Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

pa to su kradeni, novi su sa jos jednom 0 na kraju :D
 
ako su kvalitetne gume, mogu i 15k da izvuku. lanac se i menja mnogo cesce, da ne bi morao da menjas kasetu, koja je mnogo skuplja od lanca :)
 
Kaseta je okej, ponekad preskace ali posle toliko km..., moze da se koristi i dalje sa trenutnim lancem, lanac da je odrzavan izdrzao bi i vise ali opet potrosan deo koji se svakako menja na nekih 5000km. Sto se guma tice prednja je i dalje ista, shwalbe smart sam, skroz okej guma, relativno otporna. Zadnje premenjene tri, prvi smart sam eksplodirao bukvalno, uzeo continental ruban, ogromno smece od gume, promenjena posle 15 dana jer mi je dosadilo da menjam unutrasnje, trenutno johny wats 365, odlicna guma sto se tice zastite a i vise je za ovo kisno vreme. Kaseta i lanac uzeti novi ali me trenutno mrzi da ih promenim...Menjana je ta zadnja nabla, to je jedini da kazem kvar, gume, pakne, lanac i kaseta su svakako potrosni delovi. Ceo taj wear and tear set je 70ak e, sto i nije toliko strasno kad se uzme u obzir da je predjeno toliko. Uglavnom neki zakljucak je da je el bicikl savrsenstvo za ljude koji nisu u kondiciji, idealno za idenje na posao, ja sam ga uzeo sa ciljem da se ne znojim kada sam u gradu jer stari deo grada je poprilicno neravan...
Veoma sam zadovoljan ali bicikl ima ogranicenja, naterati ga na preko 30km/h po ravnom je ozbiljan napor, pretezak je, gume presiroke, bio sam u kondiciji i kada sam ga uzeo(VO2max 58) i vise bi mi odgovarao neki endurance/gravel bicikl za svaki dan ali ovaj svakako zadrzavam i definitivno bih ga kupio opet. Savrsen za izlete van grada, po gradu ako niste u kondiciji i ako je vam je okej da ne prelazite 30km/h, neka laganija suma, savladava i najtezi uspon uz veoma malo ulozenog truda, vratim se iz voznje a osecam se kao da sam bio u setnji. Od mene apsolutna preporuka za Bosch i Cube, jedino po snegu jos uvek nije vozen ali i to ce uskoro...
 
Kaseta je okej, ponekad preskace ali posle toliko km..., moze da se koristi i dalje sa trenutnim lancem, lanac da je odrzavan izdrzao bi i vise ali opet potrosan deo koji se svakako menja na nekih 5000km. Sto se guma tice prednja je i dalje ista, shwalbe smart sam, skroz okej guma, relativno otporna. Zadnje premenjene tri, prvi smart sam eksplodirao bukvalno, uzeo continental ruban, ogromno smece od gume, promenjena posle 15 dana jer mi je dosadilo da menjam unutrasnje, trenutno johny wats 365, odlicna guma sto se tice zastite a i vise je za ovo kisno vreme. Kaseta i lanac uzeti novi ali me trenutno mrzi da ih promenim...Menjana je ta zadnja nabla, to je jedini da kazem kvar, gume, pakne, lanac i kaseta su svakako potrosni delovi. Ceo taj wear and tear set je 70ak e, sto i nije toliko strasno kad se uzme u obzir da je predjeno toliko. Uglavnom neki zakljucak je da je el bicikl savrsenstvo za ljude koji nisu u kondiciji, idealno za idenje na posao, ja sam ga uzeo sa ciljem da se ne znojim kada sam u gradu jer stari deo grada je poprilicno neravan...
Veoma sam zadovoljan ali bicikl ima ogranicenja, naterati ga na preko 30km/h po ravnom je ozbiljan napor, pretezak je, gume presiroke, bio sam u kondiciji i kada sam ga uzeo(VO2max 58) i vise bi mi odgovarao neki endurance/gravel bicikl za svaki dan ali ovaj svakako zadrzavam i definitivno bih ga kupio opet. Savrsen za izlete van grada, po gradu ako niste u kondiciji i ako je vam je okej da ne prelazite 30km/h, neka laganija suma, savladava i najtezi uspon uz veoma malo ulozenog truda, vratim se iz voznje a osecam se kao da sam bio u setnji. Od mene apsolutna preporuka za Bosch i Cube, jedino po snegu jos uvek nije vozen ali i to ce uskoro...
koji je bicikl u pitanju?
 
@illidan baterija, ne ceo bicikl naravno

Inace ti Cube-ovi sa Bosch motorom, savrsenstvo. Razmisljao sam i o tom problemu sa max 25kmh plus nemogucnost da radi samo na "gas" jer su svi ti fabricki modeli takvi, legalni ali naravno nema tu opciju koja je zgodna da predjete odredjeni neravni deo terena stojeci na pedalama bez potrebe da ih okrecete.

@Crazy_M gde si pazario taj Cube, moze i na pm, thx, vidim neki momak iz NS-a ih prodaje na kp
 
Kod nas je Capriolo nudio neke Cube modele, ali izgleda da se nisu proslavili sa prometom, tako da nisu širili asortiman. Električne valjda nisu ni držali.
 
Uzet na kp, nije preprodavac, navodno njegov sin vozio, jedino se kajem sto ga nisam uzeo novog preko jer tu daju 2 godine garancije jer ga bas gazim, ni sam nisam ocekivao da cu ga koristiti ovoliko… Planetbike ima visoke cene i nemam najbolje iskustvo sto se garancije na delove tice, najbolja varijanta su kp prodavci gde za 1400-1600e mozes da nadjes skoro pa nov bicikl.
 
pa nisu visoke cene, takve su cene svuda po EU i USA, visoke su za nas standard. ali da su skupi jesu, svuda
 
Ups moja greska, video sam da su imali scott bicikle, losije komponente, manja baterija od Cube, Radona a cena veca, meni licno mnogo ruzniji izgled ali to izgleda nije do planetbika nego do scotta.
 
Jel ima neko bilo kakvo iskustvo sa MS Energy biciklama?
Znam da nisu poznati po biciklama i da je sve to samo sklepano ali sada su na sniženju i
izbor povoljnih bicikala a novih je tanak
Uglavnom bi vozili sestra ,majka možda i ja u trenutcima slabosti
 
I u Subotici uklanjaju trotinete
 
Stigao mi je danas Xiaomi Scooter 4. Nisam u životu stao ni na jedan, nadam se da nisam napravio grešku. :D
Prvo kaciga, pa da nađem neko ravno mjesto da testiram.
 
Pa trenutno je 35,000 i dalje na Xiaomi Srbija, nedjelja Crnog Petka. Nisam vidio niže globalno nigdje.
 
Srećna kupovina! I ja sam na kraju prelomio i kupio četvorku, čekam da stigne. Cena je odlična, Scooter 3 je sad skuplji nego 4 dok im traje to sniženje, ne znam po kojoj logici, ali ne bunim se. I cena za 4 pro i ultra je bila prilično dobra, ali na sajtu stoji da ih više nema na stanju.
 
Imali su do danas, i stvarno brutalne cijene. Ja sam moj aktivirao i napunio, ganjam neku kacigu (mora L, Xiaomi ima samo M na stanju) pa da se testira. EDIT: Evo vidim i četvorke više nema.
 
Ja proslog meseca uzeo pro 2. Za malo da uzmem 4ku, koju sam isprva i zeleo. Oba su bila na akciji.
Odustao od 4. kad sam video uzivo- jer je masivniji i kabastiji (zivim u stanu, svaki cm mi znaci, a i zbog iznosenja/unosenja).
Kacigu nemam, niti cu uzimati. Koristice ti kuka za kacenje sitnica, to sam uzeo preko Alija.
Pomisljao sma i da mu stavim prednji amortizer, ali nema smisla jer vozim po Novom Bogradu. (tako da kupovina Ultre nema narocitog smisla osim za one koji voze po Fruskoj gori, npr)

Opazanje: cesto vozim klinca na trening ili skolu (relacije od 1km) i baterija, tj. domet su znatno manji. Logicno.
 
kako mislis neces uzimati kacigu kada je zakonom obavezna?
i kako to vozis klinca na trotinetu?
trotinet je za jednu osobu
 
kako mislis neces uzimati kacigu kada je zakonom obavezna?
i kako to vozis klinca na trotinetu?
trotinet je za jednu osobu
Bukvalno da mi ne bude nimalo žao što su uveli sve to kad procitam taj post iznad, a nervirao sam se moram priznati kad su uveli nove mere.
 
Bas se pre neki dan kolega zalio da ne sme da vozi dete u vrtic na motoru, kazne su ogromne. Nego mora sa posla kuci, pa da ga stavi na bicikli.
Ja mu kazem nista bez 4x4 dizel suv-a...
 
Kucnite ovde ako se još negde pojavi taj mi 4 trotinet, po tako dobroj ceni, ne lite nego sa što većim točkovima.
 
Stigao je Xiaomi scooter 4 i, naravno, mora da bude neki baksuz. Kad sam krenuo da ga sastavljam, video sam da je na kablu koji se nalazi unutar stuba upravljača na jednom delu oguljena spoljašnja izolacija. Unutra se vide dve žice - žuta i zelena i na njima deluje da je izolacija cela, ali ne mogu da budem 100% siguran. Takođe, na crvenoj žici koja je dole kod prednjeg točka, nalazi se neka bela masa, kao da je tu nešto krpljeno. Ne znam da li da ga vraćam, ili je bezbedan za vožnju ovako, u smislu da neće doći do nekog kratkog spoja, crkavanja i slično...
trotinet.jpgtrotinet 2.jpg
 
Trebalo bi da može, samo ne znam da li ću moći da dobijem novi skuter, pošto im na sajtu stoji da ga više nema na stanju. Zvao sam u međuvremenu drugara koji popravlja motore, gledao je žice i kaže da je izolacija na njima cela i da mogu slobodno samo da stavim izolir traku preko toga i da ne bi trebalo da bude problema. Nemam pojma...
 
Trebalo bi da može, samo ne znam da li ću moći da dobijem novi skuter, pošto im na sajtu stoji da ga više nema na stanju. Zvao sam u međuvremenu drugara koji popravlja motore, gledao je žice i kaže da je izolacija na njima cela i da mogu slobodno samo da stavim izolir traku preko toga i da ne bi trebalo da bude problema. Nemam pojma...
Upravo to i htedoh da ti napisem, deluje da je zica neostecena, samo taj bužir gumeni deluje nagrizeno. Izolirka i vozi, pogotovo ako ti bas treba trotinet, a ne pare nazad.
 
Nazad
Vrh Dno