Šta je novo?

Beyond: Two Souls (PS3)

Izgleda da si u pravu, stvarno ima coop, sad me baš interesuje kako to izgleda.
 
Odlicno, bez ikakvih spojlera po tvom misljenju da li je igra bolja od Heavy Rain u smislu kvaliteta price i scenarija itd? Koliko ti je trebalo da predjes?

Trebalo mi je oko 11h, mozda duze [nisam tacno merio].

Igra je bolja od Heavy Rain-a po svemu [koji mi je i bio 10/10], prica i scenario su odlicni mada prate dosta drukciju formu od HR-a [tamo je bila prisutna non stop tenzija oko pronalazenja klinca i ubice]. Beyond je vise "journey of discovery" cija forma storytellinga postaje jasna posle jedno 2h kada igrac shvati gde i kako igra baca igraca u trenutke zivota Jodie.


Coop deli gameplay na Jodie i Aiden-a, a svako ko koristi touchscreen za kontrolu igra automatski na "easy". Takodje, igra se moze preci solo uz pomoc telefona/tableta.
 
Poslednja izmena:
Nazalost coop nije bio aktivan u demo-u, a ne verujem da ima ljudi koji bi ga isprobali sa narodnom verzijom igre.

Inace, igranje sa Aidenom je bas fun.
 
Danas sam probao demo i odmah poručio steelbook :D. Igra ladno ima hrvatski interfejs i titlove.
 
Danas sam probao demo i odmah poručio steelbook :D. Igra ladno ima hrvatski interfejs i titlove.

Wow, nisam znao to.

Inace, sta mislite za odjavnu spicu igre...
koja ima video snimke od odredjenih scena. Da li su ti snimci mozda iz official canon endinga? Jasno su se videli Jodie i Zoe... Moracu da jos par puta da obrnem kraj da vidim razlike izmedju blue/black i da vidim ending sa Zoe.
 
Ja sam polu Srbin polu Hrvat, meni znači a i ima razlike od arpskog ;).

Ma ne kazem zbog toga, nego ko bre koristi bilo kakvu elektroniku na drugom jeziku osim engleskog ? :) Nije dovoljno da jedan ili dva uredjaja budu na maternjem jeziku kada je ostalih 15 i ceo internet na engleskom, moras da ga znas kako okrenes, a jedan na ovom drugi na onom jeziku samo pravi konfuziju. Ja kad uzmem tudji mobilni ili samo udjem na google na srpskom, pogubim se i ne znam gde je sta...
 
Ma ne kazem zbog toga, nego ko bre koristi bilo kakvu elektroniku na drugom jeziku osim engleskog ? :) Nije dovoljno da jedan ili dva uredjaja budu na maternjem jeziku kada je ostalih 15 i ceo internet na engleskom, moras da ga znas kako okrenes, a jedan na ovom drugi na onom jeziku samo pravi konfuziju. Ja kad uzmem tudji mobilni ili samo udjem na google na srpskom, pogubim se i ne znam gde je sta...

Ja u moj CV stavim da techno govorim Srpski\Hrvatski\Bosanski\Crnogorski pa se Shvedi hvataju za glavu u chudu odakle znam toliko jezika. :d

Josh kad bi bilo Crni i Gorski umjesto CG:ski, to bi bilo to. :type:
 
Proslo je par dana otkako sam zavrsio igru, i jos uvek sam pod "uticajem". Cim nadjem vremena, obrnucu par chaptera jos jednom, a mozda i celu igru...

Ah... ko ce docekati sledecu igru Quantic Dream-a

HEAVY SPOILER
Bicu veoma razocaran ako se sledeca igra ne nastavi na scenu prikazanu na kraju Beyond-a, I got fucking chills kada sam to video. David Cage je rekao da ce se njihova PS4 igra drasticno razlikovati od Beyonda, a ova zadnja scena to itekako to najavljuje. Savrsheno bi bilo i kada bi QD najzad presao na neki drugi vid gameplaya, recimo kao TLOU.
 
Poslednja izmena:
Da. To im je Beyond Two Souls engine koji nije uopste optimizovan za PS4 [milion poligona za enviroment i po milion poligona za svakog od 3 lika]. Also ako vec linkujes taj snimak, sto ne stavi 840MB verziju? :D YT sux.

Inace, nadam se da ce Quantic odustati od taktike da glumci nemaju head mounted tracking kamere. Infamous: Second Son mi se cini da ima bas vrhunski facial capture, bolji nego Beyond. Ako je James Cameron naterao glumce da to koriste, moci ce i David Cage...
 
Poslednja izmena:
Inace, nadam se da ce Quantic odustati od taktike da glumci nemaju head mounted tracking kamere. Infamous: Second Son mi se cini da ima bas vrhunski facial capture, bolji nego Beyond. Ako je James Cameron naterao glumce da to koriste, moci ce i David Cage...

Gledao sam neki interview Cage-a gde je pomenuo da njihov mo-cap koristi one male kuglice bas iz razloga sto je on hteo da glumac nema nikakvu dodatnu opremu na glavi koja bi mu i najmanje smetala radi boljeg performansa tako da cisto sumnjam da ce nesto menjati. To naravno ne znaci da ne mogu jos da usavrse taj nacin snimanja za PS4 igru. Video sam taj Infamous capture u nekom videu, Troy Baker je nosio neku malu kamericu na glavi, deluje bas kao Avatar capture.

Ne mogu da se setim gde sam to citao ali onaj Co-Ceo Quantic-a je u nekom pisanom interview-u bas odavno rekao jos dok je trajao razvoj HR da posle toga imaju jos jednu "interactive drama" igru u planu (Beyond) a posle toga planiraju nesto bas drugacije.
 
Review-ovi za Beyond stizu u 17h. Ocekujem veeeeeeoma razlicite ocene, od 6/10 do 10/10. :D
 
Destructoid - 5/10

For all the complaints that can be leveled at Beyond -- and they can be leveled in feckless abundance -- the overwhelming problem with it is that it's just plain boring. Like a sociopath, Beyond: Two Souls knows how to act like it has a heart, while providing nothing of the emotional depth required to connect with an audience. Its characters can smile, and cry, and tell us they're feeling all of these feelings, but their paper-thin presentation and the frequent narrative dead ends prevent any of their pantomime from becoming too convincing.

And that's all Beyond: Two Souls is -- a pantomime. A childish play at being a meaningful journey, a vapid illusion of passion and poignancy. Nothing but a pantomime.

A perishingly dull pantomime.

IGN - 6.0

Scene by scene, Beyond: Two Souls is compelling enough, principally thanks to a remarkable performance from Ellen Page. But never before have I felt like such a passive participant in a video game, my choices and actions merely icing on a dense, multi-layered cake. Playing Beyond is a memorable experience, yes, but a good video game it is not; and while the credits were rolling I admit to thinking I would have been happier to sit back and watch a movie version that was eight-and-a-half hours shorter.

Eurogamer - 6/10

But the film stars, the motion capture tech, the black borders, all that expensive striving to look just like a movie, don't make it any more valid either. Perhaps what David Cage and his dream need are limitations - limitations that Sony's blank cheque has singularly failed to impose on this sprawling, over-reaching game.

Gametrailers 7.2
http://www.gametrailers.com/reviews/rpw0g6/beyond--two-souls-review

EDGE 5
What a shame given the extent to which Beyond reflects its developer’s recognition of its past mistakes. This is a far more systemically diverse game than Heavy Rain, and its story is certainly more believably told through Holmes, Dafoe and a fine supporting cast. Yet this is a game almost entirely bereft of tension, one in which failure goes largely unpunished and is almost always inconsequential. There is emotion here, but it’s felt passively, as spectator instead of player. And at the game’s climax, when Quantic Dream falls back on old habits and has you guide Holmes through a supernatural storm by mashing buttons on demand, it’s hard to feel anything at all. The studio’s commendable dream – of a marriage of mechanics and storytelling that takes videogames to new emotional heights – remains out of reach, and the rivers of photorealistic tears aren’t quite enough to make up for it.

Au.
 
Poslednja izmena:
^ Pa standardno, 1000 puta vidjene igre kao COD imaju ocenu 9.5 a ovo sto moz igras jednom u 5 godina je petica :) American way of life :d
 
Gaming je generalno otislo na mainstream stranu koja je bezveze, nekada su se igre igrale bez cekanja da li ce neki novinarcic dati pozitivan review, nije se otkrivalo 50% igre u preview-ima, marketing promocijama, spoilovalo po YT sa trailerima, nije uspeh studija zavisio od ocene na Metacritic-u itd.

U svakom slucaju cu je odigrati, ovo sto sam dosad video obecava, mada generalno znam za falinke QD igara.
 
Jedini tu merodavan je Eurogamer. Dodushe i oni znaju da omanu. :trust:

Zato je eurogamer.pt dao 9/10.

Beyond je napravion neoprostivu gresku- novinarima je poslao obicne verzije igara. I umesto da novinari mogu posle da okace ovakvu aukciju:
http://www.ebay.com/itm/The-Last-of...773?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f2a6307c5
Ili da uzimaju i do 1000usd na ovakvoj verziji:
http://www.assemblergames.com/forum...ncharted-Drake-s-Fortune-Wipeout-HD-Press-Kit

dobili su verziju koja je kao i retail i ne vredi bas nesto mnogo.

LOTU je pokazao kako se to radi- numerisane press kit igre! E to je potez zbog koga je dosta novinara u startu dalo i vecu ocenu nego sto su ikada planirali. Da ne bude nesporazume, tlou je odlicna igra, ali da se bas svima svidi horor survival zanr?

Veoma potkupljiva jadna druzina.
 
Poslednja izmena:
Kontam da ce ova igra biti zesci smor, posto koliko sam video gameplay, sve je u fazonu stisnes dugme pa gledas onaj glupi cinematics jedno posla sata, neces imati puno igranja.
 
Kontam da ce ova igra biti zesci smor, posto koliko sam video gameplay, sve je u fazonu stisnes dugme pa gledas onaj glupi cinematics jedno posla sata, neces imati puno igranja.

Pa i u Bioshocku ideš i pucaš, pa odgledaš par minuta animacija i tako dalje. Ili, ako hoćeš bliži primer, Walking Dead - napraviš par izbora, pa samo pričaš i gledaš animacije, šta tu ima da se igra. Sve možeš ovako banalizovati.
 
Poslednja izmena:
Naravno. Igre ovog tipa valjda u startu ni ne racunaju na najsire narodne mase. Mnogi ili malobrojni, svejedno, imaju nesto protiv globalnog hita kakav je GTA, pa kako bi onda tek nesto atipicno poput Beyond-a moglo ili trebalo svima da se dopadne. Jos od Farenhajta je relativno jasno o kakvom se konceptu radi - uz podrazumevajuca odstupanja na planu tematike, grafike, muzike i slicnog, u srazmeri s napretkom platformi za koje se igra izdaje i protokom vremena - pa treba biti "ekspert" i zalutati u ovaj svet i onda se odjednom neprijatno sokirati kako sve to izgleda.

U redu je da se ocekuje nesto drugacije od igrackog iskustva, ali ce cak i protivnicima ovakvog koncepta, ukoliko vec probaju igru, biti lakse ako se suoce s njom otvorenih shvatanja. U suprotnom stoji preporuka o zaobilazenju u sirokom luku, kako je i moj prethodnik lepo primetio.
 
Ars Technica:

The Good

Beautiful environmental design and character animation
Ellen Page proves she can salvage bad material

The Bad

Disjointed story that barely holds together through time-jumping structure
No sense of agency or ability to meaningfully change the story
A parade of overwrought, clichéd plot points straight out of high school creative writing class
An utter lack of tension or anything resembling real drama
Characters that can't hold together coherent motivations
Insultingly easy quick time events
Gameplay mostly boils down to "find the dot to continue the story"

The Ugly

The fact that, somehow, David Cage took the lessons of Heavy Rain and created this

Verdict: Stay far, far away.

http://arstechnica.com/gaming/2013/10/beyond-two-souls-review-beyond-awful/
 
Nazad
Vrh Dno