Previše optimizma obično dovodi do razočaranja.Čitam šta se piše i ne mogu da se načudim nivou neozbiljnosti koju Jetel pokazuje. Ljudi se ubiše od predloga, bukvalno su im sažvakali kako aplikacija treba da izgleda, a Jetel se nije mrdnuo od "kucni nam poruku" kada korisnik naiđe na problem.
Ozbiljno razmišljam da raskinem ugovor makar plaćao i penale jer za ovu cenu svaki operater nudi bolju ponudu.
Aplikacija za LG opet baguje, od najavljenog ažuriranja ništa.
Od najavljenog "novogodišnjeg iznenađenja" u vidu većeg broja kanala (regionalni i radio) ništa
Od info kanala i video kluba ništa...
Baš sam razočaran
Ne znam gde si čuo ili video to najavljeno "novogodišnje iznenađenje" sa novim kanalima? Ne kažem da to nije tačno, da nisi dobro video ili razume niti ne daj Bože da si izmislio. Naprotiv, ja sam isto prvi za to da se lista kanala proširi novim kanalima (pre svih regionalnim, zatim raznim drugim inostranim (informacionim, dokumentarnim, nacionalnim, filmskim, muzičkim...), itd.).Čitam šta se piše i ne mogu da se načudim nivou neozbiljnosti koju Jetel pokazuje. Ljudi se ubiše od predloga, bukvalno su im sažvakali kako aplikacija treba da izgleda, a Jetel se nije mrdnuo od "kucni nam poruku" kada korisnik naiđe na problem.
Ozbiljno razmišljam da raskinem ugovor makar plaćao i penale jer za ovu cenu svaki operater nudi bolju ponudu.
Aplikacija za LG opet baguje, od najavljenog ažuriranja ništa.
Od najavljenog "novogodišnjeg iznenađenja" u vidu većeg broja kanala (regionalni i radio) ništa
Od info kanala i video kluba ništa...
Baš sam razočaran
PostoviNe znam gde si čuo ili video to najavljeno "novogodišnje iznenađenje" sa novim kanalima? Ne kažem da to nije tačno, da nisi dobro video ili razume niti ne daj Bože da si izmislio. Naprotiv, ja sam isto prvi za to da se lista kanala proširi novim kanalima (pre svih regionalnim, zatim raznim drugim inostranim (informacionim, dokumentarnim, nacionalnim, filmskim, muzičkim...), itd.).
Ali ja nigde nisam video-pročitao (naravno govorim o novembru-decembru pa i januaru) to da su nam za Novu Godinu spremali poklon iznenađenje u vidu novih kanala? Ni na sajtu, ni na reklamama niti bilo gde drugde, Niti sam od nekoga drugoga ko koristi Hipernet čuo za to da nam spremaju više novih kanala. Još manje da je nakon januara za to u vezi toga neko razočarano negodovao. Niti smatram da je to "iznenađenje" zapravo bilo onih poklon 3 HBO + 2 Cinemax filmska kanala u februaru (mada sve je moguće...).
Pa zato pitam, čisto onako odakle ti ta informacija... Jer je meni očigledno promakla.
Postovi
2807
2829
2833
Kao i tvoj kritički post 2883 na njihovo lažno obećanje 😁
Sad, moguće da sam ja loše shvatio, ali oni konstantno tupe još od jula prošle godine kako stalno rade na proširenju TV i radio kanala pa sam se nadao da njihovo novogodišnje iznenađenje podrazumeva i to
ja sam se te muke resioČitam šta se piše i ne mogu da se načudim nivou neozbiljnosti koju Jetel pokazuje. Ljudi se ubiše od predloga, bukvalno su im sažvakali kako aplikacija treba da izgleda, a Jetel se nije mrdnuo od "kucni nam poruku" kada korisnik naiđe na problem.
Ozbiljno razmišljam da raskinem ugovor makar plaćao i penale jer za ovu cenu svaki operater nudi bolju ponudu.
Aplikacija za LG opet baguje, od najavljenog ažuriranja ništa.
Od najavljenog "novogodišnjeg iznenađenja" u vidu većeg broja kanala (regionalni i radio) ništa
Od info kanala i video kluba ništa...
Baš sam razočaran
Da je stvarno pričanje i kuckanje u prazno ti prvi ne bi ovde ništa komentarisao, niti bi posečivao i čitao ovu ovde grupu.Kako ne shvatate da pricate u prazno?
Ne znam odakle ti to da sam ja tester, samo iznosim svoja zapažanja kao i mnogi drugi ovde (nekad pozitivna, nekad negativna). I razmišljam isto kao i ti - treba mi usluga koju u 80% slučajeva koristim uveće kada hoću da se odmorim i da pogledam neki film ili sport. I očekujem da ta usluga radi i funkcioniše kako treba, makar i zadovoljavajuće. I trudim se da dam svoj doprinos da ta usluga bude što bolja, svojim ovde komentarima i zapažanjima, jer je več koristim (uslugu). Plus mi se usluge nekih drugih operatera ili manje dopadaju od HTV ili nemam mogućnost da ih uvedem. I pričam realno, ne foliram se. Kada imam neki problem otvoreno ga ovde iznesem i/ili dosađujem na 9000 i lično po poslovnicama.Druze da se razumemo, meni je potrebna usluga, a ne da budem tester. Tebi svaka cast koliko si dokon i imas viska vremena da se zamaras sa svim ovim.
Dakle, kad uvece sednem hocu da pogledam nesto na tvu, a ne da uparujem i rasparujem daljinski, da resetujem box i ko zna kakve zavrzlame da otklanjam.
Ove decije fore kucni poruku u inbox i te budalastine neka prodaju nekom drugom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari