Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Ako se znalo za ovo ranije, moguće je da će ovi veći tehnički pregledi da naprave neko udruženje i prijave se na konkurs.

Tako je nekada davno radio transport naftnih derivata za NIS. Dok Klacska nije dobio ugovor kao jedna kompanija i zabetonirao se tamo.
 
Najnovijim izmenama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima („Službeni glasnik RS”, br. 41/09, 53/10, 101/11, 32/13 – Odluka US, 55/14, 96/15 –dr. zakon, 9/16 - Odluka US, 24/18, 41/18, 41/18 - dr. Zakon i 87/18, 23/19, 128/20 (dr. zakon) i 76/23) u članu 7. tačka 31a uvedena je definicija za lako električno vozilo (trotinet) koja glasi:

„lako električno vozilo je motorno vozilo sa najmanje dva točka, sa mehaničkim upravljačem, bez mesta za sedenje, čija trajna nominalna snaga elektromotora nije veća od 0,6 kW, čija najveća konstruktivna brzina ne prelazi 25 km/h i čija masa praznog vozila ne prelazi 35 kg“
izvor-> Agencija za bezbednost

@cekipa kljucni termin koji ih u startu razlikuje: bez mesta za sedenje.
 
Siguran sam da su tako namerno hteli.

Meni je smešno da se trotinet zove vozilom.
Da su bar napisali pomoćno prevozno sredstvo i sl.

Sad se sve češće sreće bicikl ili kako se već zove ono čudo brzo je opasno.
 
Skines, odstampas i oni tako prime? :sneaky:
nije to pos`o...
 
Danas su udarili trotinete,sutra ce bicikle/el. i obicne/
Bice kao za kuku na autu imas atest ,ali to vise nevazi,mora novi/dati pare/
 
samo im dajte ideje...
Vec vidim "patike za trcanje"... ?
e pa to nisu obicne, mora da budu homologovane :ROFLMAO:

Nekad su i fore dr. Neleta Karajlica bile vic pa vise nisu...
 
Retroaktivno smo u Vojvodini plaćali i odvodnjavanje. Jel to rešilo probleme?
Jok.
Neće ni ovo sa trotinetima.

images (1).jpeg

To ti je tako kad nemaš privredu a birokratija raste.
 
Danas su udarili trotinete,sutra ce bicikle/el. i obicne/
Bice kao za kuku na autu imas atest ,ali to vise nevazi,mora novi/dati pare/
ja ocekujem da ce cifra biti 5000, posto ima tndr. da ga nema 2000.
 
Za pare koje će uzimati, mogli bi i sami da rade identifikaciju trotineta.
Ali po Agencijskom Pravilniku koji sam gore linkovao, upisivaće se da nema dokumentaciju.
 
Za pare koje će uzimati, mogli su da propišu i još koju bitnu stvar ZA NAS, kao što je - ako se vodi evidencija, kako se vrši kupoprodaja registrovanog vozila? Piše da će se stavljati naljepnica i zapis NA TEHNIČKU DOKUMENTACIJU. Na koju tehničku dokumentaciju? Tu što treba da donesemo? Koja ne postoji sem ako je rađen atest? Ovo bukvalno nigdje ne postoji na ovoj planeti.
 
Elektricna prevozna sredstva tek naviru, i nece ni jedna drzava moci da ih suzbije
trotinet je mala maca za ovo, a ima ih sve vise kod nas
 
U Britaniji su zabranili trotinete,mogu i ostale.Ovi nasi samo kopiraju zakone.Svesce saobracaj na nemacke turbo dizele u drzavnom vlasnistvu.
 
Britanci trenutno sprovode široke testove sa iznajmljivanjem (trebalo je već da budu završeni ali covid...). Trenutno će da traju do 2026. Takođe rade na legalizaciji individualnih skutera, tako da daleko smo od toga da su zabrane kraj priče.
 
Elektricnih vozila treba da ima sto vise nego ovih dizela sto dime ko fabrike.
Zna li ce kostati ovaj namet i hoce li biti svake godine ili ce registracija biti stalna?
 
Poslednja izmena:
Pozdrav ljudi,

Razmišljam da uzmem el. trotinet za svakodnevnu upotrebu - do posla i nazad. Posao je u centru, ludilo sa parkingom i mislim da bi trotinet mogao bar 6mes godišnje da me oslobodi stresa.
Elem, imam 95kg,udaljenost do posla ~7km, najveća uzbrdica je ona od autokomande do slavije.
Ja sam se naložio da uzmem Mi Pro 2, pre svega jer verujem proizvođaču. Interesuju me vaša iskustva o ovom modelu, a i ako imate neku drugu preporuku rad sam da saslušam.
Sve informacije su dobrodošle - poput toga da li da kupujem preko KP ili u zvaničnim radnjama i sl.
 
Pro 2 je odlican,skines blokadu ide super.
Segway g30max je malo jaci ,i malo bolje vuce uzbrdo.
Imao sam oba.
 
Potez od autokomande do slavije ima dobar nagib. Mislim da će pro 2 verovatno završiti posao ali siguran sam da uz 95kg na tom potezu skuter neće ići brzo. G30 u mom slučaju sa 73kg bez problema izgura taj nagib smanjenom brzinom. G30 je oko je oko 100k, xiaomi oko 60k. Svakako nije tolika razlika u osećaju u vožnji kao ni u snazi motora ali može biti da je potrebno nešto malo jače za taj nagib.
 
Zdravo, resih da uzmem trotinet posto je u gradu iz dana u dan sve nepodnosljivije ici kolima a svakako preferiram da ne vozim kola za krace relacije.

Zanimalo me je kako ih zakljucavate i cuvate od kradje? Razmisljam kad bih isao do radnje ili do narodne baste gde bi ostao napolju, kako spreciti nekog da ga samo odnese?
Bajs znam, kroz tocak i oko necega, ali gde provuci lanac kod trotineta? :D

A druga stvar neka preporuka. U Pancevu sam, najduza voznja bi bila tipa 4km verovatno u jednom pravcu. Gledao sam Mi pro 2 ili 4 pro, deluju kao previse za ono sto mi treba ali sto da ne, bolje da ima nego da nema.
nesto drugo u tom cenovnom rangu ili jeftinije a da je isto ok?

Edit - realno bi mi i ovaj Segway E2 E i plus radili posao ali mi se ne svidjaju previse, a i reviews su mlaki.
 
Poslednja izmena:
Jedan tocak ima rupe,taj nije pogonski,provuci sajlu i vezi za nesto.Pro2 mozes da skines blokadu,ovi noviji tesko.
 
Poslednja izmena:
Jedan tocak ima rupe,taj nije pogonski,provuci sajlu i vezi za nesto.Pro2 mozes da skines blokadu,ovi noviji tesko.
Ne znam koliko bih se zezao sa skidanjem blokada i svega, 25kmh je više nego dovoljno s obzirom da nema previše staza za bajseve a i to što ima je sve ispucalo. ni bajsem nije uvek prijatno ići preko toga, kamoli sa trotinetom 😁

gledam sad i Segway f2 pro, sviđa mi se što ima prednje vešanje pa je malo lakši, ali me odbija što je Segway. nekako sam sigurniji uz narodski Xiaomi za sve probleme i hakove.
najviše mi se uzima 4 pro, ali s obzirom da je 4 lite na akciji i da mogu da uzmem dva za cenu jednog 4 pro, da možemo i žena i ja da se vozimo..
Fora je što bi mi sve potrebe i 4 lite završavao, samo tražim sad razloge da uzmem 4 ili 4pro (f2 pro) 😂
 
Nazad
Vrh Dno