Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Baš nasumično dele 50%, verovatno kako sistem nasumično odobri, ili 500 din/50% ili ne zovu uopšte.
 
Meni su naplatili po "ugovorenoj" mocnoj tarifi koju sam imao do momenta raskida onoliko dana koliko je trebalo da se broj prenese.
Mene zanima ako ne prenese u drugu mrezu i ostane kako ce mu naplacivati, a oslobodjen je broj i na aplikaciji prikazuje kao da je sve isto, neograniceni minuti, poruke, 900giga itd, ako neko moze da mi pojasni
 
Нов сам на форуму. Видим да има доста дезинформација. Радим у пословници једниг оператера. Шта могу да вам одговорим одговорићу.
Видим да је неко писао да је у а1 поднео захтев за раскид услед поскупљења.
Проблематика је што корисници нису транспарентни.
Технички су другачије процедуре ако се број преноси у другу мрежу и ако се број раскида ( оставља на прп )
Уколико је број раскинут, пракса према Рателовом правилнки је да број мора 3 месеца да буде код истог оператера на ПРП ( мођда су скоро смањили на 60 дана)

Што се тиче глобалтела. Информације које ја имам је да је припадао Жељку Митровићу, а сада је то Мтс ов.
Немам информацију да је икада био уплетен А1 у ту причу.
 
Moze broj terenskog prodavca za ns? Bila tema al nema vise. Pm please.
 
Baš nasumično dele 50%, verovatno kako sistem nasumično odobri, ili 500 din/50% ili ne zovu uopšte.
Ja kapiram da su to neke "pozadinske sluzbe" i npr tamo radi, lupam, 30 ljudi i kako kod koga zapadne predmet i naravno gledaju koliko si dugo u mrezi, potrosnju, visinu racuna... Zato su te odluke "šarene"... A moze iz "drug iz poslovnice" da pojasni ako zna 😉
... I naravno cim je zahtev za prenos u igri to je dodatni stimulans da daju "ponudu koja se ne odbija".
 
Pozdrav narode,

Moze li neko da mi kaze da li kad je oslobodjen broj u A1, posle ovih poskupljenja ide obracun po potrosnji ili je paket po povecanoj ceni a ugovor moze da se raskine kad god a ne do isteka ug.obaveze?

Ja sam pisala zahtev za ocuha, pozvala se na njihovu lozinku, covek radi pa ne moze i ne zna da se bakce, oni naravno nista nisu hteli da ponude, stigao je sms da je broj oslobodjen. Ode on u poslovnicu, kazu nece za vas biti povecanje cena, naravno trazim pismenu potvrdu, ovi iz mejla se napravili ludi za A1 mocnu tarifu, pa jos napisase da je nova cena bez uredjanja 1704 din, a njemu stize racun na mejl evo drugu god 2294 din i saopstavaju da povecanje vazi za sve, kako su oni zvali, nisu ga dobili bla bla bla, jadni pokusali su. Kazu broj oslobodjen ug.obaveze, mogu da zovem da obnove ugovor.

Mene samo zanima ako neko moze da mi kaze kad je broj oslobodjen kako ce naplacivati jer jos na app stoje pogodnosti iz paketa i sve je to slikano da imam, vidi se i datum. I da li to znaci da mozemo da trazimo kad god da se prebaci u drugu mrezu posto ug istice 14.06. ili da cekamo neku ponudu do juna? Naravno o Neoneo nije ni bilo reci jer se ni ne trude da zadrze korisnike. Molim za pomoc i hvala unapred, raspisah se kao nenormalna.
Naplaćuju po ugovoru, meni su tako rekli, uostalom, ni nemaju cenu za pakete bez ugovorne obaveze.
Baš nasumično dele 50%, verovatno kako sistem nasumično odobri, ili 500 din/50% ili ne zovu uopšte.
Ja sam ubeđen da su meni to ponudili jer sam malo trošio neta. Svejedno im je dali mi dali 10GB ili neograničeno.
 
Zato sam ja napisao svoju teoriju da sistem sam opredeljuje agentima koga da zovu i koji popust da daju.
 
Jedno pitanje: Prešao sam iz A1 u Yettel ali mi je na dezzeru ostala A1 pretplata. Od yettela sam dobio novi kod za dezzer ali A1 očigledno nije odjavio dezzer. Kako ovo da rešim ? Ne bi da mi nešto naplate dodatno
 
Ja kapiram da su to neke "pozadinske sluzbe" i npr tamo radi, lupam, 30 ljudi i kako kod koga zapadne predmet i naravno gledaju koliko si dugo u mrezi, potrosnju, visinu racuna... Zato su te odluke "šarene"... A moze iz "drug iz poslovnice" da pojasni ako zna 😉
... I naravno cim je zahtev za prenos u igri to je dodatni stimulans da daju "ponudu koja se ne odbija".
Ја немам те информације. Више мислим да оператери имају "буџет" колико месечно могу да иду са додатним попустима за задржавање клијената и на основу тога неко добије а неко не
Ja kapiram da su to neke "pozadinske sluzbe" i npr tamo radi, lupam, 30 ljudi i kako kod koga zapadne predmet i naravno gledaju koliko si dugo u mrezi, potrosnju, visinu racuna... Zato su te odluke "šarene"... A moze iz "drug iz poslovnice" da pojasni ako zna 😉
... I naravno cim je zahtev za prenos u igri to je dodatni stimulans da daju "ponudu koja se ne odbija".
Наравно, као и за све уговоре невезано за браншу. Док корисник није спреман да оде ( тј поднесе захтев за пренос, не добија неке екстра погодности)
Као када претите девојци да ћете раскинути
Док не покажете примером нема кајања 😄
Додатним погодностима немају приступ радници пословница оператера. Џабе смарате људе и кукате. Пишите мејлове.

Пс
НЕмојте блефирати пренос код другог оператера. Постоји реална опција да вас нико не позове
Veci je problem sto operateri svojevoljno tj.jednostrano menjaju ugovore pa samim time, tim aktom, podsticu korisnike da urade vrlo slicno.
Слажем се.
Зато се и даје право раскида уговора без трошкова

Јетел је своје кориснике најситнијим словима обавестио на изводу рачуна
А1 је ја мсм слао смс поруке и био транспарентан
Мтс је ћутао
И тако је корисницима прошао рок од 30 дана за бесплатан раскид.
Чувени бенчмаркови "другари" из јетела 😄
Jedno pitanje: Prešao sam iz A1 u Yettel ali mi je na dezzeru ostala A1 pretplata. Od yettela sam dobio novi kod za dezzer ali A1 očigledno nije odjavio dezzer. Kako ovo da rešim ? Ne bi da mi nešto naplate dodatno
Пиши мејл и а1 и јетелу.
А1 не би требало да је у могућности да ти наплати услугу ако ниси њихов претплатнил
 
Poslednja izmena:
Нов сам на форуму. Видим да има доста дезинформација. Радим у пословници једниг оператера. Шта могу да вам одговорим одговорићу.
Видим да је неко писао да је у а1 поднео захтев за раскид услед поскупљења.
Проблематика је што корисници нису транспарентни.
Технички су другачије процедуре ако се број преноси у другу мрежу и ако се број раскида ( оставља на прп )
Уколико је број раскинут, пракса према Рателовом правилнки је да број мора 3 месеца да буде код истог оператера на ПРП ( мођда су скоро смањили на 60 дана)

Што се тиче глобалтела. Информације које ја имам је да је припадао Жељку Митровићу, а сада је то Мтс ов.
Немам информацију да је икада био уплетен А1 у ту причу.
ti sigurno radis u poslovnici ? posto sam juce ili prekjuce zvao a1 i pitao dal mogu da predem u drugu mrezu dal ima nekog ogranicenja rekli su da nema vise da je ranije bilo 2 meseca 60 dana tako da to je to meni je dovoljno
 
Kakve su trenutno pogodnosti za prenos broja u A1, samo ponudjene na sajtu ili ima i nezvanicnih?
 
Isao juce u A1 i zvao telefonom zbog prelaska u njihovu mrezu. Nista drugo od onoga na sajtu. Na kraju zavrsio u Yettelu mada su me danas zvali iz mts sa neodoljivom specijalnom ponudom u vidu racuna putem mail-a i umanjenjem za 100 din🤡. Rekao sam da cu ozbiljno da razmislim
 
Ne znam da li će šta biti od ovoga ali da podelim u Crnoj Gori mobilni operateri pod istragom zbog dogovaranja cena usluga
 

Prilozi

  • Screenshot_20240402_181304_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240402_181304_Samsung Internet.jpg
    153.6 KB · Pregleda: 48
  • Screenshot_20240403_104939_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240403_104939_Samsung Internet.jpg
    143.1 KB · Pregleda: 47
Najverovatnije se nece nista desiti...

Kod:
<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FEFEKTIVA%2Fposts%2F820282006814078&show_text=true&width=500" width="500" height="622" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share"></iframe>
 
Poslednja izmena:
Isao juce u A1 i zvao telefonom zbog prelaska u njihovu mrezu. Nista drugo od onoga na sajtu. Na kraju zavrsio u Yettelu mada su me danas zvali iz mts sa neodoljivom specijalnom ponudom u vidu racuna putem mail-a i umanjenjem za 100 din🤡. Rekao sam da cu ozbiljno da razmislim
Trebao si da im ostavis podatke u virtuelnoj prodavnici kako bi te neko od agenata kontaktirao i ponudio neki popust. Na prodajnom mestu ili od operatera sigurno niko nece da ti ponudi neke bolje uslove.
 
Ostavio sam podatke u virtualnoj prodavnici zvali me posle 5 min i dali mi ponudu sa sajta. Pitao za neki popust kao nov korisnik kazu trenutno nemaju takvu ponudu. A1
 
Usput, u Mts se danas nesto cudno desava ceo dan.. Provera stanja ne radi, aplikacija takodje, uplata dopuna ne moze, nisam mogao sms ceo dan da saljem, ima slucajeva gde je ljudima obrisan kredit itd.. call centar ne moze ni jedan prigovor ni reklamaciju da resi jer nemaju pristup podacima. Odgovor je "ocekivali smo da se radovi zavrse do veceras ali ipak nista pre sutra prepodne.." hmm... ne secam se da je kod nekog operatera bilo ovako i u ovom obimu ikada.
 
Usput, u Mts se danas nesto cudno desava ceo dan.. Provera stanja ne radi, aplikacija takodje, uplata dopuna ne moze, nisam mogao sms ceo dan da saljem, ima slucajeva gde je ljudima obrisan kredit itd.. call centar ne moze ni jedan prigovor ni reklamaciju da resi jer nemaju pristup podacima. Odgovor je "ocekivali smo da se radovi zavrse do veceras ali ipak nista pre sutra prepodne.." hmm... ne secam se da je kod nekog operatera bilo ovako i u ovom obimu ikada.
Јесте у А1 пре пола године када им је део базе страдао за време радова на унапређењу...било је месецима хаос
 
Jel neko imao situaciju da dobije ponudu za ostanak u A1 neposredno pred presek i izdavanje poslednjeg racuna?
 
Danas uplatio online a1 400 dinara kredita i nije mi leglo a skinuli mi 400 dinara sa kartice neka greska na kraju nije lepo konektovano, morao sam u menjacnici da uplatim, mogu da se oprostim od 400 dinara.
 
Nazad
Vrh Dno