sada ga opet vidim na sajtovima, ali po 1000 din skupljoj ceni
pre neki dan sam ga video za 3000 din u gigatronu i ako je skupo, resio da ga kupim i potrosim gigatron bodove da snizim malo cenu, jer je stvarno fenomenalan cover
odem u radnju, kad ono nema, skrenem paznju na to da ima na sajtu, kad ono nema vise na sajtu
posle dodjem kuci, proverim po sajtovima drugih prodavnica i vidim da i tamo nema
zato sam vas i pitao
ali evo vidim da je danas ponovo azurirano i da se prodaje za 1000 dinara vise nego pre par dana, tako da ipak ne zelim da ga kupim
inace, ne morate prema meni gajiti neke rezerve ili odbojnost(sto primecujem u postovima) samo zato sto sam par puta skrenuo paznju da zenfone 2 uz cenu u srbiji apsolutno gubi smisao
nije da ste ga vi licno proizveli pa da ta cinjenica koju pominjem moze da ima neku emotivnu tezinu
ja nisam rekao da necega nema u prodaji tek tako
ja sam kupac koji je hteo da potrosi novac na neki proizvod koji igrom slucaja nije bio u stanju da kupi zbog toga sto proizvod nije bio dostupan
u takvim situacijama, distributer, to jest trgovac, kupca obicno pita gde je imao takvo iskustvo, kada i pod kojim okolnostima ako je bas 100% siguran da je proizvod dostupan
ako ipak nije 100% siguran, obicno proveri pa obavesti kupca, ali ne na nacin koji ste to vi uradili
kupac nema potrebu da laze da nije mogao da kupi nesto sto je zeleo, jer je recimo zrtva obmane sajtova prodavnice
nebrojeni broj puta mi se desilo da dodjem u prodavnicu, kazem dajte mi to i to, a te stvari zapravo nema ni u prodavnici ni u magacinu, cak i ako stoji na sajtu
da li kupac zasluzuje da ga obmanjuju laznim informacijama, a posle optuzuju da laze?
da li je to poslovanje koje uliva poverenje potencijalnim kupcima?
a onda se prema meni gaji odbojnost samo zato sto stvari iz svakodnevnog zivota iznesem ovde na forumu :/
edit: naravno, artikla ipak nema u prodavnicama u kojima sam pitao i juce, a i sajtovi su azurirani ponovo, tako da ih nema ni na sajtu