Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Zdravo svima,

Yettel od lansiranja fiksnih usluga (novembar 2021.) nije menjao cene. Ono što je menjano je promocija za nove korisnike - identičnu ponudu trenutnoj za nove korisnike, Yettel je nudio u periodu od novembra 2021. do oktobra 2022. godine.

Korisnici koji već imaju ugovornu obavezu i koji su tom prilikom ostvarili neku od promocija, zadržavaju je i ova promena se ne odnosi na njih.

Novi korisnici mogu ostvariti promociju koja im omogućava cenu od 1 rsd tokom prvih 12 meseci, dok cena usluga u narednih 12 meseci zavisi od odabranog paketa. Za one koji su korisnici Yettel postpejd paketa, tu su i dodatni benefiti a više informacije je dostupno na sledećem linku: https://www.yettel.rs/sr/privatni/paketi-i-dodaci/hipernet 👈

~Yettel
 
Zdravo svima,

Yettel od lansiranja fiksnih usluga (novembar 2021.) nije menjao cene. Ono što je menjano je promocija za nove korisnike - identičnu ponudu trenutnoj za nove korisnike, Yettel je nudio u periodu od novembra 2021. do oktobra 2022. godine.

Korisnici koji već imaju ugovornu obavezu i koji su tom prilikom ostvarili neku od promocija, zadržavaju je i ova promena se ne odnosi na njih.

Novi korisnici mogu ostvariti promociju koja im omogućava cenu od 1 rsd tokom prvih 12 meseci, dok cena usluga u narednih 12 meseci zavisi od odabranog paketa. Za one koji su korisnici Yettel postpejd paketa, tu su i dodatni benefiti a više informacije je dostupno na sledećem linku: https://www.yettel.rs/sr/privatni/paketi-i-dodaci/hipernet 👈

~Yettel
Sve super, samo treba zameniti jednu rec - "cene" sa "nista" // Yettel od lansiranja fiksnih usluga (novembar 2021.) nije menjao nista. Zivi bili i samo napred nezadrzivo u progres. Pa nek' kosta koliko kosta.
 
Jel ima neko problem sa kvalitetom slike u poslednjih nedelju dana? @Yettel Srbija TV i EON app mi imaju jako los kvalitet slike, a HBO Max dobar. Probao sam da menjam opcije na box-u sto se tice kvaliteta slike, ali nista ne pomaze. Stavim na 1080p 50fps ili 60fps, a kao da je rezolucija 720p ili cak 540p... posebno u EON video klubu i na Arenama gde ima dosta dinamike. Probao sam sa novim HDMI i LAN kablom, restartovao box, cak i factory reset TV-a da ponovo podesim sliku, ali nista nije pomoglo. Jel ima neko jos neku ideju sta bi moglo da bude problem?
Samo sam hteo da javim da sam na kraju pozvao podrsku koji su pokusali na sve nacine da otklone problem preko telefona, vracali na factory reset, update itd. ali nista nije pomoglo. Poslali su sutradan momka iz tehnicke podrske koji je probao da promeni box, prosao opet kroz reset itd. ali na kraju nije mogao da otkloni problem. Najavio mi je da ce sredniom aprila biti update koji ce mozda resiti problem i da se vec susretao sa slicnim problemom na nekoliko lokacija.
Zelim da pohvalim @Yettel Srbija podrsku preko telefona i momka koji dosao da proba fizicki da otkloni kvar jer su bili jako ljubazni i strpljivi, ali se isto tako nadam da ce uspeti da otklone kvar sa novim update-om.
 

Jadna je borba sa konkurencijom gde eminentni novinaru moraju da citaju glupa saopstenja.
Sto se tice Yettela, realno je da u odnosu na pocetak imaju samo aplikaciju za mobilne uredjaje. A sta sve nemaju:
stabilnu uslugu digitalne televizije
smart tv aplikaciju
radio stanice u ponudi
Hbo kao ponudu u okviru paketa
tv aplikaciju kao digitalni servis
dodatne pakete u video klubu
united media kanale
netflix na hipernet boxu
 
United Media će jedino dobiti ako premeste infrastrukturu na SBB.

Što se tiče ostalog... Evo pre koji dan sam nabacio Move Smart na Yettel box. Ok, slika je lošija u odnosu na Yettel, ali fluidnost aplikacije je jedno 10 koplja ispred Yettela. Je li teško toliko uzeti, istražiti konkurenciju i popraviti? Uzmite sugestije odavde, imate fokus grupu idealnu za ovakve stvari. Stvarno ne razumem. Ako je budžet problem, do sad ste već počeli naplaćivati nama testerima sa početka...
 
Hteli su verovatno da se razlikuju po nečemu, tu aplikaciju za move rade naši ljudi, ljudi sa ovih prostora iz BiH, platforma se zove Spectar +. Radi ih kompanija More screens i lepo su sve to upakovali vremenom, a krenuli su od kopernikusa i njihovih platformi u to vreme a serveri su tada, gle čuda, bili u Telenoru :)
 
Hteli su verovatno da se razlikuju po nečemu, tu aplikaciju za move rade naši ljudi, ljudi sa ovih prostora iz BiH, platforma se zove Spectar +. Radi ih kompanija More screens i lepo su sve to upakovali vremenom, a krenuli su od kopernikusa i njihovih platformi u to vreme a serveri su tada, gle čuda, bili u Telenoru :)
Novi Iris2.0 podseca na Move vizuelno, ako nije i preslikan
 
Није проблем што су желели да се разликују од конкуренције, али је проблем што Хипернету фале основне функционалности, нема брзог менија са стране(тј. постојао је па је склоњен из неког разлога), нема оне шине са прошлим и будућим садржајем са доње стране, него свако враћање програма захтева улазак у троми и лењи ЕПГ, када се користи нека друга апликација, у 2 од 3 случаја се бокс рестартује након изласка из те апликације...
Ако су већ хтели да се нечим разликују од конкуренције, могли су да изаберу да се разликују квалитетом услуге и слушањем својих корисника шта треба да се поправи на платформи.
Уместо тога, само нам дају шаблонске одговоре, радимо константно на унапређењу квалитета услуге, то и то је у завршној фази тестирања, очекујте ускоро и тако у круг... А нити се поправљају очигледне фалинке постојеће апликације, нити се избацује макар Андроид ТВ верзија апликације.
 
Da li neko ima problem sa zvukom preko STB?
Do pre recimo 10dana mi je bila 'normalna' jacina zvuka kada šaltam među aplikacijama koje su instalirane na stb(yt, HBO, sky, deezer i hipernet TV). Međutim, sad kad gledam nešto na bilo kojoj aplikaciji pa prebacimo na TV ništa ne čujem, moram sa tipa volume 20 da pojačam na 50 ili više.. možete da zamislite kako grune zvuk kad posle TV pustim neku aplikaciju...postaje mi iritantno, a nigde nisam uspeo u stb da nađem podešavanja za jačinu zvuka.
Komanda na daljinu mi pojačava TV zvuk. System settings-device preferences-Sound-Select formats mi stoji na Auto. Mada, nema razlike kada stavim na manual ili None...
Jel ima neko ideju, rešenje?
@Yettel Srbija
 
Da li neko ima problem sa zvukom preko STB?
Do pre recimo 10dana mi je bila 'normalna' jacina zvuka kada šaltam među aplikacijama koje su instalirane na stb(yt, HBO, sky, deezer i hipernet TV). Međutim, sad kad gledam nešto na bilo kojoj aplikaciji pa prebacimo na TV ništa ne čujem, moram sa tipa volume 20 da pojačam na 50 ili više.. možete da zamislite kako grune zvuk kad posle TV pustim neku aplikaciju...postaje mi iritantno, a nigde nisam uspeo u stb da nađem podešavanja za jačinu zvuka.
Komanda na daljinu mi pojačava TV zvuk. System settings-device preferences-Sound-Select formats mi stoji na Auto. Mada, nema razlike kada stavim na manual ili None...
Jel ima neko ideju, rešenje?
@Yettel Srbija
ja sam imao bukvalno isti problem i našao sam rešenje.

pošto sam podesio da mi njihov daljinski za hipernet i tv, onda kontrolišem samo jačinu zvuka sa TV. U prevodu hipernet se utišao, kako i zašto, ne znam. Drži STB i pojačavaj i na taj način pojačaćeš i hipernet tv.
 
Dobro je, bar nije do mene.. Možda se sad sam od sebe popravi drugi box koji ne radi već preko mesec dana, hvala Yettelu, deca mi manje gledaju TV 😀

Više se i ne nerviram oko ovih prekida, bilo bi mi čudno da sve radi kako treba..
 
Ne radi Hipernet tv ni meni, lokacija Novi Sad :(.....Mada mi nije jasno kome i na koji telefon da se obratim....
Testirah i na mobilnom telefonu aplikaciju, na zalost ne radi, što znači da imaju neki problem sa serverom odakle "guraju" televizju
 
Poslednja izmena:
Ne radi ni meni, NBG. Jedan box u loop-u, drugi kao radi, sa silnim artefaktima...
Web aplikacija radi.
Neverovatno je da imaju toliko problema sa box-om... Da li je realno da im web aplikacija radi bolje nego box koji su sami birali? 😂😂😂😂

Edit: ja i moj dugačak jezik. Ne radi ni web aplikacija više 😁
A ne radi im ni call centar 😂😂😂😂
 
Posebno hvala od nas koji zbog nemogućnosti optike plaćamo kućni net i hipernet tv punu cenu (umesto 1 dinar) poslednjih godinu dana da bismo sada pored plaćene usluge lovili strimove po netu.
Ne radi ni box, ni mobilna app, ni web.
 
Ma izgleda da ne radi nigde. Kakvo smece od aplikacije. Sva sreca pa su pokupovali ovi iz MTS-a sve pa ne moze covek niata normalno da gleda 😂
 
Vrh Dno