Šta je novo?

C.A.R.S - Community Assisted Race Sim

Glenn se u to razumije posto i on przi na kontroleru. Narucio sam ovaj Razer Onza Tournament Edition sa podesivim stikovima pa nadam se da ce pomoci pri voznji, kad ih malo podesim, na onom default sticku su mi analozi bili bas pretvrdi.
 
img_8816_3.jpg


Zamisljam facu tog lika...

maxresdefault.jpg
 
Znaci, povratio sam ulozene pare u igru. :D Isplate backerima bi trebalo da budu na svaka 4 meseca ako se dobro secam, na svu srecu PayPal je proradio u potpunosti i kod nas taman na vreme.

Mislim da si/smo zaradili vise, verovatno 1.5x od ulozenog. Mislim da bi trebalo da je toliko na osnovu 1mil prodatih kopija, a inace isplate su na tromesecnom nivou.
 
Mislim da si/smo zaradili vise, verovatno 1.5x od ulozenog. Mislim da bi trebalo da je toliko na osnovu 1mil prodatih kopija, a inace isplate su na tromesecnom nivou.
Mislim da ovako bese idu zarade
Sales 1.000.000 units = 181% return
Sales 1.500.000 units = 296% return
Sales 2.000.000 units = 411% return
Sales 3.000.000 units = 640% return
Sales 4.000.000 units = 870% return
Sales 5.000.000 units = 1.099% return
Sales 6.000.000 units = 1.328% return
Sales 7.000.000 units = 1.558% return
 
Kul, eto onda jos par meseci nek se prodaje pa da uzmem igru od tih para na nekom snizenju... :)
 
Sreca pa nisi ulozio u AC oni jedva prodali 200k pa sad konzolasi mora da vade situaciju :d

Sta se s tobom desilo :) 200k za simulaciju je vrh brojka. A ovde su klasicna srpska posla izgleda, nadali se 'uspehu' (u smislu prodaje, ne kakva ce igra da ispadne na kraju) da bi se zaradilo 10 eura lol :)
 
Pa, ne, vidis poenta je u tome da je ovo jedini projekat gde ti devovi isplacuju za to sto si ih podrzao, ali verovatno ne kapiras taj model kao sto ne kapiras ni simulaciju onog kola sa fizikom sa druge planete. :)
 
bilo bi i vise sigurno da su prodali bulju ...Community Assisted Racing Simulator my ass :p
 
Pa, ne, vidis poenta je u tome da je ovo jedini projekat gde ti devovi isplacuju za to sto si ih podrzao, ali verovatno ne kapiras taj model kao sto ne kapiras ni simulaciju onog kola sa fizikom sa druge planete. :)

Pa jel ih vecina podrzala da naprave ovaj buckuris ili cistu simulaciju? Znam da si ti upravo ovako nesto i hteo :) al vecina ih nije za ovo podrzala, ovakvih naslova imas kolko hoces..
 
Poslednja izmena:
A o cemu mi sad ovde govorimo? Ko nije bio zadovoljan projektom uvek je imao pravo da trazi refund i bio je refundiran. Svi ostali koji su ostali dobice procenat od zarade a ne potpise, postere i vecere sa developerom. Sta sad ni ovaj model ne valja u ovom korporativno-kapitalistickom svetu?

A sto se tice izlizanog pojma da nije simulator, izvini sto ti lomim srce i pravednu dusu simera, ali koliko god ti to forsirao da nije, igra jeste simulator jer simulira neka pravila motosporta i ponasanja vozila, a to sto postoje bagovi i sto developeri nisu umeli/bili ograniceni da odrade neke stvari to je vec druga prica...
 
to sto lazu je druga prica ? :)
 
Sreca pa nisi ulozio u AC oni jedva prodali 200k pa sad konzolasi mora da vade situaciju :d

AC se bolje prodaje na PC nego pcars.

AC ~250k na PC-u.
PCARS ~160k na PC-u.

Po meni je i super to što se ozbiljan simulator prodao u većem broju kopija.

Isto tako treba razumeti da se PC publika znatno razlikuje od konzolne. Na konzolnom tržištu većina igara najveći broj prodatih kopija ostvari u kvartalu posle izlaska igre, a zatim sledi nagli pad, dok na PC sceni prodaja je dosta konstantnija, vreme radi za nju, masa je manje podložna hajlpu i marketingu, ali na kraju kvalitet uvek islpliva.
 
Poslednja izmena:
AC se bolje prodaje na PC nego pcars.

AC ~250k na PC-u.
PCARS ~160k na PC-u.

Po meni je i super to što se ozbiljan simulator prodao u većem broju kopija.

Isto tako treba razumeti da se PC publika znatno razlikuje od konzolne. Na konzolnom tržištu većina igara najveći broj prodatih kopija ostvari u kvartalu posle izlaska igre, dok na PC sceni prodaja je dosta konstantnija.



Moj post je bio saljive prirode iz poznatih razloga :) AC nema dovoljno sadrzaja i Pcars je ubija u tom segmentu za onolike licence treba dosta para a jedini ekstra priliv koji moze da izvuce situaciju je izlaz na konzolno trziste naravno ako se potrude i izbace dobru verziju.Tek onda ce biti AC onakva kakva je i trebala da bude i izgleda od pocetka...Sa druge strane Pcars sve to ima ali nema fiziku kao AC a to vrlo lako mogu da srede kroz par update.a(ako hoce) e onda bi tek bila prava konkurencija i jedino bi GT7 mogao da se umesa, a mi lepo do tad vozimo ovo sto imamo jer do skoro realno nismo ni imali nekog izbora...meni je odlicna kombinacija AC i Pcars u isto vreme i nije mi problem u nedostacima koje imaju pa uzivam u voznji (;
 
Poslednja izmena:
Mislim da ovako bese idu zarade

To je bio proracun baziran na cinjenici da ce SteamOS doneti fin izvor zarade i WiiU doneti [mizerno] mali izvor zarade. Realnost je da je igra izasla u drukcijoj relase formi od trenutka kada je taj proracun napravljen.

Al sto se mene tice, sigurno cu na PayPal-u dobiti makar onoliko koliko sam ulozio u igru, ako ne i 200% [mislim na prvi quarterly payment, za sledece uplate ce biti dosta manje]. Good enough for me.
 
Poslednja izmena:
AC ~250k na PC-u.
PCARS ~160k na PC-u.

Po meni je i super to što se ozbiljan simulator prodao u većem broju kopija.

Zaboravi da kažem u vezi ovih brojki nije tu uzeto u obzir da se Pcars prodaje tek nepunih mesec dana od zvaničnog puštanja 07.05 pa cifra od 160k dobija na značaju, da se više ne ponavljamo veća prodaja više para za ulaganje a možda i NE vreme će pokazati u obe vožnje.
 
U cemu je fora sa okretima volana od 180 stepeni, nekad cak i fazon preko 300? :)
 
Poslednja izmena:
U cemu je fora sa okretima volana od 180 stepeni, nekad cak i fazon preko 300? :)

Ne znam u čemu je fora,a možda ima veze što mi je volan zaključan na 900° pa animacije ruku luduju a za F1 bi valjalo 240-250° otkud znam a i ne smeta mi jer vozim sa isturenom kamerom i ne utiče na vožnju.


Zamišljaju ljudi da su na polaganju vozačkog i da rade parkiranja.

Komšijin mali probao koristeći trkačku tehniku, eno ga na kliničkom hirurški mu pokušavaju otpetljati ruke.

Ne kapiram tvoj post šta traži ovde? Nije ovde niko vozio po Ibarskoj 200 km/h :d pa da spominješ bolnicu,bahate klince itd iako se slažem u vezi toga prepun ih je grad...
 
Probao - Misli se na to da je probao igrati pCARS sa tolikim rasponom ugla. Post je dvosmislen.

Kakav crni Ibar.
 


PROJECT CARS ON DEMAND is our commitment to keeping Project CARS up-to-date with the greatest, freshest, and most critical content whilst also allowing players to pick and choose the cars & tracks they want - without being locked in to a pre-paid scheme.

Project CARS was built for the future from day one and with PROJECT CARS ON DEMAND racing fans around the world will be able to enjoy a continually growing and evolving experience throughout 2015 with continual free updates that improve and expand upon the original core game, free cars and vehicle liveries delivered at no extra charge, and additional content made available without the usual obligation to purchase a long-term season pass.

Ever since launch, Project CARS players have been receiving the first of this ON DEMAND content with delivery of the $3.4m Lykan Hypersport to their garage, a free set of ten beautiful community-created liveries, and the release of Update 1.3 that addressed key issues and expanded functionality within the game.

And today, we continue building upon that solid foundation with the launch of the Racing Icons Car Pack that adds Bentley to the ever-growing list of manufacturers within the game with two iconic GT and Prototype models, plus three more powerful GT machines from the stables of Mercedes-Benz, BMW, and McLaren.

Project CARS was created by the community and has been built for the future. With Project CARS ON DEMAND we’re committed to continuing that conversation with players to ensure it has the features and functionality expected by them throughout the year and beyond.
 
3€ nije neka para.
 
Sorry za dupli post ali da li još neko ima problem sa AA u ovoj igri ? AA i anisotropic filtering su grozni. VEc na par metara od kamere na distanci staza postaje nejasna i vidi se "pucanje" tekstura zbog loseg AA. Sta god da iskombinovao nije glatko. Ovo sam primjetio jos od onih beta buildova.
 
Praštajte ako je bilo.

 
Ide neki update:

ebd8a0288182d21c2bafdb50034ef499.jpg
 


Au, auuuu, ne secam se da sam video bolji trailer u skorije vreme, mozda cak i ikada. Lik je pokidao, izuo, "obrn'o igricu".
 
Vjerovatno je i sada politika kao i kod drugih developera kada izbacuju DLC-ove a igra nije ispeglana: jednako radimo na problemima, ali igra ima solidnu listu bugova koja zahvataju veci broj igraca: http://forum.projectcarsgame.com/sh...ead-(PC)-Not-for-bug-reporting!-Updated-19-06

Gdje su sitni bugovi koji nisu prijavljeni od vecine. A brzina pečovanja je smiješna..

..i oni poliraju kapljice. Bolje da su poradili na customizaciji HUD-a. Svako auto svoju politiku vodi sa HUD gadgetima, pozicija istih se ne moze snimiti i iz samo njima poznatog razloga, razlicita kamera nudi razlicite gadgete.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno