Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

^
Mislio sam na opšti narodni mentalitet, njihovu tehnološku pismenost i pravnu potkovanost, čije stanje trgovinski lanci i karteli u kombinaciji sa državnim sistemom vrlo dobro koriste. Drago mi je da znaš svoja prava i da si sposoban da ih sprovedeš u svoju korist. Da je sreća da je većina sposobno da ostvari svoja prava, drugi bi standard bio. Ovde gde živim, moravski okrug, vidim oko sebe kakva je situacija i koliko veliki broj ljudi zapravo nema elementarno znanje. Čak i ja, sam, kada slušam i čitam druge, pametnije, iskusnije, shvatam koliko zapravo ne znam i koliko još moram da učim.

Nego da se ovde zaustavim, mislim da dosta nas zna koliko je ova tema opširna i kuda sve može da odvede, a uglavnom ne ode na dobro. Izvinjavam se ako ovim otvaram nepotrebnu diskusiju, i to verovatno u političkom smeru, što se mene tiče slobodno neka se briše ako je off.
 
Nemoj tako "kao da ne znam gde živim". Niti je Srbija najgore mesto na svetu, niti treba da prestanes da se boriš za svoja prava. Za ostalo što si napisao se slažem.

Poslednji put mi je pre godinu dana tako rekao neko "znate gde živimo" je prodavac u radnji sportske opreme. Reklamirao sam patike od Gorexa( nopromocivo teflonsko platno) jer ih je Adidas(Nemacki) prevarantski sašio a prodavnica takodje prevarantski deklarisala kao obucu za suvo vreme. Prodavac i prodavačica su mi odmah rekli da će biti odbijena reklamacija.

Fotografisao sam mokre čarape i odstampao, prikacio tekst na a4 formatu gde sam se pozvao na zakon da takve lazne deklaracija nisu validne, kao i na informaciju sa sajta Adidasa da je obuća za vlažno vreme.

Dobio sam novac, jer sam verovao i borio se, a prodavac slobodno neka ne veruje u svoja prava i bolje sutra.
Ne znam kako si dobio pare nazad ako je roba u Srbiji deklarisana kao obuća za suvo vreme.
Zato ja ISKLJUČIVO biram obuću za kišu, tako deklarisanu. Ima proizviđača koji tako deklarišu svoju robu čak i u zemlji Srbiji i zato ih treba nagraditi. Poslednja dva brenda koje sam kupio a koja su deklarišale obuću za mokro vrme su Cat i Skechers. Adidas i ostalu boraniju mi ne pada na pamet da kupujem
 
Op op evo pomaka, stiže danas "brzi" paket koji je trebalo da stigne 24-25 januara. Izgleda da je proradio magacin u NS
 
Moja greška, jednom sam popodne naručio nešto, sutradan mi je došao. Kontam sam da imaju u NS neki magacin čim je tako brzo stiglo
 
Ne znam kako si dobio pare nazad ako je roba u Srbiji deklarisana kao obuća za suvo vreme.

Pravna savetnica iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije, Nikica Matanović:
Imali smo slučajeve žalbi, mada ređih, da na etiketi unutar obuće stoji da je ista vodootporna (ti natpisi su vrlo često na engleskom kada je obuća iz uvoza), dok na samoj deklaraciji piše da je obuća namenjena za suvo vreme. To ne bi smelo da se dešava, jer se radi o obmani. Proizvođač je taj koji određuje namenu obuće. Takve slučajeve smo uspešno rešavali u korist potrošača

Svima koji imaju bilo kakve situacije u kojima veruju da su osteceni od strane prodavca, preporucujem da kontaktiraju Drustvo za zastitu potrosaca. U koliko ste osteceni, Drustvo ce u vase ime pozvati prodavca i pokusati da se izbori. Uglavnom se taj prvi korak uspesno po kupca resava, jer je sledeci korak tuzba koju besplatno podnosi advokat Drustva. Nisam ih kontaktirao u vezi pomenutih patika, jer nije bilo potrebe.
 
Poslednja izmena:
Moja greška, jednom sam popodne naručio nešto, sutradan mi je došao. Kontam sam da imaju u NS neki magacin čim je tako brzo stiglo
Meni se to desavalo vise puta, a nekoliko puta da kasno uvece porucim i stigne sutra ujutro!
To im je i bio plan s pocetka, ako je porudzbina pre ponoci, bice isporuceno sutra u toku dana. Ako je iz Ananas skladista (abrzo/adirekt).


Imaćemo sopstveni najmoderniji distributivni centar u kome je roba naših trgovaca na jednom mestu, tako da ćemo moći da garantujemo klijentima da će svu robu koju naruče do ponoći dobiti već sutradan.
 
Izgleda da od pre dva tri meseca usrecuju i makedonce :)
 
Bez detaljisanja, zbog pojedinaca.
Naleteh na pravu osobu, na pravom mestu i prilicno su mi se velikodusno revansirali za dosadasnje probleme.
Malo upornost, malo sto smo im ostavili bas bas dosta novca za nase uslove.
Uglavnom, od relativnog zadovoljstva sam dosao do toga da kazem sa sam poprilicno zadovoljan.
 
Ajde pisi u spoileru, mene zanimaju detalji (ako je u vezi onog slucaja sa vaucerom i refundacijom).
 
Klik bum tras, stigo spam.
Prvi put od njih. Nit sam trgovao niti imaju moju biznis adresu osim iz APR.

HTML:
https://ananasb2b.sales-snap.com
 
Mislim da prijava tržišnoj inspekciji ipak vrši posao. Ne zbog same inspekcije, već kad ovi iz Ananasa vide prijavu neko digne d... i završi posao koji je mogao biti gotov mesec dana ranije.
Juče podneo prijavu i stavio u cc Ananas, danas legla refundacija na račun.
 
Na Ananasu se pojavila opcija Prati pošiljku. Kada se otvori, piše predviđeno vreme dolaska kurira. Ima i mogućnost da se isporuka pomeri za sutradan. Nadam se da će biti dostupno za sve prodavce.
 
To bi trebalo da bude tamo gde su porudžbine? Meni je stigao sms da očekujem isporuku danas, ali na sajtu i dalje stoji jučerašnji status da je preuzeto od strane kurira.
 
Imala sam nekoliko Abrzo isporuka, neke uopšte nisu stigle brzo. Na dostavljače baš i ne obraćam pažnju. Primetim samo kad je City, jer je sa njima ranije bilo dosta čekanja. Da li Ananas direkt uvek šalje preko Ananas Express?
 
Meni je direkt uvek išao preko M&M.
 
City Express već nekoliko poslednjih narudž.
 
Šteta što nema praćenje za sve dostavljače. Ananas Express je danas ispoštovao predviđeno vreme. Mnogo je lakše kada postoji vremenski okvir za dostavu. Nadam se da će Ananas uvesti praćenje za sve.
 
Šteta što nema praćenje za sve dostavljače. Ananas Express je danas ispoštovao predviđeno vreme. Mnogo je lakše kada postoji vremenski okvir za dostavu. Nadam se da će Ananas uvesti praćenje za sve.

Moje nade su pre usmerene na nastavak saradnje sa M&M i eventualno drugim low-profile dostavljačima.

Sa Dex-om, Bex-om, City-jem i ostalim mainstream dostavljačima su mi iskustva takva da mi je lakše da odem autom 100 km i pokupim šta mi je potrebno, nego da rizikujem sa njima. Doduše procenat problema je toliki da više ne govorimo o rizikovanju problema, već o sigurnosti dešavanja problema...
 
Obratite paznju ako uzimate hemiju i suplemente.
Juce mi.jedna paket otkazu, a u drugom suplement kome rok istice u februaru i kucna hemija.kojoj.je rok.istekao pre 14 godina.
Prodavac Hiper...
 
Haha, klasicno za hiper. Oni obicno na svom sajtu imaju naznaceno kraci rok upotrebe, ako tamo narucujes. Ali se desi nekad (iz licnog iskustva) kada narucujes proizvod koji nije oznacen da ima kraci rok, posalju proizvod sa kracim rokom, bez da te neko zove i pita. A jos dodatno na to, proizvod ti je naplacen po punoj ceni po kojoj si narucio iako ako opet pogledas na sajtu, proizvod sada kosta 50% manje posto je oznacen kao pred kraj roka. Narucivao vise puta sa njihovog sajta, mislim da su svaki put zeznuli posiljku, uglavnom nesto sitno. Poslednji put su me bas zeznuli, vise stvari, to za probiotike pred istek roka, bez upozorenja i po vecoj ceni je bila kap koja je prelila. Tako da ne narucujem od njih vise.
 
Niko nije pisao, bar da sam video.
Uglavnom, najjace je sto kazu da im je bilo cudno za hemiju, a nisu proverili i pozivaju se na kozmetiku bez roka trajanja, a ovde lepo pise.
Za probiotike su i napisali da na svom sajtu naznace i kos su kao, sta ina veze, moze i posle roka.
Bas me zanima da li ce Ananas sa ih drzi ubuduce
 
Hoćeš li im vratiti te neispravne proizvode, mislim pokrenuti reklamaciju?
 
Vise je da njih nece.
Obavesten Ananas da ovi prodaju smece preko njih, a od nedelje i inspekcije.
:)
Ah da, za ove sto im je smesno, oduzio se Ananas i za to :)
Nisam medju tima sto su se smejali, ali napisi kako su se oduzili, kad smo vec culi celu pricu, da cujemo i (srecan?) kraj.
 
Vrh Dno