Šta je novo?

32 incni 3D TV

Mršo

Cenjen
Učlanjen(a)
27.02.2010
Poruke
102
Poena
169
Pozdrav, putem rezervisanja unapred imam priliku da po nizoj ceni uzmem sledece TV do 38 inca(zbog regala ne mogu veci), dakle 32 inca posto se ovi od 37 vise ne proizvode:
Samsung UE32F6510 3D full HD wifi
Samsung UE32F5700
Philips 32PFL3258H/12 full hd

Molim Vas da u ovom cenovnom rangu predlozite alternative koje su prema Vasem misljenju. Najbitnija mi je slika i da je full hd. Pozeljno bi bilo da ima dvb t2 podrsku mada je to i opciono i nikako nije obavezujuce.

Sto se tice 3D ovaj prvi model je skuplji za 90 eura od ovog sto nema aktivni 3D. Uopste nisam upoznat sa trenutnim stanjem 3D i da li se isplati gledati taj 3D sadrzaj na 32 incnoj dijagonali. Sta mi se najvise isplati? Zaista sam totalan laik sto se tice slike i svega ostaloga. Cuo sam da su plazma modeli najbolji ali ne znam koliko su cenovno konkurentni postojecim.

Ukoliko Vam nije problem molim Vas da predlozite alternative ili eventualno date plus nekom od ovih modela ukoliko je neko uopste imao iskustva sa njima.
 
Po meni nema smisla uzimati 3d ,tv tako male dijagonale.Prva dva su odlicni modeli,philips ne bih ni razmatrao,ali kao sto rekoh na tako maloj dijagonali 3d je samo bacanje para ,ali novac je tvoj.
 
Pa sa koje daljine gledaš TV? Ako je više od 3x dijagonala - zaboravi 3D, a možeš i full hd.
Lično bi se pre rešio regala i kupio normalan tv.
 
Pa sa koje daljine gledaš TV? Ako je više od 3x dijagonala - zaboravi 3D, a možeš i full hd.
Lično bi se pre rešio regala i kupio normalan tv.

Gledam sa razdaljine od cetiri metra. Imam isto ponudu za cetrdesetoincni f5700 ekvivalent nasem f5500 pa ako je neko imao iskustva sa tim modelom voleo bih da podeli. Ili sa bilo kojim od navedenih.
 
Iskreno, ako hoćeš kvalitet slike (a i hardvera) zaobiđi Samsung i LG i traži nešto od normalnih brendova, pre svega Sony.