Šta je novo?

Disney ugasio Lucas Arts!?

Učlanjen(a)
19.09.2000
Poruke
3,865
Poena
815
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 3600 + Scythe SCMG-5100
Matična ploča
Asus B550 TUF Gaming Plus
RAM
Kingston 2x16 GB DDR4 3200 CL 16
GPU
ASUS GTX 1080 ROG Strix 8 GB
Storage
Kingston SA2000 1 TB + 2x4 TB WD Red
Zvuk
Integralac
PSU
Cooler Master V750 gold
Kućište
Thermaltake Urban T31
Monitor
HP Envy 27'' 4K
Miš & tastatura
Mad Catz RAT 5 + Genius tastatura
Mobilni telefon
Samsung Note 20 Ultra SD 256/12
Pristup internetu
  1. Optički internet
Posle 31 godine postojanja, Disney je danas objavio da je ugasio Lucas Arts.

Koliko znam, u poslednje vreme nisu pravili nista specijalno, ali ce u istoriji uvek ostati remek dela kao sto su Sam & Max hit the road, Secret of the Monkey island, Grim Fandango, Full Throttle, Zak McKraken...
 
Poslednja izmena:
Niko od ljudi sto su radili na legendarnim igrama koje si spomenuo ne radi u Lucas Artsu vec odavno. Zaista, kada se pogleda sta su uradili od 1999. na ovamo to su sve krs ili jedva prosecne igre. Poslednja sjajna igra izasla iz njihovih studija je Grim Fandango iz 1998. godine.
 
Niko od ljudi sto su radili na legendarnim igrama koje si spomenuo ne radi u Lucas Artsu vec odavno. Zaista, kada se pogleda sta su uradili od 1999. na ovamo to su sve krs ili jedva prosecne igre. Poslednja sjajna igra izasla iz njihovih studija je Grim Fandango iz 1998. godine.

Izvini, ali to prosto nije tačno.
 
Kao sto mi napisa moj brat: "Nostalgia fueled madness"
Patimo za secanjima. Mene vise boli ova recenica: On a conference call with investors on Tuesday, CEO Bob Iger said that the company’s plans for Star Wars gaming were likely to “focus more on social and mobile than we are on console.”

Here comes StarWarsVille...

meni se licno ne dopada ovaj novi trend
 
Jbga, mada ponovo Bioware im je razvijao KOTOR...možda nađu nekog tako da dovrši bar 1313..sviđa mi se igra, bila bi baš šteta da propadne...
S druge strane čitam da spremaju novu trilogiju Star Wars filmova..i like it :D
 
pih igre za konzole ili mobilne i social casual, whatever isto njesra

problem danasnjih igara je sto moraju da se prodaju u 4-5 miliona da bi bile iole uspesne, sokiran sam kada sam pricato da prodaja novog tomb rajdera od 3 miliona daleko da je ispunila ocekivanja... wtf
 
Meh, nikada nisam ni nešto gotivio SW, Star Trek mi je bio svetlosnim godinama zanimljiviji. Bar je pobuđivao neku klinačku maštu, dok mi je ovo najobičnija svemirska bajka, princeze, patuljci, borba dobra i zla...mislim ok, simpatično je bilo, ali nije mi ostavilo neki epic impact i sl....a 1313 mi se tehnički svideo , bar to malo što sam do sada video...
 
pih igre za konzole ili mobilne i social casual, whatever isto njesra

problem danasnjih igara je sto moraju da se prodaju u 4-5 miliona da bi bile iole uspesne, sokiran sam kada sam pricato da prodaja novog tomb rajdera od 3 miliona daleko da je ispunila ocekivanja... wtf
To je ono što ni meni nije jasno..ranije ulože u igru 1mil. $ i zarade 50 i pritom je prodaju u 100mil. kopija, a danas ulože 100mil. $, prodaju je u 10 mil. kopija i zarade max 50 mil. $...ne vidim logiku u njihovom modelu :p
 
Izvini, ali to prosto nije tačno.

Nije tacno samo pod uslovom da Republic Commando smatras sjajnom igrom. Ja je smatram solidnom ali ne i sjajnom igrom. Force Unleashed su meni licno dno igre i sramota za ime koje nose. Ostale igre (Galaxies, KotOR-i, Jedi Knight 2, Jedi Academy, Old Republic, Empire at War) je radio neko drugi a Lucas Arts bio izdavac (redom: SOE, Bioware, Obsidian, Raven, Bioware, Petroglyph). Tu je naravno i Battlefront serijal, koji iako sam igrao oba dela, je sacinjen od dve ispod prosecne igre koje su rip-off Battlefielda.
 
To je ono što ni meni nije jasno..ranije ulože u igru 1mil. $ i zarade 50 i pritom je prodaju u 100mil. kopija, a danas ulože 100mil. $, prodaju je u 10 mil. kopija i zarade max 50 mil. $...ne vidim logiku u njihovom modelu :p

Eh, gde je sada kada treba onaj prikaz sa trouglovima i eksponencijalno opadajućim pomacima u kvalitetu grafike sa povećanjem njihovog broja. :)

krastavac, nekad je bilo nekad, danas je danas. Na igrama rade gigantski timovi, treba to sve platiti. Koliko samo ljudi radi grafiku i modeling danas, nema više jednostavnih igara sa hodnicima pa samo lepiš teksture. Tu zatim dolaze voice-overi koji su nekada rađeni amaterski a danas su, ma koliko neke situacije bile nelogično bacanje para na izvikanog glumca, ipak dosta profesionalniji. Zvuk se snima u studijima, motion capture tehnologija se obilato koristi, pa produkcija, marketing...Danas igra prosto mora da proda 5 miliona da bi bilo zarade. Može da se proda i u manje primeraka, ali tu nema zarade, samo da se isplate troškovi, a svi jelte žele da zarade pokoje milionče kad su već prodali toliko primeraka igre.

Što je najgore, ako samo jedan deo od spomenutog fejluje, nemaš čemu da se nadaš, odmah će igra biti napljuvana da li od kritike da li od publike (ili oba) i to je to. To je problem sa morem igara u kome zapravo uvek imaš na raspolaganju nešto slično. I ako ti sad lupam zvuk puške nije najbolji, odmah sledi "ta i ta stvar je dosta bolje urađena u igri X nego ovde" punchline. Osim ako nemaš pravo na neku legendarnu licencu ili praviš namerno neke indi igre ili rimejkove, vrlo je teško izboriti se danas. Naročito ako hoćeš da promovišeš novu franšizu.
 
Fino si ti to objasnio ali se iz tvog izlaganja jasno vidi da je u poslednjih deset godina budzet za grafiku, zvuk, efekte i celu prezentaciju igara uvecan deset i vise puta dok je budzet za ostalo (samu srz igre) ostao isti ili osiromasen. Zato moderne igre i jesu takve kakve su.

Isto vazi i za filmove, prvo sto procitam o nekom filmu jeste koji su studiji za specijalne efekte radili na njemu i koliko njih...
 
Fino si ti to objasnio ali se iz tvog izlaganja jasno vidi da je u poslednjih deset godina budzet za grafiku, zvuk, efekte i celu prezentaciju igara uvecan deset i vise puta dok je budzet za ostalo (samu srz igre) ostao isti ili osiromasen. Zato moderne igre i jesu takve kakve su.

Isto vazi i za filmove, prvo sto procitam o nekom filmu jeste koji su studiji za specijalne efekte radili na njemu i koliko njih...

Da li je budzet uvecan zbog jacanja hardvera ili je hardver ojacan zbog uvecanja budzeta, pitanje je sad :d
 
Meni je interesantan zakljucak G@W jer sam primetio slicnosti i u muzickoj industriji, sve vise paznje se posvecuje vizuelnoj prezentaciji, a sve manje onoj sustinskoj kompozitorskoj. Kao da je opet ozivela ona cuvena recenica Mijamota Musasija: suvise je cveca a malo plodova :)
 
Nazad
Vrh Dno