@f1k1 totalna glupost
Ovako maximalan rate je 25000 i ne vishe, to su glupostiza 50k
sto se tiche cl_updaterate i cl_cmdrate oni oboje idu do maximalnih 101
sa tim internetom probaj:
rate 18000
cl_updaterate 85
cl_cmdrate 85
Ajde ne zbunjuj čoveka...
Ovako na brzinu vidim da ili pričaš napamet bez mnogo razumevanja, ili se baziraš na 1.6, ili oboje...
Aj redom...
Maximalan rate na CSS je 100% 30000, a možda i više. Znači 25k zaboravi. Ako ukucaš 50000, nikakvu štetu nemaš, ako može - može, ako ne - server će te sam spustiti na 30000 (ili koliko je već sv_maxrate na serveru). Konkretno na serveru o kome se priča (Metrohive) je stavljeno sv_maxrate 50000, a ja lično sam u netgraphu video da in protok ide i do 32 KB/s (sa 28 igrača).
Inače
rate komandom ograničavaš max protok koji ti kao klijent možeš da ostvariš u downloadu, a zašto bi sa 1 mbps internetom koji skida sa 105 KB/s to ograničavao na bednih 18K, to je samo tebi jasno.
Dalje,
cl_updaterate. Ovom komandom poručuješ serveru koliko MAXIMALNO update paketa da ti šalje u jednoj sekundi. Kažem maximalno jer to što si ukucao 100 ne znači da ćeš toliko i dobijati. Izuzeci:
1) kada je na serveru sv_maxupdaterate manje od 100
2) kada je tickrate servera manji od 100
3) kada server loše radi pa mu pada fps - tada ne može da pošalje više update-ova nego što ima fpsa. Šta je server fps je neka druga priča i nije bitna za klijenta
4) kada si rate postavio na premalu vrednost. Svaki paket ima određenu veličinu, i ako je ta veličina * cl_updaterate koji si stavio veće od rate koji si stavio -> imaćeš choke, server ne može da ti pošalje sve što je hteo.
I na kraju,
cl_cmdrate. Jedino je ovo problem (mada sa ovim ubrzanjima interneta sve manji i manji) jer je to MAX broj update paketa koje ti šalješ serveru, a Srbija kuburi sa uploadom. Ponovo kažem max jer su izuzeci:
1) kada je na serveru sv_maxcmdrate manje od 100
2) kada je tickrate servera manji od 100
3) kada je tvoj fps manji od 100, opet ista priča, ne možeš poslati više updateova nego što imaš fpsa, s tim što je u ovom slučaju klijent fps dobro poznata stvar - sličice u sekundi
Paketi koji se šalju su po pravilu manji od onih koji se primaju tako da je potrebno manje protoka u uploadu nego u downloadu, za isti broj paketa...
Inače postoji još nekoliko cvarova na serveru koji regulišu sve ovo:
sv_client_cmdrate_difference - max razlika između cmdrate i updaterate
sv_mincmdrate - min cl_cmdrate koji klijent može da postavi
sv_minupdaterate - min cl_updaterate koji klijent može da postavi.
sv_minrate - min rate koji klijent može da postavi.
E sad to je bila teorija, praksa je takva da jedino najsporiji ADSL paket (ne računam onaj *****ski 256/64) ima problema sa rejtovima i to ako se koristi mikrofon (više podataka se šalje), pa je u tom slučaju potrebno smanjiti cmdrate kako sam napisao pre par postova. U svim ostalim slučajevima može se igrati sa 100 100 50000.