Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Ja šest puta po 500 din. isto ništa od kombinovanog. Ima li neko da je dobio veći vaučer od 500 din.?
Ma i da dobijemo taj od 5 iljadarki to je na neku levu odabranu ponudu neprodate robe ili proizvodi od 120 000+ din.
 
Ja dobila od 2000din i od 1000din ali na izdvojenu ponudu ako nekom treba mogu da prosledim kod.
 
Kod SKANANAS i dalje funkcioniše (1000 na 4000). Imao sam dve porudžbine (dva različita dana ) koje spadaju u "a brzo". Naručio uveče oko 8, stiglo je sledećeg dana do podne. Beograd je u pitanju. Kada bi uspeli da održe takav rok, bila bi dobra stvar. Ali videćemo kako će biti kada bude ozbiljnija navala.
 
Kod od 1000din na izdvojenu ponudu ako nekome treba
4R6lqgnE
 
Kod SKANANAS i dalje funkcioniše (1000 na 4000). Imao sam dve porudžbine (dva različita dana ) koje spadaju u "a brzo". Naručio uveče oko 8, stiglo je sledećeg dana do podne. Beograd je u pitanju. Kada bi uspeli da održe takav rok, bila bi dobra stvar. Ali videćemo kako će biti kada bude ozbiljnija navala.
Тај ваучер важи до 14.02..
 
I naravno sad su mi otkazali porudžbinu. Proizvodi su i dalje dostupni, i kod i dalje radi. Ne piše razlog. Šta da radim, da ih cimam?
 
Ovi vaučeri za izdvojenu ponudu su jedno veliko
Tonight Show Reaction GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon


treba prvo da osvojim vaučer koji mi odgovara, pa ako sam tu imao sreće onda te dočeka ponuda od 200 proizvoda sa naduvanim cenama. bljak.
 
Sinoc poruceno, jutros isporuceno. Prodavac SPARK, kod SKANANAS.
 
Šta im znači ovaj mail?
Od 3 proizvoda kod istog prodavca (Uspon) potvrđena su samo 2. Šta se dalje dešava?
 

Prilozi

  • SmartSelect_20240214_121457_Gmail.jpg
    SmartSelect_20240214_121457_Gmail.jpg
    95.1 KB · Pregleda: 67
Ja sam ponovo naručio isto. Ako će da drže proizvode i dalje u ponudi a otkazuju narudžbine, mogu i ja da naručujem i da ih tjeram da obrađuju.
EDIT: Korektna firma, pozvali me telefonom i sve sam se s njima dogovorio, jedan od dva proizvoda nemaju i zato su otkazivali. Izaći će mi u susret na drugi način, baš sam zadovoljan odnosom.
 
Poslednja izmena:
Vidi ako ima samo jedan komad na stanju obicno je greska to im je neki bug na sajtu.
 
Pokušavam da nazovem call centar, da mi ne otkažu ukupnu porudžbinu zbog glupih baterija (nema ih više) kad ono:
"žao nam je, vaš poziv ne može biti ostvaren, molimo vas pokušajte kasnije..." Majstori!
 
Zovi Uspon a ne glupi Ananas, oni otkazuju.
 
Ma ko ga šiša, video sam dole obaveštenje ispod u app:

VRATIČEMO TI NOVAC ZA PROIZVODE KOJI| NEDOSTAJU

Pregled porudžbine
Iznos porudžbine:
1.304 RSD
Ukupan trošak dostave:
BESPLATNO
Akcijska ušteda:
146 RSD
Nedostajući proizvodi:
349 RSD
Ukupno:
1.158 RSD

Tako da, sve ok
 
Dobićeš ta dva artikla, poštarinu neće naplatiti, a ako si koristio neki kupon on se u startu recipročno podeli po artiklima, tako da biće recipročno umanjena cena. S te strane su korektni.
Jedino što bi mogli da unaprede jeste da nekako potvrde pre slanja da li želiš i dalje paket ako neki artikl nedostaje. Naručiš telefon i masku za njega, oni otkažu telefon a pošalju masku za telefon koji nemaš. Ili u tvom slučaju si naručio toner i nepotrebne sitnice da prebaciš prag, toner npr. otkažu a šalju ti te sitnice. Meni se taj drugi scenario redovno dešava.
Ja sam ponovo naručio isto. Ako će da drže proizvode i dalje u ponudi a otkazuju narudžbine, mogu i ja da naručujem i da ih tjeram da obrađuju.
Ja sam danas iskoristio to što lažno reklamiraju proizvode koji nisu na stanju, da naručim nešto što je jeftinije od 1000 dinara sa besplatnom dostavom. Pre neki dan su mi otkazali taj proizvod i sad sam ga ponovo naručio i pride tu sitnicu koja mi je trebala. Da je kojim slučajem došao na stanje taj drugi proizvod, ne bih se bunio i njega da mi isporuče, ali očekivano ga nema, već su otkazali.
 
Poslednja izmena:
Baš tako, ovaj put je ok, ali ima bezbroj kombinacija gde kupac može da bude u lošijem položaju. Pitanje je da li će to sagledati i primeniti kroz aplikaciju
 
Ja sam danas iskoristio to što lažno reklamiraju proizvode koji nisu na stanju, da naručim nešto što je jeftinije od 1000 dinara sa besplatnom dostavom. Pre neki dan su mi otkazali taj proizvod i sad sam ga ponovo naručio i pride tu sitnicu koja mi je trebala. Da je kojim slučajem došao na stanje taj drugi proizvod, ne bih se bunio i njega da mi isporuče, ali očekivano ga nema, već su otkazali.
Ovo danas što sam razgovarao telefonom s firmom koja prodaje mi je dosta stvari pojasnilo. Recimo, nije do Ananasa da li će iskoristiti djelimično slanje - kod mene je falio jedan od dva proizvoda i oba puta su samo otkazali. Da pojasnim: naručio sam paročistač direkt od prodavca jer imaju akciju na sajtu koja ne ide na Ananas, a preko Ananasa par dodataka da iskoristim kod. Ispostavi se da nemaju jedan od njih na lageru, pa kad su me zvali dogovorio sam se usmeno da dodaju u paket koji još nije bio krenuo i taj dodatak, da platim pouzećem, da ne plaćam dvaput dostavu. Skroz korektan odnos, nula veze s Ananasom.
 
Jedino što bi mogli da unaprede jeste da nekako potvrde pre slanja da li želiš i dalje paket ako neki artikl nedostaje. Naručiš telefon i masku za njega, oni otkažu telefon a pošalju masku za telefon koji nemaš. Ili u tvom slučaju si naručio toner i nepotrebne sitnice da prebaciš prag, toner npr. otkažu a šalju ti te sitnice.
Pošto često otkazuju proizvode ili celu korpu, nekada je za kupca pogodnije da otkažu sve, nego da pošalju delimično. Zaista fali taj dodatni korak potvrde da li je kupac saglasan sa dostavom korpe bez proizvoda kojeg nema na stanju. Nadam se da će to biti uvedeno na platformu u dogledno vreme.🤞
 
Evo dva koda od 3000 dinara na izdvojenu ponudu:

Uslov je da vrednost korpe bude preko 14000 dinara.

eUe6ZymB
d9gfWv98
 
Ahahahahaha, monitor kao spušten sa 21 na 15k, a kod drugog prodavca ima za manje od 14 i bez koda...
 
Možda je već bilo, ali me zanima - da li neko ima iskustvo kupovine laptopa preko ananasa (i njihovog spark-a)? Da li ste dobili ono što ste poručili? Da li je bilo problema?
 
Nazad
Vrh Dno