Šta je novo?

broj radnih sati za potrebe reklamacije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

Lenka-Bgd

Zapažen
Učlanjen(a)
26.01.2024
Poruke
7
Poena
2
Postovni,
pomoc prijatelja, molim vas. Naime, junior( razvedeni roditelji ) je od oca, 13.01.2023 dobio Philips monitor za igrice, koji je radio, aktivno, 25-30 h ( ostalo vreme, detetu je stavljena kazna na igrice ). Kupljen je kao izlozbeni model, bez popusta, uz izjavu zaposlenih "upravo je otvoren i nemamo drugi ". Gde mogu da proverim broj radnih sati, jer moram podneti reklanaciju, ima problem sa istim ? Hvala puno
 
Kakve veze ima broj radnih sati? Ako imas garanciju, a monitor ima problem, to moraju da prihvate.

Kakav problem ima monitor?
 

Prilozi

  • 20240126_100808.jpg
    20240126_100808.jpg
    102.4 KB · Pregleda: 93
  • 20240126_100817.jpg
    20240126_100817.jpg
    95.8 KB · Pregleda: 93
  • 20240126_100833.jpg
    20240126_100833.jpg
    58.9 KB · Pregleda: 93
Onako amaterski bih mogao dati ocenu da je ovaj monitor fizicki ostecen - pao sa stola ili udaren/pritisnut panel necim.
Nikad bas nikad nisam video da se ovakvo ostecenje pojalvjivalo nakon normalnog rada.
Nije naprsnuce, nije ostecenje, unutar monitora je
 
Deluje kao da je dobio udarac, pa je pukao panel unutra. Tesko da ce ovo da se pojavi samo od sebe, ma koliki radio.

Jel monitor bio u redu kad je stigao?

Svakako probaj da ga reklamiras, mada sumnjam da ce uvaziti 😔
 
Deluje kao da je dobio udarac, pa je pukao panel unutra. Tesko da ce ovo da se pojavi samo od sebe, ma koliki radio.

Jel monitor bio u redu kad je stigao?

Svakako probaj da ga reklamiras, mada sumnjam da ce uvaziti 😔
Hvala Vam puno ! Nije pomeran otkada je postavljen na sto, bez mogucnosti da padne ili zadobije udarac. Pokusacu , naravno, prvo putem meila, uz zakonski redosled.
 
Iz višegodišnjeg iskustva, prvo proveri sa juniorom 😀 X puta se desilo da ljudi donesu nesto na reklamaciju, kao ne znam kako je puklo majke mi, pa se na kraju ispostavi da im je ispalo ili su slucajno udarili, pa im glupo da kazu, idu app varijantom. Ne kazem da je to i ovde slučaj...
 
Iz višegodišnjeg iskustva, prvo proveri sa juniorom 😀 X puta se desilo da ljudi donesu nesto na reklamaciju, kao ne znam kako je puklo majke mi, pa se na kraju ispostavi da im je ispalo ili su slucajno udarili, pa im glupo da kazu, idu app varijantom. Ne kazem da je to i ovde slučaj...
Uzimala sam sve varijante u obzir,ali nije, bdim kao beloglavi sup🧐
 
Recite mi da li monitor (kao što mi se čini na slikama) stoji tačno iznad radijatora, ukoliko je to radijator.
Čak je i jednim delom postolja na istom.
Ne znam da li ima uticaja, možda kolege sa foruma bolje znaju.
 
Recite mi da li monitor (kao što mi se čini na slikama) stoji tačno iznad radijatora, ukoliko je to radijator.
Čak je i jednim delom postolja na istom.
Ne znam da li ima uticaja, možda kolege sa foruma bolje znaju.
Jeste radijator, ali se godinama ne ukljucije. Iskljuceno je etazno grejanje
 
Posmatrajući čisto sa tehničke strane, na osnovu postavljenih fotografija, to jeste fizičko oštećenje panela monitora. Izgleda kao da je u levom delu palcem pritisnut, možda da se pomeri ili zarotira, i to je uzrokovalo naprsnuće. To naprsnuće ne mora da se oseća "pod noktom" od spolja, jer se ispred nalazi zaštitna plastika.

Broj radnih sati monitora je za ovakav problem totalno nevažan.

Pričajte mirno i oprezno sa detetom, možda ga je strah da prizna grešku. Da ne bi otišli predaleko i trošili vreme i živce.
 
Imao sam situaciju pre x godina da mi je covek doneo monitor na reklamaciju sa veoma slicnim problemom pokusavajuci da me ubedi da monitor nije udaren i da on veruje svom sinu kada mu je ovaj rekao da se to desilo samo od sebe. Poslao sam naravno monitor kod dobavljaca, ali napomenuo sam iskreno da su jako male sanse da se to prizna jer je ocigledno da je fizicko ostecenje. Senior je ostao pri tome da njegov sin njega ne bi lagao i da se to desilo samo od sebe. Reklamacija je glatko odbijena, sin je dosao bez caleta da pokupi monitor i pitao sam ga onako medju nama sta se desilo i mali priznao da ga je udario slusalicama. :)
 
Poslednja izmena:
Imao sam situaciju pre x godina da mi je covek doneo monitor na reklamaciju sa veoma slicnim problemom pokusavajuci da me ubedi da monitor nije udaren i da on veruje svom sinu kada mu je ovaj rekao da se to desilo samo od sebe. Poslao sam naravno monitor kod dobavljaca, ali napomenuo sam iskreno da su jako male sanse da se to prizna jer je ocigledno da je fizicko ostecenje. Senior je ostao pri tome da njegov sin njega ne bi lagao i da se to desilo samo od sebe. Reklamacija je glatko odbijena, sin je dosao bez caleta da pokupi monitor i pitao sam ga onako medju nama sta se desilo i mali priznao da ga je udario slusalicama. :)
Jel mogu svog juniora da posaljem kod Vas ?:LOL:.Sala, naravno. Nisam iskljuciva po pitanju tih i takvih mogucnosti, pogotovu posle odgovora Corvux Corax, da postoji mogucnost da je palcem naneto ostecenje. Ocigledno ni sin ni ja nismo dorasli osetljivosti tehnickih uredjaja i (sa) znanja da se i na takav nacin mogu naneti ostecenja- pogotovu palcem !😔. Nosim uredjaj u 16h u Tehnomedia-u, pa cemo videti. Zahvaljujem Vam, u svakom slucaju
 
Kupljen je kao izlozbeni model, bez popusta, uz izjavu zaposlenih "upravo je otvoren i nemamo drugi ".
Ja se nadam da ćete uspeti nešto da uradite putem reklamacije mada ste vidim i vi svesni da ovo jeste fizičko oštećenje i da ne treba biti previše optimističan po tom pitanju.

Ono što me više ne iznenađuje ali me iskreno i dalje ljuti jeste spremnost naših prodavaca da za svaki uređaj izvuku i zadnji dinar pa tako i da izložbene modele, koji su radili ko zna koliko, koji su bili u raznim kontaktima sa ko zna koliko i ko zna kakvih kupaca etc prodaju po ceni glanc novog uređaja, bez ikakvih popusta. Možda se neko i ne slaže sa mnom ali po meni ovo je bezobrazluk.
 
Jos jedna potvrda, panel je na zalost pukao, uzrok je 99% fizicko ostecenje. Udarac ili nagnjecenje. Taj 1% neka ostane da damo sansu klincu, nekad se ipak desi nesto neobjasnjivo.
 
Ja se nadam da ćete uspeti nešto da uradite putem reklamacije mada ste vidim i vi svesni da ovo jeste fizičko oštećenje i da ne treba biti previše optimističan po tom pitanju.

Ono što me više ne iznenađuje ali me iskreno i dalje ljuti jeste spremnost naših prodavaca da za svaki uređaj izvuku i zadnji dinar pa tako i da izložbene modele, koji su radili ko zna koliko, koji su bili u raznim kontaktima sa ko zna koliko i ko zna kakvih kupaca etc prodaju po ceni glanc novog uređaja, bez ikakvih popusta. Možda se neko i ne slaže sa mnom ali po meni ovo je bezobrazluk.

Ja se delimicno ne slažem, nekad sam radio taj posao, iz iskustva znam da ti izlozeni primeci uglavnom stoje vrlo kratko na polici, posebno ako je rec o atraktivnim modelima.

Zamisli prodavca koji iam 50 - 100 mp objekata , koliko je to robe i novca koji je zarobljen? I ako bi davao popuste na izlozene modele, sta mislis ko bi to indirektno na kraju platio? Opet mi, preko vecih cena..
 
Meni su kao potpuno nov u jednom marketu prodali TV koji je radio 732 sata a da to nikako nisu pomenuli i čak su se pravili mutavi kada sam im ga sutradan vratio sve dok nisam rekao da mogu da im pokažem koliko je svaki od tih televizora radio.

U mnogim zemljama je sasvim normalno da se pored open box uređaja gde ima i onih samo otvorenih i vraćenih jer se nekom nije vizuelno sviđao isti a koji se prodaju po solidno nižoj ceni isto tako prodaju i izloženi primerci i ako neko želi da uzme takav primerak prirodno je da ima neki benefit.

Prodavac koji ima 50-100 maloprodajnih objekata sigurno neće izgubiti mnogo ako da 10-20% popusta na jedan izložen monitor koji je bio neko duže vreme izložen ako istovremeno u toj radnji proda svih preostalih 10+ primerka istog modela - a sigurno neće izgubiti ako se i to shvati kao primer pozitivne trgovačke prakse tog prodavca, naročito ne u poređenju sa slučajem podmetanja kukavičijeg jaja iz prvog pasusa.
 
Prodavac koji ima 50-100 maloprodajnih objekata sigurno neće izgubiti mnogo ako da 10-20% popusta na jedan izložen monitor koji je bio neko duže vreme izložen
Nema to veze sa prodavcem vec se regulise preko proizvodjaca/uvoznika.... u normalnim zemljama jelte...


Draga Lenka, to je cisto fizicko ostecenje panela. Da je postojalo bilo kakvo manje/mikro naprsnuce u momentu kupovine, primetili bi odmah.
Nema nikakve veze sa brojem radnih sati.
Zatvaram temu jer je vec sve potrebno receno.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno