Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Nisu bas rano ni pusteni, neko se uspavao posle doceka. :rolleyes:
 
1704138737527.png

Ostao mi vaučer danas unet. Sad se vratih na korpu. Piše da je vaučer validan i "biće primenjen pri plaćanju".

Iznos korpe je preko 6k din, dakle ispunjava uslove promocije, vaučer je validan, ali nema umanjenja 🤡
 
Pogledajte prilog 421253

Ostao mi vaučer danas unet. Sad se vratih na korpu. Piše da je vaučer validan i "biće primenjen pri plaćanju".

Iznos korpe je preko 6k din, dakle ispunjava uslove promocije, vaučer je validan, ali nema umanjenja 🤡
ajde-ajdee.gif


Pisano je pre xy strana (na početku ove akcije) da je to najbolja fora da "zapljuneš" vaučer.
Dakle odmah ubaciš neki random proizvod koji ispunjava uslove i primeniš vaučer, ali ne završiš kupovinu, i vaučer si zapljunuo, bez obzira što uopšte ne nameravaš da kupiš taj proizvod.
Posle na miru biraš proizvod koji ćeš kupiti jer je vaučer već vezan za tvoj nalog i neće isteći.

Pogleda ti malo bolje, ako je validan biće primenjen na konačnu cenu...

Ubeđen sam da na taj način zbog alavosti nekolicije gomila vaučera biva aktivirana, a nikad potrošena.
 
@kinezer
Ostalo ti je od jutros kad si ga uneo. U međuvremenu su svi vaučeri potrošeni. Ti nažalost ne možeš da rezervišeš svoj "primerak vaučera", prihvataju se dok se ne iscrpi predviđeni broj.
A taj preostali broj se proverava prilkom plaćanja. Tako da ta priča o zapljuvavanju nije tačna (ili je možda nekada bila, ali sada sigurno nije).
Sistem im nije toliko sofisticiran da prepoznaje ovakve "granične slučajeve" i da te upozori na njih.

Ali jeste na primer bilo moguće uneti vaučer u novembru i posle ubacivati i izbacivati stvari iz korpe, samo su tada vaučeri bili personalizovani, tj. jedinstveni, tako da niko drugi nije mogao da ti ga ugrabi ispred nosa.
 
Poslednja izmena:
Pogleda ti malo bolje, ako je validan biće primenjen na konačnu cenu...
Na poslednjem koraku kupovine i dalje nije primenjeno umanjenje za koje piše da je vaučer aktivan.

Dakle odmah ubaciš neki random proizvod koji ispunjava uslove i primeniš vaučer, ali ne završiš kupovinu, i vaučer si zapljunuo, bez obzira što uopšte ne nameravaš da kupiš taj proizvod.
Posle na miru biraš proizvod koji ćeš kupiti jer je vaučer već vezan za tvoj nalog i neće isteći.
Apsolutno mi to nije bila namera. A da mi jeste bila namera to što si napisao, ako sistem dozvoljava, ne vidim problem. Ovo se desilo: nisam jutros našao ništa zanimljivo da kupim, dodao sam nešto od proizvoda kao želje. A sada slučajno pogledah korpu i videh opisano.

@kinezer
Ostalo ti je od jutros kad si ga uneo. U međuvremenu su svi vaučeri potrošeni. Ti nažalost ne možeš da rezervišeš svoj "primerak vaučera", prihvataju se dok se ne iscrpi predviđeni broj.
Nisam želeo da rezervišem vaučer.

@kinezer
Sistem im nije toliko sofisticiran da prepoznaje ovakve "granične slučajeve" i da te upozori na njih.
Čim ne umanjuje cenu za vrednost vaučera, znači da je dovoljno sofisticiran sistem. Takođe ne smatram pomenuti scenario "graničnim slučajem".


Mislim da ne shvatate poentu, vrlo je jednostavno. Ne treba da se bavite mojim motivima u vezi vaučera, već funkcionalnostima Ananasa.

Samo jednu stvar sam hteo da pokažem: piše da je vaučer aktivan, a da nemam umenjenje po vaučeru.
 
Ja se nisam ni bavio tvojim motivima, ne znam odakle ti ta ideja. Mislio sam da si razočaran što ti je propao vaučer pa sam pokušao da ti kažem koji je razlog.
Da je Ananas platforma puna bagova to već svi znamo. Ovo je samo jedan od mnogih.
Ovo oko sofisticiranosti sistema možemo da teramo mak na konac i da se bavimo semantikom da li je nedovoljno pametan ili previše pametan, ali kako god okreneš činjenica je da nisu predvideli i ovakav scenario pa da eksplicitno upozore kupca da sada vaučer više ne važi. Ali pravo da ti kažem mogao bih da nabrojim bar 5 problematičnih situacija na platformi koje su meni lično mnogo neprijatnije od ove.
 
Ja se nisam ni bavio tvojim motivima, ne znam odakle ti ta ideja. Mislio sam da si razočaran što ti je propao vaučer pa sam pokušao da ti kažem koji je razlog.
Da je Ananas platforma puna bagova to već svi znamo. Ovo je samo jedan od mnogih.
Ovo oko sofisticiranosti sistema možemo da teramo mak na konac i da se bavimo semantikom da li je nedovoljno pametan ili previše pametan, ali kako god okreneš činjenica je da nisu predvideli i ovakav scenario pa da eksplicitno upozore kupca da sada vaučer više ne važi. Ali pravo da ti kažem mogao bih da nabrojim bar 5 problematičnih situacija na platformi koje su meni lično mnogo neprijatnije od ove.

Apsolutno savršeno urađen sajt za online kupovinu ima dm, bez jedne greške.

Ako na sajtu stoji da je veličina ženskih patika sedam, da li su to evropske ili američke veličine? Da li su neku tabelu u prilogu, a na toj tabeli su istaknute i evropske i američke veličine.

Da li kupac dobija papirnati račun na ruke prilikom kupovine ili samo online račun?
Pitam jer može da se desi da se patike odlepe posle nekoliko meseci, pa je potreban račun prilikom reklamacije.
 
Apsolutno savršeno urađen sajt za online kupovinu ima dm, bez jedne greške.
Pa ne baš. Često se desi da nije baš tačan model naveden u nazivu pa tražim po ean kodu da proverim da li je to to jer je bitno. Primer Xiaomi fines narukvica kod njih, kod ostalih xioami smart watch (da ne idem baš u detalje koji model, poenta je tu).
Često ima samo 1 slika pa opet moram tražiti po netu. Takođe, nekad stvari fale iz specifikacije na stranici prozvoda.
Sama kupovina jeste jedna od najboljih.
Ako na sajtu stoji da je veličina ženskih patika sedam, da li su to evropske ili američke veličine? Da li su neku tabelu u prilogu, a na toj tabeli su istaknute i evropske i američke veličine.
Pretpostavljam da su evropske veličine jer smo na tom kontinentu... Nisam siguran. Po toj logici mogu biti i Kineske veličine jer odatle dolaze :) Najbolje da potražiš po ean kodu i vidi u drugim radnjama situaciju ili ih kontaktiraj (Ananas).
Da li kupac dobija papirnati račun na ruke prilikom kupovine ili samo online račun?
Pitam jer može da se desi da se patike odlepe posle nekoliko meseci, pa je potreban račun prilikom reklamacije.
Ne dobija se papirni račun prilikom dostave prozvoda ali PDF račun je isto. U slučaju reklamacije ga odštampaš ako zatreba. čak ti PDF računi su mogli uspešno da se skeniraju za igru "uzmi račun..."
 
Na 7000+ din mi stajalo u obračunu 349 din dostave. Naravno da nisam naručio.
Imam i članstvo u A+, šta se desilo?
 
Kupio si od više različitih prodavaca (ni Spark nije uvek jedan prodavac), a kod jednog od njih je pojedinačna pošiljka bila manje od 1500din.
 
Bravo.
Kakvi smradovi.
 
Jel izasao vaucer za sutra? sta se nudi
 
Kupio si od više različitih prodavaca (ni Spark nije uvek jedan prodavac), a kod jednog od njih je pojedinačna pošiljka bila manje od 1500din.

Tačnije Spark su 2 prodavca kada se tiče obračuna poštarine, jedan je "običan" Spark a jedan je Ananas direct (ili po novom A brzo). Za svaki mora da se nagura 1500 din. da bi se oslobodilo troškova dostave, s tim što A brzo uključuje i Spark i sve ostale prodavce iz te grupe u zbir cena za određivanje poštarine.
Što se samog Sparka tiče to da li šalju iz jednog skladišta ili u više pošiljki iz razlićitih skladišta ne utiče na poštarinu.
 
Pretpostavljam da su evropske veličine jer smo na tom kontinentu... Nisam siguran. Po toj logici mogu biti i Kineske veličine jer odatle dolaze :) Najbolje da potražiš po ean kodu i vidi u drugim radnjama situaciju ili ih kontaktiraj (Ananas).


Thanks🍀

Firma koja proizvodi te patike je inače američka, zato pre mislim da su američki brojevi. Na primer US broj 6,5 je kao naš 37,5 a UK broj 6,5 je kao naš 40.

Kako da nađem taj ean code?
 
Evo i zvanično obaveštenje za promenu sa 499 na 1499 za A+...
 

Prilozi

  • IMG_20240102_082128.jpg
    IMG_20240102_082128.jpg
    113.5 KB · Pregleda: 148
Realno 500 je i bilo premalo, ovo mi je ok.. Retko gde daju besplatnu dostavu za manje od 4000 ili 5000
 
Kako da nađem taj ean code?
Ispod "Opis proizvoda" klikneš na "Specifikacije" da bi se otvorilo. Pri dnu je Ean kod. Šifra proizvoda je mislim interno samo za tu radnju ali Ean je čak nekad i internacionalni. Dovoljno je samo te brojeve da potražiš na Google. Slike su samo primer

Capture2.JPG


Capture.JPG


P.S. Izgleda da ne funkcioniše uvek, sad sam probao za ove patike. Za tehniku radi u većini slučajeva
P.P.S. Funkcioniše za Adidas, tj za neki poznat/popularan brend
 
Poslednja izmena:
Iznenađenje dana!

Iskoristi vaučer od 1.000 RSD koji važi za ceo asortiman, za minimalnu vrednost korpe od 4.000 RSD.

Promo kod: TgGRuH1A

Vaučer može da se iskoristi samo danas ili do iskorišćenja vaučera predviđenih za ovu akciju.

Neka iznenađenja traju duže od jednog dana - proveri ponude koje su i dalje aktivne na glavnoj strani!
 
Na sajtu zvanično stoji da je još 499, (https://ananas.rs/promo/ananas-plus) ali zato kada se poručuje naplaćuju dostavu ako je ispod 1499. Lepo što su stare korisnike obavestili o tome unapred. Čak i njihova podrška nema informaciju da li je došlo do promene, Razočarenje veliko u profesionalnost
Ima nesto na stranici

Često postavljana pitanja​

Ali kod dostave jos stoji
1241.jpg


a kod Ananas+ kluba:

1242.jpg
 
Da, u pravu si. Očito nisu ažurirali sta treba. Od prvog su krenuli da naplaćuju ovo bez da obaveste korisnike. Znam, jer sam imao porudzbine 30. i 31. i nije naplaćena dostava.
 
Razumljivo je da troškovi isporuke postoje i da nam nekako moraju biti naplaćeni. Izmene u uslovima poslovanja mogu raditi kad god to požele. Ali...
A+ klub su reklamirali kao benefit koji lojalni kupci ostvaruju ako naprave nalog, prijave se na reklame, registruju svoju karticu i plate sa njom u iznosu od 6000+. Tako nešto beše, ako sam pogrešio, ne zamerite. U svakom slučaju, oni sada menjaju dogovorene uslove. Prvo su počeli da naplaćuju teške i gabaritne pošiljke, sada je povećan ovaj limit. Trebalo je da ispoštuju period članstva u A+, pa da prilikom nove obnove ukažu na nove uslove.
 
Ja brisem moju karticu sa platforme, sa ovima se ne zna sta im moze pasti napamet i kada. Da ne bi fasovao jos i neku clanarinu kao zasluzni kupac.
 
Nazad
Vrh Dno