Šta je novo?

EPS račun preko neta

Kod mene 10 cifara, opet proverio. Redovno preko sajta skidam račune i plaćam. Staro je brojilo, jednotarifno, ako nešto znači.

Sent from my GM1910 using Tapatalk
 
  • Like
Reagovanja: M J
Sunac mu njegov, meni to neće. Kucao sinoć ED broj kao username i jmbg kao password i stalno izbacuje da "Korisničko ime i/ili šifra nisu validni".

Ista situacija i poruka. Cudno kako nekom radi, nekom ne. Jedino ako su ti kojima radi ipak "registrovani" na salteru (BG)? :)
Pitao sam ih na mail, sad cekam da odgovore...
 
Niko se nije registrovao na salteru nego online na sajtu.
 
Prva prijava na onoj strani za Bg. Gore edb broj, dole jmbg. I to je sve.
 
Probajte drugi brauzer, glupi zvuci, a moze da pomogne
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ma naravno, gore ED broj, dole JMBG, probao iz cetiri brauzera :)
Zanimljivo, ne znam koji mu je, bas me interesuje da li ce da odgovore...
Ovo izbacuje
edb.jpg
 
Cekaj, prilikom logovanja ti kucas JMBG u pasword, a ED u korisnicko ime??
Valjda prvo napravis klasican nalog (mail kao korisnicko ime, pasword po izboru), pa se logujes, pa onda registujes bojilo sa ED i br.brojila?
Mada, mozda je drugacije za BG.
 

Prilozi

  • sshot-2020-04-25-[2].png
    sshot-2020-04-25-[2].png
    48 KB · Pregleda: 154
  • sshot-2020-04-25-[1].png
    sshot-2020-04-25-[1].png
    52.6 KB · Pregleda: 140
  • Like
Reagovanja: M J
За који део ЕПС-а?
Код мене је Југоисток, ево линка за регистрацију:

http://www.jugoistok.com/prikazracuna/index.php/registracija_korisnika


Након отварања корисничког налога регистровањем путем email-а (нисам потврдио маил...),
све што је потребно унети од података је ово:

QT7dUOj.jpg

I ko vam trazi jmbg?
 
razlicite su procedure za jugoistok, Beograd, Vojvodinu...
 
  • Like
Reagovanja: M J
Da li vam smeta to sto na tom portalu gde mozete da izvrsite uvid u stanje nije bezbedna enkriptovana konekcija, nego javna?
Jer ipak unosimo nase podatke...
 
Ni najmanje.
 
Ma naravno, gore ED broj, dole JMBG, probao iz cetiri brauzera :)
Zanimljivo, ne znam koji mu je, bas me interesuje da li ce da odgovore...
Ovo izbacuje
Pogledajte prilog 284371

Samo da javim da su mi odgovorili iz EDB, nesto su resetovali kod sebe i onda sam se bez problema ulogovao sa ED brojem i JMBG.
Eto, mozda nekom pomogne, ako ne radi javite im se i mogu da srede, doduse treba im nekoliko dana, ali radi.
 
Na koji mail si im slao? Nemam račun kod sebe da probam, isprobaću kasnije pa javljam ishod [emoji56]
 
[email protected]
Pa je onda bilo prosledi->prosledi->prosledi...
Valjda kome prosledjuju zavisi kom delu pripadas, dal si Masarikova, B.Brdo, Zemun...
 
Upravo isprobao, radi :)

Odmah traži da se unese nova lozinka, umesto matičnog broja.
 
Nikakva...ne mogu da se ulogujem

kada hocu da resetujem lozinku dobijem da se dogodila greska,
kada hocu da resetujem username isto dobijem gresku

kada pozovete telefonom, dobijete poruku da mozete da se ulogujete sa starim parametrima (sa onima kojima ne mogu)

kada posaljete mail sa molbom da resetuju oni lozinku, oni vas pozovu telefonom i kazu da ce poslati mail koji resetuje lozinku...i naravno ne posalju :)
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ulogovao se sa starim podacima, nakon toga trazi valjda da se promeni lozinka i onda dobijete verifikacioni mail itd...
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: M J
  • Like
Reagovanja: M J
Mogu li da se dodaju i ostali računi, tipa od EPSa i još neki?
 
Ne može ništa za sad koliko ja vidim, samo infostan. Dobro je jer možeš da dodaš karticu i da platiš račun u dva klika.
Nadam se da će i EPS uskoro moći da se doda, kao i svi ostali računi (porez na imovinu npr, računi za telefon itd).

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Samo vi ostavljajte kartice na sajtovima javnih preduzeća, koja su i inače poznata po poštovanju privatnosti korisnika i sigurnosnih mehanizama.
Pozdrav
 
Trebalo bi da imaju samo token, a ne podatke o kartici
 
Nikakva...ne mogu da se ulogujem

kada hocu da resetujem lozinku dobijem da se dogodila greska,
kada hocu da resetujem username isto dobijem gresku

kada pozovete telefonom, dobijete poruku da mozete da se ulogujete sa starim parametrima (sa onima kojima ne mogu)

kada posaljete mail sa molbom da resetuju oni lozinku, oni vas pozovu telefonom i kazu da ce poslati mail koji resetuje lozinku...i naravno ne posalju :)

Isti haos sam imao i ja. Razmenio sam 2-3 poruke sa njima zbog problema, dobijao sam generičke copy/paste odgovore na pitanja koja nisam ni postavio. Apsolutni su šampioni u nepismenim odgovorima, pisanju gluposti i bahatom odnosu prema korisnicima.

Elem, kada prođe 24h od neuspešnog kreiranja novog naloga, trebalo bi da možeš da napraviš potpuno novi nalog. Ali praviš ga ručno ispočetka i koristiš neko drugo korisničko ime.
 
Elem, kada prođe 24h od neuspešnog kreiranja novog naloga, trebalo bi da možeš da napraviš potpuno novi nalog. Ali praviš ga ručno ispočetka i koristiš neko drugo korisničko ime.
Da, da, bas tako sam danas i uspeo, prilicno glupo resenje, da ako ne uspe reset lozinke nakon 24h sistem obrise ceo postojeci profil pa kreiras novi.
Kome li je to palo na pamet:mad:

Inace u telefonskom razgovoru mi je gospodjica odgovorila da nece biti drugih usluga osim infostana
 
U planu je da bude, nadam se da zaista hoće.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno