Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

U cemu je fora sa ovim fake blogovima https://ananas.rs/promo/jedan-potez...erral&utm_campaign=Xmas_jan&utm_content=kurir da se se kupi neki predmet

Nisam mogao da verujem kad sam video da mi je kupila Gaming stolicu sa dodatkom za noge. Igrice su takođe još jedan razlog zbog kog vodimo rat, ali je Maja shvatila da mi zbog njenog odsustva ništa drugo ne preostaje. Svaki gejmer, osim igrica, voli i udobnu stolicu u kojoj će provoditi svoje omiljeno vreme! Atraktivnog je izgleda, modernog dizajna i odličnih kombinacija. Malo je reći da sam se oduševio, jer ne znam koja bi devojka ovo uradila! Svaka bi me radije ostavila jer toliku količinu vremena provodim za kompjuterom.

“Pogledaj koliko je dobra! Moje koleginice su mi otkrile Ananas preko kog naručuju sve što im padne na pamet, ima ogromne popuste, a sve stiže na adresu. Ova stolica je koštala 10.999 dinara, a ja sam je platila 9.990 dinara. Visinu i naslov možeš da podešavaš”, rekla je Maja i moram da priznam da sam se oduševio.

Potom je izvadila KAPPA Muški komplet trenerke koji sam već neko vreme merkao. Kad mi je rekla da na Ananasu umesto 7.499 dinara košta samo 4.199 dinara, nisam mogao da verujem. Maja zna da ja nosim samo ovaj italijanski brend jer je globalni brend zastupljen u preko 120 zemalja. Mnogi klubovi i nacionalni timovi u sportovima poput fudbala, košarke, skijanja, atletike nosili su i nose opremu sa znakom Kappa.


Mogu i ja tako nesto da izmislim ovo je totalna sprdacina. Mogu i ja tako nesto da izmislim:

Marija ljut sam nemam slucalice za usi pasce razvod , podnecu papira za razvod ako ne kupis SWISSTEN Bežične slušalice Bluetooth minipods crne 4700 dinara , oh Darko pa sto ne rece i ja sam htela te slusalice , kupicemo 2 para , naruci odmah , necemo racune ovaj mesec platiti pazaricemo ceo mesec na ananasu , nas brak je spasen!
 
... i čiča-miča i gotova priča.

Da deca do 8 godina donose odluke za kupovinu i posećuju sajtove za žutu štampu (vidim da je link sa jednog od tih sajtova), to bi bio zanimljiv PR potez. Ali ovako je jako krindž.
 
... i čiča-miča i gotova priča.

Da deca do 8 godina donose odluke za kupovinu i posećuju sajtove za žutu štampu (vidim da je link sa jednog od tih sajtova), to bi bio zanimljiv PR potez. Ali ovako je jako krindž.
Stalno ubacuju ananas I sasomange u slicnom stilu na mondu i slicnim sajtovima, prakticno dodje kao clickbait da privuku ljude da dodju na sajt. Evolucija reklama. Nisu jedini, to rade i stranci, pa su tu verovatno i videli.
 
Da li je neko uspeo da razreši misteriju: ananas naplaćuje poštarinu prilikom povrata robe zbog reklamacije ili ne naplaćuje?

Na jednom mestu piše jedno, na drugom drugo.
 
Fora je sto tim/osoba koja je zaduzena da radi digitalni marketing, pravi kampanje za socijalne mreze i kreira SEO strategiju cita savete iz 2001. :ROFLMAO:
Da citiram Ajnštajna, ljudska glupost nema granica, tako da može biti da ovakve reklame imaju Efekta kod neke kategorije korisnika. Gotovo da sam sigurna da je tako.
 
Dobar dan, treba mi info u vezi otkazivanja porudžbenice od strane Ananasa. Preki neki dan su mi otkazali porudžbenicu, par minuta nakon naručivanja promenio se status na sajtu jednog od dva naručena proizvoda i sutradan su mi otkazali oba. Sada imam novu porudžbenicu, sa nekoliko proizvoda u korpi od kojih je 1 postao nedostupan nakon što sam obavila kupovinu i platila je na sajtu. Postoji mogućnost da će mi i ovo otkazati, pa me zanima da li otkazuju celu ili deo porudžbenice i da li konsultuju kupca u vezi zamenskog proizvoda (u ovom slučaju postoji u drugoj boji, skoro iste cene, kod istog prodavca). Na ovu porudžbenicu sam platila dostavu, pa mi najmanje odgovara opcija da mi otkažu 1 proizvod, a ostalo isporuče. Ima li kupac na Ananasu, u slučaju da mu neki proizvod oni otkažu, pravo da izabere opciju koja mu odgovara, otkazivanje cele porudžbenice ili zamenski proizvod. Kakva su vaša iskustva?
 
Pitanje se ne odnosi na to, zanima me imam li izbora ako mi Ananas otkaže 1 proizvod iz korpe.
 
Pitala si ima li mogucnost otkazivanja cele porudzbine, napisah ti da ima.
Eto, imas izbor da ti stigne to sto imaju ili da sve otkazes.
Ako si mislila na varijantu kao kod Maxija, da ti daju zamenski proizvod, onda se nisi lepo izrazila, a ta mogucnost ne postoji.
Kod Maxija moras pre kupovine da stikliras da prihvatas zamenski proizvod ako necega nema.
 
Meni se desilo da su mi otkazali 1 proizvod a ostalo isporučili, kasnije vratili novac za taj 1 proizvod
 
Dobar dan, treba mi info u vezi otkazivanja porudžbenice od strane Ananasa. Preki neki dan su mi otkazali porudžbenicu, par minuta nakon naručivanja promenio se status na sajtu jednog od dva naručena proizvoda i sutradan su mi otkazali oba. Sada imam novu porudžbenicu, sa nekoliko proizvoda u korpi od kojih je 1 postao nedostupan nakon što sam obavila kupovinu i platila je na sajtu. Postoji mogućnost da će mi i ovo otkazati, pa me zanima da li otkazuju celu ili deo porudžbenice i da li konsultuju kupca u vezi zamenskog proizvoda (u ovom slučaju postoji u drugoj boji, skoro iste cene, kod istog prodavca). Na ovu porudžbenicu sam platila dostavu, pa mi najmanje odgovara opcija da mi otkažu 1 proizvod, a ostalo isporuče. Ima li kupac na Ananasu, u slučaju da mu neki proizvod oni otkažu, pravo da izabere opciju koja mu odgovara, otkazivanje cele porudžbenice ili zamenski proizvod. Kakva su vaša iskustva?
Ne mora da znači da će ti otkazati taj proizvod koji je posle postao nedostupan. Dešava se da kupiš poslednji komad ili ako je eksterni prodavac (nije Spark) da stavi na prodaju svega nekoliko komada, a realno ih ima više na raspolaganju...

Što se tiče otkazivanja, to zavisi od prodavca, može otkazati sve ali češće se dešava da samo izostave to što nedostaje. Ne postoji praksa da zovu kupca radi dogovora. Ukoliko prodavac nije Spark, možda možeš da nađeš kontakt prodavca, pa da pokušaš da ih kontaktiraš i da se dogovorite.
 
Meni danas poslali neki kod posto su mi otkazali porudzbinu a kad idem da ga primenim kaze nije validan. Iskreno nemam vise snage sa njima da se bakcem.
 
Biće ti validan kroz 24-48h.
 
Morace jos dosta da podmazu.
Bar 3 koda mi dodju do sada, koje nisu vratili i jos par neresenih reklamacija...
To nekome zvuci kao mnogo, ali realno, strah me da saberem koliko smo para porodicno ostavili tamo...
 
Kakve su ove ananas paket zone? Da li je tu ograničena veličina paketa? Vracen mi je paket pošto nije mogao da stane u paketomat a zbog posla uglavnom ne budem kod kuće kada dopremaju. Vidim da ima jedna zona relativno blizu mene.
 
Kakve su ove ananas paket zone? Da li je tu ograničena veličina paketa? Vracen mi je paket pošto nije mogao da stane u paketomat a zbog posla uglavnom ne budem kod kuće kada dopremaju. Vidim da ima jedna zona relativno blizu mene.
Ok su, ali zavisi nekad na koga/kada naletiš. Npr, na pumpi (Petrol) jednom se lik pravio lud i bio u fazonu ne može sada, dođite sutra do 17h. Dal nije znao, nije hteo ili stvarno imaju ograničenje ne znam. Znam da nigde nije naglašeno na sajtu da postoji ograničenje.
Opet, sledeći put na istoj pumpi momak mi završio za pola minuta.
Što se tiče veličine paketa nisam siguran, ali verovatno postoji neko ograničenje.
 
Koristio sam tu opciju jedan put. U pitanju je bila najobičnija prodavnica u Venizelosovoj (Đure Đakovića).
Relativno brzo sam završio preuzimanje jer je sve bilo plaćeno.
Mislim da se nudi kao opcija za pakete koji sadrže artikle osetljive na temperaturu - parfem ili dezodorans navodim kao primer.
Moguće je i da gabariti pošiljke automatski isključuju paketomate.
 
Da li se nekome desilo da u paketomatu ne pronađe paket?
Tj. da se otvori prazan boks?

Ako nije, da znate da može da se desi, a onda upadate u beskonačno preganjanje sa njihovom podrškom...već 4 dana ih kontaktiram, a rešenja nema na pomolu.
Da dam update.

Sa gorom korisničkom podrškom do sad nisam imao dodira.
Duže od mesec dana ništa nisu uradili po ovom pitanju ( u tom periodu sam uputio sigurno 10ak i poziva i mailova ).

Na kraju ceo slučaj mailom prijavim tržišnoj inspekciji, ananas stavim u cc... naravno, kontaktiraju me istog dana i pare vrate u roku od 48h.

Neprofesionalnost na najvišem nivou.
 
Da dam update.

Sa gorom korisničkom podrškom do sad nisam imao dodira.
Duže od mesec dana ništa nisu uradili po ovom pitanju ( u tom periodu sam uputio sigurno 10ak i poziva i mailova ).

Na kraju ceo slučaj mailom prijavim tržišnoj inspekciji, ananas stavim u cc... naravno, kontaktiraju me istog dana i pare vrate u roku od 48h.

Neprofesionalnost na najvišem nivou.
Dakle Ananas nece da se pegla i vrati ti novac, a oni verovatno idu u minus za to tvoje....
meni se ista stvar desila na Postinom paketomatu, ali je to bio slucaj da je osoba koja ubacuje pakete u paketomat jednostavno zaboravila da to uradi a cekirala je tamo negde da jeste, i resio sam to na licu mesta jer je bilo bas u toj posti...ovo tvoje je bilo zeznutije
 
Dakle Ananas nece da se pegla i vrati ti novac, a oni verovatno idu u minus za to tvoje....
meni se ista stvar desila na Postinom paketomatu, ali je to bio slucaj da je osoba koja ubacuje pakete u paketomat jednostavno zaboravila da to uradi a cekirala je tamo negde da jeste, i resio sam to na licu mesta jer je bilo bas u toj posti...ovo tvoje je bilo zeznutije
Ne razumem o kakvom peglanju i minusu pričaš.
Ja nisam dobio poručeno, a oni su novac uzeli.

Da li treba da me zanima ko i kako je u njihovom sistemu zeznuo stvar?
 
Nazad
Vrh Dno