Poštovani/a,
Kao što smo Vas već obavestili, tokom prvomajskih praznika, u periodu od 28. aprila do 3. maja, prelazimo na novi informacioni sistem.
Imajući u vidu da je ovo složen proces, biće nam potrebno nekoliko neradnih dana kako bismo ga uspešno sproveli.
U nastavku Vam šaljemo više detalja o načinu rada tokom navedenog perioda.
Kako prelazak na novi informacioni sistem utiče na Vas?
Radno vreme filijala
Petak, 28. april – do 15:00 časova
Subota, 29. april – neradni dan
Sreda, 3. maj – od 10:00 do 17:00 časova
Od 4. do 13. maja – filijale rade po uobičajenom radnom vremenu, osim filijala koje rade do 19:00 časova, a koje će raditi do 17:00 časova. Subote će biti neradne.
Platne kartice i bankomati
Kartice će funkcionisati kako ste i navikli, ali sa stanjem na računu koje ćete imati 28. aprila do 18:00 časova. Ukoliko budete primili uplatu na račun nakon navedenog vremena ta sredstva ćete moći da koristite tek od 3. maja.
Uplatni bankomati neće prihvatati uplate u periodu od 28. aprila od 18:00 časova do 3. maja.
Usluge elektronskog i mobilnog bankarstva
Usluge elektronskog i mobilnog bankarstva biće nedostupne u periodu od 28. aprila od 18:00 časova do 3. maja.
Imajte u vidu da od 3. maja prelazimo na nove aplikacije, te da trenutna aplikacija za mobilno i elektronsko bankarstvo neće više biti u upotrebi. Nove aplikacije će biti dostupne 3. maja tokom dana. Detaljne informacije ćemo Vam poslati u posebnom obaveštenju.
Instant plaćanja/prilivi će biti dostupni 28. aprila do 18:00 časova. Nakon navedenog perioda, sredstvima uplaćenim na ovaj način, moći ćete da raspolažete 3. maja, kada će IPS ponovo biti dostupan.
Međunarodni platni promet
Plaćanja ka inostranstvu sa ispravnim nalogom i obezbeđenim pokrićem biće moguća do 28. aprila do 11:00 časova
Prilivi iz inostranstva na Vaš račun će biti obezbeđeni 28. aprila do 13:00 časova
S obzirom na moguće nepredviđene okolnosti usled promene informacionog sistema, ukoliko se desi da imate problem sa plaćanjem ili podizanjem novca, na raspolaganju će Vam biti podrška našeg Kontakt centra koji će raditi tokom praznika od 8:00 do 20:00 časova.
Ukoliko koristite neki od kreditnih proizvoda sa promenljivom kamatnom stopom, a u maju mesecu Vam se vrši usklađivanje varijabilnog dela kamate prema ugovoru, obaveštenje o promeni EURIBOR-a ili BELIBOR-a, nećemo biti u mogućnosti da Vam pošaljemo. Izvinjavamo se zbog ove neprijatnosti. Naravno, uvek možete posetiti neku od naših filijala ili pozvati Kontakt centar kako biste dobili informaciju o visini anuiteta i trenutnom stanju duga.
Zamolili bismo Vas za razumevanje ukoliko u prvim danima nakon prelaska na novi informacioni sistem, pojedini servisi budu radili nešto sporije.
Podsećamo Vas da se na našem sajtu nalazi odeljak sa najčešćim pitanjima i odgovorima u vezi sa prelaskom na novi sistem, koji svakodnevno ažuriramo. Takođe, sva obaveštenja će biti vidljivo istaknuta kako biste uvek imali pravovremene informacije. U slučaju eventualnih promena, poslaćemo Vam SMS ili Viber poruku. Podsećamo Vas na to da se odnedavno biznis poruke nalaze u posebnom odeljku u okviru Viber aplikacije, te Vas molimo da obratite posebnu pažnju na Business Inbox, kako biste u svakom trenutku imali važne informacije.
Ukoliko želite da nam se obratite, na raspolaganju Vam je i naš Kontakt centar na broj telefona 0800 201 201 (besplatan poziv za sve mreže iz Srbije), +38160 48 48 000 za pozive iz inostranstva, a možete i da nam pišete preko vebčeta ili mejla na
[email protected].
Srdačno,
Vaša Erste Banka
5 dana zarobljene pare