Šta je novo?

EPS račun preko neta

Nije brauzer, septembarski racun otvara u sekundi, ovaj oktobarski sam probao nekoliko puta, nista, otvori on novi tab i onaj PDF bar, ali prazan dokument, ne prijavljuje nikakav error.


Pa da ali taj kod je sa naknadom, nije mi do 30 dinara ali necu iz principa.
Nemoj da zezaš!
Dobro si mi rekao, ide opet kroz banking onda plaćanje.
 
Sajt je sada jako nepregledan sa gomilom potpuno nebitnih izvestaja.
 
Nemoj da zezaš!
Dobro si mi rekao, ide opet kroz banking onda plaćanje.
Kad kliknes na "Plati" izbacice ti detalje, dakle iznos racuna i iznos naknade, u principu racun uvecan za 30 dinara.
Probao sam i da skeniram kod i iznos je zaista taj sa uracunatom naknadom.

Probao sam btw i sa drugog browsera, drugog laptopa prakticno, prvi put je bio PC sad sam probao i sa macbook-a, ali nije browser sigurno, verovatno nije generisan taj pdf jos uvek iako ima svih ostalih detalja racuna, osim IPS koda naravno, koji bi trebalo da je u tom PDF-u, bice verovatno za dan-dva i to dostupno.
 
Nema ni kod mene oktobarskog racuna.
Odgovorih coveku da preuzimanje racuna radi, e sad sto je on mislio na oktobarski racun.....
 
A mislim jebg sto bih lagao ....
Ne znam zasto neki od vas nemaju.
Preuzimanje prethodnih racuna radi, jedino ovaj najnoviji ne.

20231110-021725.png
 
U Pančevu, tj kod mene isto nije postavljen za oktobar.
Nemaju svi isti ritam 🙂
Ako nisu ništa menjali u vezi poziva na broj i sličnog onda ništa lakše za plaćanje preko bankinga.
 
Definitivno ne može oktobarski račun da se preuzme, za dva brojila, ostali mogu
 
Pa oktobarski racun ce biti moguce preuzeti tek za 2-3 dana ne pre tog period.
 
Normalno da ne moze...
Kod mene oko 5.-6. u mesecu citaju brojila, tek oko 12.-13. bude kreiran racun.
 
Prvo "nestrpljivi" da plate preko koda gde je uračunata i provizija 😁
 
Evo računi za oktobar su dostuni, skidajte :)
 
Evo i odgovora zašto mi je račun niži nego prošlog meseca uz veću potrošnju struje, ponovo je uveden popust za smanjenje potrošnje u odnosu na prošlu godinu. 600din mi je popust po tom osnovu...
 
Neuobičajeno niski račun za oktobar na oba brojila. Cenim da će i sledeći biti takav, a posle... :)
 
Pa imate datume kada su vam kreirani prethodni racuni pa uporedite.
 
Sad sam pogledao račune za avgust i septembar, na papirnim računima su iznosi oko 200 dinara veći, nego na sajtu. Zašto je to tako?
 
Evo i odgovora zašto mi je račun niži nego prošlog meseca uz veću potrošnju struje, ponovo je uveden popust za smanjenje potrošnje u odnosu na prošlu godinu. 600din mi je popust po tom osnovu...
Sada uporedjuju sa 2022. i 2021. i to tako da uporedjuju sa onom godinom kada si imao vecu potrosnju.
Dakle, ako si u 2021. imao vecu potrosnju, onda ce 2023. uporediti sa njom i ako imas smanjenu potrosnju u odnosu na 2021. dobices popust. Isto naravno ako si 2022. imao vecu u odnosu na 2021. onda 2023. uporedjuju sa 2022.
 
Ja sam pokusao preko firefox nema sanse za preuzimanje pdf dokumenta, presao sam na browser Brave, nikakvih problema oko preuzimanja svih predjasnjih dokumenata.
Generalno problem je u browser-ima. Mada mi nije jasno, i na Firefox kao i na Brave instaliran mi je uBlock Origin, Brave nema nikakvih problema!
 
Da li neko zna , da li je na novom portalu moguće upisati stanje brojila kao na prethodnom. Ja nisam uspeo da nađem tu opciju.
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Ja sam pokusao preko firefox nema sanse za preuzimanje pdf dokumenta, presao sam na browser Brave, nikakvih problema oko preuzimanja svih predjasnjih dokumenata.
Generalno problem je u browser-ima. Mada mi nije jasno, i na Firefox kao i na Brave instaliran mi je uBlock Origin, Brave nema nikakvih problema!

Kada klikneš za preuzimanje računa, Firefox te upozori da je sprečio iskačući prozor ( Pop up ), klikneš na to obaveštenje , pri vrhu stranice, i izabereš da ih uvek dozvoli kada si na sajtu Eps-a.
 
Još uvek nema oktobarskog računa kod mene, mada ni ranije nije bio pre 12-13.
Kada sam se ulogovao, video sam da sam zaboravio da platim septembarski račun, odmah sam platio online, ali i dalje treći dan stoji da postoji dug.
 
Treba im nekoliko dana da proknjize uplatu, u mom slucaju sto se rezija tice primetio sam da jedino Yettel odmah registruje uplatu, ili par sati kasnije, isti dan svakako jer posalju sms poruku zahvalnosti.
 
I dalje nema računa za oktobar, ormar je po prvi put za 20 godina bio zaključan, ali bi trebalo da čitač ima ključ.
 
Nazad
Vrh Dno