Šta je novo?

Doom Iii

GANDALF

Čuven
Učlanjen(a)
24.12.2000
Poruke
224
Poena
619
Prolazim aj na trgu pored prodavca novina kad tamo neki casopis sa cd-om i to na cd-u pise doom iii i slicica 2 debele dase sa malo krvi tu i tamo,....
Kupiti il ne kupiti pitanje je sad?
O cemu se radi na doticnom cd-u?
 
kombinacija trejlera i intervjua (nesto ko y onim emisijama "kako se snimaju filmovi")
Jajoj kad izadje!!!! Tek se tada vracam medju aktivne (svaki dan po malo (vise)) igrace!
 
re:

Nedjo je napisao(la):
kombinacija trejlera i intervjua

...bas to, samo nije mi jasan ludak Carmack po njegovim recima DoomIII trenutno radi na Radeonu 9700 na 30fps sa svim dedaljcicima, ako je covek-genije imao iluziju super-sajber-horora mogao je da snimi film :)

jer za nas obice smrtnike nece biti puno radosti kad izadje Doom3 :(
 
Alo ljudi, slobodno se opustite... Ta igra je pisana za GF3 karte. Nije niko tamo u Id-u lud (pogotovo ne Carmack) da izdaju igru koja radi zadovoljavajuce samo na piglu r300 ili (ne-piglu :D) gf4 4600.
Bre, ja igram UT2003 na gf3 (doduse zesce overklokovanom, ali ajde sad :p ) sa svim detaljima u 1024.

Tako, no fear :D

pOZ.!
 
re:

MAD_MUzzY je napisao(la):
Alo ljudi, slobodno se opustite... Ta igra je pisana za GF3 karte. Nije niko tamo u Id-u lud (pogotovo ne Carmack) da izdaju igru koja radi zadovoljavajuce samo na piglu r300 ili (ne-piglu :D) gf4 4600.
Bre, ja igram UT2003 na gf3 (doduse zesce overklokovanom, ali ajde sad :p ) sa svim detaljima u 1024.

Tako, no fear :D

pOZ.!

...mislim da ce razlika izmedju UT2k3 i Doom3 biti NEEEEEBO zemlja, u korist Doom-a naravno ;) i sto se tice engine-a prvenstveno, grafike, pa i zvuka. Mislim da ce D3 ipak biti boom boom malcice boom boom zahtevniji :)
 
Pa ako bude prezahtevan izgubice mnogo love na nasem trzistu:)
Uostalom ja licno ocekujem da igra bude odlicno optimizovna posto je u rukama majstora a ne nekih amatera.
 
Da da, mazi, GF3-ka tera ut2003 u 1024 sa "holy shit" detaljima bez problema....? Kako da ne :D :D :D
 
re:

Alex je napisao(la):
Uostalom ja licno ocekujem da igra bude odlicno optimizovna posto je u rukama majstora a ne nekih amatera.

nadajmo se, nadajmo se :)
 
byMaX je napisao(la):
Da da, mazi, GF3-ka tera ut2003 u 1024 sa "holy shit" detaljima bez problema....? Kako da ne :D :D :D
samo se ti krevelji ali ne pricaj o necemu sto ne znas... sa full detaljima ide regularno u 800x600 ali sa 256 mega rama drlja po disku u 1024x768. jos 256 ega je resilo stvar i moze da ide do 1152x864, dalje nisam probao
 
UT2003 je kao i prethodnik neoptimizovan , pa se bas i ne ponasa linearno, kad je u pitanju jacina procesora i karte.
Kod mene (GF4Ti4200, XP@1760MHz,256MB) na nekim mapama se strasno vuce, dok na nekim radi savrseno i sa max (t.j. holy shit) detaljima. Ipak verujem da ce Doom 3 i pored velike vizuelne razlike biti minimalno zahtevniji (ako uopste bude zahtevniji).
 
MaXonjo, cekam te za vikend... slobodno dodji i pogledaj.

Inace Miroslav je 100% upravu. Neke (vecina) mape idu bez ikakvih problema, dok neke ... lele :) Face3 npr.
Mada nisam primetio stravncne vizualne razlike izmedju high i "holy shit".
Cak kad se izblanasira na med-high radi super.
 
Izasao je (ili procureo) Doom III Alpha v0.02 E3 Demo, dakle ne trailer vec (nadajmo se) playable demo. U nase krajeve stize sutra sretnim vlasnicima satelitske kartice :D
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
I srecnim vlasnicima nekih zveri na 3giga (ili 2 u slucaju amd-a :D) sa 2 giga rama, i beta verzijom nv30-ice :D
Posto je i na ovim masinama to na e3-u seckalo :)

Hehe evo upravo ga raspakujem pa cemo da vidimo kako ce da radi na ubogom GF4MX-u :D
 
Pa ne secka... mnogo... mislim, 15fps na 640x480 je dobar rezultat, zar ne? ;)
Bez zezanja: jaooo, sta ljudi napravise, ovo nije normalno. Na stranu cinjenica da je na solidnoj masini za nase uslove - Abit KR7A ploca, Athlon XP 2000+, 512MB DDR, GF4 MX440, nista overklokovano - gotovo neigrivo. U pomenutoj rezoluciji, sa default podesavanjima fps se krece oko 15-20 -- dok se iza ugla ne pojavi neko cudoviste, onda pada na 3-4. Iskustvo me podseca na pokusaje igranja onih Doom klonova na Amigi 1200 sa 2MB RAM (Alien Breed 3D i sl. :) ) Prvo startovanje traje oko 5 minuta, a pored toliko RAM-a pojede i oko 1GB swap-a. Igra naravno fenomenalno izgleda, nivo detalja je neverovatan, a atmosfera je potpuno jeziva - uzasnije od bilo kog horor filma koji sam gledao. Evo i par screenshotova da vidite kako to izgleda.

Uzeti GF4 ili cekati NV30, pitanje je sad :)
 
Sta nam uradise

Eto sta nam napravise.... sad cemo se bar prisetiti dana 486-ica kada nismo imali para da kupimo novije masine pa smo cepali na njima igre koje su bile namenje pentiumu :D
 
mikis je napisao(la):
Pa ne secka... mnogo... mislim, 15fps na 640x480 je dobar rezultat, zar ne? ;)
Bez zezanja: jaooo, sta ljudi napravise, ovo nije normalno. Na stranu cinjenica da je na solidnoj masini za nase uslove - Abit KR7A ploca, Athlon XP 2000+, 512MB DDR, GF4 MX440, nista overklokovano - gotovo neigrivo. U pomenutoj rezoluciji, sa default podesavanjima fps se krece oko 15-20 -- dok se iza ugla ne pojavi neko cudoviste, onda pada na 3-4. Iskustvo me podseca na pokusaje igranja onih Doom klonova na Amigi 1200 sa 2MB RAM (Alien Breed 3D i sl. :) ) Prvo startovanje traje oko 5 minuta, a pored toliko RAM-a pojede i oko 1GB swap-a. Igra naravno fenomenalno izgleda, nivo detalja je neverovatan, a atmosfera je potpuno jeziva - uzasnije od bilo kog horor filma koji sam gledao. Evo i par screenshotova da vidite kako to izgleda.

Uzeti GF4 ili cekati NV30, pitanje je sad :)

Mislim da su u id-u taj demo prikazivali na [email protected] sa pola giga RDRAMA i naravno Radeonom9700! I to je tada (na E3) izgledalo smooth! To je najbolja ilustracija graficke moci ATi-jevog chipa. Inace, kada izadje igrica ce boiti daleko optimizovanija i brza. Ovakvi "demoi" se prave samo za internu upotrebu u kompanijama sa kojima id saradjuje (nVidia, ATi...) kako bi se u ekstremnim uslovima (ogromen teksture, veliki broj poligona itd... istestirali limiti njihovog hardvera). Mislim da ce kada izadje za fulldetail shljakanje u 800x600 biti dovoljan jedan Ti4200-8X ili R9500Pro na Athlon2000/P4@2GHz platformi sa 512MB DDR-a!

Uostalom ako bude radio na Xboxovom Celiju na 733Mhz i GF4 (NV2A) sa UMA DDR-om ima da radi i na gore pomenutoj makini! (GF4MX-ovi su odavno diskvalifikovani za upotrebu u D3-u)
 
Nedjo je napisao(la):
Ovakvi "demoi" se prave samo za internu upotrebu u kompanijama sa kojima id saradjuje (nVidia, ATi...) kako bi se u ekstremnim uslovima (ogromen teksture, veliki broj poligona itd... istestirali limiti njihovog hardvera).

Pa ovaj demo je pravljen za javno prikazivanje na E3 sajmu... Sad, ako im je bio cilj da poplase buduce kupce, mislim da su u tome uspeli :D
 
mikis je napisao(la):
Hehe evo upravo ga raspakujem pa cemo da vidimo kako ce da radi na ubogom GF4MX-u :D

Mikis, sta trebam da uradim da bih dosao do toga ? Ima li ikakve sanse da mi to narezes na disk ? Ako nemas rezac, imam ja, ako nemas prazan disk imam ja...Kontaktiraj me na pm ili na [email protected], ako ti nije problem !!!!!!!
 
Brutalan Zlica je napisao(la):
Mikis, sta trebam da uradim da bih dosao do toga ? Ima li ikakve sanse da mi to narezes na disk ? Ako nemas rezac, imam ja, ako nemas prazan disk imam ja...Kontaktiraj me na pm ili na [email protected], ako ti nije problem !!!!!!!

Pa posto se Benchmark ponovio sa novim serverom, mogli bi smo da ga stavimo na neki public download folder -- sta je 300 MB za nas mlade ;)
 
BEZ PANIKE

mikis je napisao(la):
Pa ne secka... mnogo... mislim, 15fps na 640x480 je dobar rezultat, zar ne? ;)
Bez zezanja: jaooo, sta ljudi napravise, ovo nije normalno. Na stranu cinjenica da je na solidnoj masini za nase uslove - Abit KR7A ploca, Athlon XP 2000+, 512MB DDR, GF4 MX440, nista overklokovano - gotovo neigrivo. U pomenutoj rezoluciji, sa default podesavanjima fps se krece oko 15-20 -- dok se iza ugla ne pojavi neko cudoviste, onda pada na 3-4. Iskustvo me podseca na pokusaje igranja onih Doom klonova na Amigi 1200 sa 2MB RAM (Alien Breed 3D i sl. :) ) Prvo startovanje traje oko 5 minuta, a pored toliko RAM-a pojede i oko 1GB swap-a. Igra naravno fenomenalno izgleda, nivo detalja je neverovatan, a atmosfera je potpuno jeziva - uzasnije od bilo kog horor filma koji sam gledao. Evo i par screenshotova da vidite kako to izgleda.

Uzeti GF4 ili cekati NV30, pitanje je sad :)

Da ne bi ljude strefila srcka zbog konfiguracije, evo resenja. Skinite sledeci fajl http://www.cncarmy.com/D3_Performence_fIX.rar i njegov sadrzaj iskopirajte u Base direktorijum. Igra ce raditi MNOGO BRZE!!!(D)
 
Re: BEZ PANIKE

Panta je napisao(la):
Da ne bi ljude strefila srcka zbog konfiguracije, evo resenja. Skinite sledeci fajl http://www.cncarmy.com/D3_Performence_fIX.rar i njegov sadrzaj iskopirajte u Base direktorijum. Igra ce raditi MNOGO BRZE!!!(D)

Woo-hoo! Pa stvarno jeste brze... 20-ak, 25 FPS u proseku, al dok se ne pripuca -- onda opet pada na 3-6 :( Kao sto rekoh, slaba vajda za vlasnike MX kartica.
 
Meni do jaja radi...! Samo ne znam kako da ga shibnem u vise od 640 x 480 i kako da invertujem misha i bindujem komande...
 
Pa pogledaj onaj .html fajl koji ide uz njega (ako si ga dobio)... Isto je kao u Quake-u. Procackaj malo po .cfg fajlovima u base direktorijumu, komande mozes promeniti u default.cfg. Rezoluciju nisam uspeo da promenim, a nisam se ni preterano trudio. Evo ti izvoda iz readme-a:

Changing controls:
From the console, type: bindlist

This will list all the currently bound keys and their functions. Use the page up and page down keys to scroll through the list. The controls for standard movement are not bound to the regular WASD config, so type the following to put it back to normal:
bind w _forward
bind s _back
bind a _moveleft
bind d _moveright
Check out some of the other bindings, God mode and give health are already bound for you :)

Checking FPS: type com_drawfps 1

Download this text file to check out some more commands to play with: http://folk.uio.no/magnusn/doom3/cvarlist.txt
 
Nazad
Vrh Dno