Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Nije čovek tražio. Uputstvo je dato korak po korak, a i mi smo oko toga dosta pisali. Nekako mi je nemoguće da nije pronašao a da je tražio.
Potvrdiću opet da sa Sony tv STB daljinac radi odlično, a i da Sony daljinac odlično upravlja sa stb.
 
trazio sam cak sam pogledao sad stanicu i 3,4,5 manuelno i nisam video, mozda sam izlapeo, malocas sam cak otisao i odlgedao na youtubu al tu ne objasnjavaju kako da gasi moj TV sa tim daljinskim vec samo kako da uparim daljinski bluetoothom
 
Ovo je iz ne znam koje teme o Yettelu. Sve funkcionise na ovaj nacin.
 

Prilozi

  • FA19D9B9-EDC4-4959-8129-5E496D6C17E1.png
    FA19D9B9-EDC4-4959-8129-5E496D6C17E1.png
    329.8 KB · Pregleda: 77
  • EF50E04D-5222-4DF0-BC42-F0A6F6797461.png
    EF50E04D-5222-4DF0-BC42-F0A6F6797461.png
    434.7 KB · Pregleda: 75
  • AB34765D-13A7-487D-BE5B-F70E0A406D2F.png
    AB34765D-13A7-487D-BE5B-F70E0A406D2F.png
    401.2 KB · Pregleda: 74
Jesam li nešto propustio ili još nije izašla aplikacija za Android Smart TV?
 
Na TV-u može da se koristi aplikacija iskopirana sa box-a. Neke stvari (direktno biranje kanala unosom broja) ne rade kako treba, ali program može da se gleda.
Pozdrav
 
Kod mene je i dalje na 2.6.5. Malo bolje radi ali i dalje je to loše, meni najviše smeta što nema onaj spisak kanala. Renne ima li nekih poboljšanja na verziji 2.6.9. Pozdrav
Ne vidim bilo kakvu razliku
 
Zna li neko kako da resetujem daljinski? Pokusao sam da ga uparim sa hisense tvom i sad mi je ostalo kad pojacavam i smanjujem da pokusava da pojaca i smanji tv a ne stb...
 
Za sada na 2.6.5 aplikaciji ,pored toga što je i dalje spora ,primećujem da zna da se zaglupi tipa da sa vraćanja sa You tuba na "meni danas" ,gubi svaku mogućnost za navigaciju. Pomaže samo isključivanje iz struje. Na oba STB mi se dešava. Da li ste imali slično iskustvo?
 
Slicno u smislu da se glavni meni “Danas” uzasno sporo ucitava, osvezava informacije ili sta god da radi, pa se mora cekati neko vreme da bi odreagovao na komande navigacije.
 
Slicno u smislu da se glavni meni “Danas” uzasno sporo ucitava, osvezava informacije ili sta god da radi, pa se mora cekati neko vreme da bi odreagovao na komande navigacije.
Ja imam EON app pa ne koristim toliko Hipernet TV, video sam da gnjavi sa tim učitavanjem sadržaja jer nije optimizovana, a može se videti u Apps meniju da Hipernet zauzima duplo više prostora od EON-a koji radi bez zastoja.
Ne snalazim se više po tim eon paketima, ranije je mogao da se kupi samo eon app za 999 din. Možda to ne bi bilo loše rešenje dok se ne sredi taj Hipernet TV.

Meni smeta što je izbor kanala slab, ima 100 pinkova, nema cinestar, nema Pickbox TV, nema čak ni HRT, doduše ja sam naviknut na SBB izbor i raspored kanala, možda mi ne bi nedostajalo da nisam.
Kapiram da će se i to s’ vremenom popravljati.
Trebalo bi što pre da srede to zaglupljivanje boxa kad ode u idle pa mora da se rebootuje. Ja ga ostavim na TV kanalu da to sprečim al recimo juče i danas mi je nestajala struja i kad se vratim s posla on klasično zaglupljen. Kapiram da to nije toliko teško da se sredi.
Sad kad mi se sredila slika da nema više seckanja, ne gledam više tv preko sbb d3 boxa.
Inače sbb krade jednu mesečnu pretplatu, odem da raskinem ugovor oni kao tek za 30 dana gase signal, dotle se plaća. Ja se mislim šta to mene briga ja vam vratim uređaje i više nemam veze sa signalom, ali navodno mora tako. Nude mi tamo neke pogodnosti da bih ostao ja rekoh zakasnili ste.
sad mi je ostalo kad pojacavam i smanjujem da pokusava da pojaca i smanji tv a ne stb...
Meni je ovo preferirano/idealno ponašanje jer TV daljinski 99% koristim samo za Volume i paljenje/gašenje. Odgovara mi da daljinski kontroliše box a da samo volume dugmići kontrolišu TV i da paljenje/gašenje kontroliše TV a ne box.
Tako mi je radio prvi D3 daljinski, otkad se pokvario i dobio drugi nikad nisam mogao da vratim to. Uvek bih morao da prvo stisnem dugme TV da bih kontrolisao volume pa da vraćam na STB, što je smaranje onda mi lakše da uzmem daljinski od TV-a nego da stalno prebacujem tamovamo.
Sad kad si rekao da daljinski radi tako kad se upari bukvalno sam se obradovao
 
Poslednja izmena:
Ne krade ti SBB ništa. Na uslove raskida ugovora (otkazni rok od 30 dana) si sam pristao kad si potpisao ugovor sa njima.
Pozdrav
To što piše u ugovoru ne menja fakat da je to krađa jer zašto bih im plaćao dodatnu pretplatu ako im vratim njihove uređaje? Mene se nakon toga više njihova administracija ne tiče.
 
To što piše u ugovoru ne menja fakat da je to krađa jer zašto bih im plaćao dodatnu pretplatu ako im vratim njihove uređaje? Mene se nakon toga više njihova administracija ne tiče.
Meni nisu hteli da prime uredjaje dok ne prodje 30 dana, pa nakon toga imas rok od 7 dana da vratis uredjaje. Ili su se opametili zbog pritužbi ili tako pise u ugovoru
 
Pozdrav svima, nedavno sam uzeo Yettelov Hipernet paket i internetom sam prezadovoljan, ali imam mali problem sa televizijom i nisam siguran u čemu je problem.
Naime, povremeno se desi (najčešće kada vratim neki već emitovan program) da se izgubi slika (ekran bude crn), a zvuk radi neometano.
Ovo se reši tako što promenim source na TV-u (npr. sa HDMI 1 na HDMI 2, pa onda vratim na HDMI 1).
Nisam siguran da li je problem to TV-a ili do Yettel BOX uređaja, ovo mi se nije dešavalo kada prikačim laptop preko HDMI kabla.
Takođe mi je padalo na pamet da je problem do kabla, međutim sada testiram već treći i dešava se i dalje.
Koristim ovaj televizor: https://gigatron.rs/televizori/vox-...jH0oiJz4mMnH6sYXGiLZSQHx4E3Gn97hoCJloQAvD_BwE
Hvala unapred na bilo kakvoj pomoći!
 
Pozdrav svima, nedavno sam uzeo Yettelov Hipernet paket i internetom sam prezadovoljan, ali imam mali problem sa televizijom i nisam siguran u čemu je problem.
Naime, povremeno se desi (najčešće kada vratim neki već emitovan program) da se izgubi slika (ekran bude crn), a zvuk radi neometano.
Ovo se reši tako što promenim source na TV-u (npr. sa HDMI 1 na HDMI 2, pa onda vratim na HDMI 1).
Nisam siguran da li je problem to TV-a ili do Yettel BOX uređaja, ovo mi se nije dešavalo kada prikačim laptop preko HDMI kabla.
Takođe mi je padalo na pamet da je problem do kabla, međutim sada testiram već treći i dešava se i dalje.
Koristim ovaj televizor: https://gigatron.rs/televizori/vox-...jH0oiJz4mMnH6sYXGiLZSQHx4E3Gn97hoCJloQAvD_BwE
Hvala unapred na bilo kakvoj pomoći!
Verovatno ti je do TV-a ili već nečeg ali ne do boxa, jer ako je sve normalno kad izmenjaš izvore, znači da je box ok jer njega nisi ni dirao.
E sad šta je u pitanju to je teško reći preko foruma. Možda neko zna ako je imao sl. iskustvo.
 
Meni nisu hteli da prime uredjaje dok ne prodje 30 dana, pa nakon toga imas rok od 7 dana da vratis uredjaje. Ili su se opametili zbog pritužbi ili tako pise u ugovoru
Moraju da uzmu uređaje kad podnese zahtev za raskid - nemaju prava da odbiju preuzimanje uređaja nazad.

Po ugovoru, uređaje će RAZDUŽITI nakon što istekne rok od 30 dana, ali to te se ne tiče.

Kada stigne račun za tih 30dana otkaznog roka, podnese pritužbu na račun jer ne mogu da naplate uslugu koju nisu pružili - a nisu je pružili jer si vratio uređaje. I stoga to ne mogu da naplate.

Toga su svesni svi operateri, ali ih ne sprečava da svi love u mutnom i ubeđuju korisnike da MORAJU da koriste usluge tih 30 dana otkaznog roka... Što apsolutno nije istina, NE PIŠE NI U UGOVORU NI U OPŠTIM USLOVIMA, niti bi bilo po zakonu da piše..

Prema tome, mogu zadnjicu da obrišu sa opštim uslovima ugovora, to je to.

Eventualno, ko ima ugovornu obavezu i ne želi da je produži, 30 dana pred istek iste podnosi zahtev za raskid, i 30-tog dana donosi opremu u poslovnicu.

Lopovska posla.
 
Slažem se da su lopovska posla i sve ali jednostavno neće da uzmu opremu nazad dok ne prođe tih 30 dana. Ja sam bio uporan i nisu hteli da je prihvate. Može da se proba sa tužbom posle, sa osnovom da nisi koristio uređaj ali jako mali broj krene tim putem.
 
Nazad
Vrh Dno