Šta je novo?

Da li ste testirali madjarsku garanciju?

Pozdrav,
provereno za LG, išao sam u Orbit u Novom Sadu da se raspitam, poneo original račun iz Extrem digitala i overenu garanciju koje sam dobio kada sam kupio TV, i rekoše da je sve OK i da priznaju garanciju za sve osim za panel, u kom slučaju popunjavaju neki LG-jev obrazac i sa tim obrascem se TV nosi u Mađarsku.
 
Pozdrav,
slucajno nadjoh ovu temu pa da kazem i svoje iskustvo...
Sad vec pre dve godine porucio sam na preporuku TV od jednog decka iz Kikinde koji donosi televizore iz Madjarske.
U pitanju je LG od 47" koji je kod nas kostao preko 1200e a ja sam ga dobio za oko 800e.
Nazalost iako je Tv bio potpuno nov primetio sam crnu liniju preko ekrana kada se gledaju svetlije scene pogotovo preko kompa kada se otvori bela stranica itd.
Odmah sam nazvao coveka koji mi je rekao da se ne brinem i da cemo resiti.
Tako je i bilo, televizor sam mu vratio i posle dve nedelje dobio sam drugi, potpuno nov.
Uglavnom TV je bio zamenjen drugim jer se kvar javio odmah tj. verovatno pre tih 45 dana.
Cekao sam dve nedelje jer je covek morao da uskladi rad carine, i naseg i madjara jer unosi ponovo isti TV za koji je vec uzet povracaj poreza.
Inace nisam dobio original racun jer je original racun potreban kada se uzima nazas porez u radnji gde je kupljen, tako da ne znam odakle ljudima original racun ako nisu oni sami uvezli.
 
ja sam narucio neki soni KDL40W605 na akciji za 480 eura i dobio + 2 bonus godine garancije , dakle 4 godine ukupno . jel ima neka fora za tu medjunarodnu garanciju za Sony ili mora da se nosi za madzarsku :) ?
 
qubanac, radnja ti izda jedan racun za garanciju i jedan za povracaj poreza. bezobrazni u onoj menjacnici na horgosu traze da im das i taj racun, al im naravno ne das.

ako sam vracas porez, onda nema nikakvih problema da ti ostane racun.

racun nisi dobio zato sto nije svercovan jedan tv, vec gomila, a svi su na istom racunu ;)

ja sam vec pitao u jednoj temi jel nekom crkao nekad lcd tv osim meni ;) crypton je bio, nije iz madjarske, da se ne strecate :p
 
Ja sam uzeo od madjara samsung led tv,sad vec ima skoro godinu dana. Jos tad mi je rekao momak ako se nesto desi,on nosi televizor nazad za madjarsku kad bude isao u nabavku... Verujem da je i sad ista prica. Kad budem menjao ovaj tv opet cu ici preko madjara.
 
Znači promašio si temu, pošto nisi bio u situaciji da testiraš tu garanciju nego samo potvrđuješ priču koja je opšte poznata. Poenta je da se jave ljudi koji su imali kvar u garantnom roku i njihova iskustva vezana za garanciju.
 
Ja sam kupio od lika iz B.Topole madjarski SAMSUNG 32d5000 i posle pola godine se pokvario,bez problema je prihvatio reklamaciju odneo ga u Madjarsku i posle otprilike 20ak dana dobio sam opravljen tv koji i dan danas radi bez problema
 
Burazeru sam uzeo Samsung pre godinu i po, prošle nedelje crkao, ima tona, nema slike. Zvali lika, poslali, dobili popravljen TV posle 2-3 dana, on platio i poštarinu. Da je riknuo kupljen u radnji kod nas načekali bi se bar 15 dana.
 
Informacija već postoji na temi http://forum.benchmark.rs/showthread.php?283051-Panasonic-ST50-serija/page95, ali valjda će nekome i ovde biti od koristi...
Panasonic plazma TX-P42ST50E je ostavljena na servis kod "BG elektronik" u subotu 16.8.2014. godine. Pošto je u garantnom roku do januara 2015. godine, dati su na uvid, a potom i skenirani sa njihove strane, overen mađarski račun i overena panevropska garancija.
Nakon dijagnostike kvara proverio sam polovinom prošle nedelje status plazme na popravci... Naručen je rezervni deo, operaterka nije znala da kaže koji, rok isporuke 10 - 14 dana, nakon toga ugradnja... Rekli su da će zvati kada sve bude završeno da preuzmem plazmu.
 
Poslednja izmena:
Za Samsung ne vazi ni jedna garancija ukoliko nije iz SRBIJE znaci nikakve internacionalne,evropske ili kakve god. Proverio licno preko Samsunga Srbije...
 
Ja sam pre dve godine uzeo plazmu 51" 3D Samsung. 780eu (neki diskaunt, model iz 2010, na rasprodaji - taj isti kod nas bio tada 117000 rsd).

Zimus mi se pojavilo par horizontalnih linija (jedna za drugom u roku od par dana). Kontaktirao svog mađara, ustanovio da mi garancija važi još mesec dana i da šaljem odmah. Ja uzmem TV, zapakujem u original ambalažu) i pošaljem Aksom. Sutradan me zove Mađar da mi kaže da mu je TV stigao, ali da je razbijen ekran (hvala bogu u Aksu su mi tražili da potpišem da šaljem sve na svoju odgovornost) i da prave zapisnik u tom trenutku. Ja počnem da psujem i da se nerviram, a lik mi kaže da se smirim i da će on nešto da sredi (jer od naplate od Aksa nema ništa).

Posle mesec i malo jače, zove me lik da mi kaže da su mu priznali 550 eu za TV i da mogu do te cene da izaberem koji god hoću model. Ja ga pitam na koju foru. A on mi kaže da su u servisu firme gde je kupio TV napravili zapisnik da su oni spucali TV i pošto im osiguranje pokriva 70% vrednosti, to je taj iznos. Ja mu kažem da kad već uzimam ponovo TV hoću da doplatim za neki bolji model. I uzmem TV iz potpisa (47", LED, 3D, SMART) uz doplatu od 250eu. Posle par dana dobijem novi TV ali mi lik spakuje daljinac i cvike (8 kom) od Samsunga koje sam uspeo da utopim za 120eu tako da mi je doplata iznela 130 eu. A dobio sam TV 4 godine mlađi (generacijski), sa novom garancijom od 2 godine i generalno bolji nego ta plazma iz 2010.-te.

E sad, koja bi me firma, lik ili servis ovde ispoštovao kao on. U srbiji čisto sumnjam.
 
Kakva je situacija sa priznavanjem garancije za Sharp televizore?
 
Malo je potrajalo, ali na kraju je sve ispalo OK :)

Plazma je u subotu podignuta sa servisa iz BG elektronika, čekalo se prilično dugo da stigne master ploča koja je bila u kvaru, skoro mesec dana.
Nakon toga ugradnja obavljena vrlo brzo, obavestili me SMS-om i telefonom da je plazma popravljena i da mogu da je preuzmem.
Garancija u potpunosti priznata, bez ikakvih dodatnih troškova.

Sve pohvale za ljubaznost i poslovnost ljudi u BG elektroniku.
 
Jel neko zna kako stoje stvari sa Toshibom? Hocu da uzmem Encore tablet.
 
Pozovi Bg elektronik i proveri. Lik iznad tebe je kod njih ostvario garanciju sa pan evropskom za Panasonic. Oni su ovlašćeni servis i za Tošibu.
 
Poslednja izmena:
Ja sam testirao madjarsku garanciju i 0.
Naime, pazario sam 2 TV-a i soundbar za ukupno 1500e. Svercer je iz Temerina (puno puta hvaljen bas na ovom forumu) i kleo mi se u garanciju od dve godine, kako je on postenjacina, ne bi me prevario jer me je i u kucu pustio... i da se ne brinem jer ce mi on sve odraditi ako dodje do ikakvog problema. Kao, ne treba mi racun, a ni papirnata garancija vec sve ide preko serijskog broja.
Posle 10 meseci koriscenja TV krene da zeza u 3D modu (flickering- http://forum.benchmark.rs/showthrea...g-televizora&p=4107999&viewfull=1#post4107999 ), liku se javim posle mesec dana da imam problem i da vidimo kako ce da resi. Objasni mi da resavanje traje od 15-58 dana i da mora da ga nosi u madjarsku. Kako su tada bili novogodisnji praznici resim da sacekam jos koji mesec pa onda lagano. Tako zovnem lika (13-ti mesec od kupovine) kad onda krecu izgovori, kao, trebao si da registrujes TV na sajtu da bi imao garanciju, ovako ti je samo godinu dana bila i to je sada isteklo pa ne mogu nikako da reklamiram. Kao, raspitivao se i po servisima i takav problem jos nisu imali i ja sam mu nesto radio pa pokvario :)

Kakogod, bez 3Da mogu, ako nesto drugo gekne bice veselo...
 
Naziv teme nije Da li ste testirali usmenu garanciju koju vam da svercer nego "Da li ste testirali madjarsku garanciju?" Tj da ljudi koji imaju garanciju iz madjarske a kojima se tv pokvario tv u garantnom roku iskazu svoja iskustva sa nasim servisima koji priznaju garanciju od preko ( LG, Panasonic i Sony koliko sam cuo prvih godinu dana )
 
Poslednja izmena:
Naziv teme nije Da li ste testirali usmenu garanciju koju vam da svercer nego "Da li ste testirali madjarsku garanciju?" Tj da ljudi koji imaju garanciju iz madjarske a kojima se tv pokvario tv u garantnom roku iskazu svoja iskustva sa nasim servisima koji priznaju garanciju od preko ( LG, Panasonic i Sony koliko sam cuo prvih godinu dana )
Pa naziv teme nije ni "Da li je neko testirao PISMENU garanciju iz Mađarske".
Čovek je lepo napisao svoje iskustvo sa (ne)ostarivanjem garancije na televizor kupljen u Mađarskoj preko jednog od naših švercera tako da ne vidim razlog tvog negodovanja.
90% tih prodavaca sa KP ne daje nikakvu overenu pismenu garanciju ili račun, čak i oni koji u svojim oglasima napišu da daju.
Uglavnom se sve svodi na usmenu garanciju i časnu reč
 
Poslednja izmena:
Pa naziv teme nije ni "Da li je neko testirao PISMENU garanciju iz Mađarske".
Čovek je lepo napisao svoje iskustvo sa (ne)ostarivanjem garancije na televizor kupljen u Mađarskoj preko jednog od naših švercera tako da ne vidim razlog tvog negodovanja.
90% tih prodavaca sa KP ne daje nikakvu overenu pismenu garanciju ili račun, čak i oni koji u svojim oglasima napišu da daju.
Uglavnom se sve svodi na usmenu garanciju i časnu reč

Prvo, uopste nisam negodovao. Drugo, procitaj prvi post u temi pa ces shvatiti o cemu je zapravo tema. To sto je njega svercer zeznuo ne znaci da ce drugi svercer zeznuti nekog drugog, ovde je rec o nasim servisima i sta se desava kad se tv odnese u servis a kupljen je preko ( oni proizvodjaci koji imaju medjunarodnu garanciju ). Da ljudi znaju sa cim se susrecu i sta mogu da ocekuju ako kupe tv preko i crkne im a imaju garanciju a svercer npr ispari, koji je scenario nasih servisa.

Svaki svercer je prica za sebe i to je macka u dzaku, sta god da obeca uvek treba na to gledati obazrivo. Ne znam jel znas za "poznatog" svercera sa kp, ime mu pocinje na R, svima je obecavao da ce on da im odnese tv na popravku ako se nesto desi, nestao covek a nekim ljudima pocrkali televizori i sad mogu da se slikaju. A niko nije dobio garanciju, sve se svodilo na rec, a sa tom garancijom i racunom su mogli u nasem servisu izvrsiti popravku ( ne racunajuci zamenu panela ).
 
Meni je zanimljivo sto je momak podelio iskustvo i ima veze sa temom, takodje, ne vidim zasto se ne bi napisalo tacno ime tog koji je zeznuo, a ne "R" napises lepo ime, da znamo gde da ne kupujemo! Ili ko je vec kupio, da se jednostavo pripremi da se zeznuo ili sta, jer smo svi koji smo kupovali na taj nacin, svesni rizika :D
 
Pa naziv teme nije ni "Da li je neko testirao PISMENU garanciju iz Mađarske".
Čovek je lepo napisao svoje iskustvo sa (ne)ostarivanjem garancije na televizor kupljen u Mađarskoj preko jednog od naših švercera tako da ne vidim razlog tvog negodovanja.
90% tih prodavaca sa KP ne daje nikakvu overenu pismenu garanciju ili račun, čak i oni koji u svojim oglasima napišu da daju.
Uglavnom se sve svodi na usmenu garanciju i časnu reč
Kako ne daju?
Ja sam uzeo LG 55ub850 od lika i dobio originalni račun i garanciju koja važi i kod nas.
 
Poslednja izmena od urednika:
Kako izgleda medjunarodna garancija? Jel piše da je ostvariva u Srbiji?
 
Poslednja izmena:
Ja sam se samom kupovinom preko kp u neku ruku pripremio da ako se nešto "nedaj boze" desi i ako ništa ne uradim sa likom od koga sam uzeo tv (u šta sumnjam, neko moje šesto čulo govori da je ok lik :)) da sutra keširam popravku. Šta drugo da radim? Ne smem ni da razmišljam o nekim ciframa ali to ta cena uzetog tv za trećinu manje para.
 
Ne znam da li je dozvoljeno ali najbolje je pisati imena prodavaca i napravite listu ko resava a ko ne. Garanciju nije tesko resiti uopste, fora je da li lik hoce i gde je kupio i da li mu nije donela zena koja snadbeva 70% KPa, ona ne resava garancije, prepusta tim ljudima kojima donosi, sto znaci da ostaje na prodavcu da li hoce ili nece. Sto se tice samsunga nije ga moguce reklamirati u Srbiji. Lg je moguce, resavao garanciju ljudima vise puta.
 
Od liste nema nista. Jutros sam naveo u poruci koji lik je u pitanju, ali mi je poruka u roku od pola sata obrisata. Tako da to...
 
^^

RIP kupovina preko "madjara" ... ocekujem poskupljenja u domacim prodavnicama :D
 
Ma kako da ne
ja sam prvi kupio pre 5-6 godina od "madjara" a oni su sad nasli da pronalaze rupu na saksiji. To se neki nicu ucipili gde je trebalo pa su sklonjeni sa puta :-devil-:
 
Kako ovih dana sa garancijom i da li uopste rade sada "madjari" ?
 
Nazad
Vrh Dno