Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

@nstelep

Brljave povremeno i ostale mreze



Sto se tice prikaza stanja

gt 29.jpg

Preko *100# pise datum - do kada je paket aktivan
 
Ja u NS-u zovem uporno jedan 0677 broj i ne mogu da uspostavim vezu. Zovem sa A1. Ne znam kakva je kod vas sutuacija?
Rece upravo gospodja osoba nije dostupna. Mozda jeste mozda nije.
 
Nesto rade u mrezi, do sada mi se nije gubio signal. Sada opet ima.
 
Trenutno su radovi na mts mreži zato je problem sa mrežom.
Prošle nedelje tačnije u četvrtak u toku pre podneva su bili problemi sa mrežom ali su se brzo odklonili.
 
Da li ima po trafikama Globaltel kartica? Mislio sam jednu da uzmem na probu. Ako vredi da prelazim kod njih ili ne? Pitao sam na tri mesta i nisam našao.
 
Aplikaciju sam namestio iz prve,stize mi sms kada nisam dostupan e sada ne znam da li salju poruke kada je linija zauzeta.
 
Ima li neko kao sto je Goran za dopunu kredita?
 
@nstelep

Brljave povremeno i ostale mreze



Sto se tice prikaza stanja

Pogledajte prilog 433124

Preko *100# pise datum - do kada je paket aktivan
Колико се сећам, и у апликацији може да се види датум, сат и минут до када траје пакет. А, обавештење о активацији стигне СМС-ом, па не би требало да буде проблем да се одреди до кад траје.
 
Tako je bilo u staroj aplikaciji - i to su unazadili u ovoj novoj :(
 
Kako se aktivira poklon od 200gb? Hoce li to samo od sebe ili nesto mora da se odradi?
 
Da - 200GB za prenos broja

Mesecni limit je 40GB ! - potrebno je obnavljati paket koji sadrzi GB
da bi se GB prenosili dok se ne potrose.
 
Da li sad na mts-u uopšte postoji limit od 40GB?
 
Kako se aktivira poklon od 200gb? Hoce li to samo od sebe ili nesto mora da se odradi?
Izgleda da su zadržali uslov da je neophodno aktivirati Freepaid tokom meseca u kome je izvršen prenos, iako je ta fusnota uklonjena.
 
Imaju neku brljotinu u sistemu , za neke 0800 brojeve sistem skine 9,9 dinara za uspostavu veze.
To nemaju u tarifniku i ko primeti , posle reklamacije vracaju kredit

Valjda ce to da isprave.

Kako si uspeo da dobijes povrat novca? Meni kaz cas to je tako (iako nema nige u cenovniku), cas rade na tome. Ne pominju vracanje novca.
 
Zna li ko zašto mi je u aplikaciji i na sajtu jedan dan razlika u trajanju paketa? Na sajtu piše da imam još 4 dana, a u aplikaciji 3.
Ipak je tačno ono na sajtu (dan više). Danas mi je samo stigla poruka od banke da su mi sa računa skinute pare. Krivo mi je što nisam video šta stoji u aplikaciji poslednji dan. Drugo, zvao sam call centar i pitao da li je tačno da su počeli da puštaju VoLTE, kažu da nije tačno.
 
Nazad
Vrh Dno