Šta je novo?

Želim da naučim Linux OS?

Raksa

Slavan
Učlanjen(a)
16.10.2005
Poruke
388
Poena
319
Čovek se uči dok je živ! Pošto sam totalni laik što se tiče ove teme želeo bih da mi pomognete kako da najlakše savladam ovaj OS.

Voleo bih da mi objasnite odakle je najbolje da krenem i šta prvo da učim tj. bilo bi možda najbolje da mi pošaljete neki link odakle bih krenuo sa svojim "prvim koracima" u svetu Linuxa...

Ne bi bilo loše i da mi preporučite sa kojom "verzijom" da prvo krenem?
Svaka pomoć mi je dobro došla! :wave:
 
Kreni od instalacije a preporuka Ubuntu,Fedora ili Mint poslednje verzije.
 
Moja preporuka je da prvo instaliras virtuelnu masinu, npr. vmware, pa onda da se zezas sa linux-om. Lakse ga brises i instaliras, jos ti i ostane poznato windows okruzenje.

Evo malo komandi u linux-u :smoke:
 
Hvala svima na brzim odgovorima. Nisam napomenuo da imam neki stari računar (Intel Celeron Tualatin 1.2 GHz, 512 MB SDRAM 256, HDD 160GB, SOUND BLASTER Live 5.1 + Samsung 940BF monitor) i mislio sam da instaliram za početak Ubuntu 10.04.2. Nadam se da je konfiguracija odgovarajuća za Ubuntu? Windows sam već "izdegustirao" pa želim da naučim i nešto pametno tj. batalio sam igrice pa će mi Windows ostati i dalje ali na "glavnom" računaru. Učio bih na Linuxu pa bi vremenom možda prešao na njega :)
 
Ako oćeš da učiš skini gentoo ili slackware imaš čak i slack knjigu koja je prevedena na sprski, a ako želiš dodatnu literaturu pored zvanične pogledaj domaći časopis GNUZZILA ako uspeš sad da ga nađeš
Jesam krvav, ali planiram da instaliram ovu 2cu matoraca da ih vidim na delu :D
 
Poslednja izmena: