Šta je novo?

Crysis 3

U mom postu se bas govorilo o malim i nezavisnim timovima, a ne o gigantskim i megalomanskim projektima koje manji timovi bez velikih investitora i ne mogu da sprovedu. ;) Tako da uspeo si da me citiras i kritikujes out of place. :D

Samo sam hteo reći da mali/nezavistni timovi ne mogu da donesu neki epohalan tahnički napedak, posebno sa minimalnim ulaganjima. Mogu da naprave vrhusnku igru, naravno, ali pričam čisto o tehničkim aspektima.
 
Mogu da naprave vrhusnku igru, naravno, ali pričam čisto o tehničkim aspektima.

^ bitno je samo da ih to ne ogranicava puno, pa da prestanu da prave igre. Po meni jedino takvi timovi mogu da naprave igru kao da prave za sebe, tj. da te igre imaju dusu, kako je neko vec napisao. A oni koji hoce puno da prodaju, moraju da se prilagodjavaju najvecoj armiji kupaca, deci, i igre prilagodjavaju njima, da im bude lepo i igrivo.
 
Pokusaj naci danas velikog izdavaca koji ce distribuirati samo PC naslov!.

Sega.

I zašto bi morali da imaju izdavača u klasičnom smislu? Mogu da izdaju preko digitalnih kanala. Serious Sam 3 je jedan od najboljih SP FPS-ova, pa su uspešni. Evo šta su rekli:

Piracy is a problem and there is no denying that but the success of games like Skyrim and our own Serious Sam 3 on PC illustrates that there is clearly a market willing to pay for PC games, It's on the developers and publishers to put something out on the market that's worth paying for in the first place. Those that place the blame on the consumer need to rethink the quality of their products and the frequency in which they shovel out derivative titles each year.

The other side of the equation is the distribution model. In games, we have amazing PC digital download services like Steam, Get Games and Direct2Drive doing the same thing for games that iTunes did for music. Offer the consumer a variety of great digital content at a reasonable price and the majority will happily pay for the games that suit their tastes.



Zapravo, da nema SS3 i T:A FPS žanr bi mogao komotno da se otiše kao mrtav, iako je Ascend morao da bude strimlajnovan u poređenju sa prethonim delovima zbog F2P modela.

Pa priseti se reči Cevata i kako je kukao zbog piraterije i slabe prodaje keca koja nije povratila uložen novac, pa će viti jasno da je i Crytek krenuo svojom voljom ka multiplatformama.

Bullshit.

Kao što je i ona izjava da PC ne može da podrži "velike i skupe igre" samostalno. C2 je mogao da bude novo okruženje izgrađeno na već postojećem engineu i alatima uz dosta manje troškove. Njima je cilj da uđu na middleware tržište.
 
Poslednja izmena:
Hoces li da mi objasnis sta je to "osakaceno" i kojim to principom Crysis koji ima dosta napredniju mehaniku igre aka gameplay od Far Cry-a moze da bude osakacen?
Ovo je tvoje subjektivno misljenje, meni je recimo gameplay u FCu bolji od istog u Crysis-u.
 
Ovo je tvoje subjektivno misljenje, meni je recimo gameplay u FCu bolji od istog u Crysis-u.

Nije to moje subjektivno misljenje, vec objektivne cinjenice na koje nije odgovorio, kako to da Crysis koji ima napredniju mehaniku igre (stealth pristup, assault) moze da bude dumbed down u odnosu na FC gde je bio cilj samo ici i rokati? Ovde se misli na mehaniku i gameplay igre a ne na atmosferu u igri i sta se nekome vise svidja, da li je gologrud ili ojacan super odelom. :)

Serious Sam 3 je jedan od najboljih SP FPS-ova, pa su uspešni.

Sta znam... jel si ga ti uopste igrao? Jeste na momente kvalitetan ali i veoma monoton bez one velike karakteristicne doze humora koja i cini Semov smek. Da je najbolji, tesko, cak i prethodni delovi su imali svojih boljih momenata.

Zapravo, da nema SS3 i T:A FPS žanr bi mogao komotno da se otiše kao mrtav, iako je Ascend morao da bude strimlajnovan u poređenju sa prethonim delovima zbog F2P modela.

Ma vazi. To sto se tebi svidja fast paced sistem napucavanja je sasvim druga stvar. :) SS3 jeste hardcore i donekle Tribes, ali to ti ne daje zapravo da kazes da je fps mrtav kada ja u ovom vremenu sasvim ziv i veoma interesantan.
 
Poslednja izmena:
Tačno je da postoji mogućnost zagljuplivanja i strimlajnovanja i gomila igara danas pati od toga, ali on pogrešno pretpostavlja da ako na igri radi veliki tim da će igra automatska ispasti loša. Nema ništa pogrešno stvarati nešto pod finansijskim pritiskom. Visoki nivoi majstorstva u slikarstvu su dostignuti pod pokroviteljstvom plemstva pre Francuske revolucije, a od tada je usledio samo pad, konačno rezultirajući "modern art" grozotama koje se više cene nego radovi savremenih ilustratora - http://www.artrenewal.org/articles/Philosophy/ArtScam/artscam.php.

Mozda nece ispasti losa? Ali ce mozda biti losija nego prethodnik?
FC je napravljen sa idejom da se nesto pokaze a i zaradi. Crysis je vec velikim dijelom prilagodjen trendovima. Crysis 2 je potpuno prilagodjen.

Ako ti kao umjetnik uspijes naci pokrovitelja koji se nece puno mijesati u tvoj posao, ima da napravis nesto jedinstveno. Nekad je to bilo drugacije.
 
Ma vazi. To sto se tebi svidja fast paced sistem napucavanja je sasvim druga stvar. :) SS3 jeste hardcore i donekle Tribes, ali to ti ne daje zapravo da kazes da je fps mrtav kada ja u ovom vremenu sasvim ziv i veoma interesantan.

Naravno da ne tvrdim da je apsolutno mrtav, već na trendove u dizajnu. Regeneracija zdravlja, strawberry jam, realistična okruženja koja imaju direktan uticaj na varijaciju oružja (koja su sva hitscan modelirana), "gunplay" kao i vertikalnost dizajna nivoa, ADS, stop&pop kretanje, multiplayer sa Skinner Box mehanikom; tl;dr jezgrena mehanika koje je toliko homegenizovana između igara da deluje kao jedan veliki deja vu, teško da su dobre stvari što se mene tiče. Danas, manje-više izbor je nikakav u odnosu na perod od ~1996-2004 (osim ako naravno ne uračunamo mogućnost igranja tih starih naslova). No, ima ljudi koji mogu da uživaju u svačemu, ne sprečavam ih u tome.
 
Poslednja izmena:
Bullshit.

Kao što je i ona izjava da PC ne može da podrži "velike i skupe igre" samostalno. C2 je mogao da bude novo okruženje izgrađeno na već postojećem engineu i alatima uz dosta manje troškove. Njima je cilj da uđu na middleware tržište.

Pa ovo urpavo dokazuje šta sam rekao, uložili su 22 miliona dolara, a u prvih godinu dana se prodalo jedva nekih milion kopija (tj. dok se igra prodavala po punoj ceni).

http://pc.ign.com/articles/884/884757p1.html

Cevat:
"...don't consider PC a big issue any more; their [sales] expectations are nowhere near what they are for the console versions. Until the PC market creates comparable revenues, companies are not going to spend enough on the PC SKU of a game."
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Naravno da ne tvrdim da je apsolutno mrtav, već na trendove u dizajnu. Regeneracija zdravlja, strawberry jam, realistična okruženja koja imaju direktan uticaj na varijaciju oružja (koja su sva hitscan modelirana), "gunplay" kao i vertikalnost dizajna nivoa, ADS, stop&pop kretanje, multiplayer sa Skinner Box mehanikom; tl;dr jezgrena mehanika koje je toliko homegenizovana između igara da deluje kao jedan veliki deja vu, teško da su dobre stvari što se mene tiče. Danas, manje-više izbor je nikakav u odnosu na perod od ~1996-2004 (osim ako naravno ne uračunamo mogućnost igranja tih starih naslova). No, ima ljudi koji mogu da uživaju u svačemu, ne sprečavam ih u tome.

Ali si rekao da je mrtav, samo zato sto ti nisi zadovoljan "kakve" sve pucacine danas imamo. Let me see... imamo BF3, RO2, C2, SS3, TA, Bulletstorm, Deus EX, Nexuiz, ARMA2 i da jos sto sta ne navodim, sa sve razlicitim gameplayom i dizajnima i ti dalje nisi zadovoljan jer ne ispunjava neke tvoje strogo uredjene kriterijume? Please... da si bar neku od ovih igara odigrao i stao da objektivno razmislis o svemu ovome mozda ne bi kretao sa tim standardnim kul bashovanjima svega sa sve strucnim nazivima. A pogotovo sve to zacinjeno nekoj konstantnoj nostalgiji o nekom boljem vremenu...
 
Poslednja izmena:
Pa ovo urpavo dokazuje šta sam rekao, uložili su 22 miliona dolara, a u prvih godinu dana se prodalo jedva nekih milion kopija (tj. dok se igra prodavala po punoj ceni).

http://pc.ign.com/articles/884/884757p1.html

Cevat:

Za to nije kriva platforma niti piraterija vec Levat i ekipa.

Napravili su igru koju niko nije mogao igrati na maks. detaljima, a sto ljudi ne vole. Dokaz za to je prodaja u USA od svega 86000 kopija u prvih mjesec dana. A to je trziste koje kupuje igre.

Drugi problem je neinovativan gameplay i prica. Da su bar te elemente drugacije odradili, ljudi nebi cekali jaci hardver. U medjuvremenu je cijena igre pala.

S druge strane manje poznat brand "Stalker SoC" se u prvih 10 mjeseci prodao u 1.7 mil. primjeraka. Ali on nije demonstracija engina.
 
I kako onda od nekoga očekivati da pogura industriju što se tiče tehničkih aspekata, kad niko neće da kupi nešto što ne može da tera na max? U tome je stvar, ljudi plaču što dobijaju konzolnu grafiku, godinama unazad, a ne podržavaju timove koji pokušavaju nešto na tom polju :)
 
Sa Crysis 3 makar ne moraju da prave novi engine from scratch. Samo nek nastancaju dobar content, malo vizuelnih poboljsanja [podrska za mnogo otvorenije povrsine] i ja cu biti zadovoljan.
 
I kako onda od nekoga očekivati da pogura industriju što se tiče tehničkih aspekata, kad niko neće da kupi nešto što ne može da tera na max? U tome je stvar, ljudi plaču što dobijaju konzolnu grafiku, godinama unazad, a ne podržavaju timove koji pokušavaju nešto na tom polju :)

Ne ne.

Mogli su oni to puno bolje odraditi, prilagoditi, optimizirati. Ja sam tada sa par tweakova izvukao izmedju 10-15 frejmova vise, a uopce ne mijenjajuci puno izgled igre. Razlika je skoro bila neprimjetna. Oni su mogli izvuci puno vise.

Levat je to skuzio, ali tek kasnije.

Mada oni su Crysisom zaradili puno love. A Warhead je bio pun pogodak jer je radjen na vec postojecoj tehnologiji.
 
I kako onda od nekoga očekivati da pogura industriju što se tiče tehničkih aspekata, kad niko neće da kupi nešto što ne može da tera na max? U tome je stvar, ljudi plaču što dobijaju konzolnu grafiku, godinama unazad, a ne podržavaju timove koji pokušavaju nešto na tom polju :)
Da se ubacim, ovo je sustina PC Gaminga. Zasto neko da ulaze milione, vreme, da se znoji i trudi da izmisli nesto novo, superiorno, kada moze da BOLJE zaradi, i ne samo bolje nego mnoooogo bolje ako se rasiri po konzolama date generacije sa aktuelnom tehnologijom i zezalicama? Mene je prijatno iznenadila vest da EPIC radi ekskluzivnu igru za PC. To se ne desava skoro uopste vise u PC gaymingu za AAA naslove.
 
Evo ja sam neobavesten, a koju igru EPIC radi specijalno za PC?! To mi malo cudno al nemam nista protiv ako je istina :)...samo da nije TPS :D.
 
Ok, hvala ;), ajd videcemo sta je to..
 
New pic.

hsp69.jpg


Ova dzungla definitivno nije prirodna. Pogledajte samo onaj weird looking zelenis u pozadini. Mada nekako taj zelenis kao da je deo vodopada or some weird alien shita...
 
Poslednja izmena:
^^ guglaj " puzavica "
 
Nema sanse da su one 2 "strukture" u pozadini puzavice. Visoke su 100m. No amount of greenery can support that weight.
 
Maximum greenery :D...
 
New pic.

hsp69.jpg


Ova dzungla definitivno nije prirodna. Pogledajte samo onaj weird looking zelenis u pozadini. Mada nekako taj zelenis kao da je deo vodopada or some weird alien shita...

Onaj skroz pozadi deluje kao neko dzinovsko opako hodajuce drvo. :d
 
Inace, ako se neko pita dal CryEngine3 moze da prikaze veoma guste tropske sume, nek pogleda prvi minut snimka od ovog moda:
http://www.moddb.com/mods/rgot
[mod je izasao, ~3hr singleplayer gameplay-a]

[also, izasao je kooperativni mod za Crysis 2 [5mb za dedicated server i konection stuff], valjda 4 igraca, samo onaj prvi fight protiv Pinger-a]
http://www.youtube.com/watch?v=0IDBhFa5cpU
 
Poslednja izmena:
Nemam poima dal je good. Ugrabio sam C2 pre neki dan za 7evra, i kontam da cu na leto/jesen jos jednom obrnuti C2 SP i ove modove.
 
Vrh Dno