Šta je novo?

ASUS - 100% pouzdan ili vraćamo novac i popravljen laptop

ti ako si kupio laptop 14 dana pre pocetka akcije i kod nas si mogao da ostvaris isto pravo kao i u americi - da vratis laptop, oni ti vrate novac, a onda tim novcem ponovo kupis laptop. e ako je proslo vise od 14 dana onda ne znam da li bi ti i gde izasli u susret.
 
ti ako si kupio laptop 14 dana pre pocetka akcije i kod nas si mogao da ostvaris isto pravo kao i u americi - da vratis laptop, oni ti vrate novac, a onda tim novcem ponovo kupis laptop. e ako je proslo vise od 14 dana onda ne znam da li bi ti i gde izasli u susret.
Moguće je, znam, ali nije mi palo na pamet, a kako ne postoje istaknuta načela u vezi sa takvim slučajevima (kao npr. što su na onom sajtu jasno naznačeni rokovi u kojima je to moguće kod američkih ritejlera), opet bi verovatno bilo natezanja sa prodavcem da li će ili neće, pa da pita šefa pa ovo pa ono. U svakom slučaju, moj je propust što nisam ni pitao, jer mi nije palo na pamet da je to stvar maloprodaje a ne organizatora akcije.

Da smo ovde imali konstruktivnu diskusiju na tu temu, kao sada, možda bismo onda došli do takvog zaključka, no ljudi su bili suviše zauzeti vređajući me i optužujući da "oću leba bez motike" i u tom pravcu :)
 
Poslednja izmena:
^^ Niko tebe ne optužuje, ljudi ti redom govore da si u debelom raskoraku sa realnošću.
To što si ti žešče uporan da "dokažeš" kako su svi ostali članovi i Asus u krivu a ti stvari gledaš "konstruktivno", to jednostavno nameće zaključke...

Možeš da kukaš i sledeća 4 meseca kako nije pošteno od Asusa zašto retroaktivno nije proširio akciju i na tebe.
Ali je bolje da preboliš svoj bol, koje god tačno on vrste bio.
Nko tebe nije zakinuo ni ukazao manjak poštovanja prema tebi kao kupcu.


Ja se povlačim
, a kao dokaz onoga o čemu govorim garantujem ti da ćeš nastaviti ovu ćoravu diskusiju i sa ostalima članovima.
Bar još četiri meseca, osim ako se ovaj besmisao ne počisti od strane moderacije, a zreo je za metlu.
Ćoravu diskusiju, zato što si jednostavno u krivu, a okrivljuješ sve druge ljude koji ti kažu da si u krivu.
I Asus naravno, koji te je "oštetio" "nije te ispoštovao" itd, itd...


Za druge članove, koji možda nisu upoznati, papazjanija je počela sa ovim komentarom.
Trebalo je na neki način da nagrade i (nas) kupce koji smo redovno ukazali poverenje i novac Asus-u, bez ovakvih stimulacija, tako što bi ova akcija važila retroaktivno, npr. za sve uređaje kupljene od Nove godine ili čak za sve modele sa spiska nezavisno od datuma kupovine, s tim što bi onda ta garancija važila od datuma kupovine a ne "od danas". To su doslovce isti laptopovi kao i ovi koji se prodaju danas, mesec i po dana kasnije i nema razloga da budu diskriminisani u odnosu na nove kupce, koji recimo kupuju samo zbog ovoga.

Tako bi nagradili i redovne kupce a ne samo one koji se odlučuju za Asus zbog ove promocije, umesto što čine da se osećamo donekle prevarenim.

Jer zašto bi se ova promocija vezivala za datum "od danas pa nadalje" umesto za konkretne modele, pa recimo svako ko je kupio laptop sa spiska, ima tu promotivnu garanciju u trajanju od godinu dana od datuma kupovine. Pa bi onaj koji je kupio isti laptop pre 2 meseca imao još 10 meseci ove promocije.

To bi bilo pošteno, za razliku od ovoga.

Isto kao što i ovi naši provajderi uvek nude pogodnosti "novim korisnicima", dok se oni koji su npr. korisnici 10 godina ni na koji način ne nagrađuju za "vernost", već im se samo nudi da ponovo postanu novi korisnici tako što će potpisati novi ugovor.
 
koji sve laptopovi ulaze u ovu promociju? ili jos bolje da preformulisem pitanje koji je najjeftiniji laptop koji ulazi u ovu promociju?
 
Poslednja izmena:
ma nasao sam ja taj link, ali samo ima brojke neke bas cu sad da desifrujem te modele. treba mi cena sa strane i specifikacija da znam sta je u pitanju... znaci skoro svi su obuhvaceni, ok, onda cu da gledam redom, pa sta mi se svidi. hvala.
 
Gde se moze nabaviti ASUS G751JY-T7064D, planiram tu kupovinu, ali nisam nasao kod prodavaca...
 
kupljen je asus g771jw. sta se radi nakon kupovine? treba negde da se registrujem, ostavim otisak prsta, zuba, vlas kose i uzorak urina?
 
kupljen je asus g771jw. sta se radi nakon kupovine? treba negde da se registrujem, ostavim otisak prsta, zuba, vlas kose i uzorak urina?

nek te dobro služi, sa srećom, dobar izbor! registracija ti je prosta, završićeš za 5 min sve. Ja sam registrovao T100 za manje od 5 min.
Treba ti samo fiskalni račun, mobilni telefon ili kamera da ga slikaš i pretvoriš u jpg ili pdf, serijski broj (sa donje strane laptopa) i sve drugo ti je prosto da ne može prostije ovde
 
Moze neki predlog laptopa do 80000(moze i koji dinar vise nije problem) koji je obuhvacen ovom ponudom, voleo bih da tastatura ima pozadinsko osveteljnje i neki intel procesor i naravno graficku da moze da se pusti i koja igrica. Nisam bas upucen u to koji laptop ima pozadinsko na tastarui koji ne malo sam trazio ali nisam nasao, bitno je da je lepo i prijatno a ne neko bljestavo. Softverski sam inzenjer pa cesto radim nocu pa nekad ocu da ugasim svetlo a da se i dalje sve lepo vidi.
 
^ N i G. Mada, to nije pravilo. Postoje izuzeci.
 
Poslednja izmena:
Hvala puno ali N i G serija u win win svi laptopovi su preko 150000 tolko nisam planirao da dam :(. Ali cu razmisliti mozda i uzmem ako ne nadjem nista drugo.
 
Imaš u Gigatronu sad za vikend ovaj Asus N
Laptop Asus N551ZU-DM014D 15.6"FHD,AMD QCA10-7400P/8GB/1TB/AMD R9 M280X 2GB/Subwoofer

Cena za keš ti je 85.000
 
^ Ali nema Intel procesor.
 
Zdravo svima! Slučajno sam, zahvaljujući ovom forumu, saznao za ovu akciju.

Kupio sam laptop koji je obuhvaćen ovom promocijom i jedna komponenta je otišla 10 dana nakon kupovine. Rekli su mi u servisu da je popravka laptopa obuhvaćena garancijom. Namjeravam da podnesem zahtjev za povraćaj novca. Inače ne živim u Srbiji već u Crnoj Gori i laptop je tamo kupljen. Izgleda da su i Asusovi proizvodi kupljeni u Crnoj Gori obuhvaćeni ovom promocijom jer sam uspješno registrovao proizvod preko https://asuspromotions.com/me/rs/registration/reliability/view

Vidjećemo da li će Asus da ispuni ono što je obećao. Javiću vam, stay tuned :D
 
Pa ako je 10 dana, onda jeste;)
*Promocija važi za laptopove koji se pokvare u periodu od 8. do 365. dana od datuma kupovine
 
Ima jos ljudi koji su dobili novac i hteli smo da snimimo video prilog o tome, ali jednostavno nisu zeleli da se eksponiraju. Neki su pristali, ali su se i oni u poslednjem trenutku predomislili (bukvalno par sati pre snimanja). Evo linka na kome jos par korisnika potvrdjuje da su dobili novac - ASUS 100% pouzdan - uspesna refundacija.
 
Jel mora da se kupi laptop u odredjenoj prodavnici ili u bilo kojoj i bilo koji asus laptop
 
Juče su mi vratili laptop. Na izvještaju o popravci su pogrešno upisali naziv modela laptopa. Serijski broj su dobro napisali. Da tražim da mi ponovo pošalju izvještaj i to sa ispravnim nazivom modela? Na izvještaju ne piše da je SSD bio pokvaren piše samo "zamjena SSD". Ovaj Hrvat pominje sa linka koji je ostavio ASUS Srbija pominje da je dobio nekakav "asus report" zato što mu je bio tražen kada je tražio povratak novca. Šta je to, je li to običan izvještaj o popravci?

Vidim da će mi biti potreban IBAN broj. Čuo sam da je za ovo potrebno da se otvori devizni račun. I tu može doći do problema. Npr http://www.expat-blog.com/forum/viewtopic.php?id=301732

Čovjek kaže da su mu u Atlas banci (koristim njihove usluge) tražili naziv banke pošiljaoca novca što je u mom slučaju ASUS pretpostavljam. Evo šta su rekli jednom čovjeku povodom slanja novca iz inostranstva:

"we strongly recommend specifying the correspondent bank as we’ve instructed you, otherwise the wire transfer may be severely delayed or even fail”.

Postoji li način da se sazna naziv banke pošiljaoca (Asusa valjda)?

Atlas banka nije jedina u Crnoj Gori naravno. Ima npr ova banka: http://www.kombankbd.com/transfer-novca

Mislite li da je bolje da kod njih otvorim račun? Ovi iz Atlas banke su bezobrazni. Kada sam otvarao račun kod njih ispitivali su me ko da sam kriminalac.

Na kraju pitanje za ASUS Srbija:

Postoji li neko u Crnoj Gori kome mogu da se obratim? Neko poput vas, dakle predstavnik Asusa.

Hvala unaprijed!
 
Poslednja izmena:
Obavezno im trazite da vam posalju izvestaj sa ispravnom oznakom laptopa. Mozete nam poslati PP sa slikom izvestaja, da vidimo da li je to ono sto vam treba da bi dobili novac nazad.
Sto se tice racuna, treba vam devizni racun. Nemam podatke samo za Crnu Goru, ali koliko znam ljudi u regionu su bez problema dobijali uplate i bez tih dodatnih informacija (o banci koja salje novac).
Nase predstavnistvo je regionalno (bivsa Jugoslavija+Albanija+Bugarska), pa se mozete nama obratiti za sve sto vas interesuje.
 
Izgleda da mi nisu dali dobar dokument. Za Asus treba nešto drugo kolko sam shvatio. Sjutra će mi poslati pa ćemo vidjeti.

Edit:

Već su poslali. ASUS Srbija imate poruku. :)
 
Poslednja izmena:
Evo i ja da potvrdim i pohvalim ovu akciju.
Ukratko:
Posle nepunih mesec dana touchpad je prestao da radi, što sam prijavio i sutradan kurir došao po laptop.
Nakon par dana vratio popravljen i u roku od 30 dana ceo iznos, koliko je plaćen laptop, uplaćen je na račun.
Svaka čast Asus.
 
Nazad
Vrh Dno