Ponuda za 5.000 din:Ja šest puta po 500 din. isto ništa od kombinovanog. Ima li neko da je dobio veći vaučer od 500 din.?
Ma i da dobijemo taj od 5 iljadarki to je na neku levu odabranu ponudu neprodate robe ili proizvodi od 120 000+ din.
Тај ваучер важи до 14.02..Kod SKANANAS i dalje funkcioniše (1000 na 4000). Imao sam dve porudžbine (dva različita dana ) koje spadaju u "a brzo". Naručio uveče oko 8, stiglo je sledećeg dana do podne. Beograd je u pitanju. Kada bi uspeli da održe takav rok, bila bi dobra stvar. Ali videćemo kako će biti kada bude ozbiljnija navala.
Ja sam sinoć isto iskoristio na račun od 4230 RSD.Тај ваучер важи до 14.02..
Da, nego je do sada bila slučajeva da vaučer važi do nekog datuma, pa da se "razdeli" dosta pre tog datuma.Тај ваучер важи до 14.02..
Nije, koristio sam SKANANAS koji je 1000 na 4000.Pa ako je vaucer za kupovine preko 5000din onda je neka greska to sto ti je prosao vaucer.
Vec smo videli...Ali videćemo kako će biti kada bude ozbiljnija navala.
Bez tog jednog minje iznos manji od 1500 - znači li da će da naplate dostavu?Pa dobices samo ta dva. Ovaj kedan ti nece dostaviti.
Nece naplatiti postarinu, jer nije tvoja krivica sto oni nemaju na stanju.Bez tog jednog minje iznos manji od 1500 - znači li da će da naplate dostavu?
Ubacio sam neke punjive baterije da pređem 1500 din jer cela kupovina je samo zbog kertridža za laserski.
Ja sam danas iskoristio to što lažno reklamiraju proizvode koji nisu na stanju, da naručim nešto što je jeftinije od 1000 dinara sa besplatnom dostavom. Pre neki dan su mi otkazali taj proizvod i sad sam ga ponovo naručio i pride tu sitnicu koja mi je trebala. Da je kojim slučajem došao na stanje taj drugi proizvod, ne bih se bunio i njega da mi isporuče, ali očekivano ga nema, već su otkazali.Ja sam ponovo naručio isto. Ako će da drže proizvode i dalje u ponudi a otkazuju narudžbine, mogu i ja da naručujem i da ih tjeram da obrađuju.
Ovo danas što sam razgovarao telefonom s firmom koja prodaje mi je dosta stvari pojasnilo. Recimo, nije do Ananasa da li će iskoristiti djelimično slanje - kod mene je falio jedan od dva proizvoda i oba puta su samo otkazali. Da pojasnim: naručio sam paročistač direkt od prodavca jer imaju akciju na sajtu koja ne ide na Ananas, a preko Ananasa par dodataka da iskoristim kod. Ispostavi se da nemaju jedan od njih na lageru, pa kad su me zvali dogovorio sam se usmeno da dodaju u paket koji još nije bio krenuo i taj dodatak, da platim pouzećem, da ne plaćam dvaput dostavu. Skroz korektan odnos, nula veze s Ananasom.Ja sam danas iskoristio to što lažno reklamiraju proizvode koji nisu na stanju, da naručim nešto što je jeftinije od 1000 dinara sa besplatnom dostavom. Pre neki dan su mi otkazali taj proizvod i sad sam ga ponovo naručio i pride tu sitnicu koja mi je trebala. Da je kojim slučajem došao na stanje taj drugi proizvod, ne bih se bunio i njega da mi isporuče, ali očekivano ga nema, već su otkazali.
Pošto često otkazuju proizvode ili celu korpu, nekada je za kupca pogodnije da otkažu sve, nego da pošalju delimično. Zaista fali taj dodatni korak potvrde da li je kupac saglasan sa dostavom korpe bez proizvoda kojeg nema na stanju. Nadam se da će to biti uvedeno na platformu u dogledno vreme.🤞Jedino što bi mogli da unaprede jeste da nekako potvrde pre slanja da li želiš i dalje paket ako neki artikl nedostaje. Naručiš telefon i masku za njega, oni otkažu telefon a pošalju masku za telefon koji nemaš. Ili u tvom slučaju si naručio toner i nepotrebne sitnice da prebaciš prag, toner npr. otkažu a šalju ti te sitnice.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari