Šta je novo?

Dragon Age !

To što si ti mislio da je dobrica,ne znači da stvarno i jeste :d
Ja sam ga odj u zadnjem trenutku,zamalo da se "navučem" i ja :)
 
Zavrsih.

21lvl, 46% igre predjeno, 95% sveta otkrio, za 82 i nesto h igre.

Enora postade kraljica, Loghain dobio spomenik za iskupljenje, pozdravih se sa drugarima...Orzammar je nastavio kao i pre, sa medjusobnim sukobima, Elfovi dobise teritoriju kod Orlais-a. Mage-ovi su pocistili svinjac koji su napravili u svojoj kuci.
Morrigan luta negde na severu sa (mojim) detetom, ali bez demonskih atributa...
Alister se negde opija u nekoj me'ani...
A ja sa ostalim dzedajima dobih Howe-ovu pokrajinu, da se order ustolici i obnovi.

Bittersweet ending...pizdim sto nema nastavak, ODMAH i SAD. IGRETINA.
 
Boze moj, Fade je tako smoran deo igre da to nije normalno!
Ja sam sinoc zaglavio u Fade u onom delu kada dobijes spirit shape i kada treba da dodjes do onih vrata gde verovatno mozes da preko spirit shapea prodjes kroz njih samo sto ja nikako da dodjem do tih vrata a prosao sam kroz ama bas svaku misju rupu i ona fade vrata i samo se vrtim ukrug!:mad:
I pojma nemam kako uci tamo jer mislim da sam probao ama bas svaki prolaz, mada sigurno nesto fali ali ja nemam pojma sta je to!:wall:

@ Next999
Svaka cast na zavrsenoj igri i jos u tako kratkom vremenu, posto je 82h sa moje tacke gledista bas brzo zavrsena igra.
Inace kod mene ce da bude dobrano preko 100 sati igre posto ja moram da zavirim u svaki ugao, da obavim svaki ponudjeni razgovor etc., al' ja to ne vidim kao nedostatak vec naprotiv, vidim kao produzenu zabavu.
Osim kad u tih 100+ sati udje bezvezno mlataranje po Fadeu.
 
Poslednja izmena:
I dunno, ovih 80+ sati je bas sa zavirivanjem svuda gde sam mogao i pricanjem sa svim i svakim...ono sto sam propustio su neke stvari iz Ostagara (mozda par side-questova, za koje nisam siguran - ako ih je uopste bilo), i neke misije kao assassin, koje sam odbio. Bilo je i nekih neotkljucanih prostorija.
Inace nisam od onih koji prelete igru, narocito RPG...pa u onaj Oblivion sam utrosio 350+ sati:d (doduse ne kvalitetno kao ovde :D )

Meni je Fade bio odlican, pogotovo kad se udje u fazon sta-i-kako i kad se otkljucaju sve transmutacije. Nisam imao problema :)
 
Dobro meni dosta sati ode i racunajuci i period kada je igra ukljucena a ja odem da radim nesto drugo po zeninom zahtevu.:smackbum:
"Dodji, molim te, na sekund da mi nesto pomognes!", ja odem da pomognem i glupo mi je da iskljucim igru a taj sekund se, u zavisnosti od prirode posla koji pomazem, oduzi kao vecnost.:S:

Btw. ako nisi imao problema sa Fadeom, kako FGN da dodjem do onih vrata gde treba da iskoristim spirit shape?
 
Daj neki screen, nema sanse da se setim:) Daj screen tog dela i screen mape.
 
Pojavio se patch 1.02. Za sada još uvek nema leka.

Lista izmena
Many of the fixes affecting balance, gameplay, or plot scripting are already
included in the Xbox 360 and PlayStation®3 versions of Dragon Age: Origins.

BALANCE
- Daggers now apply 0.5 points of damage per additional point in dexterity and
0.5 points of damage per additional point in strength, as originally intended.
This increases dagger damage for high-dexterity characters.
- During combat, mana or stamina reserves now correctly regenerate more quickly
when reserves are low. This allows players to occasionally use an talent or
spell in the later stages of lengthy fights.
- When exploring, mana and stamina now regenerate more quickly at higher
character levels. This reduces downtime between fights.
- The spells Force Field, Crushing Prison, Cone of Cold, and Blizzard now have
shorter durations and/or longer cooldowns. This ensures that combatants can no
longer stun-lock each other by repeatedly casting the same spell.
- The cooldowns for several low-level sustained abilities are now shorter. This
ensures that players are not penalized for accidentally deactivating them.
- Certain battles were not scaling properly, resulting in excessively difficult
fights. They now scale as intended.
- Enemy corpses now drop health poultices and money more appropriately,
resulting in less clutter in the player's inventory.

GAMEPLAY
- In rare cases, enemy corpses were selectable when they contained no loot.
This no longer occurs.
- Party members whose combat tactics were set to defensive behavior no
longer stop attacking after using a spell or talent.
- In rare cases, combat tactics conditions could fail to determine whether a
character had enough mana or stamina to use an ability. This no longer occurs.
- The Rally talent no longer repeats its audio effect if it is active during
certain conversations.
- The Rally talent no longer deactivates upon area transitions or conversations.
- The Shimmering Shield spell now deactivates when the character is out of mana.

PLOT (SPOILER WARNING)
- Promotional downloadable content items now remain in the player's inventory
when standard items are removed at the end of the dwarf noble origin.
- Repeatedly talking to Duncan after gathering the vials in the Korcari Wilds
but not the treaties no longer provides duplicate experience.
- Leliana's personal plot can now be completed if the player substantially
increased her approval (through gifts) before talking to her.
- During the siege of Redcliffe, enemies are no longer able to spawn in
locations that would break the plot.
- Bann Teagan no longer disappears when he is supposed to be accessible during
Urn of Sacred Ashes.

PC-SPECIFIC
- Controlling a summoned creature (like a ranger's pets) during certain special
area transitions no longer results in odd behavior.
- Creating a character in a custom module did not create a folder for saves.
This could result in corruption of main campaign saves. This no longer occurs.
- In some cases, the class icon was set incorrectly for characters imported
from the downloadable Character Creator. This no longer occurs.
- The options menu now includes a setting to automatically download previously
purchased content that is not currently installed.
- After installing new downloadable content, the game now always reminds the
user to restart the game.
- The icons for some promotional downloadable content items were missing. They
now appear correctly.
- Various issues could occasionally cause uploads to the online player profile
to fail unexpectedly. This no longer occurs.
 
Pojavio se patch 1.02. Za sada još uvek nema leka.

Lista izmena

- The spells Force Field, Crushing Prison, Cone of Cold, and Blizzard now have
shorter durations and/or longer cooldowns. This ensures that combatants can no
longer stun-lock each other by repeatedly casting the same spell.

*****izam. jedini nachin da mage pobedi high level likove, kao shto su Paragon Branka i onaj vodja Reverant-a u sobici u Denerim-u je da ih zaledjuje i zaustavlja u mestu.

ja sam na 14 levelu tukao branku, na 17 levelu tukao tog Reverant-a/Arcane horror-a (ne znam dal znate na kog mislim, onaj koji lozi lovce da ga jure, ne znajuci da je to on, a on je i arcane horror, i reverant)

ovo kazem jer su mi ta dva lika bila najteza (trenutno sam na landsmeet-u) i ne bi ih nikako pobedio da mi je cooldown za cone of cold bio duzi makar i sekundu.
 
Yep, taj Baja_The_Unbound je i meni bio zaheban. I jedan reverant u Orzamaru takodje. Ostali mi nisu bili tako zeznuti kao ta dva.
 
igra je brutalna! meni najbolje sto sam igrao ove godine
 
Konacno pismen kraj da vidim u nekoj igri, stvarno su se potrudili da naprave smislenu pricu i da je ne uke*aju sa budjavim krajem :d

Nego ko sad da doceka nastavak :p
 
Dobro meni dosta sati ode i racunajuci i period kada je igra ukljucena a ja odem da radim nesto drugo po zeninom zahtevu.:smackbum:
"Dodji, molim te, na sekund da mi nesto pomognes!", ja odem da pomognem i glupo mi je da iskljucim igru a taj sekund se, u zavisnosti od prirode posla koji pomazem, oduzi kao vecnost.:S:

Btw. ako nisi imao problema sa Fadeom, kako FGN da dodjem do onih vrata gde treba da iskoristim spirit shape?

u pocetku dok si mish i spirit dolazis kroz misju rupu gde god zatreba...ima dvoja vrata za spirita a kroz jedna prolazis jos u pocetku dok nisi dobio golem transformaciju...po secanju...samo probavaj misje rupe i pre ili kasnije ces doci do kraja...
 
Poslednja izmena:
Ja sam završio za 68 sati a prilično sam siguran da sam u sve moguće prostorije zašao i sve kovčege otključao, nisam na kraju završio nekoliko sporednih kvestova i nisam bio assasain.
5-6 puta sam doživeo "wipe" i to dva puta kod Branke (dok nisam poslao lelianu da trči okolo i troši liryum vein kako bih sprečio Branku da se leči hehe) Čak sam i na kraju po Denerimu čistio sam bez pozivanja armija :D Unbound revrant me je isto očistio jednom, nije mi bila dobra ekipa za close combat :)

Nervira me samo što izgleda nisam našao šestog standardnog Revranta tj one bočice koje ne smeju da se pipaju :d jel se dobija nešto posle tamanjenja svih 6?

Inače više od pola igre sam ja bio tenak bez štita - Human noble sa two-henderom i massive armorom Leliana strelac ili dual wield, Morigan i baka Wein. na Normal težini prilčno lagana igra nisam uopšte podešavao taktiku tj one slotove i uglavnom sam vodio samo main lika. Uglavnom. Možda sma zato prešao za nešto kraće vreme, plus u dijalozima brzo preletimpreko teksta pa Esc da ne dave na dugačko... :D

Sada sam krenuo opet kao elf mage, ne znam da li da vodim rogue sa sobom zbog lockpick-a ili da ne :?

Najbolja igra ove godine a možda i duže :D Barem prema mojim ukusima hehe.
 
Ja sam završio za 68 sati a prilično sam siguran da sam u sve moguće prostorije zašao i sve kovčege otključao, nisam na kraju završio nekoliko sporednih kvestova i nisam bio assasain.
5-6 puta sam doživeo "wipe" i to dva puta kod Branke (dok nisam poslao lelianu da trči okolo i troši liryum vein kako bih sprečio Branku da se leči hehe) Čak sam i na kraju po Denerimu čistio sam bez pozivanja armija :D Unbound revrant me je isto očistio jednom, nije mi bila dobra ekipa za close combat :)

Nervira me samo što izgleda nisam našao šestog standardnog Revranta tj one bočice koje ne smeju da se pipaju :d jel se dobija nešto posle tamanjenja svih 6?

Inače više od pola igre sam ja bio tenak bez štita - Human noble sa two-henderom i massive armorom Leliana strelac ili dual wield, Morigan i baka Wein. na Normal težini prilčno lagana igra nisam uopšte podešavao taktiku tj one slotove i uglavnom sam vodio samo main lika. Uglavnom. Možda sma zato prešao za nešto kraće vreme, plus u dijalozima brzo preletimpreko teksta pa Esc da ne dave na dugačko... :D

Sada sam krenuo opet kao elf mage, ne znam da li da vodim rogue sa sobom zbog lockpick-a ili da ne :?

Najbolja igra ove godine a možda i duže :D Barem prema mojim ukusima hehe.

Propustio si mnogo dobre dialoge preskakanjem istih. Po meni ovakva igra nije interesantna ako je igrash kao diablo, bez ulazenja u pricu.
Nije blesav igoritza shto je citao ceo Codex :d
 
аааах добио сам wayne, мој парти је добио нови смисао, још ниједном нисам изгинуо у mage toweru :D
сад сам се избаксузирао осећам.
dwarf warrior, мориган, шале (убија :)), и вејн, за сада добитна комбинација.
иначе ако неког занима
http://social.bioware.com/project/463/#details
 
Poslednja izmena:
Ja isto procitao sve sto je bilo da se cita i ne mogu da iskopam jos nekoliko codexa gde sam omasio da ih skupim.

Inace na normal tezini kao primal-human-mage sam glumio tenka celu igru bez vecih problema (uz dovoljno napitaka :d )
 
Pojavio se patch 1.02. Za sada još uvek nema leka.

Lista izmena
Many of the fixes affecting balance, gameplay, or plot scripting are already
included in the Xbox 360 and PlayStation®3 versions of Dragon Age: Origins.

BALANCE
- Daggers now apply 0.5 points of damage per additional point in dexterity and
0.5 points of damage per additional point in strength, as originally intended.
This increases dagger damage for high-dexterity characters.
- During combat, mana or stamina reserves now correctly regenerate more quickly
when reserves are low. This allows players to occasionally use an talent or
spell in the later stages of lengthy fights.
- When exploring, mana and stamina now regenerate more quickly at higher
character levels. This reduces downtime between fights.
- The spells Force Field, Crushing Prison, Cone of Cold, and Blizzard now have
shorter durations and/or longer cooldowns. This ensures that combatants can no
longer stun-lock each other by repeatedly casting the same spell.
- The cooldowns for several low-level sustained abilities are now shorter. This
ensures that players are not penalized for accidentally deactivating them.
- Certain battles were not scaling properly, resulting in excessively difficult
fights. They now scale as intended.
- Enemy corpses now drop health poultices and money more appropriately,
resulting in less clutter in the player's inventory.

GAMEPLAY
- In rare cases, enemy corpses were selectable when they contained no loot.
This no longer occurs.
- Party members whose combat tactics were set to defensive behavior no
longer stop attacking after using a spell or talent.
- In rare cases, combat tactics conditions could fail to determine whether a
character had enough mana or stamina to use an ability. This no longer occurs.
- The Rally talent no longer repeats its audio effect if it is active during
certain conversations.
- The Rally talent no longer deactivates upon area transitions or conversations.
- The Shimmering Shield spell now deactivates when the character is out of mana.

PLOT (SPOILER WARNING)
- Promotional downloadable content items now remain in the player's inventory
when standard items are removed at the end of the dwarf noble origin.
- Repeatedly talking to Duncan after gathering the vials in the Korcari Wilds
but not the treaties no longer provides duplicate experience.
- Leliana's personal plot can now be completed if the player substantially
increased her approval (through gifts) before talking to her.
- During the siege of Redcliffe, enemies are no longer able to spawn in
locations that would break the plot.
- Bann Teagan no longer disappears when he is supposed to be accessible during
Urn of Sacred Ashes.

PC-SPECIFIC
- Controlling a summoned creature (like a ranger's pets) during certain special
area transitions no longer results in odd behavior.
- Creating a character in a custom module did not create a folder for saves.
This could result in corruption of main campaign saves. This no longer occurs.
- In some cases, the class icon was set incorrectly for characters imported
from the downloadable Character Creator. This no longer occurs.
- The options menu now includes a setting to automatically download previously
purchased content that is not currently installed.
- After installing new downloadable content, the game now always reminds the
user to restart the game.
- The icons for some promotional downloadable content items were missing. They
now appear correctly.
- Various issues could occasionally cause uploads to the online player profile
to fail unexpectedly. This no longer occurs.

Lekici su u apoteci. Iako pada kisa .... skidrovci uspeli da ga dostave :D
 
Propustio si mnogo dobre dialoge preskakanjem istih. Po meni ovakva igra nije interesantna ako je igrash kao diablo, bez ulazenja u pricu.
Nije blesav igoritza shto je citao ceo Codex :d

Pa nisam ja preskakao dijaloge već sam mnogo brže čitao tekst nego što ga glumci odglume jer iako ponekad baš hoću da odgledam scenu najčešće me toliko zanima šta će sledeće da se desi da čim pročitam tekst prekidam scenu da bih video sledeću :d
 
U Haven-u, iza jedne kuce ima gomila grobova, vristao sam od smeha na par natpisa. Obavezno overite.

Ko se seca expanzije za Baldur's Gate, Throne of Bhaal, u jednom trenutku nalecete na neku druzinu i malko procaskate, i ma koliko se trudili da sve bude civilizovano, izbije fajt. E sad, oni su u tom trenutku toliko inferiorni na party koji imate da ih pocistitte za 2 sekunde i onda se pojavi natpis "<ime_vodje_druzine> reloads" i opet krecete u pricu, ovaj put jako civilizovanu :). Secam se da sam se pokrivio kad mi se to desilo.
 
meni je daleko najkomichnija situacija u celoj igri bila kad povedete shale-a iz honeleth-a, i chim krenete da izadjete :D
 
Hahaha sleganje ramenima u fazonu "nemam pojma o cemu se radi" je najjace :D
 
eto ubih tu flemeth na 14 levelu a pokusavam jos od 10 levela u kombinaciji: alistar, wynn i leliana i aedan. Pokusavao sam i sa rogue i sa golem-om ali izgleda da je flemeth nedostizna bez strelca i dragon scale armora a ovom nivou?
dali je neko uspeo da je smakne na relativno slicnom nivou u warior/rogue kombinaciji jer jednostavno mislim da je to nemoguce (pobediti flemeth) u close combat fight-u?
 
Poslednja izmena:
Ja sam bio tu negde, na tom nivou.
Warrior sa dvorucnim macem, Alister sa mac+stit, Wynne kao healer i Ljiljana sa strelama.
 
Na slicnom nivou ja (roque assassin), Alistar, Wynn i Leliana.
Alister sa Frost bolt-ovima, Leliana sa Frost arrows i Wynn zaduzena
za heal-ovanje i arcane arrows. Iz meni nepoznatog razloga moj roque
ne zeli da koristi Bow (nisam ulozio ni jedan point u skill-ove za Bow),
pa sam morao da sa njim idem na close combat. Zaginuo mi je jedino Alister,
ali ga je Wynn odmah ozivela (i naravno mnostvo heal i liryum potiona)

Cak ni glavni dragon nije bio posebno tezak. Raspredio sam ekipu
po temenima zamisljenog cetvorougla u onoj kruznoj gradjevini, Stenu aktivirao threat,
pozvao zmaja i u close combat ja i Sten, a podrska Wynn i Morrigan, za nepuna 10 minuta
ga smazasmo (samo sam ja jednom zaginuo). Zmaj sleti kod Stena, ja mu zadjem iza ledja.
On se okrene meni, Sten ga rokne odpozadi, a za sve vreme Wynn i Morrigan samo trpaju.

E da skontao sam da su mozda Dragoni malo vise senzitivni na hladnocu.
El zna neko kako pojedina vrsta magija utice na pojedine neprijatelje
(frost, fire, electricity ...)?

A jos nesto - Edge dagger sa 2x rune +10 damage vs. Darkspawn i mac sa rune +6 damage vs. Darkspawn =
padaju kao snoplje ....
 
Poslednja izmena:
Ja sam bio tu negde, na tom nivou.
Warrior sa dvorucnim macem, Alister sa mac+stit, Wynne kao healer i Ljiljana sa strelama.

identicno i kod mene od pocetka do kraja...mislim da je prevagu doneo dragon scale armor koji sam stavio na lelianu koja prakticno resila bitku (zaginuo samo alistair) iako je naslabiji clan party-ja. Od sada cu ej malo vise koristiti mada morigan mi je devojka pa ne znam kako ce reagovati...:d
 
Poslednja izmena:
Ja sam bio tu negde, na tom nivou.
Warrior sa dvorucnim macem, Alister sa mac+stit, Wynne kao healer i Ljiljana sa strelama.

Identično kod mene samo nisam još bio u to vreme do Denerima i nisam ni znao za Vejda kovača :D

Alistar i Ljilja su mi zaginuli ali baba i ja zaklasmo Flemeth...
 
Mislim da nema uticaja na tok igre, ova odluka utice na (ne)odobravanje clanova druzine.

Ja sam podrzao odluku Izolde da se zrtvuje, dobio sam priblizno - 20 neslaganja od Alistera.

Koliko sam ja čitao ako dozvolite da se Izolda žrtvuje onda vam Arl ne otključa champion specijalizaciju

Nego, gde se vidi na kraju oni podaci o odigranoj igri, tipa procenat otkrivene mape i slično jer ja koliko sam video imam samo podatke o ispunjenim achivmentima :trust:
 
sto se tice specijalizacija koje ima warior ubedljivo je najbolja ona za dual hand...mislim da nije balans bas najbolji jer two hand je previse spor a shild + sword ne pravi dovoljan damage. Opcija dual hand mach i dager je prebalansirana jer oba mogu da se enchatuju a onda prave dar mar. Sada mi je krivo sto Alistar nije takodje kao i moj lik imao dual hand specijalizaciju jer bi mnogo lakse izlazili na kraj sa neprijateljema a imali bi vise opcija jer u tom slucaju imas 4 opcije za enchatovanje...
 
Da li je neko primetio da igra izgleda dosta bolje na win7 nego na xp? Prvi put sam je instalirao na 7, odusevile su me texture, pogotovo likova. Kasnije sam obrisao win7, poceo ponovo da igram na xp, ali me smorile te poluisprane texture
 
Nazad
Vrh Dno