Šta je novo?

Blizzard's New MMO is a Next-Gen FPS??!! [Rumor]

Vuk_

Slavan
Učlanjen(a)
01.07.2007
Poruke
2,195
Poena
380
Jos od Paul Samsove izjave negde krajem septembra prosle godine, da ce Blizzardov novi MMO biti posebno igracko iskustvo, kakvo nikad pre nismo imali prilike da probamo, kolaju razne price o mogucem zanru novog Blizzardovog ceda. Medjutim, od kako je franscuski sajt No Frag pustio bubu da ce u pitanju biti futuristicki MMOFPS, internet je prosto eksplodirao. Naravno, vecina stvari su i dalje spekulacije, s obizrom da Blizzard nista nije javno otkrio, ali No Fragov "inside source" potvrdjuje cinjenicu da su Bllizardovi celnici bili zestoko zainteresovani za slican MMO projekat - Global Agenda, na E3 sajmu prosle godine. Jos je rano da se o bilo cemu sa sigurnoscu govori, ali ovo bi svakako potvrdilo Samsov citat da se definitivno krecu u drugom smeru. Hype, kao i uvek, cini cuda... :)

According to French site, NoFrag, who quotes an inside source, the game will have two elements; a social area where players can meet up, comparing The Sims Online, and the other part which will be the combat zone, presumably in an FPS style.

This would be in line with previous statements from Blizzard that the IP would be completely different from its existing games, and also with the fact they the company appears to be hiring for a Sci-Fi MMO.

U svakom slucaju, nista od nade da ce novi Blizzov MMO zapravo biti Starcraft RPG u online okruzenju, kao sto je vecina ljudi (pa i ja) mislila.

world_of_starcraft.jpg
 
Blizzard i FPS :trust:

Ali prodaće ga oni bez problema ma kakav bio. Kao što si i napisao hype čini čuda.
 
Mozda je to pocetak kraja.:d Samo neka oni izbace SC2 i D3,pa nek prave sta hoce.:p
 
Blizzard i FPS :trust:

Ali prodaće ga oni bez problema ma kakav bio. Kao što si i napisao hype čini čuda.

Hahaha pa bilo je "Blizzard i RPG?!?", pa "Blizzard i MMO?!?" i eto gde su sada :D
 
Nije mi previse bitno da ovaj MMO bude u SC univerzumu, radije bi Blizz najzad napravi neki orginalan setting.
 
josh bolje sto sc nece biti mmo
pametan potez

fps i mmo, tako neiskoriscena kombinacija :D
 
Blizzard za razliku od nekih "legendary" developera bar ima muda da proba nešto što nisu ranije radili ;)
 
Hype - sve najbolje, super, inovativno, imaju muda, svaka im čast, next-gen, turbo

...a onda dođe polu završena carebear igra puna bagova.
 
Hype - sve najbolje, super, inovativno, imaju muda, svaka im čast, next-gen, turbo

...a onda dođe polu završena carebear igra puna bagova.

Blizard? Nemoj tako.. Ako se neko potrudi da ispegla igru pre lansiranja to su oni. Pa pogledaj starcraft i diablo koliko odlazu, sta mislis da oni danas ne mogu da ih izbace, i opet osecam da bi bili ispeglaniji nego pola igara koje izlaze na trziste danas..
 
Blizard? Nemoj tako.. Ako se neko potrudi da ispegla igru pre lansiranja to su oni. Pa pogledaj starcraft i diablo koliko odlazu, sta mislis da oni danas ne mogu da ih izbace, i opet osecam da bi bili ispeglaniji nego pola igara koje izlaze na trziste danas..

Odlazu zato sto nije ih hica za parice (WoW = muzara, rudnik para), da su malo u skripcu pogurali bi taj SC2 naprimer... mada cenim to sto oni sve rade pedantno, da sve odise kao umetnicko delo.
 
Hahaha pa bilo je "Blizzard i RPG?!?", pa "Blizzard i MMO?!?" i eto gde su sada :D

Blizzard za razliku od nekih "legendary" developera bar ima muda da proba nešto što nisu ranije radili ;)

Word! :) Ako su nam sta do sada pokazali, onda je to da ne mogu da omanu, a svaka igra do sada im je bila "homework" primer za sve druge developere, sto sa tehnickog, sto sa komercijalnog aspekta. Koji god zanr da bude, igra ce biti remek delo, u to uopste ne sumnjam. :)

Hype - sve najbolje, super, inovativno, imaju muda, svaka im čast, next-gen, turbo

...a onda dođe polu završena carebear igra puna bagova.

Ajde, molim te, daj mi jedan primer gde je to Blizzard izbacio "polu završenu carebear igru, punu bagova"? To pre moze da se odnosi na Aion i Warhammer, igre u koje si se ti svojevremeno kleo, navodne "WoW ubice", koje se sada guse u sopstvenom failu (da ne koristim vulgarniji izraz). ;)
 
upravo tako pre ce biti da su SVE WOW ubice zakazale i to zestoko!
a blizzard sve sto izbaci bude hit, secam se da sam cak na SEGI igrao R'N'R racera kao lud a nisam imao pojma za blizzard!
a recimo projekat koji su imali, zaboravio sam kako se zove, neki StarCraft FPS, su okazali jer su verovatno osetili da ne mogu da zadovolje svoje standarde i lepo ljudi odustali ili ga stavili na stand by na neko vreme, a ne guraju sve po svaku cenu!
 
Starcarft ghost..

Starcraft Ghost nikada nije izasao. Stavljali su ga vise puta na "on hold", da bi na kraju odustali od njega. Ne mozemo da sudimo o igri koja prakticno ne postoji. ;)
 
neki StarCraft FPS, su okazali jer su verovatno osetili da ne mogu da zadovolje svoje standarde i lepo ljudi odustali ili ga stavili na stand by na neko vreme, a ne guraju sve po svaku cenu!

Starcraft Ghost nikada nije izasao. Stavljali su ga vise puta na "on hold", da bi na kraju odustali od njega. Ne mozemo da sudimo o igri koja prakticno ne postoji.

Kao odgovor na post iznad sam stavio starcaft ghost. :p
 
Ajde, molim te, daj mi jedan primer gde je to Blizzard izbacio "polu završenu carebear igru, punu bagova"? To pre moze da se odnosi na Aion i Warhammer, igre u koje si se ti svojevremeno kleo, navodne "WoW ubice", koje se sada guse u sopstvenom failu (da ne koristim vulgarniji izraz). ;)

Zaboravih da uz hype vežem i izraz fanboj :laugh:
 
Zaboravih da uz hype vežem i izraz fanboj :laugh:

E slusaj, ako vec ne mozes normalno i konstruktivno da razgovaras, onda makar nemoj trolovati temu. Idi lepo u svoj svet Warhammera, pa se tamo PvP-isi sa decom od 12 godina, a ove teme se mani, molim te...
 
vala robote lupio si za sve pare...
 
Svaka im cast ako su rijesili da to bude FPS :) Konacno nova fransiza, i novi zanr za Blizzard koji prvi put rade FPS igru a jos je pored tog i MMO!! :D Blizzard je Blizzard nema sta, ali kad pocnu da odugovlace sa izdavanjem, mozda malo pretjeruju sa tim, mada moze im se:D Ali kada izdaju onda je to u najmanju ruku igra godine :D
E i jos jedan razlog zbog kojeg postujem i volim Blizzard je taj da su jedni od rijetkih (ako ne i jedini) izdavaca danas, koji prave igre iskljucivo za PC!!! :D
 
Poslednja izmena:
Blizzard je dobar deo prošle decenije potrošio samo na WOW. Za to vreme dok su oni izbacivali ekspanziju za ekspanzijom i dok su bez mnogo truda uzimali zlatna jaja koja im je WOW sneo, industrija igara je kompletno izmenjena zajedno sa svim standardima koji su nekada postojali. Hype i fanboji (besni klinci koji svojim životima brane nešto što nisu ni videli) su postali savršeno marketinško sredstvo za prodaju neke igre jer je svaka firma koja je nekada izdala dobru igru na osnovu te svoje dobre reputacije kasnije uspevala da proda svakakvo poluzavršeno đubre.

U praistorijsko vreme kada je Blizard izdao WOW, igre nisu krpljene svakih nedelju dana i bile su kompletne i igrive, učešće u betama se nije plaćalo, bete su bile kompletnije nego današnje gotove igre, tadašnje prve radne verzije igara su bile kompletnije nego današnje closed i open bete, $ nije bio isto što i €, nije se svaka visokobudžetna igra ocenjivala sa 95 ...

Zbog toga ste u pravu kad kažete da su sve Blizardove igre bile kompletne kada su izašle, ali daleko su Warcraft 3 i Diablo 2.

E slusaj, ako vec ne mozes normalno i konstruktivno da razgovaras, onda makar nemoj trolovati temu. Idi lepo u svoj svet Warhammera, pa se tamo PvP-isi sa decom od 12 godina, a ove teme se mani, molim te...

AION i Warhammer nisam ni spomenuo, ali ću odgovoriti.

AION sam probao, svideo mi se u početku, a onda sam shvatio da je shit i to sam i napisao bez bilo kakvih problema jer nisam besan klinac pa da branim neki stav po svaku cenu. Igra je prošla kroz ogroman HYPE, da jeste, mnogo dobrih stvari je bilo nabrojano pod kvalitetima, ali nije napisano šta ne valja. Bila je pružena mogućnost bete gde je bilo omogućeno napredovanje samo do 30. nivoa, dokle je igra i bila sređena po uzoru na zapadne MMO igre, ali nije bio dozvoljen bilo kakav uvid u to kako igra izgleda kasnije. To što je moglo da se vidi je izgledalo super, ali sadržaj nakon toga jednostavno nije to što treba da bude.

Warhammer je izdat je kao poluzavršena igra i više od godinu dana je bio na nivou nekadašnje bete bilo koje igre, pola stvari nije radilo kako treba, a tek sada je postao kompletna igra od kad je Mythic prešao pod Bioware. Kompletna igra u smislu da sada sve radi kako treba, ali opet bar pola stvari nije ubačeno od onoga što je obećano dok je igra bila u "open beta" fazi. (Počinje da mi se gadi taj izraz beta jer se sve više srozava). Eto taj Mythic... džin koji je izdao DAOC i koji je na osnovu svoje reputacije dobio da radi Warhammer je kompletno prsao sa tom igrom. Inače, likovi sa kojima igram Warhammer su tu negde oko 30-35, kao i ja ;P

Poenta svega što sam napisao je da su se standardi velikih kompanija kompletno srozali kada su shvatili da će uvek biti neko ko će na osnovu reputacije da kupi bilo kakvo đubre. Ni najmanje ne sumnjam da će Blizzard da krene tim putem, u stvari da nastavi jer su pokazali kako razmišljaju sa WOW pričom, isto kao i Bioware koji će vremenom definitivno pokleknuti pod EA Games-om. Žao mi je što su završili tamo jer je EA firma koja dokazano brine samo o brzom profitu. Kao i sve velike firme, zar ne?
 
Poslednja izmena:
Pazi nije da blizzard nije radio nista sem wow. Blizard funkcionise malo drugacije po pitanju razvoja od drugih kompanija. Podeljen je po timovima, i svaki tim je zaduzen za jednu igru. dok na priemr programer ste kod neke od vecih firmi, radite tako sto dobijete samo dokumentaciju funkcije, klase, itd.. A nemate pojma sta je to sta pisete, da li ce biti sims ili need for speed. Sad on topic nije blizard radio samo na wow-u, jedan veliki tim je zaduzen samo za wow. Dok je drugi zaduzen za starcraft, treci za diablo.. itd..
 
Sta ce aion i warhammer u ovoj temi? Svasta...
Inace, imam nade u ovaj poduhvat :)
 
Poenta svega što sam napisao je da su se standardi velikih kompanija kompletno srozali kada su shvatili da će uvek biti neko ko će na osnovu reputacije da kupi bilo kakvo đubre. Ni najmanje ne sumnjam da će Blizzard da krene tim putem, u stvari da nastavi jer su pokazali kako razmišljaju sa WOW pričom, isto kao i Bioware koji će vremenom definitivno pokleknuti pod EA Games-om. Žao mi je što su završili tamo jer je EA firma koja dokazano brine samo o brzom profitu. Kao i sve velike firme, zar ne?


To nije tacno,jos uvek postoje timovi koji izbacuju odlicne igre.Drugo,malo je neozbiljno da sve to zasnivas pod predpostavkom.BioWare pod EA izbacio ME i DAO,obe jako kvalitetne igre.Cak su se potrudili da ostanu verni starim fanovima.
 
o cemu vi pricate?

svaka blizzardova igra je bila nebalansirana do bola, u prvih godinu dve i dok nisu izazbacili nekoliko patcheva za kojima je komjuniti plakao...

ako se neko toga uopste seca ovde....

in b4, to im je i vrlina jer podrzavaju igre dosta dugo i rade na njima stalno, ali nemojte lagati same sebe da odlazu igre jer ce izaci perfektne, kada ce biti daleko od toga i sc2 i d3....
 
Blizzard je dobar deo prošle decenije potrošio samo na WOW. Za to vreme dok su oni izbacivali ekspanziju za ekspanzijom i dok su bez mnogo truda uzimali zlatna jaja koja im je WOW sneo, industrija igara je kompletno izmenjena zajedno sa svim standardima koji su nekada postojali. Hype i fanboji (besni klinci koji svojim životima brane nešto što nisu ni videli) su postali savršeno marketinško sredstvo za prodaju neke igre jer je svaka firma koja je nekada izdala dobru igru na osnovu te svoje dobre reputacije kasnije uspevala da proda svakakvo poluzavršeno đubre.

U praistorijsko vreme kada je Blizard izdao WOW, igre nisu krpljene svakih nedelju dana i bile su kompletne i igrive, učešće u betama se nije plaćalo, bete su bile kompletnije nego današnje gotove igre, tadašnje prve radne verzije igara su bile kompletnije nego današnje closed i open bete, $ nije bio isto što i €, nije se svaka visokobudžetna igra ocenjivala sa 95 ...

Zbog toga ste u pravu kad kažete da su sve Blizardove igre bile kompletne kada su izašle, ali daleko su Warcraft 3 i Diablo 2.



AION i Warhammer nisam ni spomenuo, ali ću odgovoriti.

AION sam probao, svideo mi se u početku, a onda sam shvatio da je shit i to sam i napisao bez bilo kakvih problema jer nisam besan klinac pa da branim neki stav po svaku cenu. Igra je prošla kroz ogroman HYPE, da jeste, mnogo dobrih stvari je bilo nabrojano pod kvalitetima, ali nije napisano šta ne valja. Bila je pružena mogućnost bete gde je bilo omogućeno napredovanje samo do 30. nivoa, dokle je igra i bila sređena po uzoru na zapadne MMO igre, ali nije bio dozvoljen bilo kakav uvid u to kako igra izgleda kasnije. To što je moglo da se vidi je izgledalo super, ali sadržaj nakon toga jednostavno nije to što treba da bude.

Warhammer je izdat je kao poluzavršena igra i više od godinu dana je bio na nivou nekadašnje bete bilo koje igre, pola stvari nije radilo kako treba, a tek sada je postao kompletna igra od kad je Mythic prešao pod Bioware. Kompletna igra u smislu da sada sve radi kako treba, ali opet bar pola stvari nije ubačeno od onoga što je obećano dok je igra bila u "open beta" fazi. (Počinje da mi se gadi taj izraz beta jer se sve više srozava). Eto taj Mythic... džin koji je izdao DAOC i koji je na osnovu svoje reputacije dobio da radi Warhammer je kompletno prsao sa tom igrom. Inače, likovi sa kojima igram Warhammer su tu negde oko 30-35, kao i ja ;P

Poenta svega što sam napisao je da su se standardi velikih kompanija kompletno srozali kada su shvatili da će uvek biti neko ko će na osnovu reputacije da kupi bilo kakvo đubre. Ni najmanje ne sumnjam da će Blizzard da krene tim putem, u stvari da nastavi jer su pokazali kako razmišljaju sa WOW pričom, isto kao i Bioware koji će vremenom definitivno pokleknuti pod EA Games-om. Žao mi je što su završili tamo jer je EA firma koja dokazano brine samo o brzom profitu. Kao i sve velike firme, zar ne?

Ne bih da raspravljam o Aionu, ali voleo bih da te podsetim na neke tvoje reakcije iz perioda pojavljivanja igre, koje su se uglavnom kretale od franticnog odusevljenja do potpune opsesije igrom. :D Kad je G@W, svojevremno, ukazao na par stavki koje su jos onda veoma smisleno prognozirale neuspeh doticne igre u Evropi, bacio si se u tako zestoku odbranu, da bi nepristrastni posmatrac pomislio da ti je neko dirao nesto najmilije na svetu... Tempo odusevljenja nije jenjavao nekoliko mesei, da bi, posle odredjenje pauze, u istoj temi na mrtvo ime napljuvao igrao i nazvao je teskim shitom, zbog istih onih stavki koje je G@W naveo jos u septembru prosle godine. (mrzi me sad da trazim po temi, ali ako insistiras, iskopacu. :)) Meni se ovo bas i ne cini kao racinalno shvatanje mana igre, vec vise kao skakanje samom sebi u usta... ;) Pogotovo, ako uzmemo u obzir cinjenicu da si zbog slicnih reakcija svojevremeno napustio Warr (popljuvavsi ga, naravno :d), da bi se sada ponovo vratio na isti, sa neumanjenom dozom entuzijazma...

Meni je, primera radi, bilo uzavajuce kad sam video koliko je slobodnog vremena potrebno uloziti u Aion; vremena koje niko normalan, koga mogu da zamislim, nema... Sa druge strane, Blizzardova zlatna koka - WoW, progresivno, iz godine i godinu postaje sve repetitivniji i "bledji", ali mnogo toga nadomescuje sve vecim "causal" pristupom, koji sada (sa patchom 3.3.0) omogucije krajnje lezerno i opustajuce igranje. Cataclysma ce tu dostici vrhunac, a i pored cinjenice da su vecina originalnih igraca zgrozeni ovakvim odlukama, ovo je sjajan marketinski pokret, koji na najbolji moguci nacin moze da produzi zivot ovom ostarelom joggernautu, koji i pored godina odnosi prakticno sve bitke na bojnom polju. ;) Stari se... sve je manje i manje vremena koje mozemo da posvetimo igrama, tako da sam ja jedan od mnogih, kojima ovakav potez savrseno odgovara. ;)

Treba shvatiti da Blizzard nije isto sto i EA, Mythic ili NCsoft. Govorimo o kompaniji koja je u zadnjih 5 godina zaradila toliko enorman novac, da im je finansijska stanje daleko mirnije nego li kod drugih kompanija, te mogu sebi da dozvole dugogodisnji razvoj Starcraft dvice, koja ce, po svemu sto su do sada prikazali, biti jos jedan njihov dijamant. Sam trud i angazovanost kad je ova igra u pitanju je dokaz da im je kvalitet i dalje bitniji od kvantiteta. ;)

EA je potpuno druga prica. Masovnost doticne kompanije ne menja cinjenicu da su u gadnoj finansijskoj krizi, a kupovina svih manjih, perspektivnijih studija su samo neki od ocajnickih poteza giganta iz Redwooda, kojima je kvantitet neophodan da bi se izvulki iz gova*a u kojima se trenutno nalaze. Nusposledica su, kao sto si i napisao, polu-zavrsene katastrofe od igara, ciji teski fail uglavom rezultira razbijanjem tima, s obzirom da igra nije zaradila onoliko koliko je bilo planirano. Oni drugi, cute i rade kako im se kaze, troseci svoj talenat na jos jednu ocajnu, kvazi TPS avanturu, od cijeg ce im uspeha, verovatno zavisiti ostanak na poslu. Eh, koliko je samo vrsnih developing studija na ovaj nacin propalo... Ako se i desi da ih ne nafuraju, stopice se sa ostatkom EA branse i nestati u moru prosecnosti... Lepo si primetio da se Bioware veoma jasno krecu tim putem. Mass Effect 2 je dokaz...

o cemu vi pricate?

svaka blizzardova igra je bila nebalansirana do bola, u prvih godinu dve i dok nisu izazbacili nekoliko patcheva za kojima je komjuniti plakao...

ako se neko toga uopste seca ovde....

in b4, to im je i vrlina jer podrzavaju igre dosta dugo i rade na njima stalno, ali nemojte lagati same sebe da odlazu igre jer ce izaci perfektne, kada ce biti daleko od toga i sc2 i d3....

G!!! ne kaki, nemas pojma o Blizz igrama. :d
 
Poslednja izmena:
Ne radi se tu o klasama i njihovom balansu, mi pricamo o igrama generalno kakve izdaju. A to za balans je multiplayer dio, mada i tu su najbolji! Nemoguce je da se napravi savrseno izbalansirana igra, to svi dobro znamo, veoma tesko, ali oni su posveceni i izdaju te patcheve redovno, trude se da to sve vise i vise iseglaju. Meni je Blizzard neprevazidjen u svakom pogledu. Postavili su nove standarde, posebno u MMO zanru gde je WOW i dalje od 2004!!! godine apsoluti Vladar i nije se ni jedna igra pojavila koja bi mogla da mu parira, neka to nego mu svi ostali MMo naslovi nisu ni do koljena. :D

Neki ljudi ocigledno ne cijene Bllizardov trud i rad, sto je pomalo tuzno a u istom trenutku i smijesno.

Generalno njihove igre su fenomenalne, i sve sto izdaju bude Mega Giga Hit -igre za pamcenje!
I zato ne sumnjam u njihov novi proekat, jedva cekam Blizzcon, nadam se da ce da prikazu neki trailer samo da nam zagolicaju mastu. :D
 
Poslednja izmena:
Ne bih da raspravljam o Aionu, ali voleo bih da te podsetim na neke tvoje reakcije iz perioda pojavljivanja igre, koje su se uglavnom kretale od franticnog odusevljenja do potpune opsesije igrom. :D Kad je G@W, svojevremno, ukazao na par stavki koje su jos onda veoma smisleno prognozirale neuspeh doticne igre u Evropi, bacio si se u tako zestoku odbranu, da bi nepristrastni posmatrac pomislio da ti je neko dirao nesto najmilije na svetu... Tempo odusevljenja nije jenjavao nekoliko mesei, da bi, posle odredjenje pauze, u istoj temi na mrtvo ime napljuvao igrao i nazvao je teskim shitom, zbog istih onih stavki koje je G@W naveo jos u septembru prosle godine. (mrzi me sad da trazim po temi, ali ako insistiras, iskopacu. :)) Meni se ovo bas i ne cini kao racinalno shvatanje mana igre, vec vise kao skakanje samom sebi u usta... ;) Pogotovo, ako uzmemo u obzir cinjenicu da si zbog slicnih reakcija svojevremeno napustio Warr (popljuvavsi ga, naravno :d), da bi se sada ponovo vratio na isti, sa neumanjenom dozom entuzijazma...

Ja sam lepo objasnio o čemu je stvar, a ti pokušavaš da se praviš pametan.

AION je u početku odličan, posle nisam imao šta da pišem jer sam igrao, a pred kraj igre sam skapirao da je grindfest. Do 30. nivoa je to jedna igra, a posle postaje nešto kompletno drugačije što mi se nije svidelo, a da bi ti stigao dotle da to uopšte možeš da vidiš, potrebno ti je od mesec do dva meseca igranja. Svi komentari drugih ljudi na igru nisu bili merodavni u to vreme iz jednostavnog razloga što igru nisu ni igrali da bi mogli da je komentarišu, a prepiranje sa ljudima koji argumente vuku sa sajtova sa opisima igara, a da samu igru nisu ni probali, je trošenje vremena.

Objasnio sam i za Warhammer - zanimljiva igra sa velikim potencijalnom za zabavu koja je u leto pala na najniže grane zbog nesposobnog Mythica. I sam sadržaj i performanse su bili katastrofalni, a igra neigriva - lagovalo je do neba, non-stop je ispadala na desktop. Tada sam kapirao da igri nema spasa i batalio sam je. Potpuno neočekivano, Bioware je uspeo da iščupa stvar i Warhammer je sada odlična i kompletna igra.

Ako ti ne možeš da skapiraš da se stvari menjaju vremenom, da nije sve crno belo i da nema potrebe za prepiranjem, pogotovo sa tako klinačkim argumentima koje prosipaš, onda si... spor, da se ne izražavam drugačije.

Generalno njihove igre su fenomenalne, i sve sto izdaju bude Mega Giga Hit -igre za pamcenje!
I zato ne sumnjam u njihov novi proekat, jedva cekam Blizzcon, nadam se da ce da prikazu neki trailer samo da nam zagolicaju mastu.

Svi njihovi hitovi su se pojavili u prošlom milenijumu kada su se igre kopirale po disketama. Od 2000. do 2004. su napravili 3 igre. Kada su u Blizzardu pravili najveće hitove, tada su palili i žarili i Origin i Cinemaware i Bitmap Brothers i Psygnosis koji danas ne postoje, a koji su bili bolje firme i što je najvažnije - bili su originalni. Blizzardovi najveći hitovi su kompletan ripoff Warhammera i Warhammera 40K koji postoje još od 1985. godine.

Ložite se na nešto što niste ni videli šta je. To je hype.

Ja ću suditi o ovoj igri kada se pojavi.
 
Poslednja izmena:
Može biti hype, može biti svašta, ali blizzard može da izbaci i tetris ja ću da ga igram :)

I taj wow koji je sad definitivno smešan...a opet ulogujem se, gledam, igram, uživam, smejem se njihovim forama i cakama u igrama (ostali su miiiljama daleko), pa onda opalim warIII, krenem SC kamapanju, nekad se zezam uz war2...

WOW je izasao 2004 btw, a i tada je bilo zestoko neizbalansiranih igara, nedovrsenih, skidali se patchevi sa neta...a tek sto je wow bio nezavršen, majko moja :D

Али blizzardu se sve prašta.
 
Nazad
Vrh Dno