Bezi druze i 2 godine da ti daju dzabe. Supernova je par svetlosnih godina od ovog, ne znam kako da ga nazovem - raspada sistema. Evo neka se neko javi ukoliko je uspeo nekad da odgleda nesto do kraja bez prekida, restarta, zamrzavanja ?! Krenes da menjas programe i posle 3-4, odustanes, koliko je sveeee sporooooo... Vracanje unazad kao da ne postoji. EPG radi kao da je 2001.godina. Sve u svemu raspad totalni. A ja presao kod njih, mislio oni ozbiljna firma. Bukvalno im je bitno samo da potpises ugovor, posle si im totalno nebitan. Klasicna sema. Ugovor koji je jako tesko raskinuti i onda ih boli uvo sta i kako... potpisao si i to je to... ako se smiluju da nesto i srede, super, ako ne, to ti je... Korisnicka podrska - jedna velika NULAAAAA! Cisto gubljenje vremena zvati ih. Na mejlove ne odgovaraju (kao sto se i ovde prave mrtvi), na drustvenim mrezama kazu da nemaju mogucnosti da bilo sta urade pa preporucuju restart rutera, kao nesto cackaju (naravno nikada nista ne srede) i onda kazu da se pozove call centar (?!?!?) i da se radi na novoj aplikacijji koja ce eto biti nekad. Sve u svemu, najgore moguce iskustvo ikada.
Nisam youtuber, nisam tamo nikada nista postavio, ali ovih dana cu da napravim jedan amaterski snimak kako ovaj Hiperkrs radi... pa eto neka se uvere ljudi da li vredi uzeti to i za dzabe.
@Yettel Srbija recite ovde ljudima kako/koliko naplacujete za raskid ugovora, iako svi znamo da usluga koju prodajete ne radi?! Ja se nadam da postoje neke institucije u drzavi Srbiji koje mogu da zastite obicnog coveka. Ili sredite to vec jednom ili dozvolite ljudima da za svoj novac predju tamo gde placena usluga i radi.