Šta je novo?

Erste banka

Otvorio sam u Erste premium paket sa osiguranjem domacinstva medjutim u papirima ne vidim da sam dobio bilo kakvu polisu sa brojem i slicno. Da li za polisu moram da kontaktiram osiguravajucu kucu ili naknadno dobijam nesto na mail ili kucnu adresu? Ovo verovatno zna neko ko vec ima premium paket. I da,vidim da su pocele da stizu poruke skoro u realnom vremenu sto nije bio slucaj sa proslim obicnim dinarskim racunom gde nisam dobio ni jedan sms.
 
Nakon otprilike mesec dana od otvaranja racuna, dobijas karticu od osiguravajuce kuce koja ce stici u filijalu gde si otvorio racun i tu bi trebao da je pokupis.
 
Biće njihova George platforma, možete videti kako izgleda na njihovim ostalim tržištima (Austrija, Češka, Hrvatska, Slovačka, Mađarska i Rumunija)
Samo da demantujem sam sebe, izgleda ništa od George platforme, po ovome što su objavili na sajt ide ista aplikacija kao što ima Halkbank-a: mbanking: LINK KA STRANICI O MBANKINGU netbanking: LINK KA STRANICI O NETBANKINGU Obe stranice i dalje izgledaju nezavršeno ali bi trebalo da to bude to. Svakako jako žalosno što nije George platforma.
 
Ili sam ja ćorav, ili izgleda još uvek ništa od google pay/apple pay...
 
Koliko sam shvatio, niti ga ima niti će ga biti.
 
A realno je i nebitno da li je George ili nije. Bitno je da bude unapredjenja. Za apple/google pay bi bilo malo neozbiljno da sada najavljuju, a ne znaju kako ce proci migracija na novi sistem.
 
Bas me zanima kako će da im izgleda novi sistem. Ne znamo da li će app biti update ili da se skine nova sa G storea.
 
Imaš linkove sa screenshot-ovima, pa možeš da pogledaš. Kako su napisali biće skroz nova aplikacija, tj. neće je objaviti kao update na postojeću kako sam razumeo.

Ili sam ja ćorav, ili izgleda još uvek ništa od google pay/apple pay...
Na twitter-u su napisali da će raditi na tome nakon implementacije novog sistema.
 
Pa verovatno neki george kao i svuda ostalo u svetu kada je erste u pitanju. Pre dve god sam u hrvatskoj prelazio sa klasične erste na đorđeta. Samo još i google py da dočekamo jednom nekad
 
@Proday znam da si tužan jer nije george ali ta reakcija znači inaccurate :( i smanjuje rejting te osobe na forumu, da znaš za ubuduće :D

Ipak će biti George ali ne odmah u početku.

Pogledajte prilog 384159
Ovo sam i mislio da će se desiti, stavljali su oglase za posao gde se spominje realizacija George platforme, tako da sigurno idu ka tome. Ovo pokazuju kolko im je trenutna platforma krš kada im je potrebna međuplatforma da bi prešli na NJIHOVO in house rešenje.

Dodatak: Čisto da dodam kad sam se već setio u hrvatskoj kad je dolazio George, on je radio u isto vreme sa starom aplikaciom par meseci (otprilike kao fijasko u Intesi, ali bez fijaska 😂) tako da moguće da će tako i biti sa ovom novom i nadam se što kraće dostupnom aplikaciom :D
 
Poslednja izmena:
Nisam ni ja znao do nedavno, kada su pojašnjavali to (prilikom lansiranja novog sajta). Pa reko samo da podelim (pošto ni meni baš ne idu veze ovih emotikona sa tim rejtinzima) :D
 
Jasam koristio Djordjeta u Slovackoj do 2018. Od tad koristim ovu nasu app i razlika je nebo i zemlja.
 
Да ли ће апп бити доступна за кориснике који имају само девизни рачун?
 
Poštovani/a,



Kao što smo Vas već obavestili, tokom prvomajskih praznika, u periodu od 28. aprila do 3. maja, prelazimo na novi informacioni sistem.



Imajući u vidu da je ovo složen proces, biće nam potrebno nekoliko neradnih dana kako bismo ga uspešno sproveli.

U nastavku Vam šaljemo više detalja o načinu rada tokom navedenog perioda.



Kako prelazak na novi informacioni sistem utiče na Vas?

Radno vreme filijala
Petak, 28. april – do 15:00 časova
Subota, 29. april – neradni dan
Sreda, 3. maj – od 10:00 do 17:00 časova
Od 4. do 13. maja – filijale rade po uobičajenom radnom vremenu, osim filijala koje rade do 19:00 časova, a koje će raditi do 17:00 časova. Subote će biti neradne.
Platne kartice i bankomati
Kartice će funkcionisati kako ste i navikli, ali sa stanjem na računu koje ćete imati 28. aprila do 18:00 časova. Ukoliko budete primili uplatu na račun nakon navedenog vremena ta sredstva ćete moći da koristite tek od 3. maja.
Uplatni bankomati neće prihvatati uplate u periodu od 28. aprila od 18:00 časova do 3. maja.
Usluge elektronskog i mobilnog bankarstva
Usluge elektronskog i mobilnog bankarstva biće nedostupne u periodu od 28. aprila od 18:00 časova do 3. maja.
Imajte u vidu da od 3. maja prelazimo na nove aplikacije, te da trenutna aplikacija za mobilno i elektronsko bankarstvo neće više biti u upotrebi. Nove aplikacije će biti dostupne 3. maja tokom dana. Detaljne informacije ćemo Vam poslati u posebnom obaveštenju.
Instant plaćanja/prilivi će biti dostupni 28. aprila do 18:00 časova. Nakon navedenog perioda, sredstvima uplaćenim na ovaj način, moći ćete da raspolažete 3. maja, kada će IPS ponovo biti dostupan.
Međunarodni platni promet
Plaćanja ka inostranstvu sa ispravnim nalogom i obezbeđenim pokrićem biće moguća do 28. aprila do 11:00 časova
Prilivi iz inostranstva na Vaš račun će biti obezbeđeni 28. aprila do 13:00 časova
S obzirom na moguće nepredviđene okolnosti usled promene informacionog sistema, ukoliko se desi da imate problem sa plaćanjem ili podizanjem novca, na raspolaganju će Vam biti podrška našeg Kontakt centra koji će raditi tokom praznika od 8:00 do 20:00 časova.



Ukoliko koristite neki od kreditnih proizvoda sa promenljivom kamatnom stopom, a u maju mesecu Vam se vrši usklađivanje varijabilnog dela kamate prema ugovoru, obaveštenje o promeni EURIBOR-a ili BELIBOR-a, nećemo biti u mogućnosti da Vam pošaljemo. Izvinjavamo se zbog ove neprijatnosti. Naravno, uvek možete posetiti neku od naših filijala ili pozvati Kontakt centar kako biste dobili informaciju o visini anuiteta i trenutnom stanju duga.

Zamolili bismo Vas za razumevanje ukoliko u prvim danima nakon prelaska na novi informacioni sistem, pojedini servisi budu radili nešto sporije.



Podsećamo Vas da se na našem sajtu nalazi odeljak sa najčešćim pitanjima i odgovorima u vezi sa prelaskom na novi sistem, koji svakodnevno ažuriramo. Takođe, sva obaveštenja će biti vidljivo istaknuta kako biste uvek imali pravovremene informacije. U slučaju eventualnih promena, poslaćemo Vam SMS ili Viber poruku. Podsećamo Vas na to da se odnedavno biznis poruke nalaze u posebnom odeljku u okviru Viber aplikacije, te Vas molimo da obratite posebnu pažnju na Business Inbox, kako biste u svakom trenutku imali važne informacije.



Ukoliko želite da nam se obratite, na raspolaganju Vam je i naš Kontakt centar na broj telefona 0800 201 201 (besplatan poziv za sve mreže iz Srbije), +38160 48 48 000 za pozive iz inostranstva, a možete i da nam pišete preko vebčeta ili mejla na [email protected].



Srdačno,



Vaša Erste Banka
5 dana zarobljene pare
 
Pa ovo se vec desavalo sa integracinjskim vikendima u proslosti i uvek su bili za 1.maj VoBan i SoGe i ostali. Eto sada ce ovaj 1.maj biti RBA i RF, Aik i nasa AIK i ovaj Erste novi sistem. Savet pre toga podignite dovoljno kesa za recimo do 5.maja i koristite kes da vam ne bi duplo ili slicno duzili kartice,racune.
 
Došli praznici, ko je podigao keš podigao, ostali neka se zajme negde. :ROFLMAO:
 
Stigla nova aplikacija, ja još nisam pokušao da aktiviram nalog.


IMG_1671.png

IMG_1672.png
 
Nazad
Vrh Dno