Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

A što bi išlo bolje od običnog? Zbog kilo razlike? Odgledao sam tonu videa i opet mi nije jasno koja je poenta ovih bicikala. Shvatam varijantu sa jednom brzinom ali fixie ne.
 
Jeftini i lagani. Direktna kontrola. Ide ti onoliko dobro koliko si sposoban i jak.
 
Ух, како би се сајлонац спуштао низ селичевицу без кочница. То би вредело погледати. ;)
 
Jeftini i lagani. Direktna kontrola. Ide ti onoliko dobro koliko si sposoban i jak.
A običan ne ide koliko si sposoban i jak? Da zapneš pedalom u krivini Ili širiš noge na nozbrdici kada te prestignu pedale.
Mislim da je obično foliranje u pitanju, želja da se bude poseban po svaku cenu. A pošto je postao fenseraj sad su i oni skupi.
Jedino za one nebuloze, gimnastika na biciklu ali kao što rekoh... nebuloze.
 
Poslednja izmena:
Imaju ti modeli i sa kocnicama ali meni se ne svidja takav bajk jer nema brzine

Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Mislim da je osnovno to što pedale moraju da se vrte non-stop, nema stajanja. Ni uzbrdo ni nizbrdo. To pruža jedinstven osjećaj, povezanost sa biciklom i podlogelom, truć-truć. Nisam probao ali mislim da je barem 80% toga čisti hipsteraj

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
 
Ух, како би се сајлонац спуштао низ селичевицу без кочница. То би вредело погледати. ;)
Čuj bez kočnica, pa ja niz seličevicu motam iz sve snage pa mi ponovo klinac nadmašio vreme :D

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Čuj bez kočnica, pa ja niz seličevicu motam iz sve snage pa mi ponovo klinac nadmašio vreme :D
Ја мислио да је то спуст а оно нека равница. ;) Сада са друмашима можеш да промениш навике па се спустиш низ неки асфалт без кочница, ето адреналина. Одеш до Панораме па спуст до Маргера без кочница, о томе би се причало годинама. ;) Или од Видиковца опет до Маргера. :))
 
Ekipa, ja dok sam se nakanio da uzmem bajk, u međuvremenu morao van države, prodalo se to što je ostalo a bilo mi zanimljivo. Sad sam između ova dva. Oba su ostala samo u L veličini. Ja sam 185cm i do sad sam 29tke vozio u L veličini. Ghost pretežno. Znam da sam na granici sa 185cm, ali nemam baš nešto duge noge, pa prolazim pod L. Elem, ta dva bajka su:

Merida Big Nine 500, https://markoprojekt.com/merida-big...19-proizvod-10541/#variationdetail10541_10542

I Focus Black Forest LTD, ali model iz 2016. godine koji je jedini ostao. https://www.focus-bikes.com/media/youwe_catalogarchive/FO_16_BLACK_FOREST_LTD_29.pdf

Merida je 800 eura.
Focus je 720 eura.

Eventulano treći Focus Whistler, on je na popustu 800 eura. https://www.nrgcycles.co.uk/68597/products/2018-focus-whistler-sl-29-grey.aspx

Nekako je meni, iako nisam baš veliki znalac, ovaj Focus za 720eura sa Fox vilom dobra prilika. Kako se vama čini?
 
Poslednja izmena:
Dobro, Whistler ima ozbiljniju opremu i skuplji (2x11 SLX, RockShox Gold naspram 2x10 Deore i FOX, zadnji menjač malo bolji), sasvim opravdana razlika u ceni, čak i malo više.
Forester je sa druge strane sasvim OK za tvoje potrebe.
 
Dobro, Whistler ima ozbiljniju opremu i skuplji (2x11 SLX, RockShox Gold naspram 2x10 Deore i FOX, zadnji menjač malo bolji), sasvim opravdana razlika u ceni, čak i malo više.
Forester je sa druge strane sasvim OK za tvoje potrebe.

Sad sam zvao dućan, ovaj Whistler je spušten dodatno i sad košta 666 eura. Grehota ne uzeti? Valja za tu lovu?
 
ITEKAKO!
:)

Pa polovnjake na CB-u ko zna kakvog porekla platićeš skuplje.
 
ITEKAKO!
:)

Pa polovnjake na CB-u ko zna kakvog porekla platićeš skuplje.

Hvala drug. Do sad sam vozio low end opremu, tipa RST Blaze vile, Altus menjaci itd... Ok, radilo je posao po nekim sumskim putevima, ali za malo zescu stazu, nikako. Tako da ce ovaj Focus biti preporod.

Jedino sto ga nemaju u toj lepoj crnoj boji. Samo crvena ostala. Ovakva. https://www.southforkracing.co.uk/24239/products/2018-focus-whistler-sl-mountain-bike-red.aspx

Snizen je sa 1100e na 800e, pa na 666e. Mislim da je onda to to, odoh ranom zorom po njega :D
 
Poslednja izmena:
https://cruzbike.com/products/q45

Nije bas klasican bicikl, cak ni klasican rekumbent, da jeste ne bih ga porucivao online. Mozda ga pretvorim u e-bike nekada, za sada i dalje na svoju snagu :)

Hmm, čudan dizajn, nisam takav video do sad. Sličan da ali da se ovako pomera kompletan prenos sa točkom, pošto je sve na prednjem točku, nisam video do sad.
Kontam da si ga uzeo zbog specifične pozicije sedenja tokom vožnje!
 
Takav bajs (ok, sličan) napravljen u domaćoj radinosti vozi se po Nišu mislim preko 20-30 god. Lik je oduvek bio atrakcija.
 
Sad sam zvao dućan, ovaj Whistler je spušten dodatno i sad košta 666 eura. Grehota ne uzeti? Valja za tu lovu?
Kako ne valja, ja sam imao Whistler, sa Suntourom, altusom i mehanickim diskovima, prdao prosle godine za 220,a ako se ne varam bio je model 2016.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
@Sirius9
Uzeo sam ga zbog problema sa kicmom, klasican bajs mi ne odgovara, koliko god sebe zeleo da uverim u suprotno. Ovaj je jedan od retkih rekumbenta sa suspenzijom i podesavanjem pozicije sedenja bez preterano mucenja. Obicno to rade pomeranjem prednjeg pogona, sto znaci stalne korekcije duzine lanca kad zelis da promenis ugao sedenja. Posto nisam vozio rekumbent do sada, a ne zelim da odustanem od pedalanja, mislim da ce ovaj dobro doci zbog opcija podesavanja dok ne ustanovim kakva mi pozicija odgovara sa mojim problemom, jer mu se ugao sedista podesava u rasponu od 30-53 stepena.

Prednji pogon sa pomeranjem svega je vrlo specifican, koliko znam jedino cruzbike ga koristi, oni su ga i patentirali. Bas sam dosta citao o tome, iskustva ljudi koji su imali i druge rekumbente i ovaj, kojima se dopalo i kojima nije, zakljucio sam da ce mi odgovarati - videcemo u praksi da li je tako. Uglavnom zbog tog pomeranja celog sklopa, celo telo radi, tj moraju i ruke da se ukljuce pogotovo na kretanju iz mesta. Najmanje gubitaka ima, tj najvise moze da se poredi sa voznjon klasicnog bajsa sedeci. Zbog toga bi ovo trebalo da je najbolji pogon za brda, sto mi je bio jedan od bitnih uslova pri kupovini. Mana je sto moram opet da ucim da vozim bajs, posto je totalno razlicito cak i u odnosu na ostale rekumbente. Medjutim, posle par nedelja to prodje, bar svi tako kazu. Prosek je 2 nedelje padanja, onda se sve uvezba :D

@BokiPK
Razmisljao sam se i da mi neko napravi, ali kad saberem ulozeno vreme i novac shvatio sam da ce me izaci slicno kao i gotov proizvod. Pritom sigurno ne bi iz prve radio kako treba, bilo bi modifikacija... Ovo je barem proslo kroz nekoliko generacija i ispeglale su se decije bolesti.
 
Ima li nekog da je vozio ovo?

https://www.kickstarter.com/projects/nubikemfg/nubike-limited-edition-v2-frame-and-drive-system

http://nubikemfg.com/product/

90


 
@Dule0911
ništa, kad dođe javi iskustva, ako želiš možeš i da predstaviš bajk na forumu cikloberze :)

@okmijun
Kako da vozi kad je to bio neuspešan kikstarter, od 347 hiljada $ sakupili su samo blizu 4000$, mogao je da proba samo onaj ko je bio uključen u izradu ovog sistema prenosa a nešto sumnajm da su isti članovi benčmark foruma :D
 
^^^
Vido i ja posle....al mislim da ima da se kupi nezavino od KS.
Meni je onaj test sa cipelom najjači, bukvalno 2,5 x je jače/ brže od pedale i lanca.
 
Izgleda interesantno, taj pogon, verujem da bi većina htela da ga proba ali sam ja veoma sumnjičav kada je dugotrajnost i izdržljivost takvog sistema u pitanju. Logika se slaže s tim da je manje opterećenje na vozaču, verujem da bi bilo isto kada bi se proudžile "ruke" na klasičnom pogonu (što bi dovelo do nekih drugih problema ali nije to ni toliko bitno sad). Mene zanima šta bi se desilo sa tim prenosom kada bi nalego, onako jače, na pedale, kao kad ustaneš na klasičnom bajsu pa verglaš stojeć, naizmenično opterećuješ pedale maltene svojom kompletnom težinom. Mislim da bi ovaj prenos uz tavku vožnju, prdnuo u čabar ako nije napravljeno od titanijuma.
 
To za 2.5 puta je čista marketinška laž. Poluga je duža, pa je lakše pritisnuti, ali za koliko se okrene točak na isti pređeni put pedale?
Lanac je vrlo efikasan način prenosa, a energija ne može da se stvori iz ničega, može samo da se uštedi energija koju čovek uloži. Kod lanca se jako malo gubi, pa jako malo može da se uštedi njegovim alternativama.
 
Uzeh na kraju fokus. Deore shadow xt plus / SLX shifteri i kaseta. RockShox 30 Gold RL vila. Suma sumarum ~660 eura nov novcat. Ide kroz kukuruz ko zmaj

20190915_181407.jpg
 
U zdravlje da te služi, extra bajs za taj novac

Pa ni boja mu nije loša - sportska :)
 
Extra bajs, dugo i lepo da se družite.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 
Nebo i zemlja. Nije samo brzina kako menjači rade, već i kvalitet, dugotrajnost i njihova masa.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno