Ha, ha... Ovi ko AV pred izbore u Bg...Metro? To je ta novina?
Metro, moci ces da imas neku interakciju dok se vozis, nisu sve otkrili sta ce tu moci da se desava pored samo prostog prevoza od tacke A do takce B.Nemam živaca da ih slušam. Šta je suština?
Ha, ha... Ovi ko AV pred izbore u Bg...
Od stealth pristupa sam odustao kad sam shvatio da nemam nikakve koristi od istog i da ama baš ništa ne znači za bilo šta u igri.Hajpuju neku najobicniju glupost na koju se lozi 0.1% igraca. Sigurno nece ubaciti neki NewGame +, free respec skilova, mozda neke dodatne dinamicne evente... ili nedaj boze neki drugi nacin za stealth killove - melee stealth kills, a ne samo da davimo protivnike na jedan te isti nacin.
Da eto, bas katana bi bila vrh da sa njom stealth seckas protivnike, ovako ima karakter kao i svo ostalo range oruzje isto vazi za sve melee oruzje. Steta, moglo je to mnogo bolje, ipak CDPR nisu bili u stanju da urade pravi imersion sim kao Deus Ex, Dishonored, Thief i ostali, a imali su sjajnu priliku i ja sam ocekivao da cemo dobiti bas to sto nedostaje u imersion sim zanru a to je taj open world i cyberpunk.Od stealth pristupa sam odustao kad sam shvatio da nemam nikakve koristi od istog i da ama baš ništa ne znači za bilo šta u igri.
Zato sam u drugom prelazu pokupio onu katanu na početku, napravio neki build za seckanje i preorao igru uzduž i popreko. 🤗
Jedino što mi ostaje da u skorije vreme pazarim DLC i odigram i da, na neki način, arhiviram CP2077.
@Čika_Kure što se mene tiče, igra i pored svih nedostataka vredi i stvarno sam uživao i zabavio se.
Nego sta Napucavanje bandi ce imati posledice po tebe pa te, sto ih vise tamanis, sve menje volu. Moci ces da bacas nozevi s motori. Otvorili su i onaj autoput. I tako, al nesu sve otkrili. Ce nas iznenadu petog s jos necim.Metro? To je ta novina?
Od stealth pristupa sam odustao kad sam shvatio da nemam nikakve koristi od istog i da ama baš ništa ne znači za bilo šta u igri.
Sve je to cool ali je daleko od toga kako bi jedan stealth sistem trebao da funkcionise. Oni su samo malo zagrebali povrsinu, jer kako god da igras sve ostaje isto, tu i tamo par dijaloga ali nije to dovoljno za open world igru.
Samo jedan primer, recimo u toj misiji gde upadas u Arasaka skladiste i ako ih sve tamo potamanis, izadjes iz te zone i 200m odatle stoji Arasaka patrola sa sve onim robotom i uopste ne reaguju na igraca kao da se nista nije desilo i kao da kamere i svi ti alarmi i tehnike obezbedjenja nisu obavestile sve "zaposlene" u Arasaki da se desila neka frka u skladistu, nego prosto reaguju kao i pre te misije ( a to je ako se tamo zakucas kolima blizu njih kao krecu da pucaju na tebe i to je to).
Vecina tih kao dijaloga koji su "nagrada" za stealth pristup su ili nedovoljno upecatljivi ili su zesce smaranje kao ti poput dijaloga sa Dzudi na krovu zgrade, jer sve se nekako zavrsi u tom linearnom skriptovanom fazonu gde se kamera oduzima, moras da sednes na dato mesto kako bi slusao njeno prenemaganje. Jednostavno nije mi to satisfakcija niti to mogu da dozivim kao nesto spontano i organski da se desilo - to su predvidivi, skriptovani, klise momenti.
Covece, ocu da vidim stvari kao u RDR2 gde NPC naprave prugu za voz, naprave zgradu i kucu posle odredjenog vremena, slucajno da nabasam na lika koji ce mi dati kvest a ne da mi igra sugerise tacno gde i kod koga mogu da pokupim kvest ili misiju. Jednostavno ovde je open world "prazan" i dalje, iako su pokusali da malo to poboljsaju pa mi je utisak na pocetku ekstanzije bio pozitivan ali sto vise igram postaje jasno da je to u sustini sve isto kao sto je bilo i u vanila verizji igre.
Ne bih, nego samo da ima neku bazicnu reakciju - kao sistem policije ili wanted stistem u RDR2, ili nesto slicno Need for Speed Heat sistemu gde te policija prepozna dok god imas "heat" level aktivan, sto veci "heat" level to vise patrola kroz grad (u ovom slucaju Arasaka ili bilo koja frakcija kojoj uradis nesto lose). Naravno da nisam isao stealth vec gun blazing i nakon sto sam ih sve potamanio patrola na ulici pored ne reaguje nista. Ne zamisljam ja sad neko ludilo vec samo nesto sto postoji u drugim igrama. U sustini, zamisli da sve te frakcija imaju slican sistem kao i policija, ali samo reaguju kada njima direktno napravis neko sranje a ne ako se sudaris sa drugim automobilom pa da reaguju na to kao policija. Koliko me secanje sluzi tako nesto smo imali u GTA San Andreas, gde su postojale borbe za teritoriju sa drugim klanovima.Ne ide to tako. Takva igra kakvu zamisljas bi se, kao sto Glenn rece, pravila 30 godina.
A razlog zasto te Arasaka patrola ne napada je zbog toga sto je AI lokalan, ogranicen. Plus, mozda si odradio misiju koristeci stealth ili uvjeravanje, laganje, tako da nema potrebe da te napadaju. Znaci jedna skripta odradjuje sve.
Ti bi AI koji je maltene ima svijest. To bi bilo super, ali nisam siguran kako bi utjecalo na performanse.
Nema veze sto nijo dio neke misije ali takvi momenti doprinose da svijet djeluje zivo a ne genericno i prazno. A to da ja iskljucujem quest giver markere u opcijama nije resenje tog problema, hocu da imam i jedno i drugo, hocu te spontane organske stvari pored tih predefinisanih, da me igra iznenadi - naveo sam dobar primer iz Withcera 3, nije da ne znaju to da urade.A to pravljenje pruge ili kuce je takva glupost, jer nije dio interaktivnog gamepleja.
I u CP mozes naici na lika koji daje quest, samo iskljuci u opcijama mape njihove lokacije. Sto se tice open world praznine, to je problem sa svim igrama. Bethesda je to "rijesila" tako sto je omogucila da po stoti put trazis istu knjigu recimo.
Sto se tice dijaloga, uopce mi ne smetaju. Ono sto mi donekle smeta je prevelika interaktivnost tokom dijaloga ili sekvenci questova, a sto moze proizvesti glitch. Cut scene su bolji izbor bas za ovakve situacije.
Ne bih, nego samo da ima neku bazicnu reakciju - kao sistem policije ili wanted stistem u RDR2, ili nesto slicno Need for Speed Heat sistemu gde te policija prepozna dok god imas "heat" level aktivan, sto veci "heat" level to vise patrola kroz grad (u ovom slucaju Arasaka ili bilo koja frakcija kojoj uradis nesto lose). Naravno da nisam isao stealth vec gun blazing i nakon sto sam ih sve potamanio patrola na ulici pored ne reaguje nista. Ne zamisljam ja sad neko ludilo vec samo nesto sto postoji u drugim igrama. U sustini, zamisli da sve te frakcija imaju slican sistem kao i policija, ali samo reaguju kada njima direktno napravis neko sranje a ne ako se sudaris sa drugim automobilom pa da reaguju na to kao policija. Koliko me secanje sluzi tako nesto smo imali u GTA San Andreas, gde su postojale borbe za teritoriju sa drugim klanovima.
Nema veze sto nijo dio neke misije ali takvi momenti doprinose da svijet djeluje zivo a ne genericno i prazno. A to da ja iskljucujem quest giver markere u opcijama nije resenje tog problema, hocu da imam i jedno i drugo, hocu te spontane organske stvari pored tih predefinisanih, da me igra iznenadi - naveo sam dobar primer iz Withcera 3, nije da ne znaju to da urade.
Sto se izbora i dijaloga tice, stigao sam do jednom momenta u ekspanziji - main quest, gde moram u dijalogu da izaberem prave odgovore, ali cim pogrijesim tu se desi odredjena radnja i dobijem samo "game over" poruku. To mi je toliko bilo "meh" i "zastarelo" (kao i u Starfieldu sto pominjemo to "zastarelo" sto zaista i jeste), a taj dogadjaj koji se desio nakon sto sam pogresno odgovorio je bio fenomenalan i sokantan samo je trebalo radnja da se dalje nastavi da se razgrana u drugom smeru a ne da popijem "game over" poruku. Tu sam se bas razocarao, jer znam da su CDPR u stanju da takvo drasticno grananje urade kao u Witcher 2 chapter 2. Toliko je mocan bio taj momenat da mi je prosto bilo zao sto se nije nastavila radnja dalje. I zato kazem, svi ti sistemi su "zastareli" vec vidjeni milion puta u drugim igrama starim evo vise od 20 godina.
Osnovna skola bato. I jel ti to pretpostavljas moje godine?! 🤪Samo čekam da im @emaremare uleti i traži karte na pregled. Pa se ti šveraj brajko.
Inače, super je ovo. Vrebam DLC na popustu na GoG.
Ti moraš đačku da pokažeš druškane.Osnovna skola bato. I jel ti to pretpostavljas moje godine?! 🤪
Sadržaj je nezavistan od ekspanzije. Možeš i bez nje. Ali šteta da se propusti pošto je odlična.Masala. Ispade da je bolje bilo da se igra obrise i saceka da izbace sve patcheve nego ovako.
Kapiram da ne vredi da se pokrece novi prelaz bez ekspanzije koja ubacuje i dosta novog sadrzaja u osnovnu igru?
+edit:
Btw Phantom Liberty je trenutno na "snizenju" -15% (25.49e) na GoG-/Steam-u
malo je to, da je 50% pa da jos razmislim+edit:
Btw Phantom Liberty je trenutno na "snizenju" -15% (25.49e) na GoG-/Steam-u
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari