Djole, jeste to što si rekao na mestu. Međutim, bez neke zle namere da te kompromitujem, kada neko napiše ''preTpremijerno'', ''funkciJonisati'', ''nerazumeju'' sam sebe spušta, tj u velikoj meri kontraproduktivno utiče na kredibilitet sopstvenih postova. Ne smatram sebe nekim fakin lektorom jezika, ali ovo su ipak neke gramatičke osnove pa bih te molio, sebe radi, da obratiš malo više pažnje na to.
Game clouding mi se svideo od samog početka, ali kao i svaka relativno nova ideja sigurno ima rupa koje će se moći videti tek uz neku masivnu, praktičnu primenu. Bkb, ovakvu koncepciju ne vidim kao jedinu soluciju, niti želim da je vidim, već kao jedan od izbora. Clouding sistem u globalu je još fascinantniji i koliko će biti koristan sasvim je jasno - imati pristup svojim podacima bilo gde, bilo kada i mogućnost skladišćenja novih a sve to putem internet veze. Problem u svemu tome je što ni jedan sistem nije 100% siguran i što postoji psihička barijera korisnika da nešto privatno ili poslovno ostavlja na nekom udaljenom serveru, pa čak i ako taj sistem u budućnosti bude dokazano najsigurniji. Jednostavno, sindrom para u sopstvenoj slamarici biće i dalje opravdano tu. Na kraju krajeva i da nas neki sistem ubedi da je 100% siguran, i dalje je to u okviru nekog sistema koji ima pristup tim podacima a koji se nalaze na njegovim serverima. Svaki globalni sistem u sebi krije potencijalnu zloupotrebu informacija i kontrolu korisnika, prvo su tu bili telefoni, pa mobilni telefoni, pa internet, pa su tu iznikle takzvane socijalne mreže, YT... a sa ovim - sky is the limit.
Nego, zašto je ova tema otvarana kada već odavno postojii, eventualno se može prebaciti u temu Industrija igara.