Slažem se sa tobom.Ponekad pomislim da su ovde uglavnom klinci koji veze nemaju sa stvarnoscu:
Cela Srbija navalila na Ananas + ste cepkali porudzbine zbog kodova + xy naloga.... Ako nisu udarili pola miliona porudzbina, nista nisu uradili.
I sada drama sto ne obradjuju i ne salju.
Amazon sa debelim iskustvom i extra logistikom zna da zaskripi a ne Ananas koji je jos zelen po tom pitanju. Da ne spominjemo radnje, tek su oni autsajderi u ovakvoj prici.
A tek kuriri koji hronicno boluju od manjka radne snage sa sve super postom kao bekap...
Kao sto vi imate pravo da otkazete porudzbinu, ima i prodavac i tu nemas prava zalbe, sta god prodavac kasnije radio sa tim artiklima.
U prevodu, ko dobije porudzbine, da bude hepi sto je ista dobio od ovog ludila sto napraviste...
Tako i treba, što biste se samo vi igrali?Porudžbina naplaćena (nije više u rezervisanim sredstvima) iako sam otkazao porudžbinu pre dva dana?
Nisi mogao ako si koristio vaučer, tu je uslov bio plaćanje sa MC.Opet se izgleda ponavlja situacija od kraja prošle/početka ove godine. 27.11. sam u paket zoni preuzeo jaknu i platio mastercard-om. Stajala je transakcija 3 dana na čekanju, i sad je uopšte ne vidim, ni kao realizovanu ni kao rezervisanu. Sredstva na računu su nepromenjena, tačnije nije mi vraćen novac, a transakcije nema. Verovatno će pare vratiti na stanje u toku dana, a onda definitivno skinuti posle 2 meseca. Pa ne, ja sam k...n očigledno što i dalje kupujem na taj način a mogao sam da čekam da mi donese kurir i platim kešom.
Nisam MC vaučer, uleteo sam u onaj "70% izdvojena ponuda"... Mogao sam da biram da mi dostave i platim pouzećem ili da sam preuzmem u paket zoni, ali tu mora karticom da se plati pri preuzimanju.Nisi mogao ako si koristio vaučer, tu je uslov bio plaćanje sa MC.
U ponedeljak naručio, u sredu stigao ocu telefon na vikendicu.Iskreno, meni je danas isporuceno sve sto sam i ocekivao.
Veceras cak i gume bratancu porucio, kaze prihvaceno.
Nema menjanja...Da li je moguće zameniti veličinu direktno u Đaku ili mora preko Ananasa?
Jel si pokušao da zameniš direktno u prodavnici ? Đak to dozvoljava za porudžbine preko svoga sajta, a račun preko Ananasa isto izgleda...Nema menjanja...
Posle koda trazi da ukucaš broj telefona.Do sada nisam imao iskustva sa Ananas paketomatom. Da li je dovoljno da se samo ukuca kod dobijen e-mail-om ili je potrebna još neka dodatna verifikacija?
Zvao sam telefonom. Smao povratJel si pokušao da zameniš direktno u prodavnici ? Đak to dozvoljava za porudžbine preko svoga sajta, a račun preko Ananasa isto izgleda...
Posle koda trazi da ukucaš broj telefona.
Da se nadovezem na ovo. Zvao sam Ananas, kazu da su sredstva i dalje na rezervaciji (nisu, ali rekose da ih zovem sutra opet ako i dalje bude ista situacija).Porudžbina naplaćena (nije više u rezervisanim sredstvima) iako sam otkazao porudžbinu pre dva dana?
Javi sta bude, mene interesuje istoOpet se izgleda ponavlja situacija od kraja prošle/početka ove godine. 27.11. sam u paket zoni preuzeo jaknu i platio mastercard-om. Stajala je transakcija 3 dana na čekanju, i sad je uopšte ne vidim, ni kao realizovanu ni kao rezervisanu. Sredstva na računu su nepromenjena, tačnije nije mi vraćen novac, a transakcije nema. Verovatno će pare vratiti na stanje u toku dana, a onda definitivno skinuti posle 2 meseca. Pa ne, ja sam k...n očigledno što i dalje kupujem na taj način a mogao sam da čekam da mi donese kurir i platim kešom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari