Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Čitam šta se piše i ne mogu da se načudim nivou neozbiljnosti koju Jetel pokazuje. Ljudi se ubiše od predloga, bukvalno su im sažvakali kako aplikacija treba da izgleda, a Jetel se nije mrdnuo od "kucni nam poruku" kada korisnik naiđe na problem.
Ozbiljno razmišljam da raskinem ugovor makar plaćao i penale jer za ovu cenu svaki operater nudi bolju ponudu.
Aplikacija za LG opet baguje, od najavljenog ažuriranja ništa.
Od najavljenog "novogodišnjeg iznenađenja" u vidu većeg broja kanala (regionalni i radio) ništa
Od info kanala i video kluba ništa...
Baš sam razočaran
Previše optimizma obično dovodi do razočaranja.
Nisam pesimista već sam realan. Sa Supernovom sam mejlom a i "oči u oči" svojevremeno davao predloge u vezi poboljšanja TV usluga. Na kraju se svelo da takva poboljšanja nemaju nameru izvesti u bliskoj budućnosti. Suštinski, nisu znali kako da izvedu a verovatno i misle da nije vredno truda jer je funkcionalno a kozmetika im nije prioritet.
Par predloga sam i ovde dao, onako, da bi trebalo izvesti. Ali nemam nikakvih očekivanja po tom pitanju. Ne kažem da ne bi trebalo izvršiti unapređenja koja se predlažu, pa niko nije voljan da plaća cenu za "work in progress". Samo kažem da se ne nadate previše i nervirate oko svega toga. Malo kome se sviđa stanje ali tako je kako je.
 
Čitam šta se piše i ne mogu da se načudim nivou neozbiljnosti koju Jetel pokazuje. Ljudi se ubiše od predloga, bukvalno su im sažvakali kako aplikacija treba da izgleda, a Jetel se nije mrdnuo od "kucni nam poruku" kada korisnik naiđe na problem.
Ozbiljno razmišljam da raskinem ugovor makar plaćao i penale jer za ovu cenu svaki operater nudi bolju ponudu.
Aplikacija za LG opet baguje, od najavljenog ažuriranja ništa.
Od najavljenog "novogodišnjeg iznenađenja" u vidu većeg broja kanala (regionalni i radio) ništa
Od info kanala i video kluba ništa...
Baš sam razočaran
Ne znam gde si čuo ili video to najavljeno "novogodišnje iznenađenje" sa novim kanalima? Ne kažem da to nije tačno, da nisi dobro video ili razume niti ne daj Bože da si izmislio. Naprotiv, ja sam isto prvi za to da se lista kanala proširi novim kanalima (pre svih regionalnim, zatim raznim drugim inostranim (informacionim, dokumentarnim, nacionalnim, filmskim, muzičkim...), itd.).
Ali ja nigde nisam video-pročitao (naravno govorim o novembru-decembru pa i januaru) to da su nam za Novu Godinu spremali poklon iznenađenje u vidu novih kanala? Ni na sajtu, ni na reklamama niti bilo gde drugde, Niti sam od nekoga drugoga ko koristi Hipernet čuo za to da nam spremaju više novih kanala. Još manje da je nakon januara za to u vezi toga neko razočarano negodovao. Niti smatram da je to "iznenađenje" zapravo bilo onih poklon 3 HBO + 2 Cinemax filmska kanala u februaru (mada sve je moguće...).

Pa zato pitam, čisto onako odakle ti ta informacija... Jer je meni očigledno promakla.
 
Generalno gledano sad mi se više isplati pripejd, nego obaveza... 🍻🍻🍻
 
@Yettel Srbija Ево и званично да дам два конструктивна предлога, која су уједно и велике примедбе, а Ви се овде изјасните да сви прочитају да ли ћете то урадити, да не пишем приватно.

1. Омогућити 3 истовремена БИЛО КОЈА уређаја за Hipernet TV, у које нећете урачунавати Ваша 2 android STB-a која смо добили или макар омогућите 1 android tv и 2 друга уређаја (без урачунавања у број уређаја Ваша 2 STB-a), као што је код случау других оператера.

2. Поправити на мобилној апликацији Hipernet TV за android уређаје резолуцију слике (јер је у ужасној, негледљивој резолуцији) или омогућити да корисник сам бира квалитет слике, као што је случај код других оператера.
 
Ne znam gde si čuo ili video to najavljeno "novogodišnje iznenađenje" sa novim kanalima? Ne kažem da to nije tačno, da nisi dobro video ili razume niti ne daj Bože da si izmislio. Naprotiv, ja sam isto prvi za to da se lista kanala proširi novim kanalima (pre svih regionalnim, zatim raznim drugim inostranim (informacionim, dokumentarnim, nacionalnim, filmskim, muzičkim...), itd.).
Ali ja nigde nisam video-pročitao (naravno govorim o novembru-decembru pa i januaru) to da su nam za Novu Godinu spremali poklon iznenađenje u vidu novih kanala? Ni na sajtu, ni na reklamama niti bilo gde drugde, Niti sam od nekoga drugoga ko koristi Hipernet čuo za to da nam spremaju više novih kanala. Još manje da je nakon januara za to u vezi toga neko razočarano negodovao. Niti smatram da je to "iznenađenje" zapravo bilo onih poklon 3 HBO + 2 Cinemax filmska kanala u februaru (mada sve je moguće...).

Pa zato pitam, čisto onako odakle ti ta informacija... Jer je meni očigledno promakla.
Postovi
2807
2829
2833
Kao i tvoj kritički post 2883 na njihovo lažno obećanje 😁

Sad, moguće da sam ja loše shvatio, ali oni konstantno tupe još od jula prošle godine kako stalno rade na proširenju TV i radio kanala pa sam se nadao da njihovo novogodišnje iznenađenje podrazumeva i to
 
Postovi
2807
2829
2833
Kao i tvoj kritički post 2883 na njihovo lažno obećanje 😁

Sad, moguće da sam ja loše shvatio, ali oni konstantno tupe još od jula prošle godine kako stalno rade na proširenju TV i radio kanala pa sam se nadao da njihovo novogodišnje iznenađenje podrazumeva i to

Ne, mislio sam da si to vezano za "novogodišnje iznenađenje" u vidu novih-dodatnih TV kanala video negde u gradu ili na TV-u, na nekoj njihovoj reklami za Hipernte, ili u njihovoj aplikaciji, da si čuo kako su to nekome rekli kada su ga nagovarali da pređe kod njih na Hipernet (komšiji, kolegi,...), ili da su to tebi rekli usmeno u nekoj njihovoj poslovnici gde si bio pre Nove Godine, il kada si zvao 9000. Kao što su meni recimo u jednoj poslovnici rekli da će posle Nove godine biti novi apdejt tj. nova verzija box aplikacije (koja je usledila početkom februara). Jer bi to onda imalo "težinu".

A ovo ovde što se piše u ovoj grupi ne bih komentarisao. Prvo što su im obećanja uopštena (tipa: Radimo na unapređenju i proširenju usluga, Biće novina koje spremamo za naše korisnike, kao i razne nove ponude i promocije....) gde se nigde konkretno ne navodi ni na šta se konkretno misli, niti da će biti dodati novi kanali, ni kada tačno, još manje koji kanali konkretno. O čemu i govori onaj moj kritički post 2883. Cele 2022. sam se ovde naslušao kako će se lista kanala širiti, kako će uslediti novi dodatni kanali, kako im je to prioritet, na početku ove diskusije su ljudi najviše nabrajali koje bi kanale želeli da vide na Hipernetu,... i od svega toga jedini novi kanali za ove 2 ipo godine su BLIC, KURIR, INFORMER, UNA, ARENE 9 i 10, i XXX kanali. Tako da...

A dovoljno je da kažem to da na 9000 nemaju pojma za ovu ovde forum grupu na Benchmarku, i kada im na 9000 pomenem ili navedem nešto od onoga što je ovde na ovom forumu navedeno ili rečeno od strane Yettela - njihov usmeni komentar na 9000 je da na ovim ovakvim forumima i grupama može svako da piše šta hoće, da može svako da se predstavi kao Yettel (razni agenti i slično) i da ovo ovde nije njihova zvanična formalna grupa, odnosno da je zvanično samo ono što se objavljuje na sajtu Yettel.rs .

Slično je bilo i po raznim Yettelovim poslovnica u kojima sam bio. AKo bih u nekoj od njih pomenuo ovaj ovde forum i šta se sve ne njemu piše - više od pola zaposlenih nije ni čula za ovu ovde grupu, još manje njih ju je posečivalo i čitalo i čudili su se što uopšte verujem svemu onome što se ovde piše i komentariše.

Pa ne bi bilo loše da u Yettelu malo bolje upoznaju svoje zaposlene (pogotovo na 9000) sa ovom ovde grupom, ukoliko imaju nameru da joj daju kredibilitet i značaj i ukoliko žele da sve ovo ovde ljudi doživljavaju ozbiljno (javno mnjenje, povratni podaci i realna slika mišljenja njihovih klijenata o njihovim uslugama) a ne kao zezanje i tračarenje.
 
Čitam šta se piše i ne mogu da se načudim nivou neozbiljnosti koju Jetel pokazuje. Ljudi se ubiše od predloga, bukvalno su im sažvakali kako aplikacija treba da izgleda, a Jetel se nije mrdnuo od "kucni nam poruku" kada korisnik naiđe na problem.
Ozbiljno razmišljam da raskinem ugovor makar plaćao i penale jer za ovu cenu svaki operater nudi bolju ponudu.
Aplikacija za LG opet baguje, od najavljenog ažuriranja ništa.
Od najavljenog "novogodišnjeg iznenađenja" u vidu većeg broja kanala (regionalni i radio) ništa
Od info kanala i video kluba ništa...
Baš sam razočaran
ja sam se te muke resio :)
 
Kako ne shvatate da pricate u prazno?
Da je stvarno pričanje i kuckanje u prazno ti prvi ne bi ovde ništa komentarisao, niti bi posečivao i čitao ovu ovde grupu.

A dokaz da nije baš sve skroz "pričanje u vetar" je i to da su ipak ponešto i poslušali i odradili u ovih par meseci:

Recimo, ispravili su bag sa brzom listom kanala, dodali zvezdice u tu istu brzu listu za omiljene kanale, uveli su pripejd opciju (koju su mnogi tražili još 2023.), vratili su "Sport dana" pod "Danas na TV", vratili su "Dokumentarce" pod "Dečije",..

Ostalo je da vrate "Zabava za porodicu" pod Filmovi (gde su uglavnom bili dečiji filmovi), zatim "Otkri dokumentarce" pod "Emisije", "Nastavi sa gledanjem" za "Sport", i "Najgledanije na HTV". I rade na otklanjanju da se Omiljeni kanali ne preslikavaju i aktiviraju automatski na svim uređajima.
 
Pa jel brza lista "pucala" posle N broja sekundi prilikom listanja - tako što je ili "izbacivala" (izlazila iz listanja, zatvarala se) ili se vračala na početak liste (na RTS-1) ili je koćila prilikom listanja, pa smo morali sa BACk sami da izađemo iz nje. Toga je bilo krajem februara i u prvoj polovini marta.
 
Pa eto meni je nestajala lista posle ~43s ako bih išao strelicom nadole.
Što se toga tiče, stanje mi je nepromenjeno. Ako ne pritisnem strelicu nagore u tih ~43s, nestaće lista sa leve strane.
 
I kod mene je isto stanje, brza lista i dalje nestaje, tako da oni nista nisu uradili samo pricaju prazne price.
 
Ja te probleme sa brzom listom (uz levu ivicu ekrana) nemam več oko 2 meseca. Što sam i naveo u mom komentaru br. #3.125. A imao sam ih pre toga u februaru mesecu, isto kao i vi.

I sada sam evo probao listanje strelicom na dole, listao sam preko 80 sekundi i nije bilo nikakvih problema. Ali ako vi i dalje imate navedne probleme sa brzom listom - žalite se i prijavite uz opis problema. I ovde na forumu i telefonom na 9000.
 
Druze da se razumemo, meni je potrebna usluga, a ne da budem tester. Tebi svaka cast koliko si dokon i imas viska vremena da se zamaras sa svim ovim.

Dakle, kad uvece sednem hocu da pogledam nesto na tvu, a ne da uparujem i rasparujem daljinski, da resetujem box i ko zna kakve zavrzlame da otklanjam.

Ove decije fore kucni poruku u inbox i te budalastine neka prodaju nekom drugom.
 
Druze da se razumemo, meni je potrebna usluga, a ne da budem tester. Tebi svaka cast koliko si dokon i imas viska vremena da se zamaras sa svim ovim.

Dakle, kad uvece sednem hocu da pogledam nesto na tvu, a ne da uparujem i rasparujem daljinski, da resetujem box i ko zna kakve zavrzlame da otklanjam.

Ove decije fore kucni poruku u inbox i te budalastine neka prodaju nekom drugom.
Ne znam odakle ti to da sam ja tester, samo iznosim svoja zapažanja kao i mnogi drugi ovde (nekad pozitivna, nekad negativna). I razmišljam isto kao i ti - treba mi usluga koju u 80% slučajeva koristim uveće kada hoću da se odmorim i da pogledam neki film ili sport. I očekujem da ta usluga radi i funkcioniše kako treba, makar i zadovoljavajuće. I trudim se da dam svoj doprinos da ta usluga bude što bolja, svojim ovde komentarima i zapažanjima, jer je več koristim (uslugu). Plus mi se usluge nekih drugih operatera ili manje dopadaju od HTV ili nemam mogućnost da ih uvedem. I pričam realno, ne foliram se. Kada imam neki problem otvoreno ga ovde iznesem i/ili dosađujem na 9000 i lično po poslovnicama.

Lično, imam mnogo manje problema od mnogih drugih koje sam ovde čitao. Neke nikada nisam imao. Zašto - da li to ima veze sa geolokacijom, ili rasporedom rutera i boxa u stanovima, ili ima veze sa primerkom boxa, to što su boxovi (plus daljinci) možda bili bolji (kažem možda) kada su ih delili 2021., i početkom 2022. od ovih što se dobijaju u zadnjih godinu dana, da li ima veze sa količinom slobodne memorije na boxu (jer ljudi svašta skidaju i instaliraju na boxove pa nema dovoljno prostora), da li je do lokalnih servera, ili do načina povezivanja boxa i rutera (i eventualnih ometajućih faktora ako je wifi u pitanju),... To ne bih znao.
Ali vidim da nemaju sci iste probleme. Čak i kod mene jedan box zeza mnogo više nego drugi, a sve je isto i na jednom i na drugom, što je dodatna misterija. Ali sam primetio da su problemi mnogo manji ako mi je box stalno uključen (24/7) i nikad ga ne gasim (naravno gasim TV), nego ako ga palim-gasim svaki dan,
 
Pozdrav, imam jedno pitanje sutra cu verovaatno otici do yettel-a da zakupim staticnu ip adresu, i sad me zanima kad je uzmem da li ja treba nesto da uradim kad je dobijem ili je to to.
 
Resetuj ruter i to je to, ne treba ništa dalje da radiš.
Čak i reset rutera ne znam jel treba... Ali za svaki slučaj, uradi
 
Da li jos neko ima problem ko ima staticku ip adresu da su mu blokirani sbb kanali na eon-u?
 
Nazad
Vrh Dno