Šta je novo?

Battlefield 4

SRAW
[YOUTUBE]_6BCiA8Rb7g[/YOUTUBE]

ovaj video je bolji, samo smanji muziku

To je to.Sada imam razlog za kupovinu jednog lepog dana.
Kada se setim da nekoga treba da molim da mi zakljuca metu preko soflana ili tenka(3. pozicija) dok nas siliju iz vazduha.I posle par obaranja Javelinom opet molim drugoga za municiju a onda pocne da recon kuka kako nema poena zbog mene jer mora da juri avione i helije zbog mene!? A silovanje je u toku.Ne ponovilo se nikada vise bilo sta iz BF3.(da,da bilo sta)
 
2928434.jpg

:) :) :)
 
Au koliko komentara po Battlelogu da im radi mnogo bolje na Win 8(.1). Jel neko ovde direktno uporedio mozda?
 
Cek, a sta je tacno bolje, vise fps-a?
Upravo mi puce igrica kad pocne da se rusi zgrada u Sangaju, skoro uvek se prepolovi server.
 
Poslednja izmena:
Jel to na silu hoce da teraju ljude da predju na metro 8.1? I ja sam citao da dosta bolje radi ali mi ne pada na pamet da zbog 1 igre (koju cu da obrisem) predjem na novi sistem..

Presao juce SP, jedva, kad sam vec poceo da igram, bas losa kampanja sto se tice igrivosti i sadrzaja a prica i svaka izgovorena recenica su za ozbiljno povracanje.

Samo 2 misije su mi bile iole zanimljive, cak je i bf3 sp bolji a mislio sam da ne moze losije od toga :d

Steta, odlicna grafika, odlican zvuk, dovoljno dobra fizika oruzja.. mislim da su pistolji i revolveri dobro odradjeni (imao m88). Izbor oruzja se solidan ali sta to vredi kada je kampanja prekratka i dosadna.

Ne znam za MP ali ovde opet ima manje destrukcija u odnosu na bc2, nisu se pomerili od bf3.

krajevi :d su uzasni, igra se predje za 4h razgledanja mape uz testiranje oruzja

Mozda cu ostaviti ovaj bf jos malo na hardu, cisto da probam oruzje koje nisam i da predjem (meni zanimljiva 2 nivoa) sa pistoljima.
 
Poslednja izmena:
@hsv
Ne mozes bas da koristis SP kao merilo za destrukciju jer je to,ipak, samo SP.
 
^ i bc2 sp je bio ipak samo SP pa je imao vise destrukcija.
 
bf4_cpu_gpu_t.png

Inace blokira mi igra u mp i nekad nece da ocita mapu stoji crn ekran, jos nisu sve sredili ehhhh
 
Poslednja izmena:
Jel neko igra tdm? Koja je mapa najbolja za tdm? Nekako mi se cini da nema dobre mape za pesadiju i da mi treba 100g da otkljucam sve sto mi treba.
 
Igraj locker, to ti je prakticno tdm koji god mod izaberes :)
 
^ i bc2 sp je bio ipak samo SP pa je imao vise destrukcija.

Pa dobro ali BC2 je stvarno imao razradjenu pricu i pravi SP koji nije bio toliko skriptovan i mogao si da razvaljujes sta oces i kolko oces. BF3 je imao manje-vise genericnu pricu i dobru kampanju ali destrukcija i nije imala gde da se vidi. Misije po gradovima bi bile nemoguce za prelazenje da su ubacili nivo destrukcije iz BC2. Pogodis RPG-om u 5. sprat i obrusi se tona betona, i kako ces da prodjes dalje. Neki kompromisi su morali da budu napravljeni. Doduse ni MP ne briljira sto se tice destrukcije, tj sve se svodi na unistavanje zidova i eventualno rusenje manjih kucica.
 
@Boris
Nesto su hteli sa tom mapom, da naprave novi metro sa vise prolaza. Samo sto nisam nasao fazon da mi postane igrivo. Probao sam i sa 12 vs 12 i opet mi nije zanimljivo.
Gledam neki ljudi koji su u bf3 bili prosecni sada napucase k/d 5-6 i vise, a ja gori nego u bf3. Ok trudim se da igram i infantry gde dosta ginem, ali opet mi se cini da vise ginem i u vozilima.
Mislim da me najvise zeza law. Prvo sto reactive uopste ne radi posao kao u bf3 tako da mi svaki pogodak nanosi stetu, a drugo dovoljno je da popijem i jedan law dok se napucavam sa neprijateljskim tenkom i prso sam.
Verovatno hoce da smanje dominaciju vozila i da rezultat vise zavisi od celokupnog tima.
 
I ja vise ginem.. Inace Locker je za Metro izmislio infantry combat. Mrzeo sam Metro ovo mi je do ja*a.
 
Na lockeru se zaglave samo oni koji to žele,ko hoće da zauzima baze ima više nego dovoljno prolaza.

Golmud mi je najviše leži. Naročito kada se dočepam AA.
 
Sem Dawnbreaker-a, realno nema mape koju na silu igram. Lancang Dam sam sinoc prvi put igrao, dobra skroz. Zavod 311 je nesto kao Firestorm, Golmud je recimo Caspian.. Fali mi neka tipa Karkand, razruseni alah akbhar grad sa arapskim slovima po zidovima :) Shanghai mi isto odlicna al mi treba neki manje moderan grad..
 
Meni je dawnbraker recimo zanimljivija od šangaja,ali od "urbanih" mi flood nekako najdraža. Daleko je zavod od Firestorma i po površini i vozilima i po strategiji igranja i po...ma neuporedive su :)
Paracel mi je iz nekog razloga najdosadnija. Baš mi ne leži.
A baš nedostaje nešto tipa Firestorma.
 
Sad sam imao odjednom padove fps-ova, na Flood Zone i do 15 je padalo, nemam pojma sta se desilo odjednom, nikako da ubodem dobitnu kombinaciju za grafiku, kad god mislim da mi radi odlicno, desi mi se ko veceras, i onda ne znam dal je do mene, do servera ili sta vec..
 
Tri partije, tri razlicite mape, 32 igraca, tri put not responding...
 
Nisam video potrebu da obrazlazem posto je ocigledno ali evo.

U BF3 vecina igraca, barem 2/3 njih u oba tima je igrala kako bi ubijala. Da imaju sto bolji k/d ratio. Za objectives koga boli uvo. Vrlo retko sam igrao partije gde je bilo nekih makar malo organizovanih napada i odbrana. Glavni razlog zasto je to tako je sto je kazna za smrt skoro pa nikakva. Vise od pola tima igra kao medic, zagines i uvek ce biti neko oko tebe da te ozivi i tiket se vraca. I tako u krug jer je ozivljavanje trenutno. Obicno se i na otvorenim mapama sve odvija na jednom relativno malom prostoru, svi se nabiju tu i krece zacarani krug. Na ostalim zastavicama samo se tuku po par njih koji kapiraju da poenta igre nije k/d odnos nego kontrola ciljeva.

Smrt u BF3 je toliko podcenjena da je postalo smesno. Imas mogucnost da te neko trenutno ozivi, vrlo malo cekas ako slucajno nema nikoga da to uradi a mozes i da se spawnujes na bilo koga iz svog tima koji moze biti bas udaljen od najblize zastavice koju kontrolise tvoj tim. Umesto da igraci igraju pazljivo, da prvo paze da ne zaginu a tek posle da gledaju da nekoga ubiju, vecina jurca kao muve bez glave. Umesto da se borbe vode oko ciljeva one se vode samo na onim mestima gde je moguca tarapana i gde je moguce nenormalno nabijanje skora.

Znam da je vrlo tesko kontrolisati sta ce 64 osoba raditi, platili su igru pa mogu da rade sta hoce. Ali da treba uvesti neke mehanizme kako bi se vise igralo timski a manje individualno, treba.

+1, posle godina igranja CS-a, meni BF3 dodje kao Q3A u novom ruhu... napucavanje bez brigre o tome ko ce te roknuti.
 
Pa kako driver not responding, eno ga cale ima 20k postova na forumu :d.

Ortak isto ima problem, PII X4, 7950 3GB, 8GB DDR3.
Vise radi nego sto ne radi, isto mu pucaju drajveri.

U BF3 vecina igraca, barem 2/3 njih u oba tima je igrala kako bi ubijala. Da imaju sto bolji k/d ratio. Za objectives koga boli uvo. Vrlo retko sam igrao partije gde je bilo nekih makar malo organizovanih napada i odbrana. Glavni razlog zasto je to tako je sto je kazna za smrt skoro pa nikakva. Vise od pola tima igra kao medic, zagines i uvek ce biti neko oko tebe da te ozivi i tiket se vraca.

Zamisli Mare da se na revive ceka, ne bas kao u CS do kraja partije :d, ali da se ceka recimo par minuta do respawna, zamisli koliko bi tek tu bilo stekanja i gameplaya radi k/d ratio-a.
Ko bi uopste isao na mcom-ove / zastavice ?
 
Poslednja izmena:
Ne,ne,najbolje bi bilo da kad jednom pogines u igri-nikad vise nemozes da je igras,jel eto,poginuo si!:d
 
Ti sinak imas problema sa shvatanjem smisla onoga sto sam napisao.

Covek je rekao da se previse lako/brzo respawnuje/ozivljavava i da ljude ne zanima previse postavljanje bombi i osvajanje zastavica.
Ja kazem, ponovicu, kad bi zivot u igri vise vredeo, kad bi teze bilo ozivljavanje, kad bi se duze cekao da respawn, zamislite tek onda koliko bi ljudi igralo sa ciljem da osvoji Objectives.
 
Moram da se slozim, ne znam o cemu pricaju, 'zivot ne vredi u BF-u' lol. Ljudi bre, zabava uz odlicnu grafiku, zvuk, atmosferu, mozes da biras kako god hoces da igras, sve je napravljeno da se normalan covek lepo zabavi.. Igrajte bre ARMU, ne razumem vise sta vi uopste hocete :) Btw Armu se zaleteo i uzeo original i nikad tako brzo nisam odustao od neke igre. Klasican primer kad se predje granica zanimljive realnosti u zanru koji bas i nije pogodan za toliku realnost, ne znam, mozda gresim, mozda je ljudima stvarno to dobar fazon kao meni za simulacije voznje, sto realnije = veca zabava, al nekako mislim da nema mesta tome kad ne radis nista kao u stvarnosti, u voznjama si barem u onom polozaju kao sto bi bio u pravim kolima i sa hardverom koji podseca na onaj u kolima.. al dobro I went too far..
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno