Unapredjenja su razna, nazalost moj utisak je da je uradjeno isto sto i sa masters of orion, tj igra je postala previse komplikovana za svoje dobro i samim tim mi je daleko losija od originala... no videcemo, probacu jos koji dan... ako nista, uvek su mi tu negde stari galciv i altarian prophecy...
malo upozorenje, ako vam je rezolucija monitora neka cudna, npr 1440x900, kao npr meni, igra nece hteti da krene. Onda treba da postavite istu na 1024x768, u meniju igre, podesite svoju zeljenu rezoluciju, izadjete iz igre, vratite svoju rezoluciju i ponovo udjete u igru. Igra ima native podrsku za 1440x900 i za jos neke wide rezolucije, sto joj je svakako veliki plus.
Odradjena je u nekom 3d kao npr civ4 (sto mi se ne svidja, svemir je 3d, a postaviti sve objekte u jednu ravan, pa onda od toga praviti neki 3d je bezveze) , planete su odvojene od sunaca, pa je sve manje pregledno. Ima novih rasa i mozete da vodite koju hocete, kao i da je malo prilagodite ili da vodite skroz custom rasu, opet nema takticke borbe brodovima (sto meni licno jako nedostaje iz moo1). Nisam otkrio kako se namesta autobuild za gradjevine, ali ima dosta solidan queue. Novost je ogranicenje broja objekata po planeti (mozete graditi samo na poljima koja su slobodna za gradnju, ili mozete teraformirati/prilagoditi nepodobna polja, opet ne sva). medjutim, ovo mi je krajnje nepregledno i uspelo mi je slucajno da sazidam 5 istih objekata na jednoj planeti, dok nisam primetio sta radim... znaci mikomenadzment je prekomplikovan za moj ukus i mislim da je promasaj.
brodovi se mogu budziti (tj mogu se praviti custom dizajnovi), ali treba biti tehnoloski jako napredan da bi to imalo smisla. za svaku planetu gde zelite da gradite brodove, prvo MORA shipyard itd..
ostalo, koliko vidim, nije menjano...
a da muzika je dosta dobra...