Običan very high nije dovoljno. Moram da vidim kako da istvikujem LOT distance na našto umobolno. Da, posle Krize deluje jedno. Ali opet zelene šume plavo more i nebo... Teksture su užasne (standard za Crytek, nikad im ne ostane dovoljno CPU vreman u endžinu da nafuraju neke sekta teksture) ali kad krene i onaj stari dynamic lighting i jedno drugo treće...
I mnogo je popravilo moj stav o Crysisu kad sam video kako izgleda FC na max sada. C nije bio toliki skok unapred u odnosu na grafiku svog vremena kao FC kada se pojavio 2003 i rekao bu i Doom3 se usro. Ali je veliki korak napred. Hejt i pakost su bili zbog toga što mašina kupljena za x keša na dan izlaska Krize i mašina kupljena za isto x keša na dan izlaska Dalekog Krika... pa Kriza smo igrali na nižim nivoima detalja. HD je delimični krivac jer je em bio novi engine em smo igrali već u mnogo većim rezolucijama. Jači enžin plus mnogo veća rezolucija i onda teška srca igraš na medium sa ponečim na high.
krastavac. Far Cry izašao početkom 2004. tad sam imao R9600XT sa sredine 2003, od 200 jura, Far Cry podnošljivo seckao na high-very high u 1024x768 (nedevoljna refreš rejt monitora u višim rezolucijama, tad sam se držao 100Hz)
E onda dođe Kriza. Jesen 2007. imam 8800GTS 320 od 300 evrića iz marta te godine... i fakin 20 inča monitor. Medium - high i jedva toleranto seckanje , da ne kažem slide show.