Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ok, hvala. Uzeo sam neki android box za 30-ak dolara. Pa rekoh da me ne odvale sa carinom i pdv-om, jer ako ne budu malo duze vremena trazili mogu da nalete na cenu i od 50-ak dolara. Nadam se da nece da preteraju sa nametima.
 
Neće te odvaliti, izgleda da sve TV boxove iz Kine carine na 30 usd. Platiš 850 din poštaru kada donese.
Meni je za Beelink prpšle godine koji sam platio 43 evra carinili na 30 usd, kolegi za Mi box koji je platio oko 70 evra carinili 30 usd, drugaru za neki Vontar TV box su isto carinili 30 usd, drugarici neki Schishion Tv box (takav neki naziv) bio je 19 evra isto carinili na 30 usd.

Ne verujem da oni uopšte gube vreme da traže cenu na netu, kada poštanski službenik otvori paket, carinik samo baci pogled vidi šta je lupi neku cenu koliko misli da to košta.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Odlicno, hvala. Taman da ne moram da se zezam sa slanjem mejla carini. Jos samo sada cekam kada ce ovi da posalju, jer za 2 dana istice onaj rok za slanje. Moracu i na to da obratim paznju da produzim rok ako bude trebalo.
 
Jel imate preporuku za kablove za punjenje telefona od 3m?

Trebaju mi i microUSB i tip C (za Xiaomi A2), samo je važno da podržavaju brzo punjenje i da su 3 metra.

Takođe je potrebna preporuka za dobru masku za Xiaomi A2 koja će štititi kameru koja protrudira, kao i zaštitno staklo.
 
Hvala svima. Micro USB imam Ugreen i odličan je, ali su ga bas poskupeli, još i fino naplaćuju isporuku pa rekoh da probam neki jeftiniji.

Da li ovi podržavaju data transfer koji pominje forumaš iznad?
I šta misliš, da li je ovaj pleteni izdržljivi (hoće mačke da gricnu kablove)?
 
@nemanja123

no-name typC ( prvi link ) - veoma cvrsti sa kvalitetnim konektorima - podrzavaju data transfer.
Moje macke znaju da kablovi nisu za jelo ;) :p :-devil-:

Cini mi se da su ovi Olaf isto sto i Voxlink. ( svaki trgovac stavlja svoj naziv , a prodaju identicne proizvode )
Voxlink su veoma jaki a savitljivi su poput tankog kanapa.
 
Moram da pitam za savet.
Supruga je sa alija narucila 9 komada metalnih drzaca (dugacki po 20cm, al tanki - "bez humora molim :D "). U posti nam pokazuju paket, ona crna kesa otvorena i spojena sa jednom! heftalicom :trust: u kojoj je ostalo samo 5 drzaca. Svaki je uvijen posebno u drugu crnu kesu, i ima neku nalepnicu. Bednije pakovanje u zivotu nisam video, kao da stede na par cm selotejpa.
Paket nije otvaran na carini.
Radnica u posti kaze da je tako paket izvadjen iz dzaka, da su pretrazili dzak ali nista dodatno nije nadjeno.

Sta raditi u ovoj situaciji?
Pristao bih da narucim jos par komada, pa da kinez doda to sto nije stiglo, ali kakve su mi garancije da je on to stvarno poslao (i u odgovarajucoj kolicini), dok mi ne stigne. A do tada ce da istekne rok za dispute.
U principu nisam nikad pokrenuo dispute, pa mi je to malo siva zona.

Mi smo mu poslali sliku iz poste (paket jos nije preuzet), paket sa izvadjenim proizvodima (tj uvijeni i dalje u crne kese), on trazi "picture of item".

Hvala :wave:
 
Traži da ti produži purchase protection na npr. 60 dana, tako da ti rok za dispute ne istekne uskoro.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Fotografisanje ili video snimak pakovanja u Posti, pa video snimak otpakivanja u kuci.

Ako svaki predmet funkcionise nezavisno od ostalih, trazis povrat samo za primerke koji nedostaju.
Ako nedostajuci predmeti otezavaju funkcionisanje ostalih, trazis ceo iznos.

Ne mozes pregovarati sa Kinezom koji preko pola sveta salje kesu koju je jednom priheftao na sredini, tj. ako mislis da je on to uradio, a gotovo je sigurno da jeste, jer ko bi kojmoj otpakivao paket da bi uzeo par komada necega za sta ne zna ni sta je.

A ovo je dodatno sigurno ako paket nema pracenje (uzeo bi sve).
 
Ne verujem da je kinez zeznuo stvar u smislu da je samo zaheftao kesu, oni koriste one kese sa samolepljivom trakom, to jednom kad zalepi samo da pokidaš da bi otvorio, drugačije ne može da se otvori.
Moja predpostavka je da je tokom transporta došlo da pucanja kese, no svejedno, važi preporuka nindže, slike iz pošte (mada na slici ne može da se vidi dali si ti već preuzeo paket od pošte ili nisi) i video otpakovanja kod kuće, pa to poslati prodavcu.
Jedno samo treba da izbegavaš, da ti prodavac pošalje replacement tj. 4 dodatna proizvoda jer tu ne možeš nikako biti siguran da je poslao a pošto to nije nova naručbina nemaš nikakve garancije i osiguranja. Bolje nek ti vrati pare pa ti naruči još jednom...
 
Bio sam u sličnoj situaciji, naručio neke pečate u boji, od 12 komada stiglo 11. Poslao sliku prodavcu i on sam je predložio da pokrene dispute I navedem šta je naručeno a šta je stiglo. Tako sam i uradio i vraćen mi je novac tačno za taj 1 što je falio.
 
Slazem se da je verovatno pocepana kesa u prevozu, ali i uz to unutrasnji sadrzaj je bio lose spojen. A nije bilo tesko obrnuti 20cm selotejpa.
I slazem se da je vrlo rizicno da porucujem dopunu.

Ako nedostajuci predmeti otezavaju funkcionisanje ostalih, trazis ceo iznos.
Izgleda da ce biti ovaj slucaj.


Hvala na odgovorima, javicu sta sam uradio.
 
U tom slucaju moras objasniti na koji nacin su nedostajuce stvari deo celine.
U sustini, ako se kupuju na komad, tesko da ces dobiti sve pare nazad, vec je verovatnije da ce vratiti odgovarajuci procenat.

Predmet je deo celine ako npr kupis pak treger za automobil, a stigne ti samo jedna sipka, jer sa ovom preostalom mozes jedino da prebijes prodavca, ali ne i da upotrebljavas stvar u skladu sa njenom osnovnom namenom.

Dok, ako kupis pet cetkica za zube, a stignu samo tri, ne mozes dokazati da te tri ne obavljaju funkciju zato sto vas petoro zivi u kuci, i sada ne mozete svi da perete zube, iako je to bio plan. Svaka cetkica pojedinacno obavlja svoju funkciju (da si kupio elektricnu sa 5 dodataka za celu porodicu, bila bi malo drugacija situacija).
 
piše ti na paketu tj uputnici koja je težina paketa pa ćeš videti da li je poslao samo 5 ili svih 20. Uzmeš i premeriš i uporediš, lako dođeš do zaključka. Hoće kinezi da se zabroje i češće nego što misliš. Ja sam imao sličan slučaj i ne bi dobio dispute da nisam premerio paket.
 
a stigne ti samo jedna sipka, jer sa ovom preostalom mozes jedino da prebijes prodavca, ali ne i da upotrebljavas stvar u skladu sa njenom osnovnom namenom.
:d

Ma idu i neki srafici, tako da nosaci nisu celina sami za sebe.


piše ti na paketu tj uputnici koja je težina paketa pa ćeš videti da li je poslao samo 5 ili svih 20. Uzmeš i premeriš i uporediš, lako dođeš do zaključka. Hoće kinezi da se zabroje i češće nego što misliš. Ja sam imao sličan slučaj i ne bi dobio dispute da nisam premerio paket.
Vidis i ovo je caka, nisam obratio paznju. Hvala!
 
Meni je juce stigao onaj sto je imao zadnji status 21.10 (air transport). Prispece je bilo 11.11 (?? nedelja+praznik). Otprema 13.11, urucenje 14.11.. Narucen je 12.10.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Stiglo je nesto pre dva dana sto je naruceno sredinom oktobra. Mislim da je problem sto meni u poslednje vreme sve salju iz nekog Lichai ili prolazi kroz taj Lichai. To je mesto mnogo udaljeno od Pekinga, pa dok to stigne u Peking prodje vise od dve nedelje. Postar je zaboravio da stavi izvestaj o dostavi u ormaric, da nemam broj za pracenje ne bi ni znao da je stiglo. Inace je kilav tracking na tim paketima, tek znam da je stiglo kada nasi prijave, do tada imam mozda tri promene i muk. Cekam jos Mi Box, to je verovatno zavrsilo na carini i ceka da odrede globu za placanje. Cenim jos deset dana cu cekati na to.

Ameri sve salju u Gardenu za dan, dva :D Nebitno odakle salju. Ma nije ni posta skupa po Americi, skupa je samo kada treba dopremiti preko okeana. Da je Tramp pametan pa da prekrsi prvi zakon Amerike, uplitanje drzave u ekonomiju i napravi neki subvencionisani program slanja globalno, pa Kinezi bi ugasili sa trgovinom preko Alija za tri dana. Realno je roba jeftinija u Americi a mnogo kvalitetnija, samo ubijaju postanski troskovi.

Edit: Zaboravih da pomenem kako je interesantno upakovano bilo. Obicno je ona smecarska crna kesa ili ona siva, a ovog puta nije bilo nikakve kese nego je umotao Kinez u sundjer penu bele boje, nekoliko puta, pa preko svega obmotao lepljivom trakom, onom smedjom sirokom i na to nalepio sve sto treba. Realno lakse mu je bilo da koristi mehurice ili vazdusne jastucice pa u kesu ali valjda nije imao jadnicak. Prednost ovakvog nacina pakovanja je sto nema sanse da se nesto polomi, mozes fudbal da igras sa takvom uradi sam kutijom.
 
Poslednja izmena:
Ima li neke razlike izmedju china post registred i aliexpres standard?
 
Meni se desilo alsolutno isto. Nije mi bilo izvestaja u sanducetu. Po trackingu sam znao da je stiglo juce, otisao odmah sa posla u postu i podigao paket. I danas nalazim izvestaj u sanducetu. Sto posto je zavrsio kod nekog komsije, koga nije mrzelo da ga ubaci u moje sanduce.
Mislim da je to slucaj sto neke neregistrovane posiljke nikad ne stignu, jer ne dobijete izvestaj, pa se one vrate posiljaocu.
Moj postar je posten i odgovoran, problemi nastaju kad ima zamenu. Taj zamenski se ne snalazi najbolje.
Vec mi se to dogodilo pre mozda godinu dana - da me pozive nepoznati covek i da mi telefonom kaze da je nasao u svom sanducetu nasao moj izvestaj. Odakle mu moj telefon? Valjda me je nasao u imeniku.
Znaci dvaput mi nije stigao izvestaj kad su registrovane posiljke bile, ali tad nije problem, jer sam po trackingu znao i podigao pakete. Da li su mozda izvestaji za neregistovane posiljke, koje nikad nisam ni dobio, zavrsili u pogresnom sanducetu i onda bili baceni?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Ima li neke razlike izmedju china post registred i aliexpres standard?

AliExpress Standard Shipping je u vecini slucajeva Singapore Post - broj za pracenje RB---SG.

Danas mi je stigla porudzbina od 5.11 ( AliExpress Standard Shipping - RB...SG )
24.10 od istog prodavca China Post Ordinary Small Packet Plus jos nije stiglo.
 
Hvala obojici na odg. E sad me zanima sledece, naručio sam Android box pre 5 dana, prodavac jos uvek nije poslao a ono vreme istice jos malo. Jel treba da produžim sam ili?
 
@xejtep

11.11 :S: - sacekaj , pa ako par sati pred istek roka ne izadje obavestenje , produzi rok
 
Ako ga ne šalje na vreme verovatno ga i nema na stanju...ako sam produžiš rok možeš samo da gubiš vreme...ja uglavnom puštam da vreme samo isteče i da dobijem odmah pare nazad, jer ako ga ne pošalje za tih x predviđenih dana očito da ima neki problem...Ali ima i onih koji šalju bukvalno u poslednjim satima... U svakom slučaju bar ja ne bih sam produžavao rokove...
 
Poslednja izmena:
Hvala obojici na odg. E sad me zanima sledece, naručio sam Android box pre 5 dana, prodavac jos uvek nije poslao a ono vreme istice jos malo. Jel treba da produžim sam ili?
Posalji poruku prodavcu meni obicno odgovore da li ce poslati ili ga u međuvremenu posalju ali zaborave da postave na sajtu broj ili sto je receno nemaju trenutno na stanju pa ti nude da produzis vreme slanja.

Sent from my C103 using Tapatalk
 
Vrh Dno