Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Na aplikaciji za telefon ne postoji opcija za podešavanje kvaliteta slike.
Ja je koristim nekih 10 meseci i uvek mi je slika na telefonu bila odlična. Osim povremeno na pojedinim lokacijama gde sam koristio mobilni internet pa je na momente na kratko obarao rezoluciju.
Meni isto slika odlična, i sve radi.
 
Ima li neko mail adresu na koju se može uputiti zahtev za raskid ugovora? Prođe 26 meseci, pa da se rastajemo.
Žao nam je ukoliko si se odlučio na takav korak, pozivamo te da nam sam razlog takve odluke kucneš putem privatne poruke, želeli bismo da znamo o kakvom nezadovoljstvu je reč. Kada je reč o raskidu, zahtev se podnosi ličnim odlaskom u najbližoj Yettel poslovnici, a sam rok za rešavanje takvog zahteva je do 15 dana.
Na aplikaciji za telefon ne postoji opcija za podešavanje kvaliteta slike.
Ja je koristim nekih 10 meseci i uvek mi je slika na telefonu bila odlična. Osim povremeno na pojedinim lokacijama gde sam koristio mobilni internet pa je na momente na kratko obarao rezoluciju.
Da li si proveravao brzinu interneta na svom uređaju? Ukoliko i dalje imaš takve smetnje, kucni nam putem privatne poruke, rado ćemo proveriti.
 
Žao nam je ukoliko si se odlučio na takav korak, pozivamo te da nam sam razlog takve odluke kucneš putem privatne poruke, želeli bismo da znamo o kakvom nezadovoljstvu je reč. Kada je reč o raskidu, zahtev se podnosi ličnim odlaskom u najbližoj Yettel poslovnici, a sam rok za rešavanje takvog zahteva je do 15 dana.

Da li si proveravao brzinu interneta na svom uređaju? Ukoliko i dalje imaš takve smetnje, kucni nam putem privatne poruke, rado ćemo proveriti.
Uvek mi u podešavanjima telefona za režim mreže stoji štiklirano "Automatski 4G/3G/2G". Na oba mobilna telefona (Samsung - Huawei). A šta od toga trenutno koristim zavisi od signala i lokacije na kojoj se nalazim. Kvalitet signala i brzinu jesam merio (i to u širem centru grada) i te skrinšotove (kada sam na jednom mestu imao lošiji protok i samim tim lošiju sliku TV prenosa) sam vam poslao ovde na forumu u privatnoj poruci u julu mesecu 2023. god., i na to nikad nisam dobio odgovor niti komentar.
 
@Meni isto slika odlična, i sve radi.
Meni bi isto dobro došla opcija podešavanja kvaliteta slike na mobilnoj aplikaciji. Ali iz suprotnog razloga od onog što je tražio korisnik @m.p.94 .
Pošto je slika večinom odlična i maksimalnog kvaliteta - tv prenos halapljivo troši megabajta, pogotovo Arene i sl. Pa ako nekom prilikom negde nisi pri kvalitetnom WiFi (ili ga nema uopšte u blizini) nego koristiš mobilni 4G internet za gledanje TV-a - posrće ti 2-3 gigabajta za tili čas. Mogu da pretpostavim koliko bi potrošio za jedno veče (5-6 sati gledanja TV-a), ili ako negde preko 4G gledaš prenose nekoliko dana, a pogotovo ako još visiš na YT i društvenim mrežama. Recimo dok si na nekom putu, odsutan od kuće ili na poslu imaš ograničenje na službenom Wi-Fi šta smeš da gledaš i posečuješ.

Zato sam mislio da se uvede opcija da umanjim-ograničim prikaz slike na recimo 360p i tako malo prištedim megabajte (jer bolje da gledam koji sat duže sa manjom rezolucijom nego manje-kraće sati ali u HD-u). Odnosno da se uvede ista opcija kao kada gledamo video na YT. Pa kada se ponovo nakaćim na WiFi da povećam kvalitet slike na maksimum.

Za sada jedino što može tim povodom da se uradi je da se u podešavanjima telefona podesi ograničenje koliko aplikacija može da potroši MB, i da se kada se ta brojka dostigne prekine TV prenos, kako se ne bi potrošilo više od predviđenog-planiranog broja megabjata-gigabajta. Što je neko kompromisno polu-zadovoljavajuće rešenje. Ali bi pored te mogućnosti svakako određivanje-zadavanje rezolucije i kvaliteta TV prenosa (kao na YT za video) bilo daleko bolje.
 
Poslednja izmena:
Meni bi isto dobro došla opcija podešavanja kvaliteta slike na mobilnoj aplikaciji. Ali iz suprotnog razloga od onog što je tražio korisnik @m.p.94 .
Pošto je slika večinom odlična i maksimalnog kvaliteta - tv prenos halapljivo troši megabajta, pogotovo Arene i sl. Pa ako nekom prilikom negde nisi pri kvalitetnom WiFi (ili ga nema uopšte u blizini) nego koristiš mobilni 4G internet za gledanje TV-a - posrće ti 2-3 gigabajta za tili čas. Mogu da pretpostavim koliko bi potrošio za jedno veče (5-6 sati gledanja TV-a), ili ako negde preko 4G gledaš prenose nekoliko dana, a pogotovo ako još visiš na YT i društvenim mrežama. Recimo dok si na nekom putu, odsutan od kuće ili na poslu imaš ograničenje na službenom Wi-Fi šta smeš da gledaš i posečuješ.

Zato sam mislio da se uvede opcija da umanjim-ograničim prikaz slike na recimo 360p i tako malo prištedim megabajte (jer bolje da gledam koji sat duže sa manjom rezolucijom nego manje-kraće sati ali u HD-u). Odnosno da se uvede ista opcija kao kada gledamo video na YT. Pa kada se ponovo nakaćim na WiFi da povećam kvalitet slike na maksimum.

Za sada jedino što može tim povodom da se uradi je da se u podešavanjima telefona podesi ograničenje koliko aplikacija može da potroši MB, i da se kada se ta brojka dostigne prekine TV prenos, kako se ne bi potrošilo više od predviđenog-planiranog broja megabjata-gigabajta. Što je neko kompromisno polu-zadovoljavajuće rešenje. Ali bi pored te mogućnosti svakako određivanje-zadavanje rezolucije i kvaliteta TV prenosa (kao na YT za video) bilo daleko bolje.
Jes probao ovu opciju da aktiviraš?
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-01-24-12-32-01-795_rs.yettel.tv-edit.jpg
    Screenshot_2024-01-24-12-32-01-795_rs.yettel.tv-edit.jpg
    65.9 KB · Pregleda: 57
Jes probao ovu opciju da aktiviraš?
Nisam. Tu sam opciju letos video ali je nisam koristio jer nigde nije navedeno šta konkretno znači-predstavlja, tj. kako se izvršava i na koji način smanjuje potrošnju podataka. Koji je rezultat te opcije (manji protok ali istovremeno manja rezolucija (koja?), manji fps (koliki?), manje boja, lošiji zvuk,..?). Da li ta opcija kada je aktivirana deluje samo kada si na mobilnom internetu ili i kada si na WiFi, pa da je onda deaktiviram? Niti u kojoj meri umanjuje potrošnju podataka (30% manje, 50% manje,...) kada je uključeno.
Mada iskreno od septembra na ovamo nisam nešto puno koristio mobilnu aplikaciju (najviše sam je i to često koristio u junu, julu i avgustu i to ne retko na 4G) a i kada sam je koristio jesenas to je u 80% slučajeva bilo na WiFi-u, pa se nisam ni obazirao na taj problem i tu opciju.
 
Nisam. Tu sam opciju letos video ali je nisam koristio jer nigde nije navedeno šta konkretno znači-predstavlja, tj. kako se izvršava i na koji način smanjuje potrošnju podataka. Koji je rezultat te opcije (manji protok ali istovremeno manja rezolucija (koja?), manji fps (koliki?), manje boja, lošiji zvuk,..?). Da li ta opcija kada je aktivirana deluje samo kada si na mobilnom internetu ili i kada si na WiFi, pa da je onda deaktiviram? Niti u kojoj meri umanjuje potrošnju podataka (30% manje, 50% manje,...) kada je uključeno.
Mada iskreno od septembra na ovamo nisam nešto puno koristio mobilnu aplikaciju (najviše sam je i to često koristio u junu, julu i avgustu i to ne retko na 4G) a i kada sam je koristio jesenas to je u 80% slučajeva bilo na WiFi-u, pa se nisam ni obazirao na taj problem i tu opciju.
Piše ušteda, probaj pa vidi, ja ne moram da eksperimentišem jer mi je flat internet. Tebi treba pogledaj.
 
Piše ušteda, probaj pa vidi, ja ne moram da eksperimentišem jer mi je flat internet. Tebi treba pogledaj.
Probacu naravno, mada bi iz @Yettel -a trebali zvanično da pojasne upotrebu te opcije, šta i kako, da odgovore na sve nedoumice koje sam u prethodnom postu naveo
 
Koliko vam cesto puca televizija tokom dana? Danas mi se desilo 3-4 puta da sam morao da iskljicim pa ukljucim resiver jer se gubio signal.
 
Koliko vam cesto puca televizija tokom dana? Danas mi se desilo 3-4 puta da sam morao da iskljicim pa ukljucim resiver jer se gubio signal.
Danas sam čitav dan gledao i sve radilo, doduše koristim samo TV, a internet je supernovin. Da li koristiš yettel-ov internet. Nisam lično video kako oprema za internet izgleda kod yettela, ali drug mi kaže da je kvalitet slab.
 
ZXHN H298Q код мојих ради скроз фино. Тв боксови знам да умеју да буди проблематични, ја користим апликацију на Хромкасту и немам никакве проблеме, ради добро, и слика је добра, барем на ових пар канала које пратим.
 
Koliko vam cesto puca televizija tokom dana? Danas mi se desilo 3-4 puta da sam morao da iskljicim pa ukljucim resiver jer se gubio signal.
U zadnjih 8 dana mi je TV pucao (gubio signal) više puta - češće nego u proteklih 6-7 meseci sveukupno. Ili je nešto do njih ili su mi box i oprema posle 2 godine upotrebe zreli za zamenu...
 
E to nisam siguran jer nisam na licu mesta (nisam dosao licno u kontakt sa opremom jos uvek ali mi keva prenosi utiske/probleme :D)
 
E to nisam siguran jer nisam na licu mesta (nisam dosao licno u kontakt sa opremom jos uvek ali mi keva prenosi utiske/probleme :D)
Koliko vam cesto puca televizija tokom dana? Danas mi se desilo 3-4 puta da sam morao da iskljicim pa ukljucim resiver jer se gubio signal
Prvo pišeš kao da ti se lično dešava, a sad nemaš pojma ni oprema kako izgleda. Tu pomoći nema sem da majka zove korisnički i neka se žali.
 
Zvala ih juče kad se prvi put desilo i rekli su joj da kad god joj se desi taj greška 106 restartuje resiver.
 
E to nisam siguran jer nisam na licu mesta (nisam dosao licno u kontakt sa opremom jos uvek ali mi keva prenosi utiske/probleme :D)
Ukoliko su ti ga uveli pod parolom: "...minimalno bušenje i minimalno uočljivo kabliranje..." po kojoj se reklamiraju i po kojoj su ih mnogi uveli da ne bi razvlačili kablove po stanovima - najverovatnije ti je WiFi. Skoro sve koje znam da koriste Hipernet TV su preko WiFi
 
Evo pretpostavki zasnovanih na ličnom iskustvu.:)
Ako je ruter u blizini TV-a može biti i LAN (ima kabl uz STB) i Wi-Fi.
Ako je ruter od TV-a udaljen preko 2m onda nema ništa od kabla (osim ako sam ne nabaviš).
 
Probacu naravno, mada bi iz @Yettel -a trebali zvanično da pojasne upotrebu te opcije, šta i kako, da odgovore na sve nedoumice koje sam u prethodnom postu naveo
Opcija manje potrošnje, iz gore navedene slike, bira za korisnika niži kvalitet slike koji posledično rezultuje manjom potrošnjom podataka, tako nešto ne utiče na audio format niti ostale funkcionalnosti. Kada je opcija uštede isključena, aplikacija sama nudi maksimalni kvalitet prikaza koji je dostupan u tom trenutku, u zavisnosti od same internet konekcije.
Koliko vam cesto puca televizija tokom dana? Danas mi se desilo 3-4 puta da sam morao da iskljicim pa ukljucim resiver jer se gubio signal.
Ukoliko ti se takva situacija i dalje dešava, molimo te da nam proslediš podatke putem privatne poruke.
 
@Yettel Srbija Evo da vam javim preko javne poruke, prošlo je godinu dana otkad sam vam ukazao na nemogućnost promene jezika audio komentara na Eurosportu, te da sam prisiljen da slušam domaće navijače Đokovića, u slobodno vreme alapače srpskog Eurosporta koji mi idu na živce i ne mogu na miru da uživam u tenisu dok oni ne zatvaraju usta smarajući s nekim dosadnim statistikama koje bi po njima trebalo da budu “wow” a ustvari je “ućuti i pusti me da gledam na miru tenis dosado božija!”
Znači vrlo prosto, treba samo da omogućite promenu jezika komentara i svima lepo - oni nek se klanjaju Novaku Đokoviću dok bi trebalo da kolko tolko nepristrasno kometarišu mečeve, a ja ću da slušam engleski komentar. (Što je već bar 15 godina dostupno na SBB)
Rekoste tada da je to jedna od stvari koje ćete predložiti tamo kome treba, i evo prođe godina, dođe novi AusOpen, ista meta isto odstojanje.
Pa čisto da vas obavestim da ako se to ne reši dok mi ne istekne ugovor, ja odoh kod nekog ko ima tu opciju. Znači imate još nekih godinu dana, što čisto sumnjam da će se išta promeniti po tom pitanju kao i u prethodnih 12 meseci, ali eto da ne bude nisam ni rekao.
Dao sam vam šansu, još uvek je imate ali stvari ne izgledaju baš najbolje što se tiče poboljšanja vaše usluge na minimum potreban da bih je zadržao i nakon isteka ugovora.

O drugim problemima neću ni da pričam, kad ni ovu sitnicu niste u stanju, a što ne zahteva apsolutno nikakve kule u gradove već samo da omogućite opciju koja već postoji, a koja ne znam iz kog razloga nije već omogućena u vašem softveru. Valjda znate da u Beogradu ima i dosta stranaca koji bi po difoltu pratili strani komentar a što im vi ne dozvoljavate. Ili imate dovoljno mušterija, ne trebaju vam stranci? 🙄

Uglavnom to vam je to, baciću još jednu godinu tenisa na nerviranje zbog smarača ali to će biti poslednja.
Pozdrav!
 
@Yettel Srbija Evo da vam javim preko javne poruke, prošlo je godinu dana otkad sam vam ukazao na nemogućnost promene jezika audio komentara na Eurosportu, te da sam prisiljen da slušam domaće navijače Đokovića, u slobodno vreme alapače srpskog Eurosporta koji mi idu na živce i ne mogu na miru da uživam u tenisu dok oni ne zatvaraju usta smarajući s nekim dosadnim statistikama koje bi po njima trebalo da budu “wow” a ustvari je “ućuti i pusti me da gledam na miru tenis dosado božija!”
Znači vrlo prosto, treba samo da omogućite promenu jezika komentara i svima lepo - oni nek se klanjaju Novaku Đokoviću dok bi trebalo da kolko tolko nepristrasno kometarišu mečeve, a ja ću da slušam engleski komentar. (Što je već bar 15 godina dostupno na SBB)
Rekoste tada da je to jedna od stvari koje ćete predložiti tamo kome treba, i evo prođe godina, dođe novi AusOpen, ista meta isto odstojanje.
Pa čisto da vas obavestim da ako se to ne reši dok mi ne istekne ugovor, ja odoh kod nekog ko ima tu opciju. Znači imate još nekih godinu dana, što čisto sumnjam da će se išta promeniti po tom pitanju kao i u prethodnih 12 meseci, ali eto da ne bude nisam ni rekao.
Dao sam vam šansu, još uvek je imate ali stvari ne izgledaju baš najbolje što se tiče poboljšanja vaše usluge na minimum potreban da bih je zadržao i nakon isteka ugovora.

O drugim problemima neću ni da pričam, kad ni ovu sitnicu niste u stanju, a što ne zahteva apsolutno nikakve kule u gradove već samo da omogućite opciju koja već postoji, a koja ne znam iz kog razloga nije već omogućena u vašem softveru. Valjda znate da u Beogradu ima i dosta stranaca koji bi po difoltu pratili strani komentar a što im vi ne dozvoljavate. Ili imate dovoljno mušterija, ne trebaju vam stranci? 🙄

Uglavnom to vam je to, baciću još jednu godinu tenisa na nerviranje zbog smarača ali to će biti poslednja.
Pozdrav!
U nasekiraše se da neće moći spavati od sekiracije i briga.
 
Po meni to nije neka velika mana, u Srbiji možeš slušati samo srpskog komentatora, pa šta.
Imaju oni mnogo većih briga i problema da ispravljaju
To isto ko da si rekao “u Srbiji možeš da gledaš samo srpske tv kanale, šta će ti strani šta će ti HBO, Netflix, šta će ti kablovska imaš nacionalne tv pa gledaj.”
Pa valjda zato plaćam kablovsku da bih imao izbor.
Vrlo glupav komentar. Ako tebi to ne smeta niko te nije terao da se javljaš. Ja neću tebi da se mešam za tvoje primedbe a ti budi ljubazan pa isto tako gledaj svoja posla.
 
To isto ko da si rekao “u Srbiji možeš da gledaš samo srpske tv kanale, šta će ti strani šta će ti HBO, Netflix, šta će ti kablovska imaš nacionalne tv pa gledaj.”
Pa valjda zato plaćam kablovsku da bih imao izbor.
Vrlo glupav komentar. Ako tebi to ne smeta niko te nije terao da se javljaš. Ja neću tebi da se mešam za tvoje primedbe a ti budi ljubazan pa isto tako gledaj svoja posla.
Mislim da je prava adresa za tvoju žalbu Eurosport, a ne Yettel, jer tog komentatora zapošljava Eurosport. Yettel nema veze s tim, on samo reemituje za naše govorno područje kanal.
A to što u svoju ponudu nije uvrstio i druge jezike je njihova tržišna procena da im se ne bi isplatilo. Imaju oni mnogo drugih stvari da popravljaju na svojoj tv platformi, tako da ne verujem da će takvim stvarima da pridaju na značaju
 
Važi žaliću se Eurosportu…
Ili ću se vratiti na SBB koji to ima već 15 godina, jedno od ta dva 🙄🥱

Kad se neko ne razume a hoće da diskutuje na forumu, govori dosta o tome koliko se srozao kvalitet diskusije.
 
To smo trazili pre godinu dana (engleski na ES), ali se ova tema foruma pokazala beskorisnom za te stvari.
 
Yettel nije unapredio tv od kako je startovao. A kamoli nesto vise. Za sada im je ok, manjak poziva ka call centeru, i oni sad kruziraju. Mozete pisati sugestije, sta i kako treba Yettelu, ali bolje to vreme da iskoristite pametnije 😀
 
Nazad
Vrh Dno