Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Cateye Padrone mi je skup, jos je i bezicni (cini mi se) mislim da mi je duplo skuplji od bajsa, kakav je sad. Taj Cat velo 7 ili 9 bi mozda i mogao, vidim da su u Planetbajku od 1900-2400. Ima i neki Cat velo 5, on je oko 1500. Nosaci (i senzori... ) se odvojeno prodaju? Onda to poskupljuje pricu.

Imam Paypal i nalog na Ebay-u, mogu da kupujem i na drugim sajtovima koji prihvataju placanje preko Paypal-a, pa ako ima neka preporuka za ok kineza, slobodno.
Da vidim koje su mi sve opcije, pa da izaberem nesto za sebe.

Hvala narode cheers

Nosač i senzor ide u paketu. Dodatnu kupovinu senzora i nosača dokupljuješ ako ti treba i merač kadence (za rekreativce ne nešto mnogo bitna stvar). Čak i tada dokupljivanje važi samo za bolje brzinometre, jer ovi jeftiniji nemaju takvih opcija.

Što se tiče kineskog brzinometra, ima ovde par ljudi (ne mogu sada 100% da se setim ko su tačno) koji imaju kineske brzinometre i koji ih služe lepo. Možda se neko od njih javi...
Bio je neki sa zelenim pozadinskim osvetljenjem za jedno 10-12 dolara koji je valjao i kojeg ćeš sigurno naći ako pretražiš prethodne strane.
 
To mora da je ovaj Sunding SD-576A, vidim da su ga spominjali par puta, i da nije los, osim upitne vodootpornosti, a ja ne vozim po kisi:
https://www.aliexpress.com/item/Wat...Button-LCD-Backlight-Backlit/32441570241.html

Ako ga nadjem na sajtovima koji prihvataju Paypal, uzecu taj, a ako ne onda neki Cateye kod nas, i to danas. Zvao sam juce planetbike, rekose mi isto sto i ti, samo sto im nije ostalo mnogo modela.
 
^
imas na ebay-u

->> uzeo sam skoro ovo i stiglo bukvalno za 5 dana -model kao model nista posebno, jeftin a prednost sto ima trenutnu, max i min temperaturu pa cisto uporedjujem razliku tokom voznje
 
Vodootporan je, mene služi dve godine kisnuo je a i polivam ga kad perem bicikl, ne skidam ga.
 
Uzeo sam ga na DX.com, tamo je oko 9$. Kada kupujete online, imate i onaj sajt za popuste topcashback.com pa idete preko njih, zgodna stvar da ustedite koji dolar, narocito ako cesto kupujete.
 
Poslednja izmena:
Malo ludila :D
f78d24243792a88e9f9310ea66f1f9cc.jpg


Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Hahaha, pa za mene je i bilo tek tako, presece me posteno kad mi je pukla ispod prozora. :d

CST imam spoljnu, gledacu onda da nadjem i unutrasnju 1.75 ili 1.9, ipak ce ona da nosi najveci teret.

Cateye Padrone mi je skup, jos je i bezicni (cini mi se) mislim da mi je duplo skuplji od bajsa, kakav je sad. Taj Cat velo 7 ili 9 bi mozda i mogao, vidim da su u Planetbajku od 1900-2400. Ima i neki Cat velo 5, on je oko 1500. Nosaci (i senzori... ) se odvojeno prodaju? Onda to poskupljuje pricu.

Imam Paypal i nalog na Ebay-u, mogu da kupujem i na drugim sajtovima koji prihvataju placanje preko Paypal-a, pa ako ima neka preporuka za ok kineza, slobodno.
Da vidim koje su mi sve opcije, pa da izaberem nesto za sebe.

Hvala narode cheers

Najveci ti je aliexpres, a on ima svoj alipay. dovoljno ti je da prvi put popunis kod njih i svaki sledeci put ti automatski naplate, samo napises da si saglasan.
Kod njih treba nauciti kupovinu. Jedan isti artikal moze da kosta 4 ,10, 25 ili i 50 dolara. Cim se pronadje artikal koji odgovara, a recimo kosta 25 dolara, u filtriranje se ubaci free shiping pod broj 1, a sledece staviti da kosta maximalno 10 dolara i recimo dobijes taj artikal za 7 dolara, a prvi put je bio 25 !
Ja sam do sada, a unazad 10 godina, kupio preko 100 dzidza-bidza.
Takodje obratite paznju na cene. Vecina cena su mnogo manje nego bilo gde, a takodje nesto moze da bude skuplje nego recimo kod nasih Kineza na N.Bgd,u, ili cak u nasim radnjama.
 
cela ta stvar sa ebajkovima je zbog toga sto je trenutna tehnologija dovela do relativno jakih i jeftinih baterija koje su jos uvek skupe da pogone teza vozila pa ih guraju na bicikle kako bi zamenili skutere...

I sta je tu problem...
Evo ja imam dovoljno dobru formu da drzim 40km/h, ali po gradu ipak ne moze da se vozi bajs 40km/h.

Gledam jutros na satelitu kako Australijska policija zaustavlja nekog tipa koji je na običan bajs dodao malo motorče od 80ccm. Kaže policija: Kada glavni pogon bicikle prestanu da budu noge, to više nije bicikla nego motocikl, i potrebna je registracija kao i dozvola za vožnju. Jel ste reigstrovali - niste. Jel imate dozvolu - nemate. Kazna 433 au$ za vožnju neregistrovanog motocikla i 722 au$ za vožnju bez dozvole. :D
 
Poslednja izmena:
Bicikl sa motorom :D po meni takvi nzv. bajsevi više nisu za biciklističku nego lepo među kubikaše, i da lepo važe pravila koja važe i za motocikliste (1. Kaciga!!!). Nečujan si, brzo uđeš nekome u mrtvi ugao i obori te za čas. I onda posle drugi bude kriv što si deknuo glavu pri padu i toj brzini.

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 
Pa tako i jeste...

Kada na ram bicikla dodas motor onda cela skalamerija postaje ozbiljno i teza i brza a samim tim moze da ugrozava ostale i fizicki i finansijski pa je tu "spravu" potrebno pre svega registrovati da bi se znalo ko je napravio stetu a zatim i osigurati da bi se obezbedio metod naplate moguce stete.

Eto tako su nastali registracija i osiguranje :)

a ovi e bajkovi trenutno samo love u mutnom i pokusavaju da se provuku sa troskovima vodeci se ispod skutera i to tako sto su kao elektronski ograniceni na 25km/h
 
Pa tako i jeste...

Kada na ram bicikla dodas motor onda cela skalamerija postaje ozbiljno i teza i brza a samim tim moze da ugrozava ostale i fizicki i finansijski pa je tu "spravu" potrebno pre svega registrovati da bi se znalo ko je napravio stetu a zatim i osigurati da bi se obezbedio metod naplate moguce stete.

Eto tako su nastali registracija i osiguranje :)

a ovi e bajkovi trenutno samo love u mutnom i pokusavaju da se provuku sa troskovima vodeci se ispod skutera i to tako sto su kao elektronski ograniceni na 25km/h
Kao što su i skuteri od 49cc ograničeni na 45 km/h jer tako piše na papiru što izdaje proizvođač/uvoznik :)

A što se osiguranja tiče, postoji u Srbiji da se uzme (6€ godišnje) osiguranje odgovornosti biciklista, pa lepo nek ovi što "ne idu" brže od 25 km/h, a ne koriste svoje noge kao pogon, budu obavezni da uzmu to osiguranje.

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
A što se osiguranja tiče, postoji u Srbiji da se uzme (6€ godišnje) osiguranje odgovornosti biciklista, pa lepo nek ovi što "ne idu" brže od 25 km/h, a ne koriste svoje noge kao pogon, budu obavezni da uzmu to osiguranje.
O tome smo vec pricali i sasvim sam siguran da to osiguranje ne pokriva stetu koje je pricinio bicikl sa motorom (jer to po definiciji vise nije bicikl)

I ponovo podsecanje da to osiguranje trazi ucesce u steti do 100eur pa stavi prst na celo dal ce obican bicikl nekome da pricini stetu vecu od 100eur jer oni pokrivaju samo stetu vecu od toga, prvih 100 eur placas sam :)
 
Najveci ti je aliexpres, a on ima svoj alipay. dovoljno ti je da prvi put popunis kod njih i svaki sledeci put ti automatski naplate, samo napises da si saglasan.

Znam da imaju sistem koji je ok, nego meni neke pare lezu direktno na Paypal, nemaju veze sa karticom, pa sve sto narucujem online, gledam da ide preko Paypala. Veruj mi da za svoju karticu ne znam ni PIN kod. :D


Koliko mogu da izdrze ti ebajkovi sa baterijom i koliko mu uopste traje baterija, godinu-dve? Vidjao sam ih na severu Vojvodine, manje na jugu. Vidim da na oglasima prodaju i neku dzidzu da ukloni tu blokadu.
Citao sam o coveku koji je nabudzio pozadi na nosac motor od motorne testere, i iskoristio ga kao pogon. Ostanes bez usiju ali ides dalje :d


Opet me uhvatila ideja da restauriram svoj bajs, pa mi treba vase misljenje.

menjaci+ sifteri sa integr. kocnicama (Acera, Alivio, Deore...) 35 €
2xkocnice i paknovi 15
sediste 10
prednja guma 6-7
kaseta sedmofaz 9
lanac 4
buziri i sajle ?

Otprilike 80-90€ + postarina. Siftere, kocnice i menjace bih trazio polovne, ostatak novo. Cisto da zamenim sta treba i da mogu da kocim i menjam brzine bez da svako malo moram nesto da pritezem, dotezem. Bajs je inace obican celicni mtb 26", ali mi dobro lezi. Gledao sam i neke oglase, ali cini mi se da ne mogu bas da nadjem ono sto zelim po ovoj ceni. Je li ovo ok investicija ili bi ipak trebalo da pogledam po oglasima, moze li da se nadje nesto osetno bolje za 80-90€?
Da dodam i malo pojasnim, ne trazim bmw ili mercedesa, ali necu ni peglicu da vozim, nego neka sredina, neki golfic, da tako kazem.
 
Poslednja izmena:
to osiguranje trazi ucesce u steti do 100eur pa stavi prst na celo dal ce obican bicikl nekome da pricini stetu vecu od 100eur
Ja sam se biciklom spucao u auto na semaforu i napravio štetu od 150 eur (bicikli ništa, meni šorc iscepan). Da je bio neki noviji besniji audi šteta je ladno mogla da dođe i do 1000 eur.
 
Mene ljudi sve boli, prvi put 65 kmh ja sam u teskom stanju :D
 
Mogli smo da napravimo ove majce. Ako se lepo organizujemo moze nas jeftinije izaci.
 
Pa ajd kad vec tako kazes....

http://www.sports-tracker.com/workout/wolf87/59831c15205b9b07ddd0fee5

Jako zanimljiva ruta, doduse meni bez neke kondicije nije bila bas laka. Jak i relativno dug uspon do Stubice, a onda kad krene offroad i to nizbrdo losa podloga, rastresit kamen, recept za salto mortale. No izgura se to, prelepi predeli a i gazenje reke dva puta mi je bas dobro doslo na ovoj vrucini.

Lepo:

3312 / 3317 m
Ascent / Descent

Da li bi mogao da eksportujes workout u GPX fajl i da ga propustis kroz GPS Visualizer?

http://www.gpsvisualizer.com/profile_input

Izabrati show advanced options za Track/line options, i selektovati Show distance and elevation gain/loss info da bude Yes. Na kraju bi trebalo da prikaze elevation gain/los koristeci DEM (digital elevation model).
 
Nazad
Vrh Dno