Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Iskreno,nisam ni probao na desku. Nije mi ni potrebno ,jer kući imam odmah pored kompa TV sa STB-om. Više mi znači na mobilnom ,jer često nisam kući.
 
Iskreno,nisam ni probao na desku. Nije mi ni potrebno ,jer kući imam odmah pored kompa TV sa STB-om. Više mi znači na mobilnom ,jer često nisam kući.
Ne na desktopu, nego na mobilnom
u podesavanju browsera obicno je defoltno mobile site, probaj da link otvoris kao desktop site. Ako si vec to uradio, onda zaboravi na ovaj pokusaj pomoci 🤣
 

Prilozi

  • IMG_20221116_204239.jpg
    IMG_20221116_204239.jpg
    60.8 KB · Pregleda: 24
Ahaaa, sad sam te tek razumeo,izvini. Probao sam to,radi za nijansu bolje, ali i dalje nije dobro.
 
Ja bas planirao da predjem sa supernove,dali mi 14 meseci gratis, ali ako je tako los tv ,moram razmisliti.Meni je tv bitniji od neta,i bas dosta koristim uslugu vracanja unazad.
Bezi druze i 2 godine da ti daju dzabe. Supernova je par svetlosnih godina od ovog, ne znam kako da ga nazovem - raspada sistema. Evo neka se neko javi ukoliko je uspeo nekad da odgleda nesto do kraja bez prekida, restarta, zamrzavanja ?! Krenes da menjas programe i posle 3-4, odustanes, koliko je sveeee sporooooo... Vracanje unazad kao da ne postoji. EPG radi kao da je 2001.godina. Sve u svemu raspad totalni. A ja presao kod njih, mislio oni ozbiljna firma. Bukvalno im je bitno samo da potpises ugovor, posle si im totalno nebitan. Klasicna sema. Ugovor koji je jako tesko raskinuti i onda ih boli uvo sta i kako... potpisao si i to je to... ako se smiluju da nesto i srede, super, ako ne, to ti je... Korisnicka podrska - jedna velika NULAAAAA! Cisto gubljenje vremena zvati ih. Na mejlove ne odgovaraju (kao sto se i ovde prave mrtvi), na drustvenim mrezama kazu da nemaju mogucnosti da bilo sta urade pa preporucuju restart rutera, kao nesto cackaju (naravno nikada nista ne srede) i onda kazu da se pozove call centar (?!?!?) i da se radi na novoj aplikacijji koja ce eto biti nekad. Sve u svemu, najgore moguce iskustvo ikada.

Nisam youtuber, nisam tamo nikada nista postavio, ali ovih dana cu da napravim jedan amaterski snimak kako ovaj Hiperkrs radi... pa eto neka se uvere ljudi da li vredi uzeti to i za dzabe.

@Yettel Srbija recite ovde ljudima kako/koliko naplacujete za raskid ugovora, iako svi znamo da usluga koju prodajete ne radi?! Ja se nadam da postoje neke institucije u drzavi Srbiji koje mogu da zastite obicnog coveka. Ili sredite to vec jednom ili dozvolite ljudima da za svoj novac predju tamo gde placena usluga i radi.
 
Bezi druze i 2 godine da ti daju dzabe. Supernova je par svetlosnih godina od ovog, ne znam kako da ga nazovem - raspada sistema. Evo neka se neko javi ukoliko je uspeo nekad da odgleda nesto do kraja bez prekida, restarta, zamrzavanja ?! Krenes da menjas programe i posle 3-4, odustanes, koliko je sveeee sporooooo... Vracanje unazad kao da ne postoji. EPG radi kao da je 2001.godina. Sve u svemu raspad totalni. A ja presao kod njih, mislio oni ozbiljna firma. Bukvalno im je bitno samo da potpises ugovor, posle si im totalno nebitan. Klasicna sema. Ugovor koji je jako tesko raskinuti i onda ih boli uvo sta i kako... potpisao si i to je to... ako se smiluju da nesto i srede, super, ako ne, to ti je... Korisnicka podrska - jedna velika NULAAAAA! Cisto gubljenje vremena zvati ih. Na mejlove ne odgovaraju (kao sto se i ovde prave mrtvi), na drustvenim mrezama kazu da nemaju mogucnosti da bilo sta urade pa preporucuju restart rutera, kao nesto cackaju (naravno nikada nista ne srede) i onda kazu da se pozove call centar (?!?!?) i da se radi na novoj aplikacijji koja ce eto biti nekad. Sve u svemu, najgore moguce iskustvo ikada.

Nisam youtuber, nisam tamo nikada nista postavio, ali ovih dana cu da napravim jedan amaterski snimak kako ovaj Hiperkrs radi... pa eto neka se uvere ljudi da li vredi uzeti to i za dzabe.

@Yettel Srbija recite ovde ljudima kako/koliko naplacujete za raskid ugovora, iako svi znamo da usluga koju prodajete ne radi?! Ja se nadam da postoje neke institucije u drzavi Srbiji koje mogu da zastite obicnog coveka. Ili sredite to vec jednom ili dozvolite ljudima da za svoj novac predju tamo gde placena usluga i radi.
Hvala druze,izgleda da cu odustati ,jer mi supernova radi ,skoro savršeno .Iako je ponuda primamljiva ,ne vredi tog nerviranja ako tako bedno radi.
 
E baš šteta. Baš sam se naoštrio da pređem u Yettel jer mi je istekao ugovor sa MTS-om, a uslovi za postojeće korisnike su užasni. Baš su me razočarali ovi utisci korisnika vezano za tv. Meni je tv važan koliko i net.
Ništa, SBB će izgleda biti ponovo u mom domu
 
Šuška se po čaršiji da se konačno pojavila TV aplikacija za Android uredjaje i da je dostupna isključivo za interne testere/korisnike.
@Yettel Srbija: ima li istine u ovim šuškanjima? Planirate li da uključite Benchmark zajednicu u testiranje? Verujem da bi bilo zainteresovanih, pa da spojite korisno sa zadovoljstvom.
Pozdrav
 
Verzija 2.6.2 radi i na drugim android tv uredjajima. Ja sam probao na Mi Box S, pa ako radi na njemu moze i na ostalim.

Nije objavljena na Play Store, pa mora manuelno da se instalira.
 
Moje pitanje se odnosi na verziju za Android (telefone i tablete), a ne na ATV verziju.
ATV verziju 2.6.2 koristim na TV-u sa GoogleTV OS već neko vreme. Na box-u je sada 2.6.4, ali me mrzi da je prebacujem na TV.
Pozdrav
 
A to, za telefone sam otpisao da ce biti uopste :)
 
Ja sam uzeo ugovornu obavezu u kanjizi sa 4g netom, jer mi je vise odgovaralo od drugih opcija, al sam se zeznuo. Net je ok na drugim uređajima, ali se na tv kutiji gubi redovno.

Ozbiljno treba da vas je sramota, čim mi istekne 12 vraćam vam, a sve mislim da cu ako budem u prilici podneti prigovor ratelu na djubre od usluge. Ni za džabe kao što su ljudi već rekli gore.
 
Meni Hipernet TV box reaguje na daljinski od Hisense TV-a. Kad pritiskam Volume- on krene da se gasi, kad pritisnem Input Source on prebaci na 8 TV kanal (TV Kurir, već mi se smučio), ima još nekih reakcija na tastere sa TV daljinskog, ali ovo za gašenje je najgore, tako da mi je skoro pa neupotrebljivo.
Uzeo sam Hipernet M Duo, jer imam i duplu brzinu kao Yettel postpejd korisnik, internet mi radi OK za sad.
Imam SBB D3 TV i 150/15Mbps net, koji planiram da otkažem, a TV ću možda da zadržim ako mi ne traže da platim ruku i nogu za tu uslugu. Imam EON nalog koji radi na Yettel box-u.

Nisam previše ni očekivao od Hipernet TV, ali ovo sa daljinskim je baš bzvz. Inače TV slika mi secka vidljivo kad sam gledao fudbal i sl. gde se to lako vidi, e sad pošto ga imam tek 2 dana ne znam dal je to uvek tako ili povremeno, da li ima veze sa deinterlacingom TV signala ili ne - možda neko ovde zna da li taj njihov box radi korektan de-interlacing ili ne.

Ono što znam da mi je bolja TV slika na starom SBB D3 box-u.

Paket sam uzeo zbog Interneta 300/150Mbps, 15 meseci džabe, a TV su me ubedili za kao samo 500 din mesečno više, i ok nema veze ako mi net bude radio kako treba, preživeću tu TV preptlatu 12 meseci makar mi ni ne trebala.

S obzirom da mi SBB nije nudio nikakve pogodnosti na njihovu ionako inferironu internet uslugu, u pogledu brzine i cene, meni se isplati i da zadržim SBB TV preko Hiperneta, ili čak i D3 koji sad imam preko njihovog koaksijalnog kabla.
 
To kad reaguje na daljinac od tv-a, imas dva razloga, prvi je da ugasis hdmi-cec, a drugi je IR risiver na prednjoj strani Hipernet box-a, i onda probaj samo da okrenes box na drugu stranu, tako da ne bude okrenut prema tebi i daljincu od tv-a.

A ovo drugo sa seckanjem, proveri dal je rezolucija box-a podesena na 1080p 50Hz. I da li je sve azuzirano, treba njemu neko vreme da sam povuce nove verzije sa interneta.
 
Poslednja izmena:
To kad reaguje na daljinac od tv-a, imas dva razloga, prvi je da ugasis hdmi-cec, a drugi je IR risiver na prednjoj strani Hipernet box-a, i onda probaj samo da okrenes box na drugu stranu, tako da ne bude okrenut prema tebi i daljincu od tv-a.

A ovo drugo sa seckanjem, proveri dal je rezolucija box-a podesena na 1080p 50Hz. I da li je sve azuzirano, treba njemu neko vreme da sam povuce nove verzije sa interneta.
Rezolucija je podešena na automatsko podešavanje najbolje moguće rezolucije za TV, znači sam je stavio 4K, mada čini mi se da sam video seckanje i kad je bio na 1080p. Frekvenciju osvežavanja nisam video da može da se postavlja.
Probaću ovo sa HDMI-CEC, nego sam ja mislio da je ovaj hipernet daljinski isto IR, barem ima napred onu istu crvenu providnu plastiku kao i standardni iR daljinci.
 
Moras staviti na 50Hz, isto kao na D3, da bi bilo “fluidno” bez seckanja. Kad ugasis automatsko podesavanje, treba da se pojave sve moguce opcije da sam izaberes.

Hipernet daljinac ima BT + IR, a dovoljan mu je samo BT za rad.
 
Stavio 4K2K/50Hz tek onda je seckalo. Sad vratio na 60Hz bolje je. Znam da je nelogično.
Moraću da se igram malo s tim postavkama možda neka radi dobro.
 
Ja drzim uvek 1080p na ovom boxu iako je tv 4K, zato sto nema nijedan 4K tv program, i bolji je upscaler na tv-u, nego boxu.
 
Ja drzim uvek 1080p na ovom boxu iako je tv 4K, zato sto nema nijedan 4K tv program, i bolji je upscaler na tv-u, nego boxu.
Moraću očigledno malo da isprobavam, iskreno nemam ni vremena da se nešto zzm s tim po ceo dan.
Al čak i da nema 4K tv kanala, ima 4K strimova sa HBO, YouTube, sa USB-a npr. I tako to.
Ako bi hteo da gledam 4K strim morao bih da menjam te postavke.

Ali svakako ću probati da vidim dal utiče na kvalitet TV slike.
 
Пажљиво сам прочитао сваку поруку. Људи моји, алфа и бета тестери, па уместо да будете плаћени за овај мукотрпан посао, детаљно извештавање о баговима и проблемима, ви још њима плаћате по 1 динар месечно.

Предлажем Јетелу да они нама почну да плаћају бар по 500 динара месечно, за постојеће Јетел кориснике, наравно, одбити 1000 динара од рачуна месечно.

Поштовани Јетел, ако сте заинтересовани, слободно ми куцните пп.

Ваш (још увек) верни постпејд претплатник.
 
I dalje reaguje na daljinski od TV iako sam isključio HDMI-CEC. Kako stisnem pojačavanje on se ugasi. Jedino da ga okrenem.
Stavio sam 1080p/60Hz i slika je približnog kvaliteta kao sa D3 boxa. 50Hz je mnogo seckalo.
 
Stavis box negde iza tv-a ili zalepis nesto preko IR risivera ( providna plastika pored lampice napred ).
 
Uh bre... ovde se oštre kočevi :)
Šalu na stranu, dobih i ja 2.6.2.

Pozitivno:
  • EPG je MNOGO brži
  • EPG, ovakav kakav je sad, je mnogo bolji i lakši za upotrebu nego onaj na 1.6.2. (bar meni)
  • brže menjanje kanala
  • manje bagova
  • ubacili search, i to solidno radi...

Negativno:
  • ko god da pravi aplikaciju, kao da nikad TV nije gledao u životu i potpuno mu je nejasan koncept 4+OK tastera. Ranije su bar nečemu služili dok gledate uživo, sad ničemu. Plus, dok gledate uživo, više nema šaltanja po emisijama... totalno glup korak nazad.
  • Početni ekran (onaj DANAS) je sad usporen do zla boga, mnogo je brži bio na 1.6.2.
  • Najjača fora, sa strelicama gore dole, prelazite preko opcija na DANAS ekranu... ali da biste prešli na meni (danas, emisije, serije, filmovi...) MORATE DA KLIKNETE BACK ?!?!?! Nije dovoljno tasterom na gore doći do menija? Ja sam prvih pet minuta mislio da baguje softver, dok nisam provalio. Pa aman, majku mu, ko smišlja tako glup interfejs?

Neverovatno, ali web aplikacija im je svetlosnu godinu ispred box-a :) :) :)
@Yettel Srbija Ajde vi lepo napravite 3.6.2 verziju aplikacije :) taman da popeglate ovo što ste sad sredili i biće bolje :)
 
Zdravo,

Želimo da sa vama podelimo par informacija za koje je na ovoj temi postojalo najveće interesovanje, a tiču se plana razvoja svih TV platformi.

Migracija korisnika STB aplikacije, sa stare verzije aplikacije na novu verziju, je već u toku.
Korisnicima sa ovog foruma je bilo ponuđeno da budu u prvoj grupi kojoj će verzija biti dostupna i verujemo da svi prijavljeni već i koriste novu verziju.
Radi se o potpuno novom framework-u, koji nam omogućava brži razvoj kako bismo efikasnije reagovali na vaše sugestije i otklonili nedostatke, kao i dodali nove funkcionalnosti.

Možemo da potvrdimo da su funkcionalnosti koje su ovde najviše spominjane, Brzi programski vodič (Zapper) i Omiljeni kanali, već u razvoju i biće dostupne u narednom periodu.

Prioritet novih funkcionalnosti u velikoj meri zavisi i od vaših povratnih informacija koje dajete, pa vas molimo da popunite anketu gde ćete iskazati vaše favorite. Anketi možete pristupiti OVDE.

Kada je reč o mobilnim aplikacijama, one su u poslednjoj fazi testiranja i vrlo brzo će biti dostupne na Google PlayStore i Apple AppStore.

Nedugo nakon toga, po našoj proceni na samom početku sledeće godine, možete očekivati i aplikaciju za AndroidTV uređaje, kao i SmartTV aplikaciju (za barem jedan od najprodavanijih brendova televizora).

Ovo su samo neka od unapređenja, a radimo u kontinuitetu i na novim, pa ćemo vas svakako prve obaveštavati.

Hvala za sve pozitivne i negativne komentare koje dajete, i jedni i drugi imaju svoju vrednost u našem nastojanju da prilagodimo aplikaciju vašim potrebama.

Pozdrav,

Yettel
 
Evo ja popunio anketu
Pa da pohitate malo sa svim
 
Nazad
Vrh Dno