Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Dobio si ovakav nastavak?Zavrnuo si na ventil,i na pumpi si spojio na ono za pumpanje sa manometrom?Ta cev je suplja ,nema nista .A onaj navoj oslobadja ventil na trojoj gumi.Ceo sistem je pipav.
 
Ako je neko zainteresovan za xiaomi 4 pro 2nd gen, sada je na jos vecem popustu, cena mu je 54k. Ja ga pre nedelju dana platio 60k 😄
 
Možda se boje zakona, da će ljudi da prestanu da kupuju. Inače ne kapiram Black Friday akciju, nigdje na svijetu nije prodavan obična četvorka za 300 evra kao tada.
 
Dobio si ovakav nastavak?Zavrnuo si na ventil,i na pumpi si spojio na ono za pumpanje sa manometrom?Ta cev je suplja ,nema nista .A onaj navoj oslobadja ventil na trojoj gumi.Ceo sistem je pipav.
jes, neće da aktivira ventil na gumi uopšte. kao da je onaj pipak manji pa ne gura osigurač u ventilu.
videću sad na prazno kako radi pa i ako ispustim gumu, nema veze, spakovaću ga u kola pa na pumpu.
ali sve mislim da ću morati da poručim drugi.
 
Primecujem da mi trotinet povremeno zapisti, dok je iskljucen... Citam na netu, desava se kad je prazna baterija, ali meni je baterija na 68%... Zna neko sta se desava?
 
trazio sam po netu info o registraciji ovih dvotockasa....mene zanimaju el. skuteri a vidim da se dosta njih prodaje i u oglasima i reklamama pise da ne treba registracija.....ima li neko iskustva? ne znam niista o ovoj temi a bas se ozbiljno razmisljam da kupim nesto tako za po gradu..evo dva random linka pa cisto da me neko usmeri na sta treba obratiti paznju....hvala

LINK


link 2
 
Za sada ne treba registracija za 250w,25km/h.Poseduju pedale.racunaju se u el.bicikle.
 
Ako je sa pedalama vodi se kao el. bicikl nema registracije a klasičan el. skuter, ima max brzinu do 45km/h i stalnu nominalnu snagu do 4kW smatra se mopedom i registruje se svake godine. Potrebna je AM kategorija za vožnju a što se tiče registracije najveću paru odvuče osiguranje.
 
Discovery 16 ima pedale.
Jinpeng isto ima pedale,samo na slici nisu montirane.
Drugo mene interesuje blokadu stavljaju zbog zakona ili manjeg opterecenja baterije i motora?
 
Poslednja izmena:
Ovaj drugi link Jinpeng bez blokade ide 50km/h.Hoce li to da mu skrati vek baterije ili motora?
 
Sta ako nemas knjizicu od trotineta? Jel moze one dve strane da se sa sajta odstampaju i to priloži?
 
Stavljaju blokadu zbog zakona. Što se tiče baterije skidanjem blokade verovatno se skraćuje vek baterije. brže prazni pa ide češće punjenje a baterije su predvidjene za odredjeni broj ciklusa punjenja.
 
Ja nisam našao.
Ako nadje neko za Mi 3, okačite, da skinem i odstampam.

Javi Panonski baš šta je bilo.
 
S obzirom da je broj legalno kupljenih modela limitiran, brzo će se negde napraviti baza svih uputstava.

Da je proces registracije dat nekom udruženju privatnih agencija, oni bi već imali tehničko uputstvo za sve modele koji se pojavljuju. I na licu mesta naplate štampanje istog.
 
Iskomplikovali ga,zar nije lakse da prodaju nalepnicu po 2000?I svaki trotinet u saobracaju da je ima.
 
@cekipa Mislim da nije cilj samo to da se ne voze trotineti velikom brzinom vec i da postoji odgovornost vozaca tj da imaju dovoljno podataka o vozacu ako zatreba. Slicno kao kod automobila.
 
Vecina trotineta postize 25-30km/h.Malo je brzih ka Dualtron koji su brzi od 30km/h.Jednostavno je hajka od strane vozaca automobila i ostalih protiv trotineta.
 
Vozač od 90kg kada naleti trotinetom sa 25km/h na dete nije baš bez posledica. Meni ne smeta da smo svi registrovani i podsvesno više pazimo šta radimo na trotinetu. A i informacioni sistem i ljudi koji ga održavaju i proveravaju dokumentaciju na "tehničkom" moraju od nečega da žive. Mislim, može država da preuzme na sebe te troškove kako bi nas stimulisala da se vozimo na struju i smanjujemo gužve u saobraćaju i zagađenje i rasteretimo javni prevoz u špicu, ali to je viša tema za mene.
 
Mogli su prvo napraviti putnu infrastrukturu sa biciklistickim stazama, pa onda uvoditi red.
 
Ako ce da se osecate sigurnijim kada platite nalepnice i jurite sa birokratijim,onda ok.Dajte tim ljudima kojima placate da od neceg zive.
 
Za sada ne treba registracija za 250w,25km/h.Poseduju pedale.racunaju se u el.bicikle.
mene je zacudilo to sto za elektricne trotinete jure nalepnice i "stezu obruc" a manje se prica o el skuterima/biciklima........sta je sa kacigama za te sto ne treba registracija? da li je obavezna?
 
mene je zacudilo to sto za elektricne trotinete jure nalepnice i "stezu obruc" a manje se prica o el skuterima/biciklima........sta je sa kacigama za te sto ne treba registracija? da li je obavezna?
Za el bicikli nije.
Trenutno je u 4 zemlje u svetu obavezna (i kažnjivo ne nosenje) biciklisticke kacige: argentina, kipar, australija i novi zeland.
Samo im davajte ideje da postanemo 5.zemlja u svetu, a medju prvima u evropi i pirva na zapafnom balkanu koja je to uvela :)
 
I prodaju ih kao el. bicikle jer imaju pedale, spadaju u tu kategoriju.
Nije dovoljno da imaju pedale. Ne smeju da imaju gas, odnosno, mora da ih pokreće čovek tako što okreće pedale. Električni motor može samo da pomaže čoveku, ne sme da bude jedini izvor pogonske sile. Iz ZOBSa:
bicikl je vozilo sa najmanje dva točka koje se pokreće snagom vozača, odnosno putnika, koja se pomoću pedala ili ručica prenosi na točak, odnosno točkove,
 
Sta ce onda biti sa el.biciklovima koji imaju i gas,a snage 250w,limiter brzine 25km/h?
 
Nazad
Vrh Dno