Šta je novo?

E 'vako se pravi oglas

E, ovo je posten covek i los trgovac... :D Svaka cast
 
Bilo bi smesno da nije :mad::crash::wall:
 
Poslednja izmena:
Pošteno i iskreno, svaka čast. :wave:
 
Baš su dobre te čike u PAKOM servisu :mad:
 
Lepo ocerupase coveka, za 6 meseci iskoristili sta je moglo i ostatak vratili:mad::mad::mad:
 
Svaka cast coveku za oglas!
A sa druge strane ga sazaljevam zbog laptop-a
Kad bi svi nasi zemljaci bili ovakvi gde bi nam kraj bio?
 
Strasno, imam i ja losa iskustva sa Pakomom. Odneo im hard na reklamaciju sa najverovatnije crknutom elektronikom, i naravno fizicki neostecenog sto je lik lepo proverio na prijemu. I posle 7 dana me zovu i kazu popravljen je dodjite da ga uzmete. I kad sam dosao vracaju mi ga sa izlomljenom plastikom oko konektora i kazu polomili ste ga ne vazi garancija. Trebalo mi je mesec dana ubedjivanja i cimanja da bi im izvukao novi. I jos mi lik prica kako su oni meni "izasli u susret". Cist bezobrazluk:mad:
 
U Svedskoj, provereno :trust:

Ovako....znas i sam :S::S::S::S::S::S::S::S:

Znam.... Tuga,brother,tuga... A tek gde bi nam kraj bio da nemamo onakve servise? (u Japanu???:trust: )
 
najlepse od svega je sto ih ovaj thread verovatno kosta vise nego sto su ostali "u plusu" sa tom "popravkom".

Ima li ovde nekoga iz PAKOM-a?

servis od 6 meseci? pa da nije mozda radio 6 meseci po 8h dnevno serviser na njemu?
velika bruka...
 
Ako stvari tako stoje, onda je bolje i svrsishodnije prijaviti ih trzisnoj inspekciji, nego samo pljuvati po forumu. Najbolje i jedno i druogo!
 
Moje iskustvo sa Pakomom:
Umesto narucene asus m2n-mx ploce stigao asus SLI (duplo skuplja)
umesto semprona stigao athlon 64
barem su memoriju uboli :)
I uz to vrlo neljubazne prodavacice, kao da je moja greska sto oni ne razlikuju babe i zabe.
 
Heh, mi iz Pakoma naručili Canon fotokopir aparat a stigao Canon Printer Kit u maloj kutijici :wall:
 
DjolrMC, a jesu li ti naplatili po nizim cenama? :)

Ja vala u pakom ne ulazim...suvishe sam se loshih komentara naslusao...
 
Pa sta reci o firmi koja je iz Nisa a kada joj otvoris sajt pise Beograd, Srbija. Da nije sramota biti iz Nisa? I da, pisao sam njihovoj podrsci zbog toga i naravno nisam dobio odgovor...
 
@marko_84

Sta mislis? :D

Ali mi je zato decko iz multicoma otvorio 15 tastatura da nadjem onu koja mi se svidja, i potrudio se da mi ploca i proc. stignu istog dana. Sva pohvale!
 
Pakom...ljudi su debili,a servis ubedljivo najdebilniji.

nosio sam im laptop compaq kojem je crkla mb, na ulazu streljanje pogledom i pitanje ???? DA LI JE LAPTOP KRADEN??? ja mu kazem NE GOSPODINE INSPEKTORE i pocnem da se smejem.Kasnije sam shvatio sta se desava u stvari. Posto je laptop bio donet bez punjaca,torbe....covek je pretpostavljao da je kupljen ko zna kako ,sto i jeste bilo tako,ali nije bio kraden.....i hteo je da iskoristi moju nesigurnost o legalnosti laptopa da bi opusteno mogao da chupa sta god mu zatreba od delova....naravno operacija je i kod mene potrajala jedno 6 meseci,mb nisu uspeli da nadju nijednu,ni novu ni polovnu ni ovde ni tamo negde i onda sam lepo otisao po lap uzeo ga,kad sam video da ga skida sa neke police kao za gradjevinski alat,jer su se vrata odskrinula od dela u koji je ulaz zabranjen,pa kad sam video koliko se gornja plastika izgrebala i ofucala,izgulila,pa onda nedostatak srafova koji jednostavno nisu vraceni,ali vrhunac je bio kad sam hteo ga proverim i video da baterija ne radi,RADILA JE ODLICNO,e onda sam stvarno odlepio ali jos nista nisam preduzeo povodom toga.

Zato bench people hvala sto ste me podsetili na servis te nase "renomirane" firme.OSVETA CE BITI SLATKA!!!!1
 
Citam sva vasa iskustva sa doticnom firmom i lepo je znati u kojoj pekari "ljeba" nema. Posto nisam iz BG-a, pa ne znam kako stoje stvari mogao sam i ja natrcati tako.
Stvarno mnogo loseg iskustva.....
 
Poslednja izmena:
Ja sam imao slične probleme sa Adacom-om kada sam nosio monitor na popravku... da ne dužim priču, mislim da je sada jedini način da se dokumentuje sve šta se nosi u servis - da se kompjuter otvori, da se popišu svi serijski brojevi, da se fotografišu svi delovi i račnar iz svih uglova pored nekih dnevnih novina gde je vidno istaknut datum i tek na kraju da se preda u servis.

Ja se sećam trenutka kada sam svoj pokvareni monitor (gde je ekran bio skroz u redu btw) slikao i potom odneo u servis. Serviser mi uvalio neki gde su se "odlomili" neki delovi i pali ispred lampe u tft-u i posle tvrdio da je tako doneto. Kada sam mu spomenuo fotografije, samo se oznojio i počeo da muca. Naravno, posle su ga zamenili. Čisto da znate, tako se mora sa domaćom serviserskom bagrom.
 
Poslednja izmena:
@ roboto

svaka cast za ovu ideju.
 
Ja se sećam trenutka kada sam svoj pokvareni monitor (gde je ekran bio skroz u redu btw) slikao i potom odneo u servis. Serviser mi uvalio neki gde su se "odlomili" neki delovi i pali ispred lampe u tft-u i posle tvrdio da je tako doneto. Kada sam mu spomenuo fotografije, samo se oznojio i počeo da muca. Naravno, posle su ga zamenili. Čisto da znate, tako se mora sa domaćom serviserskom bagrom.

Kupovao sam do sada u dosta firmi, a isto tako imao i dosta reklamacija.
Nisam imao nikakvih problema slicne vrste, jedino sto su ama bas svi kojima sam nosio govorili dodji za 10-15 dana, a reklamaciju su razresavali za 20 dana (ali sad sam navikao i na to, pa sve zovem 5-6 nakon 'obecanog' dana).

S druge strane nikako mi ne ide u glavu da jos uvek neke vece firme imaju tako jadne servise.
 
E moram i ja da se javim. Znam da neko nece poverovati da serviser Pakom-a ne zna da formatira disk ali verujte da je to vrlo moguce. Ja sam se u servisu Pakoma u Severnom Bulevaru pre dve tri godine licno uverio da njihov serviser ne zna gde da pogleda u kom modu (PIO, DMA) radi opticki uredjaj. Pa ja koji znam o racunarima samo ono sto moram znam vise od tog "servisera", i to u firmi kao sto je Pakom.

@Wire
Ne mogu oni pri predaji tj. pri vracanju uredjaja tebi da kazu da si ga ostetio. Ako kazu tako nesto onda je to njihov problem, sto nisu gledali kad si ga doneo da li je ostecen. Dok god mi cutimo i trpimo bice nam ovako, to je i normalno. Tako bi bilo i na zapadu da se nepostuje zakon. A zakon i kod nas pocinje da se postuje, najveci problem je u ljudima. Lakse im je da kazu, "Srbija brate, to je normalno" nego da pozovu inspekciju.
 
Caramba je napisao(la):
Na prodaju ostaci pomenutog laptopa, zbog neispravnog ekrana (flat kabl ili neko napajanje) bio 6 meseci na servisu u Pakomu. Za to vreme HDD od 40GB se smanjio na 20GB, punjac je razvio donje udove i pobegao.

Ne vidim smisao da vam pricam o konfiguraciji jer jednostavno ne znam sta su mi sve "popravili" i da li su ispravni delovi koje su mi vratili. Ono sto znam da je tu DVD 8x, baterija, 128 mb ram, HDD 20GB, tastatura, neispravan ekran i naravno maticna ploca sa procesorom (nekada bio intelov 800MHz).

Dva dana vazi oglas posle sledi kanta ili unistavanje delova za potrebe muzickog spota.
Ako bude zainteresovanih - prednost za one koji dolaze do Panceva.

Kao novi vlasnik 'ostataka' IBM-a mogu da kazem sledece:

- Hard disk od 20GB ima nekoliko bad sektora, a vrlo je zanimljivo particionisan, prva particija na kraju diska, extended na pocetku (eto znaju da formatiraju disk).

- Fale neki sitni delovi (gornja maska preko tastature npr.)

- Procesor je izgubio 150MHz negde usput :D

- 128MB je tu, mislim da je cak i u 1 komadu

- DVD cita od nista do ponekad Hirens do pola...

dalje nisam probavao :D

p.s. da ne bude zabune, kupio sam ostatke jer mi treba kavez za opticki uredjaj koji je kod mene pukao :(
 
Nazad
Vrh Dno