Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Žalosno je što i pored toliko vremena Ananas i dalje nikako da izađe iz te neke "beta" verzije i konačno krene da funkcioniše u potpunosti. Najbolje što može da se desi po potrošače u ovom trenutku jeste da Ananas dobije kompetentnu konkurenciju.
 
Prvi na listi - 11 sekundi, skripta radi samo tako, jadno, bas jadno.
 
Sad skoro nisam ni gledao, drugi dan je bilo 20 sekundi. Ne vredi ni pokušavati.
 
Kao klinac sam pravio autoit skripte za browser igre, kapiram da je bilo samo pitanje trenutka kada će nekome pasti to na pamet da uradi za ovaj kviz. :D

A što se ananasa tiče, baš postaje očigledno da imaju pogrešne prioritete, između ostalog kao i sve ostale online trgovine u državi. Upumpava se lova u marketing umesto u poboljšanje kvaliteta usluge.
 
Te online igre ranije sto oragizovale pivare, nagrade oni frizderi koji kostaju po 200k, telefoni kako se tu lepo sa skriptama zaradjivalo...
 
A današnji najbolji rezultat je 10 tačnih pitanja rešeno za 14 sekundi, to vreme ne možeš postići ni otprilike da ih biraš a ne da svako pročitaš i još da daš odgovor.
Sad sam probao i više sigurno nikad.
 
Voleo bih da nisam u pravu ali mi se čini da su Mastercard vaučeri bila neka 'anomalija' i da će vrlo teško bilo šta slično da se ponovi.

Možda budu jednokratni od 1000 din kao što je bio sk1000 i to je to. Pa ko ima više Mastercard kartica, može da ponovi na drugom Ananas nalogu.
 
Nakon loših iskustava sa kupovinom na Ananasu, odlučio sam da odustanem od preuzimanja svih poručenih proizvoda (pisao sam o tome u prethodnim postovima).
Izbrisao sam nalog na platformi, a onda mi je jutros, na Viber, stigla poruka od nekoga (Dragan) u kojoj me optužuje za nepotrebne troškove uz priloženu sliku proizvoda koji sam naručio i statusu (neuspela isporuka).
Razmišljam da pokrenem tužbu protiv Ananasa zbog zloupotrebe mojih podataka.
Ima li neko neki predlog ili sugestiju?
 
Bluruj broj telefona i neke druge osetljive podatke, pa zakaci ovde, da vidimo kako to ananas preti korisnicima preko vibera.
 
Pretpostavljam da je to neki od prodavaca, a ne sam Ananas ili neko od ljudi iz Ananasa... Javi koja je firma u pitanju, tj. da li je Spark ili neki externi.
 
Upravo tako - nije Spark/Ananas .
U pitanju je KREATIVNA LINIJA 014 (ovo sam izvukao iz potvrde o kupovini koja mi je dostavljena)
 
Morao bi da vidiš s nekim ko se razume u pravo (poželjno advokat) kakve su ti opcije. Laički smatram da je u najmanju ruku ovo posao za poverenika za zaštitu podataka o ličnosti.

S obzirom kakvih sve b***** ima od prodavaca u ovoj državi, za kupce je najpametnije je da nabave alternativnu SIM karticu i da koriste taj broj za online kupovinu, ne ostavljati broj stana u adresi već samo broj zgrade i za dostavu koristiti neko alternativno prezime, a možda čak i ime.

Takođe alternativna email adresa nije na odmet s obzirom na učestalost curenja podataka sa domaćih sajtova.
 
Poslednja izmena:
Malo je i neozbiljno od kupca da tako odbija pakete jer se naljutio na ananas. Ananas je platforma, prodavci su razliciti, ako jedan prodavac nije ispao korektan onda njega treba izbegavati, a ne kaznjavati druge.
 
Malo je i neozbiljno od kupca da tako odbija pakete jer se naljutio na ananas. Ananas je platforma, prodavci su razliciti, ako jedan prodavac nije ispao korektan onda njega treba izbegavati, a ne kaznjavati druge.
Neozbiljno je i što kupcima propadaju vaučeri zbog neodgovornih prodavaca koji otkazuju porudžbine. :D

Prljava je ovo igra na žalost, opet se shopping svodi na to ko će koga da zezne.
 
Malo je i neozbiljno od kupca da tako odbija pakete jer se naljutio na ananas. Ananas je platforma, prodavci su razliciti, ako jedan prodavac nije ispao korektan onda njega treba izbegavati, a ne kaznjavati druge.
Zakonom je predviđen odustanak u roku od 15 dana.
Nema bitne razlike da li sam odustao pre preuzimanja ili posle. Ananas preuzima na sebe troškove preuzimanja artikla u slučaju odustanka.
 
Zakonom je predviđen odustanak u roku od 15 dana.
Nema bitne razlike da li sam odustao pre preuzimanja ili posle. Ananas preuzima na sebe troškove preuzimanja artikla u slučaju odustanka.
Da ukoliko roba kupcu ne odgovara iz bilo kog razloga. "Necu da preuzmem paket iz inata" je totalno druga stvar.
 
Zakonom je predviđen odustanak u roku od 15 dana.
Nema bitne razlike da li sam odustao pre preuzimanja ili posle. Ananas preuzima na sebe troškove preuzimanja artikla u slučaju odustanka.
Da, ali Ananas sve troškove prebaci na prodavca.
A ovaj se očigledno iznervirao jer se icimao i štampao ti namensku majicu koju nema sad kome da uvalja jer niko neće da nosi majicu sa natpisom: "kakoonobese RULZ!!!"

Naravno, ne sme da te uznemirava, imaš pravo da odustaneš od kupovine i to iz bilo kog razloga, čak i bez razloga...
 
Mene kao kupca ne interesuju čiji su troškovi i da li se prodavac iznervirao.
Jedini interes mi je ostvarivanje zakonom garantovanih prava. Ovde je diskusija otišla u pogrešnom smeru.
To što sam sa članovima foruma podelio svoja iskustva i razmišljanja mi se sada obija o glavu.
Na kraju krajeva, sva svoja korisnička iskustva sa Ananasom sam sublimirao gašenjem naloga.
 
Svako iskustvo je dragoceno, naročito ako je negativno. Postoji debeli razlog zašto Ananas ne dozvoljava ocenjivanje prodavaca. :D barem se ne pretvaraju da su spremni da dopuste da prodavci trpe negativan feedback od strane kupaca, za razliku od nekog drugog sajta koji takve recenzije uredno briše. :D
 
Nazad
Vrh Dno