- Učlanjen(a)
- 25.09.2008
- Poruke
- 11,749
- Poena
- 835
^ NetNet ima iste cene kao ExeNet. Ja od februara-marta prelazim kod njih. Bio sam zadovoljan ExeNet-om 6 godina, ali svi vidimo kuda ova degradacija usluga ide.
Koristan je ipv6, pre svega sto mozes da odes i na ipv6 sajtove, a i da slusas na bilo kom portu bez zezanja sa forvardovanjem na ruteru. E sad iskljucis fw ioni se hvale da imaju ipv6. Dzabe ipv6 kad je ipv4 cg-nat... tamo u nekoj buducnosti kad se kompletno predje na ipv6 to nece biti vazno, ali sada i jos dugo jeste vazno, jer ce taj proces trajati poprilicno i dok se sva operma na svetu ne zameni i svi krenu da koriste ipv6...
pa ta adresa koju dobijes je u lan-u ISP-a, ne vidim zasto ne bi moglo, naravno, zbog lokalnog nata po korisniku, ne mozedrugo mozda i najbitnije, a to je da korisnici istog IP opsega u sn mrezi preko dhcp-a, ne mogu medjusobno da komuniciraju
Verujem da stotine ljudi prati sta se pise ovde i da su svaka informacija i podeljeno iskustvo vazni kako bi znali kako da reagujemo ili sta su nasa prava ili kome da se obratimo kad krenu problemi. Manja mesta su prva na udaru, a ovo sa Cinestar kanalima je isto sto se desilo i sa Sport klub kanalima.@Borussia
hahahahahahah, džaba pišete
Zar se tred ne zove EXE NET Iskustva i zar nije svrha foruma i treda da bude neka baza znanja i informacija koje neko može da iskoristi ko iskustva nije imao...
Iako moguće ima 10 ljudi na forumu koji se nešto bune i razmatraju situaciju, ima ih sigurno mnogo više koji samo čitaju i traže neko razrešenje ili bar kako da se postave prema Operateru kako bi bili u povoljnijem položaju i da ne rade ono što ne moraju.
A da li će biti ili neće tog gašenja signala ostaje da vidimo, (osim ako nisi MTS/supernova insajder pa imaš ove informacije koje si napisao) jer zvaničnih informacija o ovome nigde nema, a nas kao korisnike po ugovoru moraju pismeno ili putem web sajta/email-a da obaveste o ovakvim promenama u pružanju usluga kao što je gasimo vam signal morate novi ugovor da potpišete iako imamo važeći ugovor po osnovu kog vrše naplatu za usluge koje pružaju.
Jel se i vama nakon gledanja na mobilnoj aplikaciji u pozadini ona ponovo sama pušta
I kod mene isto, zvao sam, rekli da će provere pa će mi javitiImam karticu za HBO i Cinemax, do jutros je sve radilo kako treba.
Isto i mene interesuje. Bukvalno pola kanala nema od jutros, ukljucujuci i superstar, balkan trip, kurir, blic, euronews, bukvalno u prvih 20 ih samo nema pola.Napiši šta je kada ti jave da znam da li rešavaju po automatizmu ili da zovem.
Najverovatnije da.Danas mi je prijatelje rekao da su Arene trajno iskjučene sa Jotela, ne znam da li je tačna informacija, treba proveriti sa Jotelom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari