u kuću počinju problemi sa telefoniranjem, seckanje, krčanje, čuješ sagovornika, pričaš mu priču, a on ti viče 'halo', jer je čuo muk, itd.
Što se SMS poruka tiče, i o tome sam pisao, potpuno nepredvidivo da li ćeš dobiti neku. Uglavnom između domaćih operatera bi trebalo da su popeglali i da funkcioniše, ostalo lutrija.
Ne znam da li neko još uvek koristi MMS, ali meni je zatrebalo nekoliko puta, pa sam morao da šaljem sa drugog broja. Takođe, ako ti neko pošalje dužu SMS poruku, ona će otići kao MMS i neće stići.

Ideja sjajna, sve pohvale, dok na realizaciji, a naročito pouzdanosti, još mora mnogo da se poradi.
Kao drugi broj svaka preporuka, a kao primarni ipak preskočiti.
 
@Globaltel Support

Nadam se da će uskoro moći da se na aplikaciji proverava i dopunjuju 2 ili vise fizičke sim kartice kao kod drugih operatera.

Npr svoju sim karticu i karticu koju koristi dete na svom telefonu da proverim i dopunim preko 1 aplikacije.
 
@Globaltel Support

Nadam se da će uskoro moći da se na aplikaciji proverava i dopunjuju 2 ili vise fizičke sim kartice kao kod drugih operatera.

Npr svoju sim karticu i karticu koju koristi dete na svom telefonu da proverim i dopunim preko 1 aplikacije.

Privremeno možeš iskoristiti aplikaciju App Cloner i napraviti koliko ti treba kopija. Isprobao sam sa 3 Globaltel kopije na istom uređaju i ponašaju se normalno. Naravno, sa svim njihovim aktuelnim problemima.
 
Moja iskustva sa Globaltelom uglavnom pozitivna, mada imaju svojih mana, dovoljno da glavni broj ne bi smeo da prenesem kod njih.

Koristim karticu za dodatni internet + aplikaciju da zovem preko wifi-ja kad sam negde gde bas nemam signal, a imam par takvih lokacija. A1 mreza nije idealna, internet bolje radi od poziva generalno, i na mom glavnom A1 postpaid broju, a i na Globaltelu.

Kod mene kuci su operateri po pokrivenosti (malo van grada - 5km od Pirota istocno) od najboljeg do najgoreg: Telenor, A1, mts, do te granice da je mts skroz neupotrebljiv, a da je Telenor solidan. A1 je uglavnom ok, nekad nekad ima problem, te su mi dolazni pozivi sa A1 broja preusmereni na Globaltel u slucaju nedostupnosti, a u aplikaciji ukljuceno da primam pozive u njoj a ne na kartici, i to se pokazalo prilicno dobro.

Aplikacija je super zamisljena, ali ima svojih mana, generalno ako ne iskljucim potpuno optimizaciju potrosnje baterije za globaltel app, nema sanse da primim poziv ako mi je telefon u mirovanju. Ali ako iskljucim tu opciju, radi u 95% slucajeva kako bi i trebalo.

Pozivi na A1 i Globaltel SIM karticama rade skoro isto, SMS nekad ima problem, al to su pisali vec drugi. Net radi ok, nisam primetio velike razlike izmedju Globaltel i A1 u istom telefonu na istom mestu.
 

poglavicas@​

Net radi ok, nisam primetio velike razlike izmedju Globaltel i A1 u istom telefonu
Ovo je bitna informacija u vezi neta, ako isto rade onda je do A1
 
@Globaltel Support da li podrzavate portovanje inostranih brojeva koji nisu u ponudi u app ?
Napr: hrvatska fiskni i koja bi bila mesecna renta?
 
Nazad
Vrh Dno