Šta je novo?

Cyberpunk 2077

^ otprilike tako
 
Nemam živaca da ih slušam. Šta je suština?

Ha, ha... Ovi ko AV pred izbore u Bg...
Metro, moci ces da imas neku interakciju dok se vozis, nisu sve otkrili sta ce tu moci da se desava pored samo prostog prevoza od tacke A do takce B.
Moci ces da slusas radio muziku ne samo u kolima vec i dok hodas gradom.
Nekoliko dodatnih verzija motora ubacuju, modifikovali su kretanje motora pa ces moci da pravis neke "akrobacije" sa njim i moci ces da gadjes protivnike nozevima za bacanje. :D
Poboljsali su sve boss fightove u celoj igri, narocito zadnji boss fight sa Adam Smesherom.
Ako se secas ima neki zatvoreni autoput kroz grad sto prolazi koji je bio zatvoren pa su to otvorili, eto opet neka veza sa AV - znaci otvorena nova deonica autoputa. :D
Moci ces da igras one trke iz vanila verzije, bice non stop dostupne.
Bice i jurnjave sa onim gang membersima, malo cesce ce da se desavaju takve stvari ako krenes da se sa njima napucavas onda ce krenuti da te ganjaju kroz grad.
To je to otprilike, uglavnom nista spektakularno ali dovoljno za bolju imerziju.
 
Hajpuju neku najobicniju glupost na koju se lozi 0.1% igraca. Sigurno nece ubaciti neki NewGame +, free respec skilova, mozda neke dodatne dinamicne evente... ili nedaj boze neki drugi nacin za stealth killove - melee stealth kills, a ne samo da davimo protivnike na jedan te isti nacin.
Od stealth pristupa sam odustao kad sam shvatio da nemam nikakve koristi od istog i da ama baš ništa ne znači za bilo šta u igri.
Zato sam u drugom prelazu pokupio onu katanu na početku, napravio neki build za seckanje i preorao igru uzduž i popreko. 🤗
Jedino što mi ostaje da u skorije vreme pazarim DLC i odigram i da, na neki način, arhiviram CP2077.

@Čika_Kure što se mene tiče, igra i pored svih nedostataka vredi i stvarno sam uživao i zabavio se.
 
Od stealth pristupa sam odustao kad sam shvatio da nemam nikakve koristi od istog i da ama baš ništa ne znači za bilo šta u igri.
Zato sam u drugom prelazu pokupio onu katanu na početku, napravio neki build za seckanje i preorao igru uzduž i popreko. 🤗
Jedino što mi ostaje da u skorije vreme pazarim DLC i odigram i da, na neki način, arhiviram CP2077.

@Čika_Kure što se mene tiče, igra i pored svih nedostataka vredi i stvarno sam uživao i zabavio se.
Da eto, bas katana bi bila vrh da sa njom stealth seckas protivnike, ovako ima karakter kao i svo ostalo range oruzje isto vazi za sve melee oruzje. Steta, moglo je to mnogo bolje, ipak CDPR nisu bili u stanju da urade pravi imersion sim kao Deus Ex, Dishonored, Thief i ostali, a imali su sjajnu priliku i ja sam ocekivao da cemo dobiti bas to sto nedostaje u imersion sim zanru a to je taj open world i cyberpunk.
 
Sve je to cool ali je daleko od toga kako bi jedan stealth sistem trebao da funkcionise. Oni su samo malo zagrebali povrsinu, jer kako god da igras sve ostaje isto, tu i tamo par dijaloga ali nije to dovoljno za open world igru.
Samo jedan primer, recimo u toj misiji gde upadas u Arasaka skladiste i ako ih sve tamo potamanis, izadjes iz te zone i 200m odatle stoji Arasaka patrola sa sve onim robotom i uopste ne reaguju na igraca kao da se nista nije desilo i kao da kamere i svi ti alarmi i tehnike obezbedjenja nisu obavestile sve "zaposlene" u Arasaki da se desila neka frka u skladistu, nego prosto reaguju kao i pre te misije ( a to je ako se tamo zakucas kolima blizu njih kao krecu da pucaju na tebe i to je to).

Vecina tih kao dijaloga koji su "nagrada" za stealth pristup su ili nedovoljno upecatljivi ili su zesce smaranje kao ti poput dijaloga sa Dzudi na krovu zgrade, jer sve se nekako zavrsi u tom linearnom skriptovanom fazonu gde se kamera oduzima, moras da sednes na dato mesto kako bi slusao njeno prenemaganje. Jednostavno nije mi to satisfakcija niti to mogu da dozivim kao nesto spontano i organski da se desilo - to su predvidivi, skriptovani, klise momenti.

Covece, ocu da vidim stvari kao u RDR2 gde NPC naprave prugu za voz, naprave zgradu i kucu posle odredjenog vremena, slucajno da nabasam na lika koji ce mi dati kvest a ne da mi igra sugerise tacno gde i kod koga mogu da pokupim kvest ili misiju. Jednostavno ovde je open world "prazan" i dalje, iako su pokusali da malo to poboljsaju pa mi je utisak na pocetku ekstanzije bio pozitivan ali sto vise igram postaje jasno da je to u sustini sve isto kao sto je bilo i u vanila verizji igre.
 
Poslednja izmena:
Evo upravo igram malo Withcer 3, scena: dolazim ispred napustenih nekoliko kuca i ispred njih stoje banditi, uletim u fight sa njima i nakon sto sam ih pobedio sledi mini katscena gde se kamera lepo kadrira i vidimo kako seljani dolaze u oslobodjeno naselje. Naravno, sa njima imam opet dodatnu iterakciju, dijaloge i kvest giver se pojavi. Takvih momenata nema u CP. Koliko god bilo jednostano ja sam samo u toj sceni imao odlican reward, ocetio sam se kao da sam nesto uradio i da je svet reagovao na moje prisustvo.

Opet cu po stoti put ponoviti, CDPR je pucao sam sebi u levu nogu sto su izbacili katscene iz treceg lica. Mozda ce nekima zvucati nebulozno, ali one bi bas doprinele da prica bude jos bolja i filmskija. Bas su se "pogubili" sa tom odlukom da ispricaju pricu samo kroz staticne kadrove iz prvog lica. Jako su se ogranicili sa tim pristupom, a u svim njihovim prethodnim igrama su bas te kadrove iz treceg lica koristili koliko su god mogli. Secam se da je cinematic director odmah dao otkaz, nakod sto su objavili da izbacuju katscene iz treceg lica. To je bilo cini mi se neke 2017. godine.
 
Po mom mišljenju:
Prvo lice - priča i dijalozi iz te perspektive only, uz moguće dodatke kraćih cut scena, npr pre nekog događaja.
Treće lice - isključivo filmski scenirano.
 
Sve je to cool ali je daleko od toga kako bi jedan stealth sistem trebao da funkcionise. Oni su samo malo zagrebali povrsinu, jer kako god da igras sve ostaje isto, tu i tamo par dijaloga ali nije to dovoljno za open world igru.
Samo jedan primer, recimo u toj misiji gde upadas u Arasaka skladiste i ako ih sve tamo potamanis, izadjes iz te zone i 200m odatle stoji Arasaka patrola sa sve onim robotom i uopste ne reaguju na igraca kao da se nista nije desilo i kao da kamere i svi ti alarmi i tehnike obezbedjenja nisu obavestile sve "zaposlene" u Arasaki da se desila neka frka u skladistu, nego prosto reaguju kao i pre te misije ( a to je ako se tamo zakucas kolima blizu njih kao krecu da pucaju na tebe i to je to).

Vecina tih kao dijaloga koji su "nagrada" za stealth pristup su ili nedovoljno upecatljivi ili su zesce smaranje kao ti poput dijaloga sa Dzudi na krovu zgrade, jer sve se nekako zavrsi u tom linearnom skriptovanom fazonu gde se kamera oduzima, moras da sednes na dato mesto kako bi slusao njeno prenemaganje. Jednostavno nije mi to satisfakcija niti to mogu da dozivim kao nesto spontano i organski da se desilo - to su predvidivi, skriptovani, klise momenti.

Covece, ocu da vidim stvari kao u RDR2 gde NPC naprave prugu za voz, naprave zgradu i kucu posle odredjenog vremena, slucajno da nabasam na lika koji ce mi dati kvest a ne da mi igra sugerise tacno gde i kod koga mogu da pokupim kvest ili misiju. Jednostavno ovde je open world "prazan" i dalje, iako su pokusali da malo to poboljsaju pa mi je utisak na pocetku ekstanzije bio pozitivan ali sto vise igram postaje jasno da je to u sustini sve isto kao sto je bilo i u vanila verizji igre.

Ne ide to tako. Takva igra kakvu zamisljas bi se, kao sto Glenn rece, pravila 30 godina.
A razlog zasto te Arasaka patrola ne napada je zbog toga sto je AI lokalan, ogranicen. Plus, mozda si odradio misiju koristeci stealth ili uvjeravanje, laganje, tako da nema potrebe da te napadaju. Znaci jedna skripta odradjuje sve.
Ti bi AI koji je maltene ima svijest. To bi bilo super, ali nisam siguran kako bi utjecalo na performanse.

A to pravljenje pruge ili kuce je takva glupost, jer nije dio interaktivnog gamepleja.
I u CP mozes naici na lika koji daje quest, samo iskljuci u opcijama mape njihove lokacije. Sto se tice open world praznine, to je problem sa svim igrama. Bethesda je to "rijesila" tako sto je omogucila da po stoti put trazis istu knjigu recimo.

Sto se tice dijaloga, uopce mi ne smetaju. Ono sto mi donekle smeta je prevelika interaktivnost tokom dijaloga ili sekvenci questova, a sto moze proizvesti glitch. Cut scene su bolji izbor bas za ovakve situacije.
 
Ne ide to tako. Takva igra kakvu zamisljas bi se, kao sto Glenn rece, pravila 30 godina.
A razlog zasto te Arasaka patrola ne napada je zbog toga sto je AI lokalan, ogranicen. Plus, mozda si odradio misiju koristeci stealth ili uvjeravanje, laganje, tako da nema potrebe da te napadaju. Znaci jedna skripta odradjuje sve.
Ti bi AI koji je maltene ima svijest. To bi bilo super, ali nisam siguran kako bi utjecalo na performanse.
Ne bih, nego samo da ima neku bazicnu reakciju - kao sistem policije ili wanted stistem u RDR2, ili nesto slicno Need for Speed Heat sistemu gde te policija prepozna dok god imas "heat" level aktivan, sto veci "heat" level to vise patrola kroz grad (u ovom slucaju Arasaka ili bilo koja frakcija kojoj uradis nesto lose). Naravno da nisam isao stealth vec gun blazing i nakon sto sam ih sve potamanio patrola na ulici pored ne reaguje nista. Ne zamisljam ja sad neko ludilo vec samo nesto sto postoji u drugim igrama. U sustini, zamisli da sve te frakcija imaju slican sistem kao i policija, ali samo reaguju kada njima direktno napravis neko sranje a ne ako se sudaris sa drugim automobilom pa da reaguju na to kao policija. Koliko me secanje sluzi tako nesto smo imali u GTA San Andreas, gde su postojale borbe za teritoriju sa drugim klanovima.

A to pravljenje pruge ili kuce je takva glupost, jer nije dio interaktivnog gamepleja.
I u CP mozes naici na lika koji daje quest, samo iskljuci u opcijama mape njihove lokacije. Sto se tice open world praznine, to je problem sa svim igrama. Bethesda je to "rijesila" tako sto je omogucila da po stoti put trazis istu knjigu recimo.

Sto se tice dijaloga, uopce mi ne smetaju. Ono sto mi donekle smeta je prevelika interaktivnost tokom dijaloga ili sekvenci questova, a sto moze proizvesti glitch. Cut scene su bolji izbor bas za ovakve situacije.
Nema veze sto nijo dio neke misije ali takvi momenti doprinose da svijet djeluje zivo a ne genericno i prazno. A to da ja iskljucujem quest giver markere u opcijama nije resenje tog problema, hocu da imam i jedno i drugo, hocu te spontane organske stvari pored tih predefinisanih, da me igra iznenadi - naveo sam dobar primer iz Withcera 3, nije da ne znaju to da urade.

Sto se izbora i dijaloga tice, stigao sam do jednom momenta u ekspanziji - main quest, gde moram u dijalogu da izaberem prave odgovore, ali cim pogrijesim tu se desi odredjena radnja i dobijem samo "game over" poruku. To mi je toliko bilo "meh" i "zastarelo" (kao i u Starfieldu sto pominjemo to "zastarelo" sto zaista i jeste), a taj dogadjaj koji se desio nakon sto sam pogresno odgovorio je bio fenomenalan i sokantan samo je trebalo radnja da se dalje nastavi da se razgrana u drugom smeru a ne da popijem "game over" poruku. Tu sam se bas razocarao, jer znam da su CDPR u stanju da takvo drasticno grananje urade kao u Witcher 2 chapter 2. Toliko je mocan bio taj momenat da mi je prosto bilo zao sto se nije nastavila radnja dalje. I zato kazem, svi ti sistemi su "zastareli" vec vidjeni milion puta u drugim igrama starim evo vise od 20 godina.
 
Poslednja izmena:
U Mafii cak je policija isla za tobom kad prodjes na crveno :)
 
pa tada nisu imali kamere :)
 
Ne bih, nego samo da ima neku bazicnu reakciju - kao sistem policije ili wanted stistem u RDR2, ili nesto slicno Need for Speed Heat sistemu gde te policija prepozna dok god imas "heat" level aktivan, sto veci "heat" level to vise patrola kroz grad (u ovom slucaju Arasaka ili bilo koja frakcija kojoj uradis nesto lose). Naravno da nisam isao stealth vec gun blazing i nakon sto sam ih sve potamanio patrola na ulici pored ne reaguje nista. Ne zamisljam ja sad neko ludilo vec samo nesto sto postoji u drugim igrama. U sustini, zamisli da sve te frakcija imaju slican sistem kao i policija, ali samo reaguju kada njima direktno napravis neko sranje a ne ako se sudaris sa drugim automobilom pa da reaguju na to kao policija. Koliko me secanje sluzi tako nesto smo imali u GTA San Andreas, gde su postojale borbe za teritoriju sa drugim klanovima.


Nema veze sto nijo dio neke misije ali takvi momenti doprinose da svijet djeluje zivo a ne genericno i prazno. A to da ja iskljucujem quest giver markere u opcijama nije resenje tog problema, hocu da imam i jedno i drugo, hocu te spontane organske stvari pored tih predefinisanih, da me igra iznenadi - naveo sam dobar primer iz Withcera 3, nije da ne znaju to da urade.

Sto se izbora i dijaloga tice, stigao sam do jednom momenta u ekspanziji - main quest, gde moram u dijalogu da izaberem prave odgovore, ali cim pogrijesim tu se desi odredjena radnja i dobijem samo "game over" poruku. To mi je toliko bilo "meh" i "zastarelo" (kao i u Starfieldu sto pominjemo to "zastarelo" sto zaista i jeste), a taj dogadjaj koji se desio nakon sto sam pogresno odgovorio je bio fenomenalan i sokantan samo je trebalo radnja da se dalje nastavi da se razgrana u drugom smeru a ne da popijem "game over" poruku. Tu sam se bas razocarao, jer znam da su CDPR u stanju da takvo drasticno grananje urade kao u Witcher 2 chapter 2. Toliko je mocan bio taj momenat da mi je prosto bilo zao sto se nije nastavila radnja dalje. I zato kazem, svi ti sistemi su "zastareli" vec vidjeni milion puta u drugim igrama starim evo vise od 20 godina.

Ti si zaboravio da je ova igra izbacena kao nedovrsen produkt, i znas odlicno kada su je zakrpili. Sta je tu sve izbaceno ne znamo.
Btw, taj sistem frakcija gdje te ganjaju ce biti implementiran sa ovim zadnjim 2.1 apgrejdom. Tu ce te ustvari frakcije traziti po gradu.
Za ovako kompleksne i ambiciozne projekte treba puno vise vremena, i iskusan tim sa ovakvim tipom igara. Tu je nastao problem jer su odlucili napraviti nesto totalno drugacije od Witcher fransize, sa vecim timom nego ranije. Ali kada ti dodje novi clan, prvo mora nauciti koristiti njihov engine. To je vjerovatno razlog zasto ce preci na UE5, jer ga vecina i onako koristi.
A Bethesda i Rockstar prave uvijek jedno te isto, tako da nemaju taj problem. Pogotovo ne Bethesda sa svojim poluproizvodima. I to sto stare igre imaju bolji gameplay od vecine danasnjih nije nikakva novost.
Ono sto se meni ne svidja je to sto je CDPR odlucio postati Nvidia bitch, sa tom RT gluposcu. To su trebali kasnije ubaciti kao opciju i fokusirati se na bitnije stvari.
 
 
Ja nisam mogao da čekam neki popust na Soniju, pazarih DLC pre neki dan. Vrlo kul priča za sada, Dogtown kida. I ovaj 2.1 patch zvuči kul sa immersion strane.
Kapa dole devovima.
 
bice mod
 
27.5GB gog
 
Masala. Ispade da je bolje bilo da se igra obrise i saceka da izbace sve patcheve nego ovako.

Kapiram da ne vredi da se pokrece novi prelaz bez ekspanzije koja ubacuje i dosta novog sadrzaja u osnovnu igru?

+edit:
Btw Phantom Liberty je trenutno na "snizenju" -15% (25.49e) na GoG-/Steam-u
 
Poslednja izmena:
Masala. Ispade da je bolje bilo da se igra obrise i saceka da izbace sve patcheve nego ovako.

Kapiram da ne vredi da se pokrece novi prelaz bez ekspanzije koja ubacuje i dosta novog sadrzaja u osnovnu igru?

+edit:
Btw Phantom Liberty je trenutno na "snizenju" -15% (25.49e) na GoG-/Steam-u
Sadržaj je nezavistan od ekspanzije. Možeš i bez nje. Ali šteta da se propusti pošto je odlična.
 
Nazad
Vrh Dno