Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Ja sam imao jednu pošiljku koja je trebalo da stigne do 28.11. na paketomat. Ispostavilo se da nije mogla da stane u paketomat, pa je preusmerena na adresu. U subotu su postavili istovetnu poruku na sajtu, Pokušana dostava, nema nikog na adresi. Već sam im pisao da je status lažan i da nikada nisu pokušali da dostave paket, niti me kontaktirali telefonom. Ja sam otkazao paket i tražio povraćaj novca. Ako se ne varam, po zakonu imaju rok od 3 dana da mi izvrše refundaciju.
 
@Mikec jel moze ovo ovako ili da panicim? 😂
Dve su spakovane, dve i dalje stoji na ono pocetno posiljka kreirana

IMG_3091.jpeg
 
Meni su dve gume, kao odvojene pošiljke, u statusu "spakovane" bile nekoliko dana, a od petka su preuzete za dostavu.

Drugi par guma, takođe odvojene porudžbine, sam poručio isto u petak, ali mi već obe sinoć otkazane. Inače su i dalje u ponudi na sajtu.
 
Pa sta ces da radis, da otkazes i ove preuzete za dostavu?
Meni dve gume ne igraju nista... trebaju mi sve 4 😅
 
Pa sta ces da radis, da otkazes i ove preuzete za dostavu?
Meni dve gume ne igraju nista... trebaju mi sve 4 😅
Staviću ih na auto... ako stignu uopšte. :)
Drugi par koji sam poručio nisu čak ni bile iste širine, zato što prvih više nije bilo na stanju. Prve su 165/65, druge su bile 175/65 - ne bi mi to bilo problem, ali šteta, sad moram da čekam refundaciju, pa da vidim šta dalje.
 
Samo da potvrdim, u ZZP 8 dana (ne radnih) je rok za odgovor prodavca u vezi reklamacije, nakon toga je moguce kontaktirati trzisnu inspekciju? Posto izgleda da cemo morati da idemo tom rutom.
 
Evo još jedno novo korisničko iskustvo, danas mi skinuli pare (dakle proknjižena isplata) za porudžbinu koju su mi oni otkazali.
Bilo rezervisano od kada sam poručio (30.11), ja baš pratim da vidim kada će da vrate sa rezervisanog, kad ono danas skinuli...

U međuvremenu zvao banku, zvao njih, i vraćene pare na račun. Ali da nisam pratio i da nije malo veći iznos, ko zna dal bi primetio.
 
I ja imam situaciju da sam vratila proizvod nazad Sparku i proslo je skoro dve nedelje status se ne menja, samo pise da je kurir preuzeo i da je rok 5 radnih dana za resavanje, ali nista od toga..sta dalje raditi..?
 
Mislim da nisi u pravu, prečnik je ona treća dimenzija, u ovom konkretnom slučaju ako na felnu R14 (tj. 14 inča) staviš bilo koje gume sa oznakom 65 (to je procenat od prečnika) imaćeš istu visinu.
165 i 175 su širine gume u mm (ili bi neko rekao debljina, tj. po horizontali kad se gleda guma namontirana na auto) i to bi bila jedina razlika. Doduše ne znam ni da li je to OK, nisam čuo da se to radi ali možda i može.
 
Nisi uopšte u pravu.

65 je oznaka koja nam daje podatke o visini ali nije procenat od prečnika već je procenat od širine.

U slučaju koji si naveo širina gume je 175 a visina gume je 175*0,65 = 113,75 dok je za širinu gume od 165 visina gume 165*0,65 = 107,25.

175/65R14 znači sledeće:

175 – označava širinu gume u milimetrima
65 – označava postotak visine naspram širine gume, 65% od 175=113,75mm
R – guma je radijalna
17 – prečnik felne u inčima/colima (“)

Dimenzija 165/65R14 odstupa od originalne dimenzije 175/65R14 za -2,23% i kako se ne preporučuje da odstupanje bude veće od 3% odnosno manje od -3% može se reći da postoji zamenjivost kod ove dve dimenzije guma.
 
Poslednja izmena:
30.11. извршио куповину, и даље стоји статус “Поруџбина креирана”, а рок доставе 04.12-06.12. Има ли шансе да то стварно стигне до 06.12.?

Едит. Хаха, буквално пре 10 минута променили да је пошиљка спакована. 🙂
 
Poslednja izmena:
30.11. извршио куповину, и даље стоји статус “Поруџбина креирана”, а рок доставе 04.12-06.12. Има ли шансе да то стварно стигне до 06.12.?
Stići će
 
Mali off za gume. Bez obzira koje sve gume mogu da se stave na vase felne, postoji jedna "prepreka".
Naime za svaki barem noviji auto imate propisane dimenzije felni i guma od proizvodjaca a to vam je najcesce na nalepnici kod vozacevih vrata.
U nacelu te dimenzije se gledaju na tehnickom pregledu. I ako natovarite neke vanstardadne felene tj. gume u sustini moze da se desi da ne prodjete tehnicki.
Naravno uvek je pitanje koliko ste dobri sa tehnickim :)
 
Mislim da nisi u pravu, prečnik je ona treća dimenzija, u ovom konkretnom slučaju ako na felnu R14 (tj. 14 inča) staviš bilo koje gume sa oznakom 65 (to je procenat od prečnika) imaćeš istu visinu.
165 i 175 su širine gume u mm (ili bi neko rekao debljina, tj. po horizontali kad se gleda guma namontirana na auto) i to bi bila jedina razlika. Doduše ne znam ni da li je to OK, nisam čuo da se to radi ali možda i može.

Uzmes lepo uporedis, pa skontas....
 
Tako je i meni bilo. Mislim ja sam isao na to da u slucaju da i ne stignu sve, dokupicu na drugom mestu po jacoj ceni. 😄
Znaci desava se i to... nije mi jasno jer su sve 4 porudzbine uradiene u 2 minuta... kako se desi da "procesuira" dve, a dve kao zaobidju... ali ajde da se nadamo
 
Imam propušten poziv od kurira, šta dalje, da li će me ponovo zvati ili bi trebalo ja njih da zovem, ovih dana mahom nisam kod kuće, da li će ići na paketomat?
 
Ja sam imao jednu pošiljku koja je trebalo da stigne do 28.11. na paketomat. Ispostavilo se da nije mogla da stane u paketomat, pa je preusmerena na adresu. U subotu su postavili istovetnu poruku na sajtu, Pokušana dostava, nema nikog na adresi. Već sam im pisao da je status lažan i da nikada nisu pokušali da dostave paket, niti me kontaktirali telefonom. Ja sam otkazao paket i tražio povraćaj novca. Ako se ne varam, po zakonu imaju rok od 3 dana da mi izvrše refundaciju.
Meni su refundirali danas, a otkazao sam 30. novembra
 
Jel zna neko koliko dugo stoji artikal u paketomatu pre nego što ga vrate nazad? Prošlo je već odavno vreme do kada su rekli da će biti u paketomatu, a još uvek stoji isti status.
 
Danas mi stigao hdd porucen 24og. Zanimljivost je da je stigao na paketomat ali se nesto ne secam da sam porucio na paketomat ali ajde neka bude. Odem do paketomata i ne mogu da preuzmem paket zato sto mi je pogresan broj telefona :D
Ja se smorio najgore...pomislim kakva je ovo zajebancija sad!?
Sva sreca resih problem tako sto su mi iz korisnicke podrske rekli koji broj da ukucam, koji naravno lici na moj ali nije moj broj. Moj je 062 sa 7 cifri a treba da kucam 061 sa 6 cifri :D :D
 
Koliko će ananasu opasti promet sada kada su istekli svi kuponi. Da li će biti u iskušenju da ih puste opet. :)
 
Biće verovatno opet nešto za NG. Problem je što se obrukaju sa svim ovim problemima, a prave promocije da se pokažu.
 
Nazad
Vrh Dno