Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Vrhunac gluposti.
Prebacio sam broj iz Globaltela u MTS, a imao oko 1000din kredita uplacenog jos od pre, neiskoriscenog (nesto sam se pre X meseci zbunio i rekao mu da skida sa kredita, on skinuo sa kartice, sto je ok, jer sam planirao da ostajem na duze, i rodbina mi je u Globaltelu takodje, racunam oticice njima kredit).
Broj se prebaci (iz drugog puta, prvi put neuspesno iz nekih undiscloseovanih razloga njima poznati samo, morao dva put da pravim zahtev, pritom me je zena iz Globaltela zove da pita zasto odlazim iz mreze, a nije nasla za shodno da pomene ovo oko preostalog kredita), i ne mogu da udjem u aplikaciju (u to vreme i menjao fon, pa trebao da reauthujem, ali ne moze jer nisam u Globaltelu vise), i bukvalno me lockoutovali od sopstvenog kredita.
Ne budem lenj i pozovem korisnicki servis, ispricam situaciju, kazu nema problema, samo pustite mail sa JMBG i # LK kad napravite novi broj ili ako hocete vec postojeci neki, da prebacimo nekom korisniku nase mreze, ja ne budem lenj, posaljem (otvorim sebi nov broj za drugi telefon, platim uredno).


I evo sad stize ovaj biser, koji kompletno anulira sto mi je receno preko telefona.

Najcrnje od svega je sto jos imam mailove o uplati kredita, itd.
Pogledajte prilog 358043

Da sam znao da ce app da pukne i lockoutuje me od sopstvenih 1000din, naravno da bih isao na sajt i koristio onu opciju za prenos kredita na drugi broj, ali mi je van pameti da ovako me leraju jedno na korisnickoj podrsci, uradim ono sto mi kazu, da bi mi rekli da ipak ne moze.
Da, znam da je u pitanju 1000din, i nije neka suma, ali je rec o sistemu internom i leranju preko telefona da se zezam i saljem mail da bi mi genericki odgovorili. Sto me niste lepo odbili na telefonu odmah kad vec nema tehnickih mogucnosti?

PS: Tacno mi se j*** za obavestenje o poverljivosti, u poverenju cu svakom da kazem da ste me slagali i uzeli 1000din da finansirate strogo poverljive aktivnosti, koje god one bile. Poyy.
Trebo si da prebacis preko koda *100#
 
Vrhunac gluposti.
Prebacio sam broj iz Globaltela u MTS, a imao oko 1000din kredita uplacenog jos od pre, neiskoriscenog (nesto sam se pre X meseci zbunio i rekao mu da skida sa kredita, on skinuo sa kartice, sto je ok, jer sam planirao da ostajem na duze, i rodbina mi je u Globaltelu takodje, racunam oticice njima kredit).
Broj se prebaci (iz drugog puta, prvi put neuspesno iz nekih undiscloseovanih razloga njima poznati samo, morao dva put da pravim zahtev, pritom me je zena iz Globaltela zove da pita zasto odlazim iz mreze, a nije nasla za shodno da pomene ovo oko preostalog kredita), i ne mogu da udjem u aplikaciju (u to vreme i menjao fon, pa trebao da reauthujem, ali ne moze jer nisam u Globaltelu vise), i bukvalno me lockoutovali od sopstvenog kredita.
Ne budem lenj i pozovem korisnicki servis, ispricam situaciju, kazu nema problema, samo pustite mail sa JMBG i # LK kad napravite novi broj ili ako hocete vec postojeci neki, da prebacimo nekom korisniku nase mreze, ja ne budem lenj, posaljem (otvorim sebi nov broj za drugi telefon, platim uredno).


I evo sad stize ovaj biser, koji kompletno anulira sto mi je receno preko telefona.

Najcrnje od svega je sto jos imam mailove o uplati kredita, itd.
Pogledajte prilog 358043

Da sam znao da ce app da pukne i lockoutuje me od sopstvenih 1000din, naravno da bih isao na sajt i koristio onu opciju za prenos kredita na drugi broj, ali mi je van pameti da ovako me leraju jedno na korisnickoj podrsci, uradim ono sto mi kazu, da bi mi rekli da ipak ne moze.
Da, znam da je u pitanju 1000din, i nije neka suma, ali je rec o sistemu internom i leranju preko telefona da se zezam i saljem mail da bi mi genericki odgovorili. Sto me niste lepo odbili na telefonu odmah kad vec nema tehnickih mogucnosti?

PS: Tacno mi se j*** za obavestenje o poverljivosti, u poverenju cu svakom da kazem da ste me slagali i uzeli 1000din da finansirate strogo poverljive aktivnosti, koje god one bile. Poyy.
Ovde je jedino sporno što su ti rekli da i posle prenosa u drugu mrežu možeš da koristiš (prebaciš nekom drugom) kredit koji si pre prelaska u drugu mrežu imao. Inače, to nigde ne može.

Ovo za poverljivo je standard u firmama, a odnosi se na situacije kada pošiljalac greškom pošalje mejl na pogrešnu adresu.
 
Mogao sam i preko sajta da se ulogujem i prebacim na drugi pretplatnicki broj, a mogla je i zena sto me je pitala bila 'zasto bezite u MTS, sta vas je privuklo kod njih' da me podseti na cinjenicu da cu ostati bez sopstvenog kredita.
Ja imam na mailu kad sam uplatio taj sporni visak kredita, imam i izvode iz banke, da sam malo mladji i ludji isao bih ili zvao banku i chargeback pokrenuo iako je rec o 1000din, cisto da postavim stvari na mesto, pa nek se gone sa mastercardom i njihovim chargeback departmanom oko mojih 1000din i da ih izadje skuplje dara nego mera.
Ono sto mene nervira je sto mi je pre 3 dana receno da moze da samo otvorim u globaltelu nov broj i da ce posle poslatog maila na njega da prebace, sto mi je odgovaralo zbog eSIM mogucnosti, i sad mi kazu da ne moze. Ajde sto ste uzeli 1000din, nego sto jos 900din na foru na nov broj.
Mislim, svejedno, ali usaglasite se interno sta sistemski moze, sta ne moze.

Majka mi je takodje u globaltelu, na moju preporuku jer su svojevremeno bili kao novi, hip, tehnicki bolji od konkurencije (plasiranje eSIMa, biranje broja, itd), ali iskreno mislim da ce i ona da se ovajdi za 25TB promo u MTSu uskoro, ako nista drugo barem iz revolta. Nikad ne sudim po izgledu, ali iskreno ako ti Baka Prase reklamira mrezu a vlasnik je zna se vec ko, ne moze na dobro da izadje - koliko god banalno i plasticno zvucaloi.

Sad sam se opet cuo sa korisnickom podrskom na telefonu, kazu "trebali ste da razmisljate pre prenosa", ja kazem trebali ste da me podsetite, jer ja ne znam interno da li cuvate i sta cuvate, ili iz te SQL baze ili gde vec drzite sve podatke sta se brise i posle koliko se brise, a u krajnjem slucaju nema ni smisla jer je rec o pisljivih 1030din ili koliko vec, vec trebate da ispadnete dzekovi i kazete ok evo vam kolega 8 dolara, one-time gesture of good will ili kako god kazu ameri, i da pustite tih mrtvih soma dinara na broj kao sto ste rekli pre 3 dana na korisnickoj podrsci, kad sam zvao.

Ovde je jedino sporno što su ti rekli da i posle prenosa u drugu mrežu možeš da koristiš (prebaciš nekom drugom) kredit koji si pre prelaska u drugu mrežu imao. Inače, to nigde ne može.
Sad znam i ja, ali zato i sluzi forum, da neko procita i da mu se javi u podsvesti X nedelja kasnije kada i on bude prebacivao broj iz mreze da se ne zezne kao ja.

Vrhunac gluposti je sto je izbagovao toggle bio za /skidaj sa kartice/skidaj sa kredita/ vizualno, na android appu, ili sta vec, i tu sam se pre 3-4 meseci zbunio i zato i bio u plusu po pitanju kredita, ali racunam, nije problem, potrosice se kad tad. Poenta price - ne daj nikom ni dinar pretplate, a kamoli novopecenim MVNOvima.
Meni je kao korisniku bitan krajnji rezultat, sad da li ce oni da otmu 1000din nekome na ulici i daju meni, ili da provere logove kad sam ja uplacivao da utvrde da sam stvarno, zaista, bio u plusu po pitanju kredita i kreditiraju broj, je apsolutno svejedno.
Kazem, sporno je takodje jer su me defakto i naveli da otvorim novi broj pre 3 dana jer sam imao i druge opcije, ali evo da bi mi prebacili moje pare sa starog broja, resih opet da zaigram sa Globaltelom.
Propasti necu, kao ni preporuciti ih.
 
Poslednja izmena:
Rade, ne rade samo ka mts-u iz bilo koje mreže.
 
mts mreža je pukla oko pola 12 danas.
 
Trenutno sam pod ugovorom u yettel, ugovor mi istice 8.10. Imam paket 1950 dinara 15gb internet, 400 minuta ka svima i neograniceni sms. Da li u Globatel ima povoljnije nesto i da li su generalno jeftiniji od drugih operatera? Koji paket slican mi predlazete?
 
@Raf991 Ne znam što ti je to teško da pogledaš na njihovom sajtu imaš svega 3 paketa i to je to. Recimo Freepaid 1300 dinara 20GB net, neograničeno minuti i poruke. A ako preneseš broj do 31.10. dobiješ i 1 GB rominga neta i 200 GB poklon.
 
@Raf991 Ne znam što ti je to teško da pogledaš na njihovom sajtu imaš svega 3 paketa i to je to. Recimo Freepaid 1300 dinara 20GB net, neograničeno minuti i poruke. A ako preneseš broj do 31.10. dobiješ i 1 GB rominga neta i 200 GB poklon.
Upravo sam video, hvala. Dosta je jeftinije nego u yettel, a nikakvih problema nema u koriscenju internta, signala, isto je kao u ostale mreze?
Napravio sam gresku posto sam danas otisao u yettel da potpuisem da necu da produzim ugovor kod njih i sad ne mogu da prebacim broj u Globatel naredna 3 meseca. Uslov je kad ugovor istekne, da nastavim koriscenje u yettelu bez ugovorene obaveze i tek posle toga prebacim broj. Upravo sam zvao.
 
Upravo sam video, hvala. Dosta je jeftinije nego u yettel, a nikakvih problema nema u koriscenju internta, signala, isto je kao u ostale mreze?
Napravio sam gresku posto sam danas otisao u yettel da potpuisem da necu da produzim ugovor kod njih i sad ne mogu da prebacim broj u Globatel naredna 3 meseca. Uslov je kad ugovor istekne, da nastavim koriscenje u yettelu bez ugovorene obaveze i tek posle toga prebacim broj. Upravo sam zvao.
To te obmanjuju, imas pravo cim ti istekne ugovor da podneses zahtev za prenos broja.
 
To te obmanjuju, imas pravo cim ti istekne ugovor da podneses zahtev za prenos broja.

To te obmanjuju, imas pravo cim ti istekne ugovor da podneses zahtev za prenos broja.
Hvala.
To su mi rekli u Globatel, sad cu opet da pozovem. Ja sam danas u Yettel potpisao neki papir za privremeni raskid ugovora, mislim da imam prava da prebacim broj. Mnogo su jeftiniji nego u yettel. U Yettel mi nude isti paket kao sada sto imam za 1899 dinara, 15gb net, 400 minuta i neogranicene poruke. U Globatel za 1300 imam mnogo vise.
 
@Raf991

Postoji gomila objasnjenja i opet sebi stvaras probleme...

Apsolutno nisi imao potrebe da ides u Yettel , samo si trebao
u Globaltelu da podneses zahtev za prenos broja
( od 8.10 kada istice ugovor )
Ako si u Yettelu preneo broj na pripejd onda moras da cekas
3 meseca , pa tek onda mozes da preneses broj u drugu mrezu.
 
@Raf991

Postoji gomila objasnjenja i opet sebi stvaras probleme...

Apsolutno nisi imao potrebe da ides u Yettel , samo si trebao
u Globaltelu da podneses zahtev za prenos broja
( od 8.10 kada istice ugovor )
Ako si u Yettelu preneo broj na pripejd onda moras da cekas
3 meseca , pa tek onda mozes da preneses broj u drugu mrezu.
Nema to nikakve veze, ima pravo bez obzira da li je prepaid ili postpaid. Obmanjuju ga na prodajnom mestu ili jednostavno ne znaju.
 
@vemiessubdentem

Raf991 nije precizirao sta je uradio.
Ako je u Yettelu ( sa postpejda ) prebacio broj na pripejd , onda mora da ceka 3 meseca.
Isto je pravilo u svim mrezama.
 
@vemiessubdentem

Raf991 nije precizirao sta je uradio.
Ako je u Yettelu ( sa postpejda ) prebacio broj na pripejd , onda mora da ceka 3 meseca.
Isto je pravilo u svim mrezama.
Ne mora, to im je zvaka.
3 meseca je obaveza da se bude u jednoj mrezi i nakon toga ako su ispunjeni uslovi broj se moze prebaciti u drugu mrezu.
S obzirom da je njegov broj duze od 3 meseca i da nece vise biti pod ugovorom on ima svako pravo da prebaci broj u drugu mrezu.
 
@vemiessubdentem

Raf991 nije precizirao sta je uradio.
Ako je u Yettelu ( sa postpejda ) prebacio broj na pripejd , onda mora da ceka 3 meseca.
Isto je pravilo u svim mrezama.
To sam uradio danas, nisam znao, sta da se radi...
medjutim, meni istice ugovor 8.10. potpisao sam neki papir za privremeni raskid ugovora, ali su mi rekli da dok me ne kontaktira njihov operater, da nece automatski da predje broj na pripejd.
Da li postoji opcija da idem u Yettel i ponistim to?

@vemiessubdentem

Ovaj broj imam od Oktobra 2020 godine. Nadam se da moze
 
Uzeo bih eSim za sat. Imam dva pitanja:
1. Koliko je minimalno mesecno moguce placati neki paket da ima bilo koliko neta?
2. Koliko dugo moze da bude aktivan broj a da se ne uplacuje kredit? Tj samo dolazni pozivi da rade?
 
Ma on je potpisao raskid i prelazak na prepaid. Potrebno je samo da ga registruju kao prepaid korisnika i da kao takav status(prepaid) podnese u Globatelu.
Poenta je da ne podnosi kao postpaid nego kao prepaid registrovani i to je to.
Upravo to. To sam danas uradio i odmah zvao Globatel i rekli su mi da ce podneti zahtev za prenos broja (dao sam podatke sve), savetovali su me da odem u Yettel i pokusam da ponistim to sto sam danas potpisao.
Ali su mi u Yettel rekli da dok me ne pozove operater, broj ce i dalje da mi se vodi kao postpejd bez ugovorene obaveze, a operater ce me zvati ubrzo nakon isteka ugovora 8.10.
Tako da sam se upetljao mnogo, ne znam koji je moj status sada i da li ce da odobre iz Yettela prenos.
 
Upravo to. To sam danas uradio i odmah zvao Globatel i rekli su mi da ce podneti zahtev za prenos broja (dao sam podatke sve), savetovali su me da odem u Yettel i pokusam da ponistim to sto sam danas potpisao.
Ali su mi u Yettel rekli da dok me ne pozove operater, broj ce i dalje da mi se vodi kao postpejd bez ugovorene obaveze, a operater ce me zvati ubrzo nakon isteka ugovora 8.10.
Tako da sam se upetljao mnogo, ne znam koji je moj status sada i da li ce da odobre iz Yettela prenos.
Odes 09.10. u najblizu poslovnicu i pitas koji je status broja. Ako je prepaid, pitaj je li registrovan na tebe i onda podnesi takav zahtev u Globatelu.
Ako pak kazu da je postpaid onda podnesi zahtev kao postpaid.
Verujem da mogu i da ti stopiraju taj zahtev za raskid, pitanje je da li zele da se iscimaju.
 
Ne mora, to im je zvaka.
3 meseca je obaveza da se bude u jednoj mrezi i nakon toga ako su ispunjeni uslovi broj se moze prebaciti u drugu mrezu.
S obzirom da je njegov broj duze od 3 meseca i da nece vise biti pod ugovorom on ima svako pravo da prebaci broj u drugu mrezu.
Ja sam bio u sličnoj situaciji (sa Yetel postpejda prešao na pripejd) i u Globaltel mi rekli da moram da čekam 3 meseca da bih broj prebacio kod njih. Tako sam i uradio.

Računam da je njima u korist i da bi te stvari morali da znaju bolje od mene.
 
Upravo to. To sam danas uradio i odmah zvao Globatel i rekli su mi da ce podneti zahtev za prenos broja (dao sam podatke sve), savetovali su me da odem u Yettel i pokusam da ponistim to sto sam danas potpisao.
Ali su mi u Yettel rekli da dok me ne pozove operater, broj ce i dalje da mi se vodi kao postpejd bez ugovorene obaveze, a operater ce me zvati ubrzo nakon isteka ugovora 8.10.
Tako da sam se upetljao mnogo, ne znam koji je moj status sada i da li ce da odobre iz Yettela prenos.
Najbitnije ti nisu rekli. Aplikacija globaltel maksimalno bagovita. Veoma velika mogućnost da ćeš imati problema sa stizanjem sms poruka i sms verifikacijama ako koristiš sajtove, društvene mreže i slično. Internet radi odlično. Kao sporedni broj DA kao glavni i primarni još uvek NE.
 
@Raf991,
nazovi call centar 063900 - pa 1, 4, 0
i kazes da si se predomislio oko raskida, ali hoces da te nazove neko njihov i da jos jednu ponudu pre odlaska iz mreze.
Za 24h ce te zvati neko od prodavaca.

Zasto ti to kazem?
Da spasis sebe svog cimanja dok jos mozes. Bas si se zapetljao.
Ja sam , po gornjim koracima ispregovarao GoData+ za 50% , kao visegodisnji korisnik i uredni platisa bez dinara da dugujem.
 
@Raf991

Postoji gomila objasnjenja i opet sebi stvaras probleme...

Apsolutno nisi imao potrebe da ides u Yettel , samo si trebao
u Globaltelu da podneses zahtev za prenos broja
( od 8.10 kada istice ugovor )
Ako si u Yettelu preneo broj na pripejd onda moras da cekas
3 meseca , pa tek onda mozes da preneses broj u drugu mrezu.
Ili je mogao da trazi otkup ugovorene obaveze i da mu oslobode broj odmah taj dan.
Ja sam tako uradio sa A1 mrezom.
Ugovor mi je isticao 6.10.ali nisam hteo da cekam ni dana vise tako da sam broj preneo u Globaltel posle par dana.
 
@Raf991,
nazovi call centar 063900 - pa 1, 4, 0
i kazes da si se predomislio oko raskida, ali hoces da te nazove neko njihov i da jos jednu ponudu pre odlaska iz mreze.
Za 24h ce te zvati neko od prodavaca.

Zasto ti to kazem?
Da spasis sebe svog cimanja dok jos mozes. Bas si se zapetljao.
Ja sam , po gornjim koracima ispregovarao GoData+ za 50% , kao visegodisnji korisnik i uredni platisa bez dinara da dugujem.
To sam uradio malopre i rekla mi je da ce me kontaktirati neko koliko vec sutra ili u petak.
Rekao sam da hocu da ponistim taj ugovor i nastavim sve bez ugovorene obaveze. Nudice mi razne pakete, tako da cu sve da odbijem i onda mogu da predjem u Globatel.

Ali me je uplasilo to sto je napisao @Muki.Beograd
Ovo mi je jedini broj i zaista mi je potrebno da radi sve lepo, od sms-a to poziva i interneta.
 
To sam uradio malopre i rekla mi je da ce me kontaktirati neko koliko vec sutra ili u petak.
Rekao sam da hocu da ponistim taj ugovor i nastavim sve bez ugovorene obaveze. Nudice mi razne pakete, tako da cu sve da odbijem i onda mogu da predjem u Globatel.

Ali me je uplasilo to sto je napisao @Muki.Beograd
Ovo mi je jedini broj i zaista mi je potrebno da radi sve lepo, od sms-a to poziva i interneta.
Nisam te uplašio, samo sam bio maksimalno iskren.
 
Kao što ti je već rečeno i kao što već dugo upozoravamo, ako ti je to jedini broj koji treba da funkcioniše u svakom trenutku i za svaku potrebu, ne prelazi nikako u Globaltel.

Sve to izgleda lepo, šareno i primamljivo, ali upoznaćeš se sa mogućim i nemogućim poteškoćama već u prva dva dana korišćenja, toliko da ćeš se zapitati da li je realno šta sve od usluga jednostavno ne radi.
 
Sada cu definitivno razmisliti. Verifikacija sms-om mi je potrebna cesto na paypal i drugim sajtovima, to ne bi smelo da mi kasni i da imam problema sa prijavom.
Cesto se desava da ne stigne ili kasni sms?
 
Nazad
Vrh Dno