Šta je novo?

Cyberpunk 2077

"peč koji će iz temelja promeniti muriju" ovo vazi samo za GOTY ili postojece kopije?
 
A verovatno i za postojeće kopije, nisu baš "toliki" smećari, premda se update odnosi samo na next gen sisteme.
Kako su samo kulturno od*ebali last gen :ROFLMAO: znači ne mogu da verujem. Mislim da to niko nije uradio do sada.
 
GOTY ce biti osnovna igra + ekspanzija, svi ce dobiti sve patcheve svakako. Ekspanzija ce biti 19.99 ili 29.99 najverovatnije.
Pravo cudo je bilo sto je uopste igra izasla za last gen, obizrom da je u pitanju hardware star skoro 10 god u njima..
 
Veliki fail što su se držali last gen konzola i pokušali sa svojim engineom da odrade što bolju grafiku i podršku za last gen.
Podržavam što su u prošlom patchu dropovali podršku za last gen.
Ili nabudžena igra za nove PC-ije i current gen konzole ili prosek od pre 5+ godina.
 
^
51b9fa6a8d39e.preview-1024.png
 
Takodje. :D I igru sam, i DLC cu.
 
Idris Elba 💪
 
Ako je disk eu jel mora da se uzme fantom na evropskom nekom nalogu ili moze i us? Zna li ko kako to funkcionise?
 
Ako je disk eu jel mora da se uzme fantom na evropskom nekom nalogu ili moze i us? Zna li ko kako to funkcionise?
Ako pitaš za PS moraš isti region...

Snimi save na USB pa USB ubaci na pc. Folder će ti biti nazvan po regionu igre, CUH.... EU i sl...

Možda može i jednostavnije da se proveri iz kog regiona je igra za PS, ali ja ga ne znam...
 
Engine je sad maksimalno ispeglan, tako da one priče o izlasku igre i tadašnjem stanju nisu na mestu. Stare konzole su usporavale development i sada smo se konačno skinuli sa njih. Hardver mora software da prati nažalost. Mnogima se to neće svideti ali te konzole su 10g stare. Contenta za expanziju će da bude na pretek, u istom stilu kao što su bile expanzije za W3.
 
Bilo bi dobro kada bi izbacili jos jednu vecu ekspanziju posle ove, cisto da popune mapu tj neke delove NC-a koji su ostali neiskorisceni.
 
Engine je sad maksimalno ispeglan, tako da one priče o izlasku igre i tadašnjem stanju nisu na mestu. Stare konzole su usporavale development i sada smo se konačno skinuli sa njih. Hardver mora software da prati nažalost. Mnogima se to neće svideti ali te konzole su 10g stare. Contenta za expanziju će da bude na pretek, u istom stilu kao što su bile expanzije za W3.
Meni se njihov Engine baš sviđa, i prava je šteta što se ne zna šta će biti sa njim, i da li će nastaviti da se razvijaju igre na njemu budući da svi prelaze na UE5... Valjalo bi da izađe neka dobra open world igra.
 
CDPR ima otvoreno partnerstvo sa EPIC-om i učestvuje u razvoju UE5. Ne znam budućnost RED engine-a za sad, ali je naporan za rad iskreno.
 
Ako pitaš za PS moraš isti region...

Snimi save na USB pa USB ubaci na pc. Folder će ti biti nazvan po regionu igre, CUH.... EU i sl...

Možda može i jednostavnije da se proveri iz kog regiona je igra za PS, ali ja ga ne znam...
Disk je EU sigurno i mislim da si upravu, upgrade na PS5 verziju sam radio sa UK naloga. Tako da cu sa njega i uzeti fantoma.
 
Mora da su iz istog regiona igra i DLC..
Ja znam da sam svojevremeno nabavio HZD na disku iz UK, ali da ne bih rizikova kasnije (mada je trebalo da radi) prodao i uzeo base game+dlc iz store-a.
 
Hoces da kazes da se EU i UK posmatraju kao isti region ili ne? Posto je meni na UK nalogu EU disk PS4 upgrade-ovao bez problema na PS5 verziju. Nije mi problem da napravim neki nalog za tu primenu.
 
Engine je sad maksimalno ispeglan, tako da one priče o izlasku igre i tadašnjem stanju nisu na mestu. Stare konzole su usporavale development i sada smo se konačno skinuli sa njih. Hardver mora software da prati nažalost. Mnogima se to neće svideti ali te konzole su 10g stare. Contenta za expanziju će da bude na pretek, u istom stilu kao što su bile expanzije za W3.
Opa, ziv si covece. Dobrodosao nazad na forum. :)

Pa generalno ja sam tacno znao da ce stare konzole da vam naprave najveci problem, pretpostavljam da vam je na optimizaciju najvise otislo vremena i da vas je to ukanalilo. Da ste bili fokusirani samo za next gen i PC druga bi prica bila skroz, pa bi vecina gameplay sistema, Ai i ostale mehanike (wall run, 3rd person katscene...) radile kako treba. Ovako je utisak da je masu stvari sasjeceno i nedovrseno.
Ono sto je zaista fanstasticno jeste dizajn grada i atmosfera, koja je ispracena jako dobrom muzikom i prilicno dobar i fluidan combat sistem. Potencijala ima dosta i vjerujem da ce vam biti mnogo lakse sad sa Unreal Engine 5. Nadam se samo da vam je ostalo dovoljno kvalitetnog kadra da izgurate naredne projekte kako ste zamislili.

Sto se ekspanzije tice, vec se u ovom trejleru vide prilicno vizuelno naprednije scene. Idris Elba je mnogo bolje i vjerodostojnije uradjen u odnosu na Kijanua. Neke scene isto djeluju bogatije, cak sam prijatno iznenadjen kada sam vidio da ce biti neki podzemni nivoi - scena kada se liftom spustamo sa Kijanum.
Rokanje iz vozila, to ce biti zanimljio i jurnjava sa protivnicima i policijom. Jedva cekam da vidim kako ste to rijesili, narocito Ai policajaca - bas bi bilo do jaja kada bi to bio kompleksniji sitem u odnosu na recimo onaj iz GTA serijala, kao sto je i bilo onomad najavljeno da ce biti podmicivanja i slcinih stvari, to bi zaista bilo osvjezenje.
 
Poslednja izmena:
Ljudi moji, koliko samo ovoj igri nedostaju katscene kao i filmsko kadriranje iz treceg lica tokom dijaloga. Gledam ovaj trejler za ekspanziju i samo zamisljam da imamo tako fantasticne kadrove gde se vidi Idris Elba. Kapiram da je pristup da se sve ispica iz prvog lica zanimljiv, moze da bude jako efektan kao u Half Life, Bioshock, ali... Ovo je takav zanr da prosto iziskuje takvo jedno filmsko iskustvo. U ovoj igri imamo karaktere koji su izmodelovani na vrhunskom nivou plus isto tako kvalitetne facijalne animacije i sada zamislite kadrove kao u trejleru gde vidimo Idris Elbu koji prica sa V-evm, i zamislite sada tranziciju iz katscene u dijalog gde bi se pojavio prompt za odabir recenica i to sve kadrirano na nivou recimo ovom:

Pogledajte prilog 367974
Zamislite kao V sedi pored na ovoj stolici i dijalog opcija se pojavi pored - perverzja!

Pogledajte prilog 367978
Ili mozda ovaj fazon: isti ovaj kadar samo sto V stoji iza u senci, blago obasjan svetloscu sa prozora i imamo dijalog opciju da biramo dalji tok price. Koliko bi to bilo mocnije iskustvo.


Jednostavno mnogo veca imerzija bi se postigla, narocito bi glavni karakter dobio vecu vaznost postojanja u tom svetu jer bi gledali i njegove reakcije, plust sto bi kastomizacija lika tek tad dobila puni smisao.
Ne mogu da se setim sad nekog RPGa ili FPSa u kojem postoji dijalog sistem koji je izveden u tako nekom filmskom maniru - vecina tih dijaloga iz treceg lica su kao u Witcheru 3, Skyrimu i slicnim. Mozda je Mass Effect pokusao malo da ubaci ta lepsa kadriranja tokom dijaloga ali nije to to, bilo je super to pre 15 godina ali fali tako nesto samo na vecem filmskijem nivou.
 
Poslednja izmena:
Lično sam apsolutni protivnik "katscena".

Meni to razbija imerziju, pogotovo poput onih u Unchartedu i sličnim naslovima gde znaju da traju i po 10-15 minuta. A tek u rpg naslovima mi nemaju smisla...

Po meni je ideal da u svakom trenutku imaš kontrolu nad svojim likom. Ne samo što se tiče konverzacije i odgovora, već i same fizičke interakcije da scenom i okolinom. Svaki trenutak da bude interaktivan. Što u punoj meri još uvek nije moguće.

Ako mi se gleda film otiću u bioskop, ja hoću da igram i režiram film 😃
 
Poslednja izmena:
Ljudi moji, koliko samo ovoj igri nedostaju katscene kao i filmsko kadriranje iz treceg lica tokom dijaloga. Gledam ovaj trejler za ekspanziju i samo zamisljam da imamo tako fantasticne kadrove gde se vidi Idris Elba. Kapiram da je pristup da se sve ispica iz prvog lica zanimljiv, moze da bude jako efektan kao u Half Life, Bioshock, ali... Ovo je takav zanr da prosto iziskuje takvo jedno filmsko iskustvo. U ovoj igri imamo karaktere koji su izmodelovani na vrhunskom nivou plus isto tako kvalitetne facijalne animacije i sada zamislite kadrove kao u trejleru gde vidimo Idris Elbu koji prica sa V-evm, i zamislite sada tranziciju iz katscene u dijalog gde bi se pojavio prompt za odabir recenica i to sve kadrirano na nivou recimo ovom:

Pogledajte prilog 367974
Zamislite kao V sedi pored na ovoj stolici i dijalog opcija se pojavi pored - perverzja!

Pogledajte prilog 367975
Ili mozda ovaj fazon: isti ovaj kadar samo sto V stoji iza u senci, blago obasjan svetloscu sa prozora i imamo dijalog opciju da biramo dalji tok price. Koliko bi to bilo mocnije iskustvo.

Jednostavno mnogo veca imerzija bi se postigla, narocito bi glavni karakter dobio vecu vaznost postojanja u tom svetu jer bi gledali i njegove reakcije, plust sto bi kastomizacija lika tek tad dobila puni smisao.
Ne mogu da se setim sad nekog RPGa ili FPSa u kojem postoji dijalog sistem koji je izveden u tako nekom filmskom maniru - vecina tih dijaloga iz treceg lica su kao u Witcheru 3, Skyrimu i slicnim. Mozda je Mass Effect pokusao malo da ubaci ta lepsa kadriranja tokom dijaloga ali nije to to, bilo je super to pre 15 godina ali fali tako nesto samo na vecem filmskijem nivou.
Nije RPG/FPS, ali to sto pricas me podseca (ako se dobro secam) na fazon iz Telltale igara.
 
Lično sam apsolutni protivnik "katscena".

Meni to razbija imerziju, pogotovo poput onih u Unchartedu i sličnim naslovima gde znaju da traju i po 10-15 minuta. A tek u rpg naslovima mi nemaju smisla...

Po meni je ideal da u svakom trenutku imaš kontrolu nad svojim likom. Ne samo što se tiče konverzacije i odgovora, već i same fizičke interakcije da scenom i okolinom. Svaki trenutak da bude interaktivan. Što u punoj meri još uvek nije moguće.

Ako mi se gleda film otiću u bioskop, ja hoću da igram i režiram film 😃
Da, slazem se i razumijem te skroz. Jedne od najatmosfericnijih i najimerzivnijih igara su bez katscena. Uncharted na primer pretjeruje, jer svako malo se razbija gameplay flow, sto je jako lose, kada kazem katscene mislim da su postavljene tacno u pravim momentima i da ne dominiraju. Sve to treba jako pazljivo izbalansirati, nije lako to uraditi a da se igra ne pretvori u film - pa sta je onda poenta, sto kazes, idem onda u bioskop.

Nije RPG/FPS, ali to sto pricas me podseca (ako se dobro secam) na fazon iz Telltale igara.
Da tako nesto, recimo i Qunticdream naslovi, poput Detroita i slcno.

edit; Neso su mi se pojebali attachmenti. pa evo ponovo da okacim da vidite primere na koje mislim:
1671146739575.png
Zamislite kao V sedi pored na ovoj stolici i dijalog opcija se pojavi pored.


1671147300274.png
Ili mozda ovaj fazon, ovo sam uradio na brzaka: isti ovaj kadar samo sto V stoji iza u senci, blago obasjan svetloscu sa prozora i imamo dijalog opciju da biramo dalji tok price. Koliko bi to bilo mocnije iskustvo.
 
Poslednja izmena:
Nakon sto je krenulo ovo ludilo u Rusiji CDPR je izgubio jedan centar s developerima koji su odande, povukao je deo njih u evropu, ali nije bilo dovoljno, to je bilo onomad kada su objavili TW3 next gen update odlaganje. U pricu ulece Sony koji salje 40 inzenjera koji dolaze i reorganisuju pricu i od tada krece da se radi mnogo bolje. Uglavnom, ja posredno znam dvoje ljudi koji su bili angazovani na teksturi, low level design za CDPR. Ocekujem sve bolju i bolju pricu i za Cyberpunk i TW3 i dalje delove Witchera.
 
Nazad
Vrh Dno